برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره جوان موسیقی سه یا چهار آلبوم منتشر نشده دارد
جاستین بیبر: دوست دارم مثل مسیح زندگی کنم!
موسیقی ما - جاستین بیبر (Justin Bieber) خواننده بسیار جوان امریکایی که سالی جنجالی و پر ماجرا را گذرانده است اخیرا در گفت‌وگویی با مجله «کامپلکس» (Complex) از آثاری خبر داده که هنوز منتشر نشده‌اند. او در این گفت‌وگو از اینکه در سال گذشته با دنیای بیرون در ارتباط نبوده صحبت کرده است همینطور از عشقش به خدا و همه موسیقی که «می‌خواهد با جهان سهیم شود» و البته درباره هیت‌های پرفروشش؛ قطعه «الان کجایی؟» (Where Are U Now) که همکاری او با «اسکریلکس» (Skrillex) و «دیپلو» (Diplo) دو دی جی معروف امریکایی است و تک‌آهنگ «منظورت چیه؟» (What Do You Mean).

او گفت: «فکر می‌کنم به اندازه سه یا چهار آلبوم کار کرده‌ام که هنوز منتشر نشده‌اند» او درباره حال و هوای موسیقی‌اش گفت: «من همه این مودهای مختلف را تجربه کرده‌ام و همیشه تلاش می‌کنم آن‌ها را به ایده‌های متفاوتی تبدیل کنم و نهایتا به چیزی رسیدم که اصیل و خوب است».

بیبر اخیرا با گذشت یک سال از زمانی که به عنوان یک چهرهٔ سرکش در رسانه‌ها به تصویر کشیده شد سعی دارد تصویر خود را بازسازی کند و در گفت‌وگو با کامپلکس به دلایلی اشاره کرد که چرا مهم است در حال حاضر با مخاطبانش در تماس باشد. «سعی کردم سال گذشته را بی‌هیچ ارتباطی سپری کنم، و به همه کارهایی مشغول باشم که الان انجامشان دادم که البته همیشه هم کارهای بدی نبوده فقط شاید با عصبیت زیادی همراه بوده».

بخشی از علت بازگشت او سرنوشت او بوده. اتفاقاتی که خود درباره آن‌ها می‌گوید: «من را به جایی که هستم رسانده است». او همچنین درباره احساسات معنوی خود می‌گوید: «صادقانه می‌گویم دوست دارم مثل مسیح زندگی کنم، نه اینکه مسیح باشم – هرگز نمی‌توانم – نمی‌خواهم خیلی عجیب غریب به نظر برسد» و بعد الگوی روشنی از عشق ورزیدن به مردم، محبت و بخشندگی تصویر می‌کند.

آلبوم بعدی بیبر که دو تک آهنگ اخیر او هم در آن هست روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) منتشر خواهد شد. پیش ازاین منابعی به سایت اینترتینمت ویکلی گفته بودند که «تمام این آلبوم درباره تجربه بیبر بودن است».
منبع: 
اینترتینمت ویکلی

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : جمعه 10 مهر 1394 - 12:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جاستین بیبر: دوست دارم مثل مسیح زندگی کنم! | موسیقی ما