برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی حمله مرگبار به شرکت‌کنندگان در یک کنسرت
کنسرت یوتو در پاریس لغو شد
موسیقی ما - یوتو (U۲) قرار بود شنبه‌شب در پاریس برنامه اجرا کند، اما در پی حملات مرگبار جمعه‌شب به چند نقطه پاریس این گروه کنسرت خود را لغو کرد. کنسرت یوتو که بخشی از تور «معصومیت+تجربه» این گروه راک ایرلندی است، قرار بود ساعت ۹ شب زنده از شبکه اچ‌بی‌او پخش شود. یوتو خبر لغو کنسرت را در وبسایت خود منتشر کرد.

گروه در بیانیه‌ای نوشت: ما با ناباوری و حیرت شاهد اتفاقات پاریس بودیم و امشب قلب ما با تمام قربانیان و خانواده‌های آن‌ها در سراسر شهر است. از مرگ کسانی که جان خود را در کنسرت گروه «Eagles of Death Metal» از دست دادند شوکه شدیم و فکر و دعاهای ما با گروه و هوادارانش است. و ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که همه طرفدارانمان در پاریس سالم باشند.

گروه یوتو هنگام وقوع حملات تروریستی در محلی در نزدیکی گروه هتل‌های اکور در پاریس در حال تمرین بودند. آن‌ها قرار بود شنبه و یکشنبه در اینجا برنامه اجرا کنند. اعضای یوتو شامل بونو، آج، آدام کلیتن و لری مولن جونیر و دیگر اعضای گروه به سرعت به یک محل امن منتقل شدند.

تروریست‌ها به کنسرت گروه «Eagles of Death Metal» حمله کردند

جمعه شب رسانه‌های خبری از وقوع چند حادثه تروریستی در پاریس خبر دادند. در اولین حادثه مردی مسلح به کلاشینکف به یک رستوران پرجمعیت حمله کرد و چند نفر را به قتل رساند. در این حادثه تعدادی نیز زخمی شدند.

سپس چند انفجار در نزدیکی ورزشگاه «استاد دو فرانس» محل مسابقه تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آلمان به وقوع پیوست. فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه که در ورزشگاه حضور داشت، با تدابیر شدید امنیتی خارج شد.

از سوی دیگر، افراد مسلح به شرکت‌کنندگان در کنسرت گروه آمریکایی «Eagles of Death Metal» در سالن «باتکالان» پاریس حمله کردند و صد‌ها نفر را گروگان گرفتند. این گروگان‌گیری با حمله پلیس به سالن و کشتن تروریست‌ها پایان یافت. گزارش شده است که حدود ۱۰۰ نفر در این حادثه کشته شدند. اعضای گروه کالیفرنیایی از حادثه جان سالم به در بردند.

در پی این اتفاقات، رئیس‌جمهور فرانسه برای اولین بار پس از ۱۹۴۴ در فرانسه حکومت نظامی و منع رفت و آمد اعلام کرد و مرزهای فرانسه را برای جلوگیری از فرار تروریست‌ها بست. اولاند همچنین سفر خود به ترکیه برای شرکت در نشست گروه ۲۰ را لغو کرد.

گفته می‌شود بیش از ۱۲۰ نفر در حملات تروریستی به شش نقطه پاریس کشته شدند.
منبع: 
هالیوود ریپور‌تر

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 12:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت یوتو در پاریس لغو شد | موسیقی ما