برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده قطعه «کنار من باشی» به «موسیقی ما» گفت
پارسا قناعتی: به زودی جوانان می‌توانند بازار راکد موسیقی پاپ را متحول کنند
موسیقی ما - «پارسا قناعتی» یکی از خواننده‌های جوان موسیقی پاپ است. او در زمینه ترانه‌سرایی و آهنگسازی هم فعالیت دارد و ترانه و ملودی و اغلب قطعاتش را خودش می‌نویسد و می‌سازد. او چندی پیش جدیدترین تک قطعه خود به نام «کنار من باشی» را از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبانش قرار داد. البته نام پارسا قناعتی از سال گذشته و همزمان با انتشار قطعه «دوست دارم» مطرح شد. او و «امید حاجیلی» در این قطعه ریتمیک با یکدیگر همخوانی داشتند و اثر آنها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. قناعتی در ادامه فعالیت‌های شخصی خود را دنبال کرد و به گفته خودش این روزها به فکر تولید اولین آلبوم رسمی‌اش هم هست.

پارسا قناعتی درباره فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت:«در حال حاضر تمام تمرکز من برای انتشار تک قطعات است و آثاری که تولید کرده‌ام را با برنامه‌ریزی منظم منتشر خواهم کرد. اما همزمان نیم‌نگاهی هم به آلبوم دارم و بهترین قطعاتم را برای اولین مجموعه‌ای که با صدای من منتشر می‌شود کنار می‌گذارم. تا این لحظه حضور «امیرعلی بهادری»، «آرون حسینی» و «امید حجت» در آلبوم من قطعی شده است. اظهار نظر درباره استایل کلی آلبوم زود است اما به دنبال تولید مجموعه‌ای هستم که در عین دارا بودن ویژگی‌های موسیقی مدرن، نظر مثبت مخاطبان را هم جلب کند.»

 او در ادامه افزود:«برای انتشار آلبوم عجله‌ای ندارم زیرا در بازار موسیقی ایران اصولا انتشار تک قطعه با یک برنامه زمانی معین هم می‌تواند بازخورد مناسبی داشته باشد. از سوی دیگر تولید و انتشار آلبوم یک ریسک است زیرا هزینه‌ و انرژی زیادی را متحمل می‌شوید اما شنیده‌شدن آن در میان مردم به عوامل زیادی بستگی دارد. شاید گاهی بهترین مجموعه با بهترین قطعات توسط یک سوپراستار تولید شود اما به دلایلی نظیر پخش نامناسب، اطلاع‌رسانی ضعیف و سایر اتفاقات شنیده نشود. اما به هرحال کارنامه کاری هر هنرمند با آلبوم‌های او مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به همین دلیل من تصمیم دارم که در سال 95 اولین مجموعه رسمی خودم را روانه بازار کنم.»

قناعتی برنامه‌های آینده خود را هم اینگونه تشریح کرد: «تا کنون قطعات خودم را از طریق سایت «موسیقی ما» به گوش مخاطبان رسانده‌ام. این آثار فضاهای گوناگونی داشتند و به تبع آن بازخوردها و نظرات متفاوتی را هم دنبال کردم. نمی‌گویم همه نظرات مثبت بوده زیرا من در ابتدای راه هستم و قطعا کارم اشکالات زیادی دارد. اما با این وجود نظرات مثبت هم کم دریافت نکرده‌ام ولی تمام تلاش من این است که با لحاظ کردن انتقادات، بتوانم کیفیت آثارم را در آینده بهبود ببخشم. اما درباره برنامه‌های آینده باید بگویم که به زودی قصد دارم در زمینه موزیک ویدئو هم فعالیت داشته باشم. مشغول بررسی قطعات هستم تا بهترین کار را برای به تصویرکشیدن انتخاب کنم. همزمان هم با چند تیم کارگردانی مشغول رایزنی هستم تا اولین ویدئویی که از من منتشر می‌شود کاملا حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای روز باشد.»

او نهایتا گفت:«تمام تلاش من این است که در هر قطعه نسبت به اثر قبلی پیشرفت داشته باشم و بر تجربیاتم افزوده شود. هیچ ادعایی در زمینه موسیقی ندارم و سال‌های سال می‌خواهم در این هنر درس یاد بگیرم. اما اطمینان دارم که به زودی جوانان می‌توانند بازار راکد موسیقی پاپ را متحول سازند. امیدوارم که به لطف خدا آثار من هم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و بتوانم قدم مثبتی برای ارتقای شرایط کنونی این بازار بردارم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آذر 1394 - 02:54

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پارسا قناعتی: به زودی جوانان می‌توانند بازار راکد موسیقی پاپ را متحول کنند | موسیقی ما