برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری ویل اسمیت با گروه لاتین «بمبا استریو» در ریمیکس قطعه «جشن»
یک همکاری فرا‌تر از رویای ما
موسیقی ما - ویل اسمیت (Will Smith) ستاره خوش‌نام هالیوود در قطعهٔ جدیدی از گروه «بمبا استریو» به زبان انگلیسی و اسپانیایی رپ می‌خواند. وقتی ویل اسمیت کاندید شدن بمبا در لاتین گرمی را روی صفحه فیسبوک این گروه تبریک گفت و عکس‌هایی با اعضای این بند را روی اینترنت گذاشت توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. بعد مشخص شد این ستاره که از عرصه موسیقی وارد سینما شده است برای خواندن قطعه‌ای از آثار این گروه با آن‌ها همکاری کرده است.

این قطعه به نام «جشن» (Fiesta) ریمیکسی از بیت‌های کلمبیایی و موسیقی الکترونیک است و دوم اکتبر توسط لاتین سونی میوزیک منتشر شده.

در واقع اسمیت چند ماه پیش در کلمبیا قطعه «جشن» را که همه جا پخش می‌شده می‌شنود و از آن خوشش می‌آید بعد از اینکه صاحب اثر را پیدا می‌کند از آن‌ها دعوت می‌کند تا این همکاری شکل بگیرد. سایمون مهیا، نوازنده چندسازی و موسس گروه بمبا استریو در مورد این همکاری می‌گوید: «وقتی به من گفته شد ویل اسمیت می‌خواهد با بمبا برای ساخت یک ریمیکس همکاری کند نتوانستم باور کنم. این فرصت برای کار کردن با اسمیت فرای همه رویاهای ما بود.»

بمبا استریو (Bomba Estéreo) یک گروه کلمبیایی است که در سال ۲۰۰۵ توسط سایمون مِهیا (‌Simón Mejía) تشکیل شد. موسیقی آن‌ها در سبک‌های الکترو تروپیکال و سایکودلیک کامبیا طبقه‌بندی می‌شود و البته خیلی‌ها هم عنوان «الکترو واسیلون» را برای آن استفاده می‌کنند، عنوانی که مورد قبول خود گروه نیست. نام گروه نیز که در ترجمه معادل «بمب استریو» است اصطلاحی در زبان کلمبیایی است که برای مهمانی‌های بسیار سرزنده و فوق‌العاده استفاده می‌شود. آن‌ها چهار البوم و یک EP (مجموعه قطعاتی کمتر از یک آلبوم کامل) و تعداد زیادی موزیک ویدئو در کارنامه کاری خود دارند. آخرین آلبوم آن‌ها به نام «سپیده‌دم» (Amanecer) امسال منتشر شد. «جشن» قطعه‌ای از همین آلبوم است که در «لاتین گرمی»، در دو رشته «بهترین آهنگ سال» و «بهترین ترانه سال» کاندید شده است.
منبع: 
مجله بیلبورد

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 09:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک همکاری فرا‌تر از رویای ما | موسیقی ما