برنامه یاد بعضی نفرات
 
غول‌های موسیقی از زندگی شخصی خود می‌گویند
اسنوپ داگ و ستارگان دیگر هیپ هاپ در صف شوی جدید تلویزیونی
موسیقی ما - سریال تلویزیونی که فعلا «غول‌های موسیقی» نامیده شده ستارگان هیپ‌هاپ را از خانواده تا حرفه و حتی زندگی عاشقانه‌شان روایت می‌کند.

اسنوپ داگ، جرمین دیپری (Jermaine Dupri)، بردمن (Birdman) و دیمون دش (Damon Dash) قرار است رپرهای ثابت این برنامه تلویزیونی باشند. این سریال هشت قسمتی قرار است به زندگی بعضی از بزرگترین صاحب‌نامان در عرصه موسیقی هیپ هاپ بپردازد.

به گزارش وب سایت شبکه تلویزیونی BET این سریال که فعلا «غول‌های موسیقی» (Music Moguls) نام گرفته قرار است روی حرفه‌ و همچنین زندگی شخصی این ستارگان تمرکز کند و به وجوهی از زندگی این نام‌های بزرگ نزدیک شود که قبلا هرگز توسط مخاطبانشان دیده نشده است. این سریال مجموعه‌ای از درام، مزاح و جملات قصاری است که ارزش هشتک شدن را دارند.

البته حضور در این برنامه برای اسنوپ داگ اولین تجربه شرکت در یک شوی تلویزیونی نیست. او قبلا هم در شبکه «E!» در شوی تلویزیونی «اسنوپ داگِ پدر» (Snoop Dogg’s Father Hood) حضور داشت، یک شوی تلویزیونی که از سال 2007 تا 2008 پخش می‌شد و زندگی خصوصی او را همراه همسر و فرزندانش دنبال می‌کرد. از طرفی «دش» هم در شوی تلویزیونی دیگری به نام «حقه‌باز نهایی» (Ultimate Hustler) که در سال 2005 پخش می‌شد حضور داشت، در این برنامه «دش» به شانزده آدم معمولی روش‌های حقه‌بازی برای پول در آوردن را آموزش می‌داد.  

شروع فیلم‌برداری در نوامبر خواهد بود تا در سال 2016 روی آنتن برود. با این حساب اسنوپ داگ هم فرصتی پیدا خواهد کرد که روی ماجراجویی تلویزیونی دیگرش تمرکز کند، برنامه‌ای که درباره «لیگ فوتبال جوانانِ اسنوپ داگ» است. ارگانی عام‌المنفعه که در سال 2005 در لس‌آنجلس تاسیس شد. او درباره این برنامه تلویزیونی گفته بود: «خیلی مهم است که برای این بچه‌ها فقط یه مربی فوتبال نباشی بلکه یک مربی زندگی باشی... این روش ما در سهیم شدن زندگی با یکدیگر است. این سریال به دنیا فرصت می‌دهد شاهد داستان‌ها، استعدادها و مسئولیتی باشید که لیگ فوتبال اسنوپ داگ برعهده دارد»
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 15:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اسنوپ داگ و ستارگان دیگر هیپ هاپ در صف شوی جدید تلویزیونی | موسیقی ما