برنامه یاد بعضی نفرات
 
به احترام جان‌باختگان فاجعهٔ منا و کشته شدن حدود ۵۰۰ نفر از هموطنانمان
فستیوال موسیقی تهران و جشن خانه موسیقی لغو شد
موسیقی ما - به احترام جان‌باختگان فاجعهٔ منا و کشته شدن حدود ۵۰۰ نفر از هموطنانمان٬ جشن خانهٔ موسیقی که قرار بود از فردا به مدت چهار روز با حضور تعدادی از گروه‌های موسیقی سنتی و همچنین ‍پاپ برگزار شود٬ لغو شد.

به گزارش سایت موسیقی ما، خانهٔ موسیقی در اطلاعیه‌ای ‍پیرامون این مساله آورده است: ‌ «فاجعه سنگین بود و سخت... پژواک ناله‌های دردناک صد‌ها زائر مسلوب الاختیار در منا پیچید و جهانی را پر صدا و غلغله کرد... دنیا در سکوتی غمبار فرورفت. جمعی از هموطنان مظلوم ما در تله بی‌کفایتی میزبانان نادان و نا‌مهربان گرفتار آمده و در نزدیکی خدا به ملکوت اعلی پر کشیدند. پیکر پاک جانباختگان در راه رسیدن به موطن است و ما به احترام این هموطنان سفر کرده و خانواده‌های داغدار آن‌ها، ساز‌ها را بر زمین گذاشته و تمام قد روی به کاروان بازگشتگان خاموش می‌ایستیم. خانه موسیقی با عرض تسلیت و تعزیت دومین فستیوال موسیقی تهران و شانزدهمین جشن خود (۱۲ تا ۱۶ مهرماه – برج میلاد) را لغو و برگزاری آن را به تاریخ دیگری موکول می‌کند.»

قرار بود فردا - ۱۲ مهر- کنسرت شهرام ناظری برگزار شود و بعد از آن، ۱۳ مهر اجرای ارکستر ملی به رهبری آقای فرهاد فخرالدینی با ترکیب مستقل و جدید با خوانندگی آقای وطن‌دوست، محمد معتمدی و حمیدرضا نوربخش، ۱۴ مهرماه ارکستر سمفونیک تهران به رهبری آقای علی رهبری با اجرای کارمینا بورانا و ۱۵ مهرماه اجرای موسیقی پاپ توسط محمد علیزاده از برنامه‌های دومین فستیوال موسیقی تهران بود. ۱۶ مهرماه هم مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی قرار بود برگزار شود.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 10:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فستیوال موسیقی تهران و جشن خانه موسیقی لغو شد | موسیقی ما