برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «انکار» پس از انتشار قطعه جدیدش از دلایل سکوت چهار ساله خود گفت
علیرضا موسوی: آلبوم انکار در زمان خودش فروش خوبی داشت
موسیقی ما – در تابستان سال 1390 آلبومی به نام «انکار» با صدای «علیرضا موسوی» منتشر شد. خواننده جوانی که اولین حضورش در بازار موسیقی را تجربه می‌کرد و در آن مجموعه چهره‌های مطرح پاپ حضور داشتند. «حمید عسکری»، «میلاد ترابی» و «فرشاد حسامی» از جمله موزیسین‌های همراه این خواننده در آلبوم انکار بودند. اما پس از آن اثر که نظرات گوناگونی را هم در بازار به دنبال داشت دیگر از علیرضا موسوی خبری نشد. او مدتها سکوت کرد و سرانجام چندی پیش اولین تک قطعه خود پس از این سالها به نام «از بس خوبی» را از طریق سایت «موسیقی ما» به گوش مخاطبانش رساند. انتشار همین اثر باعث شد تا به سراغ او برویم و گفتگویی داشته باشیم.

علیرضا موسوی درباره دلایل غیبت چهار ساله خود از بازار موسیقی گفت:«اصلی‌ترین دلیل غیبت من این بود که با تهیه‌کننده آلبوم «انکار» مشکل داشتم و همین موضوع باعث دوری چهار ساله من از بازار موسیقی شد. برای آلبوم دوم هم با همان شخص قرارداد داشتم ولی آنقدر من را در همان آلبوم اول اذیت کرد که ضربه سنگینی را از ایشان متحمل شدم و نتوانستم چند سال فعالیت داشته باشم. باید مدت زمان قرارداد من با ایشان به اتمام می‌رسید. البته خودم هم کم کار بودم ولی به هرحال قرارداد سه ساله من با آن تهیه‌کننده به اتمام رسید و اکنون وارد فصل جدید فعالیت‌های هنری خودم شده‌ام.»

او در پاسخ به این سوال که آیا شایعه اختلاف او با حمید عسکری هم صحت دارد گفت:«حمید عسکری هنرمند بامعرفت و حرفه‌ای است. اینکه می‌گویند پس از آن آلبوم با همدیگر به مشکل برخوردیم کذب است و فقط به دلیل شرایط دیگر نتوانستیم کار موسیقی انجام دهیم. اما هنوز هم با همدیگر دوست هستیم و ارتباط صمیمانه داریم و امکان دارد که باز هم در آثار آینده همکاری داشته باشیم. تنها حاشیه‌ای که من پس از آلبوم «انکار» با آن گریبانگیر شدم مربوط به همان قرارداد با تهیه‌کننده بود. کلا همکاری این فرد با هر خواننده حاشیه داشته و به هرکس ضرر رسانده است. هیچ خواننده‌ای را در ایران نداریم که از تهیه‌کننده آلبوم اول من رضایت داشته باشد. با او قرارداد سه ساله داشتم که شامل دو آلبوم و یک سال کنسرت بود و برای آلبوم بعدی در این مدت سه سال حتما باید با ایشان همکاری می‌کردم.»

حمید عسکری در دو قطعه آلبوم انکار با علیرضا موسوی همخوانی کرده بود و این همخوانی در زمان خودش بازتاب‌های گوناگونی داشت. موسوی در همین زمینه و نوع تبلیغات آلبومش هم اعلام کرد:«آلبوم انکار در زمان خودش فروش خوبی داشت ولی یکی از انتقادات من نسبت به تهیه‌کننده در بخش طراحی پوستر و کاورهای آلبوم بود. کاوری که برای ایشان آماده و ارسال کرده بودم را کنار گذاشت و کاوری که خودش دوست داشت را به کار برد. متاسفانه تبلیغات و طراحی‌های آن آلبوم به گونه‌ای بود که من و آثارم زیر سایه اسم حمید عسکری رفت. داستان من و حمید در آن آلبوم کاملا رفاقتی بود و او گفت که آلبومت را دوست دارم و در یکی از قطعات با تو می‌خوانم. قرار بود فقط همان یک قطعه باشد اما برای ضبط یک کار دیگر که رفته بودیم حمید هم حضور داشت و با من خواند و مجموعا دو قطعه شد. این حضور دوستانه حمید که لطف او نسبت به من بود به شکل دیگری در تبلیغات آلبوم بازتاب پیدا کرد و مناسب نبود. اما باز هم از حمید عسکری عزیز تشکر می‌کنم که در آن آلبوم همراه من بود و امیدوارم که باز هم شرایط برای همکاری مجدد ما فراهم شود.»

علیرضا موسوی فعالیت‌های اخیر خود را هم اینگونه تشریح کرد:«خدا را شکر که مردم قطعه «از بس خوبی» را دوست داشتند و به خوبی شنیده شد و به جدول آثار پرطرفدار «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» هم راه پیدا کرد. من از مدتها قبل فعالیت‌های جدید را آغاز کردم و چند کار هم تولید کردم اما نپسندیدم زیرا تصمیم داشتم که پس از سالها دوری با دست پر به عرصه رقابت برگردم. سرانجام این قطعه را برای پخش آماده کردیم و نقطه شروع آثار جدید و متفاوت «علیرضا موسوی» بود.»

او در زمینه بحث انتشار آلبوم جدیدش هم افزود:«قطعا به فکر آلبوم هم هستم و ملاک ارزیابی کارنامه کاری هر هنرمند، آلبوم‌هایی است که با صدای او منتشر می‌شود. تک قطعات منتشر می‌شوند و می‌روند و چندان مورد نقد و بررسی قرار نمی‌گیرند. فعلا قصد انتشار چند تک قطعه را دارم و همزمان برای تولید آلبوم جدید هم اقدام کرده‌ایم. برنامه منظمی برای انتشار تک قطعات دارم و در مرحله بعد به امید خدا آلبوم جدید را به بازار عرضه خواهم کرد. آلبوم قطعا در سال 95 منتشر می‌شود زیرا وسواس زیادی برای هر بخش قطعات به خرج می‌دهم. به عنوان مثال از حدود بیست قطعه آماده می‌کنیم و از بین آنها یک یا دو اثر انتخاب می‌شود.»

موسوی نهایتا گفت:«عوامل تولید قطعات بعدی و آلبوم را اکنون نمی‌توانم اعلام کنم. زیرا با دوستان زیادی مشغول مذاکره هستیم و آثاری را هم از چند هنرمند دریافت کرده‌ایم. اما در بخش موسیقی و تنظیم «فرشاد حسامی» اولین نفری هست که قطعا با او همکاری می‌کنم. فرشاد دوست بسیار خوب من است و به احتمال خیلی زیاد وظیفه مدیریت هنری آلبوم هم بر عهده ایشان باشد. به زودی جزئیات دقیق عوامل تولید آلبوم را از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام خواهم کرد. البته در اینجا لازم می‌دانم که از «بهروز صفاریان» و «محسن چاوشی» به خاطر راهنمایی‌ها و محبتی که نسبت به من دارند تشکر کنم. امیدوارم که از این دو دوست خوبم هم آثاری در آلبوم جدید داشته باشم اما هنوز هیچ چیز صد در صد نشده است.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394 - 00:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 14 آبان 1394 - 01:25

لطفا از البوم جديد اقاي اصحابي واحمدوند واقاي شهروز وفرهاد جواهر كلام همخبر بگزاريدو بنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر ميشوند و با انها هم گفت وگو كنيد با تشكر.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا موسوی: آلبوم انکار در زمان خودش فروش خوبی داشت | موسیقی ما