برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «Hello» در حال رای‌زنی برای بازی در فیلم خاویردولان
هم بازی شدن ادل با جسیکا چیستن و سوزان ساراندن در اولین تجربه سینمایی‌اش
موسیقی ما - ادل (Adele) خواننده صاحب نام و جوان امریکایی که اخیرا تک‌آهنگ «هلو» (Hello) را از او شنیدم در حال رای‌زنی با خاوير دولان (Xavier Dolan)، کارگردان موزیک ویدئوی این قطعه است تا در فیلم جدید او «مرگ و زندگی جان اف دانووِن» (The Death and Life of John F. Donovan) بازی کند.

خاوير دولان کارگردان، بازیگر و فیلم‌ساز کانادایی-فرانسوی است و 26 سال دارد. او در جشنواره فیلم کن 2014 با فیلم «مامان» (Mommy) نامزد دریافت نخل طلا شد و البته توانست جایزه هیئت داوران این جشنواره را کسب کند. او اولین فیلم‌اش را در سال 2009 ساخته و تا کنون 5 فیلم را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است و تمام آثار او تا کنون نامزد جوایز بسیاری بوده‌اند و در بخش‌هایی هم برنده شده‌اند.
این کارگردان که همکاری خود را با ادل، ابر ستاره‌ی موسیقی پاپ از ساخت موزیک ویدئوی «هلو» آغاز کرد حالا قصد دارد از او در فیلم تازه‌اش استفاده کند. در فیلم او ستارگان دیگری نظیر جسیکا چستین، کیت هرینگتون، سوزان ساراندون و کیتی بیتز حضور دارند و ادل هم در یکی از نقش‌های کوچک مکمل حاضر خواهد شد.

اینطور که پیداست قرار نیست ادل در این همکاری برای موسیقی متن فیلم هم کاری انجام دهد اما قابل درک خواهد بود که تولید کنندگان فیلم بخواهند از یکی از هیت‌های این خواننده در بخشی از موسیقی متن فیلم استفاده کنند.

ادل چندی پیش بعد از موفقیت بسیاری که موزیک ویدئوی جدیدش کسب کرد، به رادیو بریتانیا (شبکه کیس) گفته بود: «مطمئن هستم که برای این کار مورد انتقاد هم قرار خواهم گرفت اما حقیقت این است که بعد از کار کردن با خاوير  دوست دارم بازی کنم. قطعا دوست دارم در فیلمی از او حضور داشته باشم»
منبع: 
گاردین، اسکرین‌دیلی، ونیتی‌فر

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آبان 1394 - 11:21

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 23 آبان 1394 - 23:23

ادل متولد انگلیس هست و آمریکایی نیست لطفا اصلاح کنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هم بازی شدن ادل با جسیکا چیستن و سوزان ساراندن در اولین تجربه سینمایی‌اش | موسیقی ما