برنامه یاد بعضی نفرات
 
ریحانا دعوت تیلور سوئیفت را رد کرد
من ستاره‌ای از جنس امروز نیستم
تیلور سوئیفت (Taylor Swift) خواننده  ساله امریکایی که این روزها در تور جهانی آخرین آلبوم خود به نام 1989 به سر می‌برد در این تور میزبان هنرمندان بسیاری همچون جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake)، اوریل لوین (Avril Lavigne) و نیک جونز (Nick Jonas) بوده‌است اما ظاهرا همه ستارگان شماره یک موسیقی مشتاق سهیم شدن صحنه با او نیستند.

در هفته اخیر تیلور سوئیفت با دعوت از ریحانا (Rihanna) خواننده بیست و هفت‌ساله امریکایی به تورش توجه زیادی به خود جلب کرد اما ریهانا از این پیشنهاد استقبال چندانی نکرد و گفت «فکر نمی‌کند این اتفاق بیافتد». ریهانا خواننده صاحب نام و محبوب پاپ در گفتگویی مفصل با مجله NME درباره این همکاری نیز صحبت کرد و راجع به سوئیفت و امتناع از پیوستن به او روی صحنه توضیح داد. او گفت: «فکر نمی‌کنم این اتفاق بیافتد.. به نظرم کار معقولی نیست. فکر نمی‌کنم موسیقی ما از یک جنس باشد یعنی شبیه به هم باشد همینطور فکر نمی‌کنم مخاطبین ما هم یکی باشند. به نظر من تیلور سوئیفت یک الگوی امروزی است اما من نیستم»

ریهانا چند روز پیش گفتگویی طولانی با مجله NME داشت و در واقع  از آنجایی که این شماره اولین شماره رایگان این مجله بود ریهانا اولین هنرمندی محسوب می‌شود که عکسش روی مجله رایگان ‌NME می‌رود.

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 20:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود من ستاره‌ای از جنس امروز نیستم | موسیقی ما