برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره موسیقی و تولید یک سریال کمدی از زندگی خودش
نیکی میناج: می‌خواهم یک سریال استثنایی برای جهان تولید کنم
موسیقی ما - نیکی میناج (Nicki Minaj)، ستاره بزرگ هیپ‌هاپ برای سریال تلویزیونی که درباره زندگی خودش و بزرگ شدن در منطقه کوئین نیورک است با شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی فامیلی قراردادی را امضا کرد.این ستاره پاپ که برای سبک تئاترگونهٔ اجرا‌هایش شهرت دارد حالا قصد دارد برای صفحه نمایش کوچک تلویزیون برنامه اجرا کند. میناج در این پروژه به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور دارد. سریال کمدی است و حول موضوع زندگی و بزرگ شدن می‌ناج در منطقه کوئین در ایالت نیویورک می‌گذرد. یعنی زمانی که می‌ناج پنج ساله از ترینیداد و توباکو جایی که مادربزرگش از او نگهداری می‌کرد به نیویورک مهاجرت کرد.

او خود درباره این تجربه می‌گوید: «یکی از بی‌نظیرتری تجربیات هیجان‌انگیز زندگی من است. خیلی مفتخرم که در کنار این گروه قرار گرفتم تا چیزی واقعا استثنایی برای جهان تولید کنم»

میناج قبل از اینکه به صورت جدی حرفه موسیقی را دنبال کند در دبیرستان لاگاردیا تعلیم بازیگری دیده بود. قرار بر این است که اولین قسمت (پایلت) این سریال قبل از اینکه نوشتن آن تمام شود در همین زمستان در نیویورک فیلم‌برداری شود. نویسنده فیلمنامه کیت آنجلو (Kate Angelo) است.

میناج در گفت‌وگویی در سال ۲۰۱۲ درباره دوران کودکی‌اش اسرار زیادی را فاش کرد. او در این گفت‌وگو درباره این صحبت کرد که پدرش یک الکلی و معتاد بوده و مادرش به عنوان کمک پرستار کار می‌کرده و مجبور بوده از نیکی و برادر کوچکترش مراقبت کند. می‌ناج به سایمون هتن‌استون مصاحبه کننده گاردین می‌گوید: «عجیب است. او وقتی روی مواد بود خیلی آرام می‌شد و هر وقت مشروب می‌خورد یک بند داد می‌زد و خشونت می‌کرد. زمانی که بچه بودم چندین بار نقل مکان کردیم. همیشه در حال فرار از او بودیم. ولی هربار وقتی به خانه جدیدی می‌رسیدیم می‌آمد و ما را پیدا می‌کرد.»

کری برک (Karey Burke) معاون امور اجرایی و برنامه ریزی شبکه ای‌بی‌سی فامیلی درباره او می‌گوید: «نیکی ابرستاره‌ای جهانی است با اینحال همه داستان تاثیرگذار و خنده دار زندگی او را نمی‌دانند و ما برای تعریف کردن این داستان صبر نداریم»

از تجربیات قبلی می‌ناج در تلویزیون می‌توان به حضور دربرنامه زنده «Saturday Night Live» اشاره کرد که در آن می‌ناج در نقش کیم کارداشیان حاضر شده بود. می‌ناج همچنین در کمدی «زن دیگر» نیز حضور افتخاری داشته است، فیلمی که در آن در کنار کامرون دیاز، ستاره سینما، درخشید.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 15:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیکی میناج: می‌خواهم یک سریال استثنایی برای جهان تولید کنم | موسیقی ما