برنامه یاد بعضی نفرات
 
بلیت‌های کنسرت دو هفته مانده به اجرا تمام شد
پویان آزاده در حضور خاندان استاد محجوبی و معروفی آثارشان را اجرا می‌کند
موسیقی ما - کنسرت پیانوی کلاسیک ایرانی با اجرا و تفسیر دکتر «پویان آزاده» ششم دی ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا خواهد شد. «آزاده» در این اجرا به تفسیر و اجرای آثاری از بزرگان پیانو کلاسیک ایرانی چون مرتضی خان محجوبی و جواد معروفی می‌پردازد و خانوادهٔ این اساتید به عنوان مهمانان ویژه در این برنامه حضور می‌یابند.

 «پویان آزاده» جوان‌ترین شاگرد استاد جواد معروفی است، او به عنوان نوه هنری مرتضی خان محجوبی در سال ۱۳۹۱ نت نویسی پیانو ایرانی را در فهرست آثار میراث ملی ایران به ثبت رساند و از آن پس این سبک در فهرست «آثار ملی معنوی در خطر کشور» قرار گرفت. او به عنوان پیانیست کلاسیک اروپایی و کلاسیک ایرانی در چندین جشنواره رتبه‌ها و جوایزی دریافت کرده و دکترایش را در دانشگاه مارتین لو‌تر با درجه ممتاز با موضوع پیانو ایرانی به اتمام رسانده است که از او به عنوان نخستین پژوهشگر آکادمیک در زمینه پیانو ایرانی نام برده می‌شود. به همین خاطر است که بلیت‌های کنسرت این پیانیست دو هفته قبل از اجرای برنامه و ده روز قبل از کنفرانس خبری به اتمام رسید.

پویان آزاده برای نخستین بار در جهان، کارگاه بین‌المللی پیانو را در شهر بایروت ایالت «بایرن» برگزار کرد که در این کارگاه بین‌المللی مدرسان پیانو از سراسر جهان دعوت شدند تا به معرفی روش‌های عملی تدریس پیانو در سرزمین خود و تبادل نظر با یکدیگر بپردازند. همچنین در این برنامه یک پیانوی اختصاصی با کوک ایرانی در اختیار آزاده قرار گرفت تا قطعه‌ای بداهه را بنوازد. در شب علم دانشگاه مارتین لو‌تر آلمان کنسرت پیانوی ملل با رهبری پویان آزاده برگزار شد. این برنامه در راستای کارگاه بین‌المللی آموزشی پیانو در تالار گئورگ فریدریش هندل انستیتوی موسیقی شهر «هاله» با مدیریت پویان آزاده برپا شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 09:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پویان آزاده در حضور خاندان استاد محجوبی و معروفی آثارشان را اجرا می‌کند | موسیقی ما