برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه نسل از «خواجه امیری»‌ها در کنسرت خواننده «پائیز، تنهایی»
ایرج، احسان، ارشان ...
موسیقی ما – خواننده آلبوم «پائیز، تنهایی» پنج سانس در شب‌های ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم مهر در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت تا پس از مدت‌ها پذیرای نزدیک به پانزده هزار نفر از دوستدارانش در اجرای زنده باشد.

کنسرت احسان خواجه امیری آخرین کنسرت برگزار شده در سالن تالار وزارت کشور بود که پیش از حادثه آتش‌سوزی مهیب این سالن برگزار شد و حتی بخشی از دکور این برنامه و برخی از برگه‌ها و تجهیزات نوازنده‌های ارکستر این خواننده نیز در آتش‌سوزی این سالن طعمه حریق شدند.

پخش ویدئو کلیپ قطعه «ثانیه» آغازگر برنامه این خواننده بود و احسان خواجه‌امیری پس از ورود به صحنه قطعه «پائیز» را اجرا کرد تا ابتدای برنامه این خواننده، با حال و هوای پائیزی این روزها همسان باشد.

این خواننده که جمعی از بهترین نوازنده و موزیسین‌های حال حاضر کشور از قبیل هومن نامداری، هومن غفاری، احسان نی‌زن، همایون نصیری و ... را در ارکستر خود و کنارش می‌دید، در ادامه قطعاتی چون «این حقم نیست، عشق دوم، نابرده رنج، دریا هراس، بغض، دارم میام پیشت و...» را اجرا کرد و در بین اجرای این قطعات صحبت‌هایی را هم با دوستدارنش در سالن انجام داد.

خواجه‌امیری که در ابتدای بخش اول صحبت‌هایش با اشاره به حضور پسرش «ارشان» در ردیف اول کنسرتش گفت: «امروز پسرم ارشان هم در سالن حضور دارد و من حال خوبی بابت این اتفاق دارم. ما همچنان منتظر حضور استاد ایرج در سالن هستیم و پدر امروز کمی دیر کرده و ما هم نگرانش هستیم.» احسان خواجه‌امیری در ادامه با لبخند خاص خودش ادامه داد: « البته استاد چند وقتی هست که دیگر ما را تحویل نمی‌گیرند و کنسرت‌های ما را نمی‌آیند و اگر هم قرار باشد بیایند با تاخیر می‌آیند.»

دقایقی پس از گفتن این جملات، استاد ایرج با عصایی در دست وارد سالن شدند تا کل برنامه تحت‌تاثیر حضور این بزرگ مرد آواز ایران قرار بگیرد. تمام حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق و ادای احترام به استاد «حسین خواجه‌امیری» پرداختند و چراغ‌های سالن نیز به احترام حضور ایشان روشن شد. استاد ایرج، چند بار از همه حاضرین خواستند که بنشینند تا برنامه ادامه پیدا کند ولی تشویق‌ها همچنان ادامه داشت تا برای لحظاتی این کنسرت تحت‌تاثیر حضور چهره قدیمی آواز ایرانی قرار بگیرد.

احسان خواجه‌امیری پیش از آغاز مجدد برنامه اش رو به استاد از پدرش اجازه و رخصت خواندن خواست و گفت: «استاد اجازه می‌دهید من بخوانم؟» و استاد ایرج نیز با لبخند به این خواست پسرش پاسخ داد. او همچنین با اشاره به عصایی که در دست پدرش بودنیز با لبخندی گفت: «عصای بابا رو دیدم یاد خاطره‌ای افتادم که بد نیست برای شما هم تعریف کنم. با پدر در ماشین بودیم و من هم در خیالات خودم غرق بودم و پدر زده بود زیر آواز. نمی‌دانم چه شد که به یک‌اره به بابا گفتم: بابا شما هم صدای خوبی داری‌ها!. بابا همان لحظه با همین عصا چنان مرا زد که هنوز هم با دیدن این عصا استرس می‌گیرم!»

خواننده «عاشقانه‌ها» در بخش دیگری از برنامه‌اش ضمن ابراز همدردی با تمام بازماندگان فاجعه تاسف بار «منا» و درگذشت حجاج ایرانی، قطعه «ماه عسل» را به همه بازماندگان آنها تقدیم کرد و برای هموطنان درگشته اش، طلب آمرزش نمود.

تمام قلب من، نمی دونم، لحظه، دیوونگی دیگر قطعاتی بودند که این خواننده در کنسرتش اجرا کرد و لحظاتی پس از حضور استاد ایرج رو به حاضرین گفت: «امشب سه نسل از خواجه‌امیری‌ها، من ارشان و استاد در این سالن و در کنار شما هستیم و مفتخرم که در حضور مخاطبینی چون شما به اجرای برنامه می‌پردازم.»

در بخشی از برنامه احسان خواجه‌امیری ضمن تمجید از هومن نامداری رهبر ارکسترش بخش ویژه‌ای از کنسرت را با حضور یک ارکستر بادی مهمان اجرا کرد که مورد توجه زیادی قرار گرفت. در این بخش هومن نامداری چند قطعه محبوب احسان را با تنظیمی جدید برای ارکستر بادی با همراهی ارکستر اصلی اجرا کردند.

علیرضا افکاری، مهرداد نصرتی، دانیال عبادی، مهدی رحمتی، امیر عظیمی، زهرا عاملی، آرش پاکزاد، معین راهبر ،سام درخشانی و روزبه بمانی از جمله چهره‌هایی بودند که در اواسط برنامه وارد سالن شدند.

خواجه امیری در بخش دیگری از این کنسرت با معرفی «محمد اصفهانی» که در سالن اجرای برنامه حضور داشتند، از حاضران خواستند که این خواننده موسیقی کشور را به شکلی ویژه تشویق کنند و در ادامه درباره «محمد اصفهانی» گفت: «دکتر اصفهانی همیشه برای من محترم بوده‌اند و همیشه آثارشان را در تنهایی خودم می‌خوانم. ایشان جزو بزرگان حوزه موسیقی کشور است و برای من باعث افتخار است این الگوی همیشگی کاری‌ام، امشب در کنسرتم حضور دارند.»

مرتضی علی‌آبادی و همسرش صبا راد (مجری برنامه به خانه برمی‌گردیم) از دیگر مهمانان این برنامه بودند.

«خانه طرح و نقش مانیا» طراحی دکور این کنسرت‌ها را برعهده داشت.

هومن غفاری:درام/ همایون نصیری:پرکاشن/ احسان نی‌زن:ویلن/ مهراد هزارخوانی:گیتار بیس/ فرشید ادهمی:گیتار الکتریک و اکوستیک/ سیامک کریمپور:ترومبون/ علی ضرابی:ترومپت/ کامیارماندگاریان:ترومپت/ ارمن کشیشی:گیتار نایلون/ رونی باباخانیانس:کیبورد/ هومن نامداری:ساکسوفون،رهبر اکستر تنظیم کننده/ نوازندگان مهمان:/ بابک صفرنژاد:هارمونیکا/ کیمیا شعربافیان:ابوا/ ماه سیما فلاحی:فلوت/ میلاد عباسی:هورن/ نرگس تقی پور:هورن /بابک میردادیان :توبا نوازنده هایی بودند که به رهبری «هومن نامداری» ارکستر احسان خواجه امیری را تشکیل می دادند. نیما بیک (مدیر هماهنگی گروه)، علی نیکونیا (مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) و علی جعفری (مدیر اجرایی) از دیگر عوامل برگزاری این کنسرت بودند.

این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل پوردر سالن وزارت کشور روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکس‌های «سعید عبداللهی» از کنسرت پائیزی «احسان خواجه امیری» را ملاحظه فرمایید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مهر 1394 - 15:59

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 15:35

مرسی موسیقی ما و مرسی از سعید عبداللهی عاااالی بود.
بهترین خواننده نسل قدیم:ایرج خواجه امیری
بهترین خواننده نسل فعلی:احسان خواجه امیری
بهترین خواننده نسل بعد:ارشان خواجه امیری
کلا کل موزیک ایران یه طرف خواجه امیری ها یه طرف

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 17:28
محسن = فرهاد

در اینکه استاد ایرج صدای ناب و دلنشینی داشتند شکی در اون نیست
اما اینو بدون و برو گوش کن و تحقیق کن در موزیک ایران هیچ کس هیچ کس ...
کارهاش به ماندگاری فرهاد بزرگ نخواهد بود مگر اینکه بعدها کسی مثل ...؟؟؟

80.27.237.118
پنجشنبه 16 مهر 1394 - 20:03
محسن = فرهاد

"موسیقی ما " خیلی باحالی!!!

در اینکه صدای استاد ناب و ماندگاره هیچ شکی نیست بر منکرش ل.
اما با یکم گوش دادن و تحقیق میشه این حقیقت و فهمید که تنها کسی که کارهاش در قالب زمان نیست و جاودانه شده فرهاد عزیز بوده اما شاید روزی کسی مثل ..........؟؟؟

چرا نمی چاپی

219.52.216.73
جمعه 17 مهر 1394 - 10:58
سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری

دوست عزیز فکر کنم شما باید یه کم تحقیق کنی...
از صدای 6 دانگ ایرج که بگذریم که البته تمامی اساتید آواز ایران هم اینو قبول دارن باید قبول کرد که هیچ کس مثل ایرج نبوده.خاطراتی که پدران ما با فردین و صدای ایرج داشتند رو یک دهمش با فرهاد داشتن.آهنگ های مانداگری مثل پرنده و گنج قارون و ... که محاله کسی حتی بچه های نسل فعلی هم این آهنگ ها رو حفظ نباشن

222.75.214.13
چهارشنبه 15 مهر 1394 - 15:38

این کنسرت عالی بود. از اجرای خوب جناب خواجه امیری عزیز و گروه فوق العادش تا طراحی صحنه و نورپردازیش همه ش پرفکت بود. از قسمت ویژه اجرای ارکستر بادی هم خیلی لذت بردم. واقعا این کنسرت ارزششو داشت که از رشت به خاطرش بیام تهران. امیدوارم در شهرستانها هم شاهد کنسرت هایی به این خوبی باشیم. عکس ها هم که یکی از یکی قشنگتر :) دستتون درد نکنه .خسته نباشید

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 15:46

یه کنسرت خوب رو میشه اول از نحوه ی تمدیدش فهمید که ماشالا تالار وزارت کشور رو 2 بار تمدید کرد احسان نه سالن های کم جمعیت.
بعدش میشه از مهمونا فهمید:استاد محمد اصفهانی/روزبه بمانی/علیرضا افکاری و ...
بعدش هم میشه از رضایت مردم که احسان کولاک کرده و در آخر هم دیدیم که سالن وزارت کشور توان تحمل صدای احسان رو نیاورد و به آتیش کشیده شد.
احسان خواجه امیری مرد اول موسیقی پاپ ایران

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 16:00

ای جانم چه عکسایی
واقعا مرسی آقای عبداللهی اون عکس احسان و ارشان عالیه.بزنم به تخته خیلی ناز شده ایشالا صداش هم به باباش و بابا بزرگش بره

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 16:02

آرشان چه سریع داره بزرگ میشه !!

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 16:21

من شب آخر بودم و بار پنجمم بود که کنسرت احسان خواجه امیری رو می رفتم.. این بار فوق العاده ترین از این 5 بار بود. نورپردازی، صدا، برنامه ریزی، همه چی همه چی عالی و فوق العاده بود... ممنونم که برای من و دوستم بهترین شب رو ساختین.... بی صبرانه منتظر کنسرت بعدی هستیم.. با دیدن عکسها متوجه شدم چقدر زود تموم شد اون شب

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 16:27

وااااااای یعنی عالی بود کنسرت
اون قسمت اجرای کوچه وقتی نباشی و باور نمیکنم و به دادم برس و خودت خواستی محشر بود.اسفند خیلی دلم میخواست از قدیما هم بخونی که البته میوه ممنوعه رو خوندی ولی این کنسرت بهتر بود فقط حیف قسمت نشد برای بار سوم زیارتت کنم و وقتی سلام آخر رو خوندی به جرعت میگم نفسهام تو سینه حبس شد و همیشه از خدا شاکرم که این عقل رو به من داد تا عاشق صدای تو بشم.صدایی که از جنس بهشته و هیچ وقت دیگه تکرار نمیشه.کاش میتونستم حنجرتو ببوسم.
عکس ها و فیلم هم عالی بود سعید عبداللهی عزیز و خوشحال شدم ما هم دیدم.
کلا گروه احسان کامل ترینه تو ایران چون خودش کامله.
عاشقتم دست خودم نیست
این حالو دوس دارم
عاشقم اونقد که محاله
دست از تو بردارم

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 16:56

چقدر پسرش نازه مثل پسر سلطان چاوشي

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 17:02

بد نبود از بچه های نور و صدا هم یادی میکردین که بیشترین مسولیت و استرس مال این تیم اجرایی هست

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 17:14

پس ويديو كجاست ؟ خيلي كنسرت خوبي بود

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 17:56

عه من پس از جست و جو های فراوان خودمو یافتم :)))))
واقعا مرسی سعید عبداللهی نازنین.
اینجسات که شاعر میگه
تو پایان هر جستجوی منی

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 18:13

ای بابا من هر چی کامنت بذارم کمه واقعا :D
ویدیو محشر بود.من عاشق خندیدنای وسط اجرای احسانم خیللی باحاله.واقعا سطلان اجرای زنده ای سلطان.ایول سعید عبداللهی اجرای بغض رو از شب ما گذاشت.واقعا نمیدونم جنس این حنجره چیه که هر دفعه میخونه مو به تن من سیخ میشه.
افتخار میکنم طرفدارتم.با اینکه بارها اومدم کنسرتت ولی انگار باز روزه اوله.
مرسی از موسیقی ما بابت پشتیبانی خوب از این کنسرت بزرگ

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 09:12
Somaye Raeisi

این ویدیوش کجاست پس ؟؟؟؟؟

62.37.172.123
چهارشنبه 15 مهر 1394 - 18:16

تنها خواننده ای که صدای استودیوییش با صدای کنسرتاش فرقی نداره.
واقعا چه تحریرایی زد تو به دادم برس.مرسی ویدیو
بغض هم اول خوند فکر کردم آهنگ اصله ولی اجرای زنده بود.واقعا صداش محشره

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 18:43

واقعا خیلی با استعدادی احسان جان.بعضی جاها خوندم که اجرات ضعیفه ولی وقتی اومدم کنسرتت فهمیدم همش رو دشمنیه.واقعا بی نظیره اجرات من که لذت بردم.از این به بعد پای ثابت کنسرتاتم.واقعا حرفه ی خوانندگیت عالیه.نحوه ی گرفتن میکروفون و همه چیت عاالی بود.خواننده به این سنگینی و با ادبی و خوش صدایی تو عمرم ندیده بودم.
ایشالا سال های سال برامون بخونی.

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 19:20

الحق که بهترین عکاس سعید عبداللهی ریز به ریز رو عکس گرفتن ایشون

از نت های نوازنده ها تا بک استیج و لحظه ی ورود و تمامی نوازنده ها

احسن به ایشون

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 03:39

ممنون از سایت خوب شما که اخبار کنسرت احسان رو پوشش دادید. با خوندن این مطلب و دیدن عکس ها هر چند حسرت حضور نداشتن تو این برنامه برام بیشتر شد ولی حداقل کمی تونستم تو اون حال و هوا قرار بگیرم

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 04:05

احسان بهترينه کنسرتاش هم بهترينه. زنده و سلامت باشی

mah
پنجشنبه 16 مهر 1394 - 07:40

رو قلب همه ی طلاییا ازجمله من باخط نستعلیق،بزرگ نوشتن ''احسان خواجه امیری''
فدای تو احسان جان

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 07:41

سلام.
لطفا لینک دانلود ویدئوی این کنسرت که آقای عبداللهی زحمتش را کشیدند را هم بزارید. ممنون.

mah
پنجشنبه 16 مهر 1394 - 08:00

سوگلی موسیقی ایران احسان خواجه امیری
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

Omg

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

عکس‌ها عالی بود. مرسی

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

بهترین خواننده ایران

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

سه استاد. ایرج.احسان.روزبه

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

حالا ارشان کوچولو بزرگ بشه چی میشه?...چه تیتر خوبی زدین

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

جوونم روزبه

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

i love roozbeh

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

Bah Bah ♡

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

تیترتون عاااالیییییه

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

سه نسل خواجه امیری عزیز دل ما هستن

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

خیلی عالی

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

احسان يدونس

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:25

❤❤❤❤❤

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 11:55

عااااالي احسان يه دونه اس

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 12:45

زنده باد

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 13:38

آقای عبدالهی ممنون عکس ها عالی بود.
تیپ چی میگه...
موفق باشید.

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 19:19

چرا متن مربوط به سخت فروش رفتن بليت های کنسرت های ديگه رو پاک کرديد. ويديو چی شد. مثل اين که اونم يه مدت خيلی کوتاهی تو سايت بوده. احسانه ديگه با هزار حسود و رقيب

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 19:48

کنسر احسان عالی بود اما ویدیو این کنسرت کجاست؟

پنجشنبه 16 مهر 1394 - 20:56

من 8 کنسرت بودم عالی بود عالی... استاد اصفهانی هم بودن... واقعا جناب خواجه امیری خسته نباشید...

جمعه 17 مهر 1394 - 03:34

اولین بار بود که در کنسرت احسان خواجه امیری شرکت میکردم و بسیار خوشم اومد از نحوه اجرای خواننده و تیمش ... همه چی از صدا و نورپردازی و صحنه و کار همه عوامل عالی بود ... واقعا تشکر میکنم از همه دست اندرکاران
فقط یه سوال ! اون قطعه آهنگ بی کلام با سازهای بادی رو از کجا میشه پیدا کرد ؟ آیا اون قطعه رو جایی منتشر کردن؟

دوشنبه 20 مهر 1394 - 11:06

الآن یکم درست شد!همیشه گزارش بذارید!بله!
تازه از هیج کدوم از کنسرت های محسن یگانه از اول سال گزارش نذاشتید!، اینو یادم نمیره ها!
چه نازه ارشان...
خدا این خاندان رو حفظ کنه...

دوشنبه 20 مهر 1394 - 17:08

جرا فیلم هارو برداشتید ما می خواستیم فیلم رو دانلود کنیم

شنبه 25 مهر 1394 - 20:51

این کنسرت هم عالی بود مثل تموم کنسرت های احسان خواجه امیری
واقعا مرد پاییزی سلطان صداس
جنس صداش واقعا تکه و تا ابد هم تکررار نمیشه....

افتخار میکنم که طرفدارتم احسان...
افتخار میکنم که یه طلااااااااااااااااااایی ام.
بهترین خواننده پاپ ایران:
احســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان خواجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه امـــــــــــــــــــــــــــــیری

تو همیشه تو قلب ما میمونی و عاشقتیم دست خودمون نیست و این حالو دوست داریم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایرج، احسان، ارشان ... | موسیقی ما