برنامه یاد بعضی نفرات
 
در واکنش به حاشیه‌های روزهای اخیر موسیقی منتشر شد
نامه سرگشاده جمعی از خوانندگان موسیقی پاپ به رئیس‌جمهور و وزیر ارشاد
موسیقی ما جمعی از خوانندگان سرشناس پاپ پس از اتفاقات و حواشی اخیر که در هفته‌های گذشته اتفاق افتاد و باعث حرف و حدیث‌های فراوان و اتفاقات خبری مفصلی شد، در نامه‌ای سرگشاده اعلام موضع کرده و خواهان ملاقات حضوری با رئیس‌جمهور شدند.
 
به گزارش سایت «موسیقی ما»، اتفاقات، حواشی و شایعات هفته گذشته از لیستی آغاز شد که برخی رسانه‌ها با انتشار آن اعلام کردند که 24 خواننده داخلی و مجاز به دلیل پخش موزیک‌ویدئوهایشان از شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز و برخی سایت‌های غیرقانونی خارج از کشور، ممنوع‌الکار هستند و فعلاً اجازه برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم رسمی در داخل کشور را ندارند.
 
انتشار این لیست و حواشی بعدی با واکنش‌های مختلف از سوی مقامات فرهنگی کشور توأم شد. در ابتدا، سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگویی با سایت «موسیقی ما»، ضمن تکذیب لیست ممنوع‌الکاری برخی چهره‌های موسیقی، از تلاش برای رفع مشکلات و محدودیت‌ها خبر داد. پس از این گفت‌وگو، سخنگوی وزارت ارشاد ماجرای لیست 24 نفره را به کل تکذیب کرد ولی همکاری با رسانه‌های به زعم او «معاند» را خلاف مقررات و قوانین کشور دانست و از برخورد با هنرمندان متخلف در صورت تأیید همکاری با این رسانه‌ها و سایت‌ها خبر داد.
 
به دنبال این اتفاق، علی مرادخانی تمام این حرف و حدیث‌ها و لیست ممنوع‌الکارها را تکذیب کرد تا تناقض‌ها در این مورد بیشتر و بیشتر شود و رسانه‌ها در گزارش‌های مختلف از این رویه مسئولین فرهنگی انتقاد کنند. برخی خواننده‌ها و چهره‌هایی هم که در این لیست نامی از آنها ذکر شده بود، در گفت‌وگوهای مختلف موضوع ممنوع‌الکاری‌شان را تکذیب کردند تا اخبار هنری در روزهای گذشته، حول این موضوع متمرکز شود.
 
حال پس از ماجراهای کش‌دار و پُر سر و صدایی که در این چند وقت در رسانه‌ها شاهد‌ بودیم، شب گذشته جمع پرشماری از خواندگان پاپ در جلسه‌ای خصوصی، موضع رسمی خود را در قبال این اتفاقات اعلام کردند.
 
این نامه سرگشاده که به امضای جمعی از ستاره‌های موسیقی در کشور رسیده و امروز این چهره‌ها به صورت هم‌زمان در صفحات شخصی‌شان و صفحه تلگرام خواننده‌های پاپ منتشرش کرده‌اند، را اینجا بخوانید:
 

"به نام خدا"

ریاست محترم جمهور ، وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولين محترم ذيربط

ضمن عرض سلام ، احتراماً بدینوسیله به عرض می‌رساند که نوشته‌های زیر حرفهای دل خوانندگان پاپ در مورد وضعیت حال حاضر موسیقی پاپ کشور ، تبعیضها ، کمبودها و مشکلات آن می‌باشد.
 
  • *** تبعیضها:
در هنر هیچ سبک و شاخه‌ای بر دیگری برتری ندارد. اما متاسفانه در موسیقی کشور ما از برابری خبری نیست. موسیقی پاپ همیشه از نظر مسئولین ، بی‌ هویت و کم ارزش و موسیقی سنتی‌ ارزشی و فاخر به شمار می آید. در حالی‌ که ارزش یک اثر هنری را صرفاً کیفیت وجودی آن اثر تعیین می‌کند نه اینکه در چه سبکی قرار گرفته. همانطور که می‌توان یک قطعه‌ی کلاسیک یا سنتی‌ سخیف و مبتذل ساخت ، می‌توان اثری بسیار ارزشمند در سبک پاپ ، راک و غیر ارائه کرد. در این موضوع که موسیقی نواحی ، فولک یا کلاسیک و بخشی از موسیقی‌ سنتی‌ که خطر فراموشی آن را تهدید می‌کند باید مورد حمایت دولت قرار گیرد شکی نیست ، اما آیا آن نوع موسیقی‌ که تنها تفاوتش با موسیقی‌ پاپ استفاده از چند ساز ایرانی‌ در کنار سازهای غیر ایرانی‌ و یا اضافه کردن چهچه به تحریر هاست هم باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد؟ و آیا اصلا خوانندگان موسیقی سنتی‌ که بسیاری از آنها از مخاطبان زیادی برخوردارند و پاپیولار محسوب میشوند ، نیاز به حمایت ویژه دارند؟ چرا مرزبندی ژانرهای مختلف موسیقی‌ و تصمیم گیری برای حمایت یا عدم حمایت و تخصیص امکانات یا محروم کردن از بدیهی‌‌ترین حقوق و امکانات از سوی دولت باید تا این حد سطحی نگرانه باشد؟

موارد زیر نمونه‌هایی‌ از امکاناتی است که فقط به موسیقی سنتی‌ و تلفیقی تعلق دارد و موسیقی پاپ از آن محروم است؛

۱- اجرا در سالن همایش‌های برج میلاد ، فضای باز برج میلاد ، تالار وحدت ، باغ عفیف شیراز ، عمارت مسعودیه تهران ، سالن خلیج فارس کیش و … که همگی‌ جزو بیت‌المال به حساب می‌آیند.

۲- اجازهٔ تبلیغات محیطی‌ (بیلبورد ، بنر ، …) برای تبلیغ کنسرت و آلبوم.

۳- برگزاری مراسم رونمایی از آلبومهای جدید و یا کنفرانسهای خبری در اماکن تاریخی‌ و اماکن با فضای باز مانند کاخ نیاوران و یا حافظیه شیراز.

۴- صدور مجوز برای برگزاری کنسرت در حالتی بسیار سهل‌تر و سریع‌تر نسبت به موسیقی پاپ در شهرستانها. آیا حمایت از موسیقی سنتی‌ و تلفیقی باید به معنی‌ سلب امکانات اولیه و بدیهی‌ از موسیقی پاپ باشد؟ آیا منطقیست که با هدف حمایت از کشتی‌ ، پخش تلویزیونی فوتبال را ممنوع و استادیوم فوتبال را از فوتبالیست‌ها گرفته و آنها را روانهٔ زمین خاکی کنیم؟ آیا با این روش می‌توان از محبوبیت فوتبال کاست و به محبوبیت و اقبال عمومی‌ از کشتی‌ افزود؟
 
  • *** کمبودها و مشکلات :
عدم وجود یک رسانه (تصویری و شنیداری) برای موسیقی مجاز کشور٬ باعث ترویج هرچه بیشتر موسیقی غیرمجاز در کشور و رقابت نا برابر بین موسیقی‌ قانونی‌ و غیر‌قانونی‌ شده است. موسیقی غیر مجاز بدون هیچ فیلتر و محدودیتی و با قویترین ابزار رسانه‌ای در بین تک تک افراد جامعه نفوذ می‌کند ، حال آنکه موسیقی مجاز پس از گذر از انواع فیلترها و ممیزیها و پس از صرف زمان زیاد به مرحلهٔ انتشار می‌رسد. مرحله‌ای که فاقد هرگونه رسانه برای شنیده شدن و تبلیغات است.

تصور کنید جوانی علاقمند به موسیقی‌ را که پس از سال‌ها تلاش می‌خواهد که برای کار در حرفه مورد علاقه‌اش و احتمالا تولید یک آلبوم موسیقی‌ تصمیم بگیرد. دو راه پیش روی اوست؛

۱- راه مجاز که نتیجه‌اش صرف زمان طولانی‌ برای اخذ مجوز و صرف هزینه‌های سنگین برای تولید آلبوم و پیدا کردن شرکتی که حاضر به پخش آلبوم باشد است.

۲- راه غیر مجاز ؛ تولید آهنگ بدون در نظر گرفتن ممیزی و پخش اثر خود در تمامی کانالهای ماهواره‌ای و سایت ها. در حالت منطقی‌ با انتخاب راه اول کمترین شانس برای شنیده شدن آثار وجود دارد و در مقابل با انتخاب راه دوم میتواند کار خود را به گوش همه برساند. سوالی‌ که پیش میاید این است که آیا هدف وزارت ارشاد اسلامی هدایت جوانان به سمت موسیقی قانونی‌ است یا هدایت آنها به سمت ماهواره‌ها و موسیقی غیر قانونی‌؟ حال نه تنها هیچ رسانه‌ای برای ارائه آثار مجاز وجود ندارد ، بلکه اخیرا پخش آثار مجوز دار از برخی‌ رسانه‌های غیر مجاز (سایت رادیو جوان و برخی‌ کانالهای ماهواره‌ای) باعث ممنوع الکاری و ایجاد دردسرهای فراوان برای اهالی موسیقی مجاز نیز شده است. نکتهٔ حائز اهمیت در این مساله، مجوز دار بودن و قانونی‌ بودن آثار مذکور است. حال اگر رسانه‌ای بیگانه یک اثر قانونی‌ را سرخود پخش کند ، آیا تقصیر بر گردن کسی‌ است که کار قانونی‌ را انجام داده؟ آیا اگر سخنان رئیس جمهور محترم کشور ، یک فیلم سینمایی مجوز دار و یا یک بازی فوتبال داخلی‌ از کانالهای بیگانه پخش شود ، این افراد مقصر شناخته میشوند؟ با اندکی‌ تاملمی‌توان به این نتیجه رسید که وظیفهٔ خوانندگان ، اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد است و همچنین پخش آثارشان به صورت مجاز. در این میان اگر رسانه‌ای با هدف شیطنت و یا هر هدف دیگری اقدام به پخش این آثار قانونی‌ کند، نباید کوچکترین مسئولیتی بر گردن خوانندگان مجاز باشد. به راستی‌ چگونه می‌توان بدون هیچ مدرک ، تفهیم اتهام و دادگاهی صدها نفر را از کار بیکار کرد؟ خوانندگان و به تبع آنها تهیه کنندگان، نوازندگان، صدابرداران، نورپردازان، بلیت فروش‌ها، عوامل اجرایی و صدها نفر دیگر که به واسطهٔ این شغل كسب درآمد و امرار معاش می‌کنند٬ به راحتی‌ از حقوق خود محروم می‌شوند. آن هم در حالى كه موسيقى پاپ، بدون استفاده از هرگونه اعتبارات دولتى، بالاترين نرخ كارآفرينى را در بين تمامى شاخه هاى هنر دارد. فرضيه همكارى خوانندگان با رسانه‌هاى بيگانه بايد از طرف طرح‌كنندگان اين فرضيه ثابت شود، نه از طرف خوانندگان. زيرا طبق اصل سى و هفتم قانون اساسى: اصل، برائت است و هيچكس از نظر قانون مجرم شناخته نمي‌شود، مگر اينكه جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد. همچنين به اشتراك گذاشتن لينك دانلود آهنگها از سايت راديوجوان در گذشته، و قبل از آگاهى از ممنوعيت پخش آهنگها از اين سايت، هيچ مسئوليتى را براى خوانندگان به وجود نمى آورد و نمي‌توان آنها را مجرم قلمداد كرد٬ زيرا طبق اصل يكصد و شصت و نهم قانون اساسى: هيچ فعلى يا ترك فعلى به استناد قانونى كه بعد از آن وضع شده است جرم محسوب نمى شود. به نظر می‌رسد که وقت آن رسیده که رسانه‌های داخلی‌ و مجاز قوی به حمایت از آثار مجاز داخلی‌ بپردازند.
 
  • *** کمبود سالن:
در مبحث مربوط به سالن‌های برگزاری باید توضیح داد که نه تنها بسیاری از سالن‌های کشور در اختیار خوانندگان پاپ قرار نمی‌گیرد ، بلکه اجازهٔ برگزاری کنسرت در سالن‌های با ظرفیت بالای تماشاگر نیز صادر نمی‌شود. به طور مثال چرا خواننده‌ای که پر مخاطب است به جای یک یا دو شب اجرا در سالن‌های با ظرفیت بالای ۵۰۰۰ نفر در سال ، باید شب‌های متعدد در سال و در سالن‌های کوچک اجرا داشته باشد؟ نتیجهٔ این اجراهای متعدد در سالن‌های یکسان و با ظرفيت كم، چیزی جز قيمت بالاى بليت ، تکراری شدن ، پایین آمدن کیفیت اجرا و دلزدگی مخاطبین و خود گروه از اجراهای تکراری نیست. گذشته از موارد فوق، تهديد سلامتى خوانندگان ، از ديگر تبعات اجرا در سالنهاى با ظرفيت كم مى باشد. زيرا حنجره نيز يكى از عضلات بدن مى باشد و همانطور كه يك فوتباليست نبايد در يك روز در بيش از يك مسابقه فوتبال شركت كند، بديهى است كه يك خواننده نيز نبايد بيش از حد استاندارد از حنجره خود استفاده كند.

لازم به ذکر است که خوانندگان مجاز پاپ در طی‌ این سال‌ها نشان داده‌اند که همواره قشری مظلوم، سر به زیر، به دور از حاشیه و مطیع قوانین کشور عزیزمان بوده‌اند و هستند و این برای اولین بار است که پس از تمامی این سالها سکوت خود را شکسته‌اند و حرف‌های دلشان را به مردم و مسئولین می‌زنند. هدف از تمام حرف‌های گفته شده، تأكيد بر تلاش در جهت رشد و اعتلاى موسيقى پاپ بر اساس ارزشهاى فرهنگى جمهورى اسلامى ايران و ایجاد شرایط بهتر برای کار و در نهایت رضایتمندی مردم عزيز كشورمان است که همواره اصلی‌‌ترین دلیل و انگیزه کار بوده اند. امیدواریم که با درایت مسئولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که نهاد متولی پیگیری حقوق هنرمندان می‌باشد چرخه‌ٔ موسیقی پاپ به صنعتی‌ در خور شان مردم عزیز جمهورى اسلامى ايران تبدیل شود. در انتها ضمن سپس از تلاش‌های معاونت هنری وزارت ارشاد و دفتر موسیقی در خصوص رفع مشکلات پیش آمده از رياست محترم جمهور به عنوان حامى هميشگى هنرمندان، خواهشمنديم ترتيبى اتخاذ نمايند كه اهالى موسيقى پاپ، در نشستى دوستانه، درخواست‌ها و مشكلات خود را با ايشان در ميان بگذارند.

با تجديد احترام

حامى، زانيار خسروى، سيروان خسروى، گروه سون، شهرام شكوهى، رضا صادقى، بهنام صفوى، حميد عسگري، فرزاد فرزين، مازيار فلاحى، على لهراسبى، مهدى مدرس، رضا يزدانى، محسن يگانه
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 12:33

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 13:28

واقعا آفرین خیلی کار خوبی کردن. ابن یه تلنگر هست برای بیدار شدن مملکت که بفهمن موسیقی پاپ هم زحمت ها و ارزش های خودشو داره.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 20:23
آقای عاشقانه های ایران: احسان خواجه امیری

تموم لحظه های من با آهنگ صدات سرشار شد
یه وقتایی از این احساس فقط چشمای من تر شد
با یه خاطره از فردا دارم دنیامو میسازم
با عاشقانه های تو فقط من عشقو میشناسم
یه وقتایی که دلگیرم یه وقتایی که آشفتم
میون این همه آهنگ فقط یاد تو میفتم
با این احساس آرامش همیشه حال من خوبه
صدات پیچیده تو گوشم مدام قلبم رو میکوبه
تموم لحظه های من از احساس تو لبریزه
واسه من بهترین آهنگ صدای
مرد پاییزه ...
سالروز زمینی شدن افتخار موسیقی پاپ احسان خواجه امیری خجسته باد

2.177.161.36
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 20:46
مرتضی دیوونه ی احسان خواجه امیری

آغاز تو آغاز عاشقانه ها بود...
یه پست واسه تولد احسان خواجه امیری بذارید.
دوستان هم یه سر به اینستاگرام بزنن که داره منفجر میشه :))
گل کردن غرورت
گل کردن منم هست
باید منو ببینن
تا پرچمت تنم هست
دروازه های دنیا
رو به منو تو بازه
دنیا قراره از ما
اسطورشو بسازه
............
یه نکته دیگه خدارو شکر احسان نیازی به سالن های کم ظرفیت برج میلاد و ... نداره و 5 میتونه 5 شب سالن 4000 نفری وزارت کشور و 7800 نفری نوکیا رو پر کنه.
محبوب ترین و افتخار آفرین ترین موسیقیدان ایران کسی نیست جز احسان خواجه امیری

2.177.161.36
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:09
احسان خواجوی (احسان خواجه امیری)

به به باز دوستان بیمار طلایی سایت رو به تسخیر خودشون در اوردن که :)))))))))
موسیقی ما واقعا اگه خبر تولد سلطان خواجه امیری رو نذاری کم لطفیه.ریز مخاطب پیدا میکنی.
آقای عاشقانه ها افتخار میکنیم طرفدارتیم تولدت مبارک

2.177.203.47
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:17
یک کاربر سایت موسیقی ما

به آی پی های دو کامنتِ زیر این کامنت دقت شود!!
باز بقیه طرفداران خواجه امیری ای پی عوض میکنن و رای میدن یا کامنت میذارن ! دو جای دیگه این صفحه هم کامنت گذاشتی عزیزم
خودتونو انقدر گول نزنید و انقدر هم جو ندید
موسیقی تایید

93.118.99.43
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 09:04
طرفداران احسان خواجه امیری

یک کاربر شما زیاد جوش نزن میتونی پیج های این عزیزان در اینستاگرام رو پیدا کنی و بعد تهمت بزنی :)
تولد اسطوره ی تاریخ موسیقی ایران خجسته باد

2.177.203.47
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 12:21
peymanbhz

اا راست میگینا :))
این آی پی همون دووسته قدیمی مونه
ابولفضل پاییزه تنهایی... همچین چیزایی بود :))
حداقل با یه دستگاه دیگه اینهمه نظر میدادی دوسته گرامی :))

5.239.66.242
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 13:55
یک کاربر سایت موسیقی ما

عزیزم حداقل ای پیتو عوض کن بعد جوابمو بده :))))
سر کیو میخوای کلاه بذاری اخه؟

موسیقی تایید لطفا

93.118.99.43
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 15:11
Saeed Mehrban

سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری
2.177.161.36
امیر (سلطان خواجه امیری)
2.177.161.36
خدا بگم چیکارت نکنه ابوالفضل :)))چندتا آی پی دیگه داری که رو نمیکنی؟
یعنی دیگه تا این حد؟
فقط دوستانctrl+fرو بزنیدو آی پی های طرفدارن خاجه امیری روکپی کنید اونجا و ببنید چه چیزهایی که نمیبینید :))

5.232.122.9
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 15:47
یه کاربر سابق موسیقی ما

2.177.161.36
بالاخره نفهمیدیم اسمت کدومه :
" ابولفضل (اسطوره ي خوانندگي ايران:احسان خواجه اميري) "
" امیر (سلطان خواجه امیری) "
" سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری "
" آقای عاشقانه های ایران: احسان خواجه امیری "
" مرتضی دیوونه ی احسان خواجه امیری "
..................................
به قول زهتاب:
نه! نه! نه! خودت بگو نه! نه! ......

بعد جالبه میان حرف از طرفداریه چاوشی میزنن. ای خدا
بچاپ موشیقی ما

5.237.122.171
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 21:22
حسن عاشق چاوشی

البته تابلو بود که اکثر این نظرات در پیج های قبل از سوی یه نفر نوشته شده
ولی فک نمیکردم تمومشون از سمت یه نفر باشه :)))
یعنی یه دونه هم مال شخص دیگه نیست( ای پی ها همه یکی ) ! عزیزم ایپی تو تغییر ندادی سوتی بزرگی دادی !

95.38.253.41
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 14:20

دمشون گرم تا کی سکوت و نجابت و در نتیجه توسری خوردن. باید موضوع یک شبکه مختص به موسیقی در صدا و سیما و نشان دادن سازها و کلیپ های قانونی هم با جدیت دنبال شود.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 14:27

این حرفارو حمید حامی سالها به تنهایی میزد و همه بهش خرده میگرفتن و کلی بهش بی مهری کردن خیلی از طرفداران همین هنرمندان عزیز بسیار بی مهری کردن زمان قاضی خوبیه در هر صورت امیدوارم اتفاقی خوبی بیافته

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

جای مرتضی پاشایی توی این عکس خییییلی خالیه خیییلی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

اصلا همین امکاناتی رو هم که دارن باید ازشون گرفت...یه مشت بی سواد....حتی تئوری اولیه موسیقی رو هم بعضی هاشون بلد نیستن.....

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:28
امید

شما بلدی تئوری موسیقی؟؟ایا شما این هنرمندان رو از نزدیک دیدی و خبر کامل داری که تئوری بلدد نیستن؟؟حرفت خیلی خنده داره نکنه تو هنوز از هنر موسیقی فقط تئوری رو بلدی البته اونم از مدل مقدماتیش

91.98.191.0
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 19:00
امیرعلی

این نظرات با برخورد احساسی طرفداراشون مواجه میشه که اینها رو بهترین خوانندگان دنیا میدونن ؛ فقط کسایی که درک موسیقی دارن میفهمن کار این عزیزان هیچ ربطی به موسیقی نداره ؛؛ اسمشو میشه یه چیز دیگه گذاشت

5.235.131.160
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

مسئولین میترسن حمایت کنن.. همینجوریش ک حمایت نمیکنن و همش براشون مشکل درست میکنن.. محبوبیت همین خواننده های بین مردم بیشتره... میترسن از لین حمایت کنن محبوبیتشون بیشتر بشه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

جای چاوشی❤ و بنی و خواجه و بابک خالیست

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

علی لهراسبی عزیز..

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

علی عبدالمالکی کوووووو جاش خالیه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

هنرمندانی که لحظه های خاطره انگیزی رو برامون ساختن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

خوشم میاد آقا محسن چاوشیمون تو هیچ عکس دسته جمعی نیست، همیشه کنجِ ازلت خودش،،، انشااللّه همه موفق باشن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:37
یک کاربر سایت موسیقی ما

محسن چاووشی اصن کنسرتی برگزار نمیکنه که بخواد اعتراض کنه :\

89.41.242.107
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 12:59
امیرحسین

خب از قبل با کنسرت برگزار نکردن اعتراضشو کرده . !!! وقتی شرایط کنسرتا اینطوره دوتا سالن خوب هم ک هست به پاپ نمیدن ...

31.7.78.95
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 14:58
Saeed Mehrban

جناب بانمک "یک کاربر سایت موسیقی ما"
اولا که محسن هیچ وقت خودشو درگیر همچین مراسم و حواشی نمیکنه
دوما موضوع ممنوع الکاری تنها به کنسرت مربوط نمیشه و به پخش آلبوم و دیگر آثار هم مربوط میشه
و در درجه ی سوم کسانی که جمع شدن کسانی هستن که همگی رکورد داره اجرای کنسرت هستن,البته جای خواجه امیری بنیامین و جهانبخش ازین نظر خالیه...
درواقع همگی نگران کساد شدن بازار جمع آوری پولشون هستند که جمع شدن,وگرنه فکر نکنم واسه نجات موسیقی پاپ ازین کارا بکنند

5.232.122.9
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

دمشون گرم

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

جاست یگانه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

یگانه مثل تک ستاره ای درخشان میدرخشه تو عکس

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

جای مرتضی خالیه اه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

امیدوارم اقای روحانی توجه کنن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

جووونم فرزاد ❤❤

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

پس بنیامین کو

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

چه درخواستی اخه موسیقی سنتی کجا وپاپ کجا.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 21:07
محمدرضا

آقای امیری،سلیقه ی هرکسی برای خودش محترمه،من خودم طرفدار رضا یزدانی و محسن چاووشی هستم،ولی با شنیدن صدای علیرضا قربانی خیلی حال میکنم،درسته بعضی از خواننده های پاپ و راک و... توی تولید آثارشان دقت زیادی نمیکنن،ولی بعضی هاشون هم واقعا زحمت میکشن،من خودم تو اول راه موسیقی هستم و تازه میفهمم که چه کار سختیه،واقعا تلاش میخواد،امیدوارم همه ی کسانی که با موسیقی ارتباط دارن موفق باشن،حقشون خیلی بیشتر از این هاست

37.152.190.130
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

Ehsan,chavoshi,benyamin, yarahi,jahanbakhsh o xaniar ag boodan dg takmile takmil bood

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

اتفاقا باید از مسئولین کمال تشکر رو بکنن که مملکت فضای بازی نداره و مردم نمیدونن دارن چه مزخرفاتي رو گوش میکنن...دلم فضای موسیقی در ایران یه کم باز شه اونوقت ببینیم کدومشون کجا جا دارن.....

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 15:15
amir.am

شما برو فکرتو عوض کن
تا حالا چندتا خواننده سنتی رو ممنوع الکار کردن بخاطر استفاده از بیلبورد تبلیغات آلبوم؟
چندتاشونو واسه پخش آهنگ ممنوع الکار کردن؟
مجوز کنست چندتاشونو لغو کردن اونم به جرم اینکه یک آخوند مخالف با موسیقیه؟
درکتو ببر بالا
موسیقی پاپا خیلی بهتر از موسیقی سنتیه
موسیقی سنتی خسته کننده شده
همشون میان 20 دقیقه آهنگ که 15 دقیقه تکنوازی 4 دقیقه ها و ها یکدقیقشم شعر میخونن،اونم چه شعری یه شعر حافظ و مولانا و سعدی رو که همشون از دم یبار خوندن

151.247.45.123
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

جووووووونم فرزاد ، عشقی ب خداااا ❤❤❤

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

سلطانمون عشقه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

امیدواریمکه صورت بگیره!!!

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

کلا ملت ما فقط بلدن از رو اخساس تظر بدن یارو از قیافه خواننده خوشش ننمیاد میاد میگه این یارو صدا نداره و بلد نیست یذره نگا نمیکنن کی برا مخاطبش ارزش قائله

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

فضا موسیقی رو بازم کنن بازم چاووشی کنسرت نمیزاره

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

چاوشی ❤

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

یه شبکه مخصوص به موزیک ویدیو باید اختصاص بدن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

مردان شماره یک پاپ ایران عالیه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

ایشالا یه روز چاووشی هم کنسرت میذاره ?✌طرفداراش هم حال کنن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

تا جاییکه ما میدونیم اینقدری که به موسیقی پاپ تو کشور بها داده میشه به موسیقی سنتی و اصیل ایرانی اصلا توجهی نمیشه. این جماعت بهتره به جای این همه آه و ناله یه مقدار به بهبود کیفیت آثارشون برسن. اگر هم قرار باشه اعتراضی بشه باید از طرف اهالی موسیقی سنتی باشه که این همه در انزوا هستند. V.S.N.A!

جمعه 8 آبان 1394 - 13:47
کرت کوبین

فقط پاپ و راک
کسی سنتی گوش نمیده

5.233.215.85
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

فرزاد فرزین بهترین

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

این چه صحبتیست....!!!!کی موسیقی سنتی ارج نهاده شده اطلاع ندارید نظر ندهید لطفا

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

حمید عسکری ❤️❤️❤️❤️❤️

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

Mn kari b bahsaye alakie ina nadarm AMA dg daran khodeshuno maskhare Miknn...akhe harchi namardie sare sonnati khali mishe...midunin harchi comcerte male pope...pope iran ham bjoz angosht shomar baghie bdard nmokhorn..haghighate AMA khanande haye abaki daran shooresho darmiaran..bamazeha

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

حرفی که حمید حامی سالها به تنهایی میزد و همین دوستان و طرفداراشون بهش خرده میگرفتن و توهین میکردن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:21

از این جمع شاید فقط حامی اصول حرفه ایه یه خواننده رو داشته باشه ، بقیه چی تحویل موسیقی ایران دادند که چیزی هم بخان ؛ غیر از افول موسیقی پاپ که به زیر صفر هم رسیده چیزه دیگه ای وجود داره ؟؟؟ به موسیقی سنتی ارزش داده شده چون تو ده دقیقه آهنگ نساختن با یه کاور بدند بیرون

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:25

آقای روحانی قطعا اینکارو میکنه امیدوارم صداشون شنیده بشه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:25

فقط علی عبدالمالکی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:25

7band ❤

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:25

همه هنرمندان خیلی زحمت میکشند که بهترینها ارایه بدند درست با چهار حرف زیر سوال ببیرمشون به شخصه من خودم چاووشی و سیروان و فرزاد فرزین گوش میدم نظر هر کس محترمه اما با توهین شخصیت خودتان را نشان میدهید.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:25

آدم نمیدونه دیگه چی بگه, گفتنی هارو همه میدونن که جلوش رو میگیرن, فقط میشه گفت به امید موفقیتتون خیلی ها همتونو دوست,دارن , چه با کنسرت چه بی کنسرت, چه با مجوز چه بی مجوز

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:25

هه ، منتظر باشید حتما پیگیری میکنه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:25

الان چاووشی کجا نشسته؟؟؟

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:30

والا انقد که خواننده های پاپ اجرا و کنسرت دارن سنتیا ندارن..بعدم اینجا کلا به موسیقی بها نمیدن..پاپ و سنتی و راک و غیره نداره..وقتی از بین دانشگاه های سراسری کشور فقط 3تا دانشگاه رشته موسیقی دارن اونم طوری که ظرفیتا به 300نفرم نمیرسه رو هم دیگه چه توقعی میشه داشت؟؟تو این وضعیت فقط همین مونده بین همین تعداد کم هنرمندا و اهالی موسیقیم چند دستگی ایجاد بشه..اگه به موسیقی سنتی اهمیت میدن و به پاپ نمیدن باید سعی کنیم موسیقی پاپ رو بکشیم بالا نه اینکه تازه معترض شیم چرا میگم موسیقی سنتی با ارزشه؟؟یه ضرب المثلی هست میگه "اومد ابروشو درست کنه زد چشم طرفم کور کرد"..همینه دقیقا

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:30

من کامنتهارو خوندم و کامنت خاصی ندیدم، خیلیا نسبت به طرفدارای چاوشی حساس شدن. همه خواننده ها طرفدار متعصب دارن نمونش اتفاقی که واسه پاشایی افتاد و طرفداراش که وارد پیج هنرمندا شدن و توهین کردن و به عینه دیدم که وارد پیج چاوشی شدن و آرزوی مرگشو کردن، یا چند ماه پیش که طرفدارای متعصب فرزاد فرزین وارد پیج چاوشی شدن و توهین کردن، طرفدارای خراطها و عبدالمالکی که همیشه به جون هم میفتن، طرفدارای یگانه که محسنو نابغه میدونن و... همه خواننده ها طرفدار متعصب دارن و شما فقط نسبت به طرفدارای چاوشی حساس شدین

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:30

به سنتی وقتی میگن شکنجه دیگه حرفی نمیمونه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:30

والا انقد که خواننده های پاپ اجرا و کنسرت دارن سنتیا ندارن..بعدم اینجا کلا به موسیقی بها نمیدن..پاپ و سنتی و راک و غیره نداره..وقتی از بین دانشگاه های سراسری کشور فقط 3تا دانشگاه رشته موسیقی دارن اونم طوری که ظرفیتا به 300نفرم نمیرسه رو هم دیگه چه توقعی میشه داشت؟؟تو این وضعیت فقط همین مونده بین همین تعداد کم هنرمندا و اهالی موسیقیم چند دستگی ایجاد بشه..اگه به موسیقی سنتی اهمیت میدن و به پاپ نمیدن باید سعی کنیم موسیقی پاپ رو بکشیم بالا نه اینکه تازه معترض شیم چرا میگم موسیقی سنتی با ارزشه؟؟یه ضرب المثلی هست میگه "اومد ابروشو درست کنه زد چشم طرفم کور کرد"..همینه دقیقا

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:30

کاش توجه کنن مسئولین....موزیکمون واقعا مظلوم واقع شده...

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:30

چیزی که مشخصه آینه که مردم رو زورکی نمیشه کاری کرد که سنتی گوش کنن چون مردم پاپ رو میخان حتی آگه صدا سیما شبو روز سنتی پخش کنه کسی نمیاد سمت سنتی حتی آگه بگن طلا میدیم به کسی که سنتی گوش کنه،من که دنیا رو بهم بدن سنتی گوش نمیدم، پاپ امسال باز نشه سال دیگه به جایگاه خودش میرسه الان هم پر طرفدار ترین هنره، من اسم خواننده سنتی آرو نمیدونم واقعا، حتی آلات موسیقی شون هم چرخه سه تار ووو ی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:35

اصله کار مرتضی بود که پرکشید :-(

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:35

فکر میکنم واضحه موسیقی که علیرضا قربانی همایون شجریان یا سالار عقیلی حتی مخصوصا موسیقی های کلاسیکی ارایه میدن ده ها برابر زیبا تر و فاخر تر از کار های این دوستانه من خودم پاپ گوش میدم اما این دوستان کلاه خودشون و قاضی کنن چند درصد کارهاشون یخیفه و چقدش فاخر درصد کمی از اثار این دوستان پاپ شنیدنیست پس موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی به مراتب فاخر تر از این دوستان و فقط در پاپ محسن چاووشی کارهای خوب و باکلاسی ارایه میده بقیشون امارش کمع

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:39

نامه و کاغذ بازی فایده نداره . باید همه از برگزاری کنسرت خودداری کنند تا وزارت ارشاد حساب کار دستش بیاد و ب فکر بیفته
هه هه هه
اینا که الان این همه خواننده دارن میگن محسن چاوشی سالهاست که داره از این موضوع ها شکایت میکنه و اصلا مجوز برای هنرمند رو یک بی احترامی میدونه و برگزاری کنسرت تو سالن ها ی بی کیفیت رو بارها اعلام کرده .
فرقش با بقیه اینه پول پرست نیست که بیاد با یه آلبوم ماهی 10 تا کنسرت بزاره و خودشو کوچیک کنه . حالا یه سری که هنوز منقرض نشدن میان میگن نمیتونه :))))) امیدوارم خدا هرچه زودتر به این افراد سلامتی اعطا کنه .
موسیقی ما تایید لطفا کشتی ما رو از بس فیلتر کردی تایید نکردی :)

پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 08:38
علی

نیاز نیست ده تا کنسرت بذاره خودشو کوجیک کنه :| یه کنسرت بذاره بفهمیم صدای خودشه و میتونه بخونه یا نه؟

5.123.238.191
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:40

دوستان كسي ميدونه كنسرتها از كي شروع ميشه دوباره؟ كنسرتهاي تهران.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:40

فقط فرزاد فرزین

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:42

يكم امساك ياد بگيريد از محسن چاووشي

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:45

بنظرم دوستاني كه تو كاره موسيقي هستن زياد درگير نكنين خودتونو جسارتن با كسايي كه تو كار موسيقي نيستن چون ادم بايد تو كار باشه بفهمه چي به چيه حرف زدن هيچي رو ثابت نميكنه موفق باشين

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:45

Jameshoon jame goleshon kame [ehsankhajeamiri)

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:45

فقط علییییییییی لهراسبی عشق، محسسسسسسن یگانه فوق صدا ومازیااااار فلاحی عزیز

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:45

ای جانم حميد عسکری عزيزم هست،طبق معمول چاوشی نيست

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:45

خواجه اميري -زانيار خسروي -مهدي يراحي-بابك جهانبخش اينا كوشن؟سيروان عزيز دل

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:45

تمام خوش صدا هاجمعند مخصوصا عشق خودم رضا صادقی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:50

اسطوره ها سنتی که همه ممنوع الکارو همه در انزوان ، تلفیقا هم که صداشون به سختی به گوش کسی میرسه ، به نظر من حال و احوال پاپ از بقیه بهتره ،تو سایتای مربوط به کنسرت میری میبینی تو تمام شهرهایه خواننده پاپ کنسرت داره ولی تلفیقیا با وجود اینکه طرفدارم دارن چنتا شهر به جز تهران میتونن کنسرت بذارن ؟؟؟ البته کلا موسیقی ما در همه سبکا نیاز به توجه داره و نبود یک رسانه موسیقی درست حسابی یه نقصه بزرگه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:50

همه خوووووبا

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:50

Ey jaan. Azizaaam. just Ali Lohrasbiii

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:55

علی لهراسبی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:55

خدایا چرا؟؟؟ انگار فقط تو این دنیا مرتضی ما اضافی بود !! جاش خیلی خالیه .خیلی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 15:55

امیدوارم بفهمن مسوولین وااااقعا...این فهمیدن خیلی مساله مهمیه!چقدرم به موسیقی سنتی اهمیت میدن!اصلا موسیقی میدونن چیه!

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:00

Mohesssssssn yegaaaaaaane soltan seda

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:00

کاملا درسته امیدوارم مسئولین ارشاد دست از این سری محدودیت ها بردارن و اجازه بدن هنرمندان عزیز کشورمون در کشور خودشون راحت به فعالیت های هنری شون بپردازن .

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:05

من خودم هم سنتی گوش میدم هم کنسرتای کلاسیک میرم و هم پاپ. مقایسه اینها با هم به نظرم اشتباهه. بالاخره نمیشه انکار کرد که درصد بالایی از مردم طرفدار موسیقی پاپ هستند و چه خوب میشه اگر به تمام سبک های موسیقی رسیدگی بشه و کلا حواسمون به هنرمندامون باشه (قابل توجه مسئولين). از در اختیار قرار دادن سازهای خوب و سالنهای خوب تا... . هر چی سطح موسیقی کشور بالاتر بره مردم هم بیشتر علاقمند میشن و به تبع هنرمندامون هم پیشرفت بیشتری میکنن و با انگیزه بهتر، کار بهتری ارائه میدن.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:05

پس بنیااااااااااااااامین،،،،،آقااااای عشق کووووووو؟؟؟؟

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:05

والا تا اونجایی که ما دیدیم نوازنده های سبک های دیگه از بس حمایت نشدن اومدن نوازنده های همین اقایونی که تو عکس هستن شدن ! با اینکه سوادشون خیلی بیشتر از ایناست...ولی چون دیدن نود و نه درصد گردش مالی توی سبک پاپه اومدن تو پاپ ! حالا این پاپیا شاکی شدن که از بقیه کمتر توجه دارن...خنده داره بخدا ?

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:08

با این نامه شاید یک گوشه چشمی به موسیقی پاپ بشه ولی بدون شک مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا موسیقی پاپ داخل کشور مثل سایر کشور ها از ازادی هاش برخوردار بشه
البته کنسرت ها و البوم های منتشر شده در این سال های اخیر توسط خوانندگان پاپ کشور زیاد چنگی به دل نمیزنه و یکنواختی در اثار موج میزنه.امیدوارم خوانندگان پاپ مانند چاوشی خلاقیت و وقت بیشتری صرف اثار و البوم هاشون بکنند

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:10

مشهدو چی میگین که هیچ کنسرتی توش برگزار نمیشه ?

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:10

کار بس خوبی کردن!!!علی الخصوص ایجاد یک شبکه اختصاصی موسیقی در تلویزیون!!!
جای خواننده محبوب ما هم خالی بود.(محسن جان تو یکی از ارکان موسقی پاپ -راک ایران هستی امیدوارم در آینده که دغدغه هات کمتر شد بتونی در مجامع موسیقی ایران خودت شخصا شرکت کنی.خیلی ارادت داریم)

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:15

من شخصا با اعتراضاتشون موافقم.البته باید بپذیرن که پاپ در مقایسه با موسیقی اصیل کاملا بی هویت محسوب میشه و این دیگه یه چیز بدیهیه.البته با تاکید میگم در مقابل موسیقی اصیل و اگر بخوایم به تنهایی در نظرش بگیریم جایگاه خودش رو داره اگر هم کسی بگه اینطور نیست متاسفانه چیزی از موسیقی اصیل نمیدونه.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:25

راس میگن والا...کمبود ی شبکه مخصوص اهنگ تو صدا و سیما شدیدا حس میشه بعد میگن ماهواره رو جمع کنین...ببینید چندتا شبکه مخصوص موزیک دارن!!!

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:25

چه اعتراض بی موردی..

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:27

واقعا از بنیامین بهادری و بابک جهانبخش انتظار می رفت که از بقیه حمایت کنند انقدر محافظه کار نباشید

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 21:36
Mehrdad.a

عزیز ، بابک مسافرته و گرنه حتما حمایت میکرد ، پارسال یا پیارسال ، دقیقا یادم نیستماه رمضون هم همچین جلسه ای داشتن و بابک هم تو جمعشون حظور داشت

2.191.185.22
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:30

موسیقی رسالت داره! آخه شما خواننده هایی که فقط تشنه شهرت هستین کی میتونین رسالت هنری رو به دوش بکشین! خدا رحمت کنه هنرمندان بزرگی که چه در عرصه موسیقی ملی و چه در عرصه موسیقی پاپ و جز و... برای مردم زحمت کشیدن و خدا حفظ کنه جماعت اندکی از هنرمندان رو که همچنان راه قدما رو در پیش گرفتن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:40

واسه فوتبال و ورزش تو هر شبکه ده تا برنامه درست کردن تازه خودش شبکه مجزا باز داره اونوقت موسیقی تو هیچ شبکه ای حتی یه برنامه هم نداره

یکشنبه 10 آبان 1394 - 19:12
عليرضا

گویـــا خبر نداری که شبکه پنچ 5 ســـــال برنامه ای بنام ساعت 25 داره !!!
فکر کنم شما از اونچور ادمایی هستی که بیرون نشستی میگی لنگش کن !

5.116.203.6
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:45

حالا اگه ارزشمند هایی ه عمرشونو برا موسیقی پاپ گذاشته بودن این اعتراضو‌ میگفتن یه چیزی. یه عده بی سواد بد صدای کپی کار که یه شبه به زور ارتباطات و پول اومدن روی سن و باید ادمای مستو از کنسرتاشون جمع کنی چه انتظاری دارن؟! اینا چه میدونن ۲۰ سال ٬ ۴۰ سال عمر صرف موسیقی کردن یعنی چی...

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:47

به به همه جمعشون جمعه فقط جای سلطان خواجه امیریشون کمه...
ولی واقعا داره در حق پاپ ظلم میشه.برج میلاد بهترین سالن کنسرت هست که ازشون گرفتن البته گنجایش طرفداران بیشمار احسان خواجه امیری رو نداره ولی واسه بقیه خواننده ها اینجا کیفیتش بهتره.
7 آبان تولد اسطوره ی تکرار نشدنی موزیک پاپ(سلطان خواجه امیری کبیر) رو پیشاپیش تبریک میگم.
ثانیه ثانیه صدات
حس آروم نفسات
مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم
شکل لبخند تو شدم
بیقرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 15:07
Saeed Mehrban

با چندتا نام کاربری دیگه میخوای نظر بدی؟؟بابا یه فکری به حال آی پی هاتم بکن دیگه:))
مرتضی دیوونه ی احسان خواجه امیری2.177.161.36
آقای عاشقانه های ایران: احسان خواجه امیری2.177.161.36
ابوالفضل (اسطوره ي خوانندگي ايران:احسان خواجه اميري)2.177.161.36
حالاحق داریم بگیم تو نظرسنجی طرفداران خواجه امیری تقلب کردند؟هرکدومتون که 5 تا آی پی داشته باشید فکر کنم بس باشه واسه جلو زدن از چاووشی تو نظرسنجی ها :))چون فکر نکنم چاووشیستا بیش از 5 برابر طرفدارای خواجه امیری باشن:)
واقعا جای تاسف داره...
موسیقی ما تائید لطفا...

5.232.122.9
جمعه 8 آبان 1394 - 17:53
یک کاربر سایت موسیقی ما

واااااااااای ابوالفضل کسی که از تقلب صحبت میکرد و ببین :)))))))))))))))
5تا ایدی 5تا ایمیل بگو پس چرا نظر سنجی تغییر کرد .
ابوالفضل سوتی بدی دادی
تقلب معلومه دیگه به قول دوستمون هرکدومتون 5 تا ایمیل داشته باشید کافیه واسه تغییر نتایج :)))))))))

5.239.95.228
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:49

الان چاوشی نه حمایت کرده و نه حضور پیدا کرده که یعنی خاصه؟ حامی بزرگ هست حتی.

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 09:16
yasi rahgozar

اونا كه كنسرت كيلويي ميزارن هستن ديگه! شما چيكاره چاوشى دارى بهتره سرت به كار خودت باشه

46.165.210.44
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:55

Ehsanekhajeamiri kojast? Ehsan binazireh

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:55

غزلک هنوز یادمان است.دوباره زمستان خاطره انگیزی در راه است.شمارش معکوس برای انتشار البوم جدید سعید شهروز آغاز شد ....

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:00

اين جمع بدون چاووشي بي معناست

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:05

اتفاقا برعکس،صداوسیما همیشه جایی بوده برای حضور خوانندگان پاپ،درصورتی که ارزو بدل موندیم یکی از هنرمندان موسیقی فاخر رو در تلویزیون ببینیم،به نظر منکه به موسیقی پاپ بیشتر بهاداده میشه تا سنتی...

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:10

محسنمون میدرخشه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:39

جووووونم سيروان و محسن عشقن اين دو تا، راستى چرا خواجه اميرى نيست؟! اميدوارم برا كسايى كه نيستنم مشكلى پيش نياد و يه وقت ممنوع الفعاليت نشن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:40

Hami ❤❤❤

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:40

و يگانه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:40

هرچند كه يگانه هم الهام گرفته از شادمهر بود اوايل

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:40

جات سبز مرتضی روحت شاد کاش تواین عکس حضور داشتی...

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:45

اصلا موسيقي پاپ كشور ٨٠ درصدش رو كارايه شادمهر بسته شدس، دقت كردي واسه چي به قول استاد حامي پاپ كشور شده ٤/٤ چون شادمهر ٤/٤ رو از اول دوس داشته و اكثر كاراش ٤/٤ ره?

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 17:45

وه اكثر خواننده ها چون شادمهرو دوس دارن تم كارايه شادمهرم تو ضمير ناخوداگاهشون ميمونه و تو كاراشون اجرا ميشه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:05

متاسفانه همینطوره

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:10

واقعا موسیقی پاپ ما خیلی خیلی مظلوم واقع شده متاسفانه و امید وارم این نشست برگزار شه و باعث اتفاقات خوب بشه همه میدونند مشکلات موسیقی پاپ ما چیه ولی..

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:10

من در کل پاپ رو گفتم، پاپ جهانیه مقایسه اش با سنتی که تو ایران یک درصد مردم گوش میدن خنده داره همه ما میدونم پاپ پر طرفدار ترینه چه تو جهان چه ایران،

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:20

Ey jaaaaaaaaaaaaaan hamidoooooo

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:20

فقط حمید عسکری

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:25

به نظرم متاسفانه مسئولين کلا با موسیقی مشکل دارن ربطی به پاپ و کلاسیک و تلفیقی و سنتی نداره. در حق همشون ظلم میشه حالا یکی کمتر یکی بیشتر. بجای حمایت مدام سنگ میندازن جلوی پای هنرمندامون ?

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:30

فرزادو عشقه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:30

ای جان محسن و فرزاد تو یه قاب مگه داریم؟؟

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:35

اولا بهتره کسایی که نظر میدن و کامنت میزارن برن متن این نامه رو بخونن تا بدونن منظور از تبعیض بین موسیقی پاپ و سنتی چیه....... واقعا من خودم که حال کردم متن این نامه رو خوندم چه عجب بالاخره جمعی از خوانندگان حاظر شدن اعتراض کنن .... کاری با اینکه هر کسی با چه سطح سواد موسیقیایی داره کار می کنه ندارم اما اینایی که توی این عکس هستن واقعا خوانندگان درجه یک موسیقی ایران هستن که در خوب بودنشون هیچ شکی نیست افرادی مثل فرزاد فرزین حامی و شهرام شکوهی افتخار موسیقی پاپ ایرانن خوشحالم که حاظر شدن دور هم جمع بشن و صدای اعتراضشون رو به گوش مسئولین برسونن

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:40

راجب چاووشی هم که حرف نزنیم خوبه ..... طرفداراش با هم چین تعصبی بر خورد می کنن که انگار اسطوره ى جهانه..... در حالی که از افراد حاظر در این عکس اگه پایین تر نباشه بالاتر هم نیست.... در واقع اصلا چاووشی واسه موسیقی ایران کاری انجام نداده که.... بهترین سالن های دنیا رو هم در اختیارش بزارن رو سن نمیره..... بهتره گوشه اتاقش کز کنه و و واسه هواداران متعصبش که حتی حاظر نیستن با منطق حرف بزنن آهنگ بسازه

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 14:50
Saeed Mehrban

الآن قرار بود مثلا در مورد چاووشی حرف نزنی؟
تمام کامنتت که درمورد چاووشیه...
بهرحال خوشحالم که محسن خاری شده تو چشم بدخواهاش
ببین اون موسیقی که توبهش گوش کردی مطمئن باش موسیقی نبوده,وگرنه نمیگفتی چاووشی واسه موسیقی ایران کاری نکرده
منطقی حرف زدن؟کجای حرفایی که تو الآن زدی منطق داره که ما بخوایم جوابتو منطقی بدیم؟
نیمی از حرفات یجورایی توهین محسوب میشه,بعد انتظار داری بیایم ازت تشکرهم بکنیم؟
بعضیا حرفهای خودشون رو مهرومحبت میدونن,حرفای چاووشیست هارو توهین و غیر منطقی,با اینکه اگر همین پیج رو بالا پایین کنی حداقل 10 تاکامنت میبینی که بی دلیل دارن به چاووشی و طرفداراش توهین میکنن...
روزی که یاد بگیریم به هم احترام بذاریم,اون روزهم بی احترامی ها تموم میشه,پس تازمانیکه بی احترامی میکنید نباید انتظاری جز بی احترامی دیدن هم داشته باشید

5.232.122.9
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:45

من نمیدونم چرا به چاوشی گیرالکی میدن.هرکس هرکاری دوس داره میکنه.دوس نداره کنسرت بذاره.ینی اگ کنسرت بذاره ایناکه میگن صداش دستگاهیه مشکلشون حل میشه.میرن کنسرتش اصلا.درضمن محسن چاوشی به روزترین خانندس.اگ چاوشی براموسیقی کاری نکرده هیشکی هیچکاری نکرده.حرف بی پایه واساس نزنین خاهشا

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 18:59

این جمله خیلی عجیبه توی نامه:

امیدواریم که با درایت مسئولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که نهاد متولی پیگیری حقوق هنرمندان می‌باشد چرخه‌ٔ موسیقی پاپ به "صنعتی‌ در خور شان مردم عزیز جمهورى اسلامى ايران" تبدیل شود.

صنعت؟! در خور شان مردم؟!
واقعا چه دلیلی واسه سخیف انگاشتن این موسیقی بی هویت نیازه، وقتی خودشون اسم صنعت رو روش میذارن؟! یعنی جنبه درامدزایی پاپ آرت از جنبه ی هنریش بیشتره دیگه که اسم صنعت روش میذارید!

خدا رو شکر میکنم که حتی به یک نفر از امضا کنندگان این نامه ارادت ندارم! ولی امیدوارم که فضا باز شه تا دوستان صنعت و درامدزایی بهتر و مناسب تری رو اون هم در شان مردم برقرار کنن!

کجایی فرهادِ مهراد؟ ......

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 19:14

باید اتحاد و همبستگی موزیسین های پاپ بیشتر از اینها باشه. امیدوارم همه موزیسین های خوب پاپ و همچنین دوستداران موسیقی پاپ به حقشون برسن هر چه زودتر

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 20:12

واقعا نامه خوبی بود.
در مورد عکسم چیزی نمیگم چون افتخار موسیقی پاپ(احسان خواجه امیری) توش نیست.از همه اینا بگذریم امشب تولد کسیه که اگه نبود موسیقی نبود.آقای عاشقانه ها تولدت مبارک

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 20:26

درود بر موسیقی ایران زمین و درود به عالیجناب محسن چاوشی مرد دوست داشتنی موسیقی ایران

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 20:39

اووو حالا این چیزا که زیاد مهم نیس.
به جا این چیزا بیاید خدارو شکر کنیم که 7 آبان سال 1363 یه فردی رو به دنیا آشنا کرد که تونست موسیقی ایران رو موسیقی کنه.اولین کسی که موسیقی ایران رو به سالن های اروپا منتقل کرد.کسی که سانس های کنسرتش در پر ظرفیت ترین سالن ها به فروش میره و خالق آلبوم هایی نظیر پاییز تنهایی و عاشقانه ها که سطحی خیلی بالاتر از موسیقی ایران دارن.
بخوای نخوای فقط تو استاد خواجه امیری.
استاد کلمه ی بزرگیست که فقط لایق استاد خواجه امیریه
سالروز زمینی شدنت مبارک استاد خواجه امیری

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 21:00

فقط بهنام صفوي عزيز

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 21:36

فقط شهراااااااااااااااااااااااااااااااااااااام شکوهی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:07

ربطی نداره ها ولی فقط احسان خواجه امیری :))))))))) اصن معلومه یه چیزی تو عکس کمه.
تولدت مبارک آقای عاشقانه ها

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:25

بهترین کار رو کردن واقعا دلم برای خواننده های ایران میسوزه تو بدترین سالن ها که اصلا مناسب کنسرت نیست با بدترین کیفیت صدابرداری و هزار جور هزینه و مجوز دارن کنسرت میذارن ، تو هیچ جای دنیا یه خواننده تو یه شب دوبار برنامه اجرا نمی کنه ولی تو ایران تو دوروز پشت سر هم مجبورن یه برنامه رو چهاربار تکرار کنن در صورتی که اگه یه سالن بزرگ با امکانات کافی و استاندارد داشتیم اون خواننده کنسرتشو تو یک شب ولی با انرژی بالا و کیفیت فوق العاده اجرا میکرد و به حنجره ی خواننده ها هم فشار نمی یومد ، حالا تهران وضعش بهتره شهرستان ها که افتضاحه وقتی میان یه کنسرت رو تو یه سالن عروسی یا باشگاه ورزشی برگزار میکنن اونم با بدترین صدابرداری معلومه کیفیت اجرا میاد پایین و دیگه کسی رغبت نمی کنه بره کنسرت اونم با این بلیط های گرون ، بابک جهانبخش خیلی وقت پیش یه مصاحبه داشت در مورد کنسرت ها که پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش :اجرایت در جشنواره موسیقی فجر چطور بود؟

خدارا شکر همه چیز خوب بود و مردم هم مثل همیشه انرژی زیادی به من دادند. بعد از مدت‌ها بود که در برج میلاد اجرا داشتم و نسبت به جشنواره قبلی، همه چیز به نظرم خیلی بهتر بود. فقط متاسفانه به نظرم در حال حاضر امکانات صوتی سالن نمایشگاه از برج میلاد بهتر است. ما آن صدای مطلوبی را که باید روی استیج می‌داشتیم نداشتیم و سعی هم نکردیم این موضوع را به کسی انتقال بدهیم. البته این مشکل را در خیلی از سالن‌های ایران داریم.

شاید این را مردم ندانند اما صدا در کنسرت‌ها دو بخش دارد. یک بخش آن صدایی است که مردم می‌شنوند و بخش دیگر هم صدایی است که خود عوامل روی استیج می‌شنوند. وقتی امکانات و خدمات مطلوب نباشد همهمه می‌شود و من خواننده دیگر صدای سازهای روی استیج را درست نمی‌شنوم و ممکن است روی کیفیت اجرایمان تاثیر منفی بگذارد. فکر می‌کنم این موضوع دیگر کم‌کم باید در سالن‌هایمان حل شود تا بتوانیم اجراهای بهتر و استانداردی داشته باشیم.

چرا اکثر خواننده‌های ایرانی با اکراه در جشنواره فجر اجرا می‌گذارند؟

شاید یکی از دلایلش این باشد که آن هزینه‌ای که برای جشنواره فیلم می‌شود برای جشنواره موسیقی نمی‌شود. این باعث ناراحتی خوانندگان می‌شود. من خودم توقع داشتم وقتی در جشنواره فجر اجرا دارم یک استیج مجلل و زیباتری را ببینم. امروز دیگر فقط خواندن مهم نیست. عوامل زیادی هستند که باید به همه‌شان توجه کرد. لباس پوشیدن، امکانات و تجهیزات پیشرفته سالن، دکوراسیون استیج و… روی مخاطبان امروزی تاثیر می‌گذارد و باید حواسمان به همه این‌ها باشد.

فکر می‌کنی چرا با وجود این‌که تعداد کنسرت‌ها هم کم نیست سالن‌های ایران چنین وضعیتی دارند؟

خودم هم به این مساله نقد دارم. موضوع این است که اگر سالن خوبی هم داشته باشیم نمی‌توانیم از آن خوب حفاظت کنیم. به نظرم سالن برج میلاد به نسبت سال‌های پیش افت داشته و بعید می‌دانم امکاناتش اضافه‌تر شده باشد. با وجود این‌که سالن‌ها پول زیادی را از تهیه‌کننده‌ها می‌گیرند امکانات مناسب را در اختیارشان قرار نمی‌دهند و یکی از عوامل پایین بودن کیفیت کنسرت‌ها در ایران همین است.

متاسفانه تعداد سالن‌ها آن‌قدر کم هستند که گزینه‌های دیگری هم برای انتخاب نیست و اگر اعتراضی هم داشته باشیم می‌گویند همین است که هست. به نظرم این یک مشکل برای موسیقی ماست که فقط به دست من و شما درست نمی‌شود. این موضوعی است که مسئولان و مقامات باید به آن رسیدگی کنند. چون با این وضعیت به موسیقی ما بی‌احترامی‌می‌شود. این را هم بگویم اگر هم با این وضعیت به اجراهایمان ادامه می‌دهیم فقط به عشق مردم است.

من هم دوست ندارم در خیلی از سالن‌ها بخوانم، دوست ندارم با این وضعیت صدابرداری اجرا داشته باشم. شاید خیلی‌ها ندانند اما صدابرداری بد به شدت روی تارهای صوتی تاثیر می‌گذارد و برای یک خواننده مضر است. خواننده‌های ما روی استیج زجر می‌کشند. حتی همین مه‌سازهایی که روی استیج دود تولید می‌کند به شدت برای صدای خواننده ضرر دارد و اصلا در تمام دنیا منسوخ شده اما نمی‌دانم چرا سالن‌های ما هنوز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اعتراض هم که می‌کنیم می‌گویند چیز دیگری به غیر از مه‌ساز و چند نور رنگی نداریم. مواد شیمیایی به خورد خواننده می‌دهند چون حاضر نیستند امکانات استیجشان را به‌روز کنند. خیلی‌ها هم می‌گویند با این وضعیت چرا تعداد اجراها کماکان بالا است. موضوع این است که تعداد اجراها به دلیل وجود تقاضاست.

مگر می‌شود بدون وجود تقاضا تهیه‌کننده اجرا بگذارد؟ نکته دیگر هم این است که دلیل بالا بودن تعداد اجراها کوچک بودن سالن‌هاست. در ایران اجراهای یک شب و دو سانسی داریم! کجای دنیا چنین چیزی هست؟ اگر ما سالن‌های بزرگ داشتیم مطمئنا برای من خواننده هم بهتر بود به جای چند اجرا یک اجرا داشته باشم.

خیلی‌ها می‌گویند تعداد بالای اجراها باعث می‌شود خواننده پول بیشتری دربیاورد.

نه اصلا ارتباطی به هم ندارند. درست است پول برای هرکسی مهم است ولی دیگر از جان آدم که عزیزتر نیست. در کشور ما خواننده در حال مرگ هم باشد باید کنسرتش را اجرا کند. همین پارسال بود که اجرا داشتم و به شدت هم مریض بودم، مجبور شدم قبل از اجرا کلی آمپول بزنم تا بتوانم از پس اجرا بربیایم.

کسی نمی‌داند زدن آمپول‌ها برایم تا مدت‌ها بعد چه عوارضی داشت. ولی به خدا من هیچ‌وقت به این قسمت‌های تاریک کارم اشاره نمی‌کنم همیشه لبخند می‌زنم. شاید اشتباه از من است، شاید باید به این قسمت‌ها هم اشاره کنم که در موردم اشتباه نکنند.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:31

غزلک هنوز یادمان است.
دوباره زمستان خاطره انگیزی در راه است.شمارش معکوس برای انتشار البوم جدید سعید شهروز آغاز شد ...
" کمپین حمایت از البوم نهم سعید"

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:59

ااای کاش مهدی احمدوند و سامان جلیلی هم بودند

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 23:05

موضوع درباره ی چیه این دوستان خودشیفته اومدن به کنسرت چاوشی گیر میدن...
دوستان عزیز محسن چاوشی نمیزاره و نخواهد گذاشت و ما هوادارا هر جور که اون حال کنه حال میکنیم باهاش...پس دیگه این بحث کهنه رو راه نندازید که هیچ سودی ازش نمیبرید

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 00:11

جوووونم سلطان پاپ رضا صادقی
دنیا دنیا سلطان مشکی عشق است

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 09:06

محسن چاوشى ❤️❤️

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 10:33

جای چند نفر خیلی خالیه مخصوصا بنیامین؟؟؟؟؟؟

M.m
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 11:06

به نظر من در ايران دو خواننده هست به اسم مجید خراطها و محسن چاوشی چرا؟ چون به نظرم از همه ای خواننده های ایران بیشتر طرفدار دارن ولی چون طرفدار هاشون بیشتر تو سن 25 تا 35 سال هستن و مثل بقیه نوجوانان نیستن زیاد توی چشم و توی شهر صدای ماشین و همه جا صحبتشون رو نمیکنن کمتر به نظر میاد و دلیل دیگه اینه مثل بقیه خواننده ها از شادمهر تقليد نمیکنن و تنها خواننده های ایرانی هستن که سبک خودشون رو دارن و کسی رو الگو خود نمیدونن و خودشون الگو خواننده ها هستن نه مثل هشتاد درصد خواننده های ایران که شادمهر الگوشون هست و حتی شادمهر هم از کارهای مجید خراطها الگو برداری کرده بود قدیم. و دلیل دیگه اش که فقط برای مجید خراطها صدق میکنه اینه که بدون هیچ حمایتی حتی پخش نکردن یکبار صداش در تلویزیون به اینجا رسیده

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 11:28

چرا اسم احسان رو خودتون اضافه کردید!!!؟؟؟؟؟ ایشون نه حضور داشتن ونه امضا کردن!! و در هیچ منبع دیگری اسم ایشون ذکر نشده! اصلاح بفرمایید

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 15:19

باید زودتر از اینا اقدام میکردن به اینکار
دیگه گندش در اومده بود،تقی به توقی میخورد خواننده بدبخت ممنوع الکار میشد
کدوم خواننده سنتی رو واسه استفاده از بیلبورد تبلیغاتی ممنوع الکار کردن؟کدومشونو بخاطر پخش آهنگشون تو شبکه ماهواره ای یا بودن تو سایت محروم کردن؟کنسرت کدومشون رو واسه حرف یه آخوند لغو کردن؟
اونم چه موسیقی که 2 دقیقه آهنگ 15 دقیقه تکنوازیه 4 دقیقه ها ها و 1 دقیقه میان یه شعر حافظ یا مولانا یا سعدی رو که 10 تا خواننده دیگه خوندن میخونن،اگه خیلی ادعاشون میشه بیان مثه خواننده های پاپا به یه نفر بگن شعر بگه براشون،ما که ماشاله غزل سرا و قصیده سرا تو کشور کم نداریم،این همه شاعر با استعداد و با ذوق،چرا اینکارو نمیکنن؟

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 16:24

بنیامین هیچوقت تو اینجور مسائل شرکت نکرده و این چیز طبیعیه که تو این نامه هم شرکت نمیکنه ...
دلیلی داره واس کارش حتما ... بنی جان هیچوقت هیچ کاری رو بی دلیل انجام نمیده:)
خیلیا گفتن جای آقای عشق خالیه اما بدونن آقای عشق هرکاری رو سنجیده انجام میده و دلیل محکمی داشته که شرکت نکرده ...
..............................
تولد آقای عاشقانه ها احسان خواجه امیری عزیز رو ازطرف همه بنیامینی ها به خودش و طرفدارش تبریک میگم :) ایشالا سایه ش همیشه بالای سر آرشان عزیز باشه:) # تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هرلحظه هراس منه ...

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 18:57

این آقای به ظاهر طرفدار احسان خواجه امیری یه تنه با اسمای گوناگون و آی پی های یکسان این پیجو که هیچ اثری از خواجه امیری نیس مال خود کرده. طرفدار مجازی مثل ربات می مونه مهم طرفدارای واقعین که تو اجتماع دیده میشن

z.f
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 19:34

فقط فرزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 21:09

فقط شهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام شکوهی

جمعه 8 آبان 1394 - 10:43

اينايى که هى به چاوشى گير ميدن قطعا چيزى از موسيقى نميفهمن, چاوشى سلطان تنوع تو موزيکه از کردى و بندرى و راک و پاپ گرفته تا کلاسيک رو عالى اجرا کرده نه مث بقيه خواننده ها يکنواخت بخونه, انقد اين دو تا کلمه دوستت دارم و عشقم رو تو شعراشون گفتن حالت تهوع گرفتيم باو, شعرايى که چاوشى ميخونه کلا متفاوته, چاوووووشى بدون کنسرت شد پر آمدرترين خواننده سال اين خودش خيلى حرفا توشه واسه بسته شدن دهن منتقدا, عشققققق فقط چاوشى

شنبه 9 آبان 1394 - 16:40

just Behnaaaaaaaam safaviiiiii

شنبه 9 آبان 1394 - 17:45

فقط فرزااااااااااااااااااااااااااد.منتظر فیلم کنسرت شوک و آلبوم 6 باشید که ما فرزادیا میخایم بترکونیم (در ضمن یه تک آهنگم تا اون موقع منتشر میکنیم) ...Just Mr.SHOWMAN

سه شنبه 12 آبان 1394 - 15:04
یلدا

آخ گفتی...چی بشه آلبوم 6 . قطعا فوق العادس

217.218.70.11
پنجشنبه 14 آبان 1394 - 13:00
z.f

فرزاد همیشه خدا با این کاراش همه جا ها رو میترکونه و الانم با البوم ششششششیشششششش چه شود

2.191.10.192
دوشنبه 11 آبان 1394 - 18:26

مرتضی پاشایی عزیز جات خیلی خالیه داره یه سال میشه که صدای گرمتو نمیشنویم....
هنوز تو حسرت اومدن کنسرتت موندیم ولی حیف تو رفتی...
به نظرمن حرفای خوبی زدن به رییس جمهور و اون بالاییا
مگه چی میشه یه شبکه برای پخش موسیقی پاپ بزنن
بابا دل مردم پوسید دیگه بخدا
همین کاراست که مردمو وادارمیکنه برن دنبال شبکه های ماهواره ای

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نامه سرگشاده جمعی از خوانندگان موسیقی پاپ به رئیس‌جمهور و وزیر ارشاد | موسیقی ما