برنامه یاد بعضی نفرات
 
اهالی موسیقی درباره سومین جشن سالانه «موسیقی ما» در اینستاگرام خود چه گفتند؟
از پیش‌بینی چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» تا روایتی از اولین حضور یک آهنگساز روی استیج رسمی
موسیقی ما – تالار وحدت تهران در شامگاه هجدهم مهرماه 94 میزبان سومین جشن سالانه «موسیقی ما» بود. جشنی که با حضور اساتید و چهره‌های مطرح تمامی سبک‌های موسیقی کشور برگزار شد و یک بار دیگر جامعه موسیقی ایران زیر یک سقف گرد هم آمدند. بلافاصله پس از اتمام این مراسم هزاران عکس و ویدئو از سومین جشن سالانه «موسیقی ما» در فضای مجازی دست به دست شد. هنرمندان حاضر در تالار وحدت هم هرکدام از دیدگاه خود نسبت به این جشن نگاه کردند و عکس‌ها و مطالبی را در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند. در گزارش پیش رو نگاهی داشته‌ایم به تمامی واکنش‌های هنرمندان حاضر در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» و واکنش‌های آنها را بررسی کرده‌ایم.
 
  • *همایون شجریان
«همایون شجریان» عکس‌هایی از تندیس‌های خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و درباره آنها گفت:«نمیدونم چطور باید از لطفتون سپاسگزاری کنم. اینها جوایزی بودند که امشب در سومین جشن سالانه موسیقی ما با رای و توجه شما عزیزان نصیب من شدند. تقدیم به شما بزرگواران که هر چه هست از موهبت وجود شماست. سپاس بیکران.»

«تهمورس پورناظری» عکسی از لحظه‌ای که به همراه «همایون شجریان» تندیس طلایی پرفروش‌ترین آلبوم سال 93 به استناد آمار سایت «بیپ تونز» دریافت می‌کردند، منتشر کرد و درباره آن گفت:«سومین جشن سالانه موسیقی ما شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد. در این جشن آلبوم قطره‌های باران به عنوان بهترین آلبوم سنتی از دید کارشناسان و اهالی موسیقی انتخاب شد. و آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» پرفروش‌ترین آلبوم سال 93 به آمار فروش سایت «بیپ تونز» شناخته شد.»
 
  • *حامی
«حامی» که در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» یکی از برندگان تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی پاپ بود در جشن امسال اجرای زنده داشت. او که به همراه «رضا تاجبخش» و «سوگل شیری» روی استیج حاضر شده بود متن مفصلی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. متنی که در آن به پنج سال دوری خود از اجرای زنده اشاره و از اینکه دوباره توانسته روی صحنه حاضر شود ابراز خوشحالی کرد. حامی گفت:«خدایا... دوباره خواندم، دوباره معجزه، همچون کوری مادرزاد که پدر بیناییش داد و لال مادرزادی که زبان به سخن گشود، شبیه به زایش مخلوقی تازه از مادری نازا. امشب 18 مهر 94، روز تولد دوباره من است. تولد از پیله سکوت و مرگی که 5 سال گرداگرد روح و صدای من تنیده شده بود، زایش از پیله‌ای دشمنانه که شکستنش فقط از دستان قدرتمند و مهربان خدایی برمیامد که یکتاست. معجزه‌ای که به ذهن‌ام حتی تا ساعتی قبل محال بود. امشب طلسم 5 ساله دشمن شکست، آزاد شدم از بند اعتیادگونه‌ای که دوستانم را غمگین و دشمن شادم کرده بود. از امشب تا سکوت ابدی‌ام صدای خلق خدایی خواهم بود که صدایشان کوتاه است همچون دیوار معصومانه‌شان. از امشب هر سال به شکرانه این شگون بزرگ تولد دوباره‌ام را با شما جشن خواهم گرفت. ستایش خدایی راست که سکوت حکمت‌ام را باز فریادی دوباره داد. تالار وحدت/18 مهر 94/ سومین جشن سالانه موسیقی ما.»
 
  • *احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری هم در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:«این جایزه رو به خاطر شما امشب به من دادن. خواستم ازتون تشکر کنم. خدا رو شکر که شما رو دارم که انقدر هوامو دارین. تندیس بهترین آلبوم سال از نگاه مردم.» یکی دیگر از عکس‌هایی که توسط احسان خواجه‌امیری منتشر شد مربوط به لحظه‌ای بود که او از دستان «حبیب محبیان» تندیس بهترین آلبوم پاپ از دیدگاه مردم را دریافت می‌کرد.
 
  • *سهراب پورناظری
سهراب پورناطری نیز که با آلبوم «آرایش غلیظ» و قطعه «با من صنما» توانست دو تندیس را در این جشن از آن خود کند، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«سومین جشن سالانه موسیقی ما شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد. در این جشن آلبوم آرایش غلیظ با آهنگسازی سهراب پورناظری به عنوان بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی و تجربی انتخاب شد.
قطعه «با من صنما» به عنوان بهترین قطعه موسیقی تلفیقی برگزیده شد. و آلبوم «قطره های باران» بهترین آلبوم موسیقی سنتی با کلام در سال 93 لقب گرفت.»
  • *علیرضا افکاری
«علیرضا افکاری»، بهترین آهنگساز سال 93 از دیدگاه کارشناسان و اهالی موسیقی، هم عکسی از تندیس و لوح تقدیر خود را به اشتراک گذاشت و درباره آن نوشت:«از همه عزیزان بابت پیام‌های تبریک و انرژیهای خوبشون ممنونم.»
 
  • *فریدون آسرایی
برنده تندیس طلایی بهترین آلبوم پاپ سال 93 از دیدگاه کارشناسان عکسی از خودش به همراه «بهروز صفاریان» را به اشتراک گذاشت و درباره آن نوشت:«دیشب سومین جشنواره موسیقی ما در تالار وحدت با حضور بزرگان و پیشکسوتان موسیقی به همراه تعداد بسیار زیادی از هنرمندان کشور و موجی از خبرنگاران و عکاسان برگزار شد که در بخش موسیقی پاپ آلبوم عشق یعنی با چهار تندیس بهترین آلبوم، بهترین تنظیم کننده آقای بهروز صفاریان بهترین ترانه سرا آقای رسول یونان و بهترین آهنگ (عشق یعنی) به انتخاب کارشناسان و اهالی موسیقی شبی خاطره انگیز رو برای من، بهروز صفاریان و تهیه کننده عزیز داشت و در بخش کارشناسی به غیر از آهنگساز تمام جوایز رو گرفت. در این فرصت از همه کسانی که سهمی در این آلبوم داشتند تشکر می کنم و از شما دوستان و همراهان همیشگی که نقش بزرگی در موفقیت این آلبوم با حمایت هاتون داشتید سپاسگزارم.»
 
  • *مهدی یراحی
مهدی یراحی در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» تندیس طلایی بهترین آلبوم پاپ را تصاحب کرد و امسال هم جزو مهمانان سومین جشن سالانه «موسیقی ما» بود. او چند عکس از این مراسم را کنار هم قرار داد و گفت:«سومین جشن مظلوم سالانه موسیقی ما! مجالی کوتاه که قرار است تمرینی باشد برای همدلی و رفاقت میان تمامی بضاعت جامعه موسیقی کشور. به نوبه خود به همکارانی که از عرصه ها و سبک های مختلف موسیقی در جهت رقابتی سالم کاندیدا یا تقدیر شدند صمیمانه تبریک و به برگزارکنندگان جشنواره، با امید به تداوم اینگونه مناسبات خسته نباشید و دست مریزاد می گویم.»
 
  • *رضا صادقی
«رضا صادقی» با آلبوم «فقط گوش کن» یکی نامزدهای کسب تندیس طلایی برترین آلبوم موسیقی پاپ سال 93 بود اما موفق به حضور در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» نشد. او عکسی از تندیس‌های این جشن را دقایقی پیش از آغاز مراسم به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:«کمتر پیش میاد در سرزمین ما برای موسیقی جشنی درخور و در شأن گرفته بشه، اما باید تشکر کنم از دوستان خوب و سخت کوشم در موسیقی ما که این اتفاق زیبا یعنی جشن موسیقی ما رو برپا کردن و شک ندارم زیبا و باوقار برگزار خواهد شد. تشکر میکنم از دعوتشون و متاسفانه به دلیل سرماخوردگی شدیدم این اتفاق خوب رو از دست دادم اما تمام قلبم اونجاست. خسته نباشید ویژه میگم به همشون چون میدونم چقدر اذیت شدن. امیدوارم از این مدل اتفاقات بیشتر بشه و ازش حمایت بشه . درود به موسیقی و درود به جامعه مظلوم موسیقی. یاد ناصر عبداللهی، استاد بابک بیات، استاد لطفی، استاد همایون خرم، مرتضی پاشایی و همه رفتگان گرامی...»
 
  • *میلاد درخشانی
«میلاد درخشانی» شب گذشته موفق به کسب تندیس برترین آهنگساز تلفیقی و برترین آلبوم تلفیقی از دیدگاه کارشناسان شد و این توضیحات را درباره جشن سالانه «موسیقی ما» در صفحه شخصی خود عنوان کرد:«برگزاری چنین مراسمی که در اصل اولین و تنها مراسم اهدای جوایز بخش خصوصی است و بدون حمایت دولتی، به‌واقع کار بسیار سختیست. امسال سال سوم برگزاری بود و خیلی بهتر و با اعتبار بیشتر از سالهای قبل. من امشب هم گفتم در مراسم، خودمون میتونیم این مراسم بهتر کنیم. این دوستانی که برگزارکننده هستند به خدا گوش شنوا دارند و انتقاد پذیرند. شما 4 تا مهمان دعوت میکنین چندین مشکل پیش میاد چه برسد به برگزاری این مراسم با جماعتی که اگر نبرند می گویند حق خوری شده یا برای تشویق همدیگر زور می‌زنند. و در ضمن این دوستان برگزارکننده نیازی به برگزاری این مراسم با این همه فحش خوردن ندارند. کمی ذهنیتمان را تغییر دهیم.»
 
  • *احسان کرمی
«احسان کرمی»، مجری سومین جشن سالانه «موسیقی ما»، هم شب گذشته حضور موفقی روی صحنه داشت و در بخشی از برنامه حرکت جالبی انجام داد. او تندیس تقدیر از استاد «هوشنگ ظریف» را در حالی که زانو زده بود به ایشان تقدیم کرد. احسان کرمی عکس این لحظه را در صفحه خود منتشر کرد و درباره آن گفت:«هر تار موسیقی سپید مردان و زنان هنر حرمت فراوان دارد. عمر جملگیشان دراز و پر گل. وقتی اتفاقی تندیس تقدیر از استاد هوشنگ ظریف را در شب جشن موسیقی ما می دادم در برابرشان زانو زدم به پاس هنر و خلقشان. مردی نازنین و شوخ طبع. هجده مهر نود و چهار.»
 
  • *محسن شریفیان
«محسن شریفیان»، سرپرست گروه لیان، علاوه بر حضور در جمع نامزدهای سه بخش اجرای زنده هم در این مراسم داشت و ساعاتی پس از اتمام برنامه در صفحه شخصی خود نوشت:«امروز آلبوم دینگومارو در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» نامزد دریافت سه تندیس بود. ولی خوب کارهای بهتری هم بودند. من از نظر لطف کارشناسان موسیقی تشکر می‌کنم و از این بابت بسیار خوشحالم و به بچه‌های خوب موسیقی ما و همه دوستانی که تندیس رو گرفتند تبریک می‌گم.»
 
  • *همایون نصیری
«همایون نصیری» که به همراه گروه دارکوب تندیس طلایی بهترین تک قطعه موسیقی تلفیقی را کسب کرد هم در صفحه شخصی خود نوشت:«هر موفقیت و تقدیر را مرهون حمایتهای شما همراهان دوست داشتنی هستیم. دیشب در سومین جشن سالانه موسیقی ما از قطعه ترش رو به عنوان بهترین تک قطعه تلفیقی تقدیر به عمل آمد. در کنارتان خواهیم ماند و در ساختن خاطرات زیبا برای شما که لایق بهترین‌هایید سهیم خواهیم بود. در انتها ممنونیم از زحمات همه زحمتکشان سایت موسیقی ما، با آرزوی تداوم این جشن سالانه موسیقی.»
 
  • *پدرام کشتکار
«پدرام کشتکار»، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ، عکسی از «بهروز صفاریان» را انتخاب کرد. صفاریان با نظر اهالی موسیقی و کارشناسان به عنوان برترین تنظیم کننده سال 93 انتخاب شد و کشتکار در این زمینه نوشت:«دوست عزیزم و یار قدیمم دیشب باز هم تندیس گرفت و من و طرفدارانش رو خوشحال تر کرد. آفرین و تبریک به بهروز صفاریان که تا اونجاییکه من تو این 20 سال یادمه بدرد خیلی از هنرمندا خورده و البته ایشون بزرگواری کردن و تندیسشونو تقدیم کردن به استاد مرحوم فریدون فروغی عزیز و فراموش نشدنی که این کارش هم واقعا زیبا بود.»
 
  • *افشین مقدم
«افشین مقدم» هم ویدئویی از لحظه کسب تندیس بهترین آهنگساز موسیقی پاپ توسط علیرضا افکاری را به اشتراک گذاشت و نوشت:«امشب در مراسم سومین جشن سالانه موسیقی ما علیرضا افکاری عزیز تندیس طلایی بهترین آهنگساز رو دریافت کرد. علیرضا قبلا هم این جایزه رو در اولین مراسم جشن موسیقی ما دریافت کرده بود ولی به علت ممنوع الکاری و ممنوع الحضوربودن تا به حال در هیچ یک از مراسم‌های رسمی و غیر رسمی توفیق حضور پیدا نکرده بود. این اولین باره که علیرضا اجازه حضور در یک استیج داخلی رو پیدا می‌کنه و تندیس رو با دستان خودش دریافت می‌کنه. آهنگسازی که بی شک در عرض چند سال گذشته ملودیهاش به زمزمه مردم رسیده و در کنار همکاراش باعث موفقیت خیلی از آلبومهای موسیقی شده. به شخصه از این اتفاق خوشحالم و آرزو می‌کنم از این پس به جای چند نقطه چین در لیبلها اسم علیرضا رو ببینم. آخرین باری که اسم علیرضا حتا روی کاور نیومد آخرین همکاری ما در ترانه آه سرد بود.»
 
  • *عماد طالب زاده
«عماد طالب زاده» در ذیل عکس تندیس جشن سالانه «موسیقی ما» نوشت:«تشکر ویژه از بچه‌های موزیک ما که هر سال با کلی زحمت و مشکلات فراوان تنها جشن موسیقی ایران رو برگزار می کنن. بدون هیچ حمایتی...»
 
  • *آرمین زارعی
«آرمین زارعی» هم دو عکس در صفحه شخصی خود منتشر کرد و در توضیح یکی از آنها نوشت:«تالار وحدت، به مناسبت سومین گردهمایی و همدلی اساتید موسیقی... باعث افتخار بود برای من که در کنار پیشکسوتان موزیک ایران حضور داشته باشم.»
 
  • *مهرزاد امیرخانی
«مهرزاد امیرخانی»، ترانه سرای آثار زنده یاد مرتضی پاشایی، در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» به دلیل انتخاب قطعه «نگران منی» به عنوان برترین قطعه خارج از آلبوم در کنار «مصطفی پاشایی» و «معین راهبر» روی صحنه حاضر شد. اما پس از برنامه روی صفحه شخصی خود عکسی از مراسم را به اشتراک گذاشت و نوشت:«امسال هم گذشت. مرتضی خوب استراحت کن. سال بعد تندیس بهترین قطعه داخل آلبوم رو می بری. امشب تلخ ترین لحظه شیرین زندگیمو تجربه کردم. نه به خاطر اینکه نیستی، چون هرجا رو گشتم ندیدمت. باید واسه چشمام عینک بخرم یا شاید هم واسه دلم... بازم بیخیال...»
 
  • *مسعود همایونی
مسعود همایونی عکسی از خودش و همایون نصیری و دارا دارایی را منتشر کرد و گفت:«دیشب سومین جشن سالانه موزیک ما بود و خوشحالیم که به رای شما دوستان هنرمند و مردم عزیزمون آهنگ ترش رو از گروه دارکوب به عنوان بهترین ترک موسیقی تلفیقی انتخاب شد. باعث افتخاره برای ما هواداران عزیزی مثل شما داریم. تبریک میگم به رفیق قدیمی و هنرمند نیما رمضان و گروه خوب کامنت که به حق شایستگی جایزه اول موسیقی پاپ – راک رو به خودشون اختصاص دادن. و تبریک فراوان به دوست قدیمی و هنرمند و دوست داشتنی بهروز صفاریان که جایزه بهترین تنظیم کننده رو دریافت کرد. و تشکر و سپاس فراوان از زحمات تک تک دوستان عزیزم در سایت موسیقی ما که واقعا سنگ تموم گذاشتن و با هر سختی و مشقتی که هست، این مراسم رو برگزار میکنن و زنده نگه میدارن. امروز روز که خیلی‌ها با هنر و هنرمند مخالف هستند و به هر شکلی در کشمکش و تضاد با موسیقی هستند کسانی که تلاش می‌کنند که هنر و هنرمند زنده بمونه... باشد که صدای هنر و هنرمند ایرانی گوش جهان رو پرکنه. از صمیم قلب خوشحالم که دیشب شرایطی مهیا شد تا بتونم همه همکارانم و دوستان عزیزم رو که مدتها ندیده بودم، دوباره ببینم.»
 
  • *بهنام کریمی
بهنام کریمی عکسی از طرح روی جلد آلبوم عشق یعنی به همراه تندیس سومین جشن سالانه «موسیقی ما» را به اشتراک گذاشت و این مطلب را برای توضیح آن انتخاب کرد:«دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ سال 93 از دید کارشناسی در سومین مراسم جشن موسیقی ما، توسط آلبوم عشق یعنی را به فریدون عزیز و همه عوامل تولید از جمله خودم تبریک می‌گم. به احسان خواجه امیری عزیز و عوامل آلبوم پاییز تنهایی بابت دریافت این جایزه از نگاه مردمی تبریک عرض می‌کنم.»
 
  •  *مسعود امامی
«مسعود امامی»، خواننده و ترانه‌سرای پاپ، هم نوشت:«شب خوب با هم بودن. مراسم دیشب موسیقی ما بسیار خوب و مرتب برگزار شد. ریتم خیلی خوب(در مقایسه با برنامه‌های قبلی) و میزبانی صمیمانه، از برنامه دیشب شبی به یاد ماندنی ساخت. خسته نباشید به بچه‌های خوب و حرفه‌ای موسیقی ما و تبریک به برنده‌های دیشب.»
 
  • *یاسر داودیان
«یاسر داودیان» هم عکسی از خودش به همراه آرمین زارعی روی فرش قرمز سومین جشن سالانه «موسیقی ما» را به اشتراک گذاشت و این توضیح را برایش نوشت:«امشب به دعوت سایت خبری تحلیلی موزیک ما به مناسبت سومین گردهمایی و همدلی اهالی موسیقی در تالار وحدت. به امید روزی که جشن مجوز بهترین پسر دنیا رو بگیریم.»
 
  • *مصطفی پاشایی
«مصطفی پاشایی» به جای برادرش زنده یاد «مرتضی پاشایی» روی صحنه حاضر شد و به همراه معین راهبر و مهرزاد امیرخانی تندیس برترین قطعه خارج از آلبوم را دریافت کرد هم نوشت:«مراسم موسیقی ما در حال دریافت تندیس برترین قطعه سال نود و سه. مطمئنم مرتضی جانم اونجا بود. این لوح تقدیر و تندیس از طرف مرتضی جانم تقدیم به شما خانواده خاص که هیچوقت ما رو تنها نزاشتید.»
 
  • *ترانه مکرم
ترانه مکرم که موفق به حضور در این مراسم نشده بود عکسی از متن روی کارت دعوت خود را به اشتراک گذاشت و درباره آن نوشت:«دوستان گلم ممنونم از دقت نظر شما، از دعوت مهربانانه دوستان «موسیقی ما» همانند همیشه تشکر می کنم. منتها واقعا با توجه به یکسری مشکلات و دلایل شخصی نتوانستم در جشن شرکت کنم و امیدوارم تمامی دوستان پیروز و موفق باشند.»
 
  • *سعید زمانی
«سعید زمانی»، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ، که در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» حضور داشت عکسی از پوستر آلبوم‌های پاییز؛تنهایی و عشق یعنی را به اشتراک گذاشت و نوشت:«تبریک میگم به فریدون آسرایی عزیز که در بخش کارشناسی موسیقی ما جایزه بهترین آلبوم رو دریافت کرد و همچنین احسان خواجه امیری عزیز که در بخش مردمی جایزه بهترین آلبوم رو دریافت کرد. خوشحالم به عنوان تنظیم کننده سهم کوچکی تو این آلبوم ها داشتم و همچنین تبریک به علیرضا افکاری عزیز که به عنوان بهترین آهنگساز انتخاب شدن و بهروز صفاریان عزیز که به عنوان بهترین تنظیم کننده انتخاب شدن.»
 
  • *امیر دیوا
«امیر دیوا» هم عکسی به همراه اعضای گروه «کامنت» را منتشر کرد و درباره آن گفت:«امشب سومین جشن سالانه موسیقی ما بود و بهترین اتفاق امشب جایزه گرفتن دوستای خوبم گروه موفق کامنت بود که واقعا لایق این جایزه بودن. بازم تبریک میگم بهشون.»
 
  • *بهنام صفوی
«بهنام صفوی» با آلبوم «فوق العاده» در جمع نامزدهای سومین جشن سالانه «موسیقی ما» حضور داشت اما این خواننده به دلیل بیماری موفق به شرکت در جشن نشد. «میلاد لطیفی»، مدیر برنامه‌های بهنام صفوی، به نمایندگی از او در این جشن شرکت کرد و در صفحه شخصی خود نوشت:«باید همین جا از تمامی بچه های سایت موزیک ما تشکر کنم که با جون و دل سه سال متوالی بدون هیچ پشتوانه‌ای اقدام به برگزاری معتبرترین جشن موسیقی کرده‌اند و به نظر من باید جلوشان تعظیم کرد و خسته نباشید گفت.»
 
  • *صمد طالقانی
«صمد طالقانی»، مدیر برنامه‌های گروه دارکوب، در توضیح عکس تندیسی که این گروه کسب کرد نوشت:«دیشب در جشن سالانه موسیقی ما قطعه ترش رو از دارکوب به عنوان بهترین تک قطعه تلفیقی انتخاب شد. ممنون از هواداران که همیشه همراه بودن و حامی، ممنون از همه اعضای دارکوب که کنارشون کارکردن از معدود تیم ورک‌های واقعی و لذت بخشه.»
 
  • *آرین ملیکیان
«آرین ملیکیان»، عضو گروه «دارکوب»، هم گفت:«دیشب در جشن سالانه «موسیقی ما»، قطعه ترش رو از دارکوب به عنوان بهترین تک قطعه تلفیقی انتخاب انتخاب شد. ممنون از هوادارن که همیشه همراه بودن و هستن.»
 
  • *حسن علیشیری
«حسن علیشیری» عکسی را به همراه «یغما گلرویی»، «روزبه بمانی» و «حمیدرضا صمدی» به اشتراک گذاشت.
 
  • *سیدمحمد کاظمی
«سید محمد کاظمی» هم عکسی از پوستر جشن را به اشتراک گذاشت و به دست اندرکاران برنامه خسته نباشید گفت.
 
  • *سامان احتشامی
«سامان احتشامی» یک سلفی به همراه استاد «هوشنگ ظریف» بر روی فرش قرمز سومین جشن سالانه «موسیقی ما» گرفت و به اشتراک گذاشت.
 
  • *گروه پازل بند
«علی رهبری» و «آرین بهاری» که اعضای گروه «پازل بند» هستند هم هرکدام عکسهایی از این جشن را در صفحات شخصی خود و صفحه رسمی این گروه منتشر کردند.
 
  • *حامد طاهری
«حامد طاهری»، رهبر ارکستر مهدی احمدوند، عکس‌هایی را به همراه اعضای گروه «کامنت»، «سحاب تربتی» به اشتراک گذاشت.
 
  • *میلاد فرهودی
«میلاد فرهودی» عکسی به همراه رضا تاجبخش و «حمید آداب» به اشتراک گذاشت. یکی دیگر از عکس‌هایی که توسط او منتشر شد به بخش تقدیر از «ناصر فرهودی» اختصاص داشت و در توضیح عکسی از پدر خود نوشت:«به داشتن پدری مثل شما فقط میشه افتخار کرد.»
 
  • *امیرحسین اویسی
«امیرحسین اویسی» به همراه «اشکان موسوی» هم عکسی که روی فرش قرمز سومین جشن سالانه «موسیقی ما» به اشتراک گذاشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 14:28

دیدگاه‌ها

سه شنبه 21 مهر 1394 - 20:24

البوم محسن چاوشی هر سال بهترین البوم سال انتخاب میشد و یه عده دم از تقلب و ... میزدن (البته امسال هم فک کنم به احتمال حضور پیدا نکردن در جشن بود ) ولی امسال البوم دیگه ای شده اومدن میگن امسال کاملا درسته.امسال اهنگ چشمه ی طوسی به عنوان بهترین تک اهنگ انتخاب شد تو بخش تک اهنگ تقلب شده.واااااااای خدا چی بگم ... ؟!!!
دقیقا فازتون چیه ؟
امسال هم محسن مث سالهای قبل هیچ اعتنایی نکرد
البته حضور پیدا نکردن محسن چاوشی رو من خیلی دوس دارم و همینه که شده آقای خاص
از موسیقی ما هم گله دارم ولی ...

سه شنبه 21 مهر 1394 - 22:09
سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری

نه خدایی کی گفت تقلب شده؟ :D
خوبی داداش؟ :D خودتون با خودتون درگیرید وای به حال بقیه.خدا به داد چاووشی برسه.فرض کن بیاد نظراتو بخونه خودش افسوس میخوره چرا خواننده شده که طرفداراش شماها بشید -))))
ما گفتیم چرا سال های قبل یه خواننده همش اول میشد ولی وقتی پلیس فتا اومد هیچ تندیسی رو نگرفت؟ :))))) واقعا عجیبه.شایدم معجزست :D
به هر حال با تندیس چشمه طوسی حال کنید و دم محرمی توبه کنید و به هر چی توهین نکنید و از خوانندتون دفاع کنید و همش دعوا نکنید.مسابقست و برد و باخت داره.تازه میفهمم چرا چاووشی از مجازی رفت.والا منم خواننده بودم و همچین طرفدارایی داشتم مجازی وه هیچی خود کشی میکردم.بدتر آبروی چاووشی رو میبرید با این کاراتون.
لطفا تایید

210.21.163.128
سه شنبه 21 مهر 1394 - 20:50

ما هم از خدای بزرگ صپاس گذاریم که همچین حنجره ای آفرید تا بتونیم صدای خوب گوش کنیم و بهش رای بدیم.
احسان خواجه امیری:مرد اول موسیقی پاپ

سه شنبه 21 مهر 1394 - 21:04

احسان به جز اون 2 پست یه فیلم دیگه هم گذاشته.به روز نیستیا موسیقی ما
علاوه بر صدای بی نظیر احسان جان واقعا شخصیتش هم حرف اولو میزنه.
بهت افتخار میکنیم استاد

شنبه 25 مهر 1394 - 19:12

فقط جای خالی استاد بابک رادمنش در این مراسم داره منو دیوونه میکنه . . .
به امید حضور ایشان در مراسمات بعدی البته به همراه استاد معین گلم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از پیش‌بینی چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» تا روایتی از اولین حضور یک آهنگساز روی استیج رسمی | موسیقی ما