برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از برگزاری مراسم رونمایی این اثر در شهرکتاب مرکزی
آلبوم «من عاشق چشمت شدم» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «فردین خلعتبری» منتشر خواهد شد
موسیقی ما – اولین آلبوم «علیرضا قربانی» در سال 94 در واپسین روزهای پاییز و با همت موسسه «آوای باربد» منتشر می‌شود. این اثر «من عاشق چشمت شدم» نام دارد و شامل هشت قطعه به آهنگسازی «فردین خلعتبری» و اشعار دکتر «افشین یداللهی» است. قطعات این مجموعه طی سال‌های گذشته در تیتراژ مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و با صدای علیرضا قربانی شنیده‌ شده‌اند. قطعات پرطرفداری نظیر «ای باران»، تیتراژ سریال‌های «مدار صفر درجه»، تیتراژ «شب دهم» و تیتراژ «راستش را بگو» از جمله آثاری هستند که در این آلبوم قرار دارند. اسم این مجموعه هم برگرفته از مصرع «من عاشق چشمت شدم/نه عقل بود و نه دلی» از شعر مدار صفر درجه برگرفته شده است.

اما برای انتشار این آلبوم یک مراسم رونمایی هم تدارک دیده شده است. شهرکتاب مرکزی به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته از ساعت هفده روز جمعه 27 آذر میزبان این مراسم است. در این مراسم، علیرضا قربانی و سایر دست‌اندرکاران این مجموعه پذیرای اصحاب رسانه و مخاطبان خواهند بود.

آلبوم من عاشق چشمت شدم در حالی منتشر می‌شود که احتمالا تا پایان سال جاری باید منتشر یک اثر جنجالی دیگر با صدای علیرضا قربانی باشیم. آلبوم مشترک این خواننده و «همایون شجریان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» در آخرین روزهای تولید قرار دارد. این مجموعه احتمالا در ماه اسفند روانه بازار می‌شود و در بهار سال آینده باید شاهد انتشار آلبوم دیگری از علیرضا قربانی باشیم که اثر شخصی او با آهنگسازی مهیار علیزاده است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آذر 1394 - 02:32

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 26 آذر 1394 - 23:11

آرزوی موفقیت میکنم برای استاد قربانی!
اصلا استاد قربانی هرچی بخونن عالی از آب درمیاد!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «من عاشق چشمت شدم» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «فردین خلعتبری» منتشر خواهد شد | موسیقی ما