برنامه یاد بعضی نفرات
 
به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری»
نخستین آلبوم مستقل «گرشا رضایی» منتشر می‌شود
موسیقی ما – یک نوازنده و موزیسین جوان ولی باسابقه، پس از انتشار چند تک قطعه و خواندن در چند تیتراژ تلویزیونی، نخستین آلبوم مستقل خود را منتشر می کند.

به گزارش «موسیقی ما»، گرشا رضایی که سالها سرپرست ارکستر، تنظیم کننده آثار و تنظیم کننده قطعات برای چهره های مختلف بوده، تصمیم به انتشار نخستین آلبوم مستقل خود گرفته است.

این هنرمند درباره این اثر و سوابقش در بدو شروع به کار موسیقی در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «سوابق كارى من در موسيقى متنوع بوده؛ از موسيقى فيلم و انيميشن، تئاتر، تيزرهاى تبليغاتى تا موسيقى پاپ كارهاى مطرح و موفقى در كارنامه ام ثبت كرده ام. در موسيقى تئاتر موفق ترين كارم داستان باور نكردنى يك زن (همسر چينى ) نوشته رحمت امينى به كارگردانى حسن وارسته بود. در موسيقى فيلم يكى از سنگهاى هفت سنگ به كارگردانى امير حسين ماكويی، در موسيقى انيميشن كارتونهاى رنگو،ماشينها(cars)،لوراكس،تاپ كت و ...كه به ترتيب پر فروشترين هاى سالهاى ٩٠ و ٩١ بوده اند و در موسيقى پاپ كارهاى بسياری که تنظیم و آهنگسازی آنها به عهده من بوده منتشر شده اند و در زمینه اجرای زنده و تنظیم قطعات برای اجرای زنده نیز فعالیت های زیادی را داشته ام. همچنين در زمينه گويندگى و دوبله مدتى با شبكه هاى راديويى و تلويزيونى مثل شبكه مستند،شبكه سه سيماو ويديو رسانه خانگى همكارى کرده ام.»

او همچنین درباره انگیزه اش از ورود به حوزه خوانندگی نیز گفت: «من با آواز به دنيا آمدم و در اكثر ثانيه هاى زندگي ام با من بوده و بايد به اين نياز وجودم پاسخ مي دادم. هيچگاه حق و حقوق مادى و معنوى نوازندگان و آهنگسازان به صورت شايسته و منطقى ادا نمي شود و تمام لايه هاى اجتماع خواننده را مي بينند؛ حتى منتقدان و اصحاب قلم و تفكر. ضمنا و باز هم متاسفانه از نظر معنوى و فرهنگى تريبون موسيقى هم در اختيار خواننده هاست و براى اينكه بتوانى در زمينه موسيقى فرهنگ سازى كنى بايد خواننده باشى نه تئوريسين و آهنگسازو استاد و پير و با تجربه و صاحب نظر و ...»

نخستین آلبوم «گرشا رضایی» به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» بعد از ایام محرم و صفر منتشر خواهد شد و اطلاعات و جزییات این اثر در هفته های آینده به همراه تیزرها و ویدئوکلیپ های جذاب این آلبوم در «موسیقی ما» منتشر خواهند شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 16:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 28 شهریور 1394 - 17:49

خیلی خبر خوشحال کننده ای بود من خیلی کارای گرشا رو دنبال میکنم خیلی دوسش دارم،در فیلم دولت مخفی ی تیکه آهنگ بد تو قسمت 30 دقیقه 8 خیلی قشنگ بود حیف که کمه هرچی گشتم نتونستم پیدا کنم آهنگ کاملشو اگه دوستان کسی دیده و میدونه اسمش چیه راهنمایی کنه پیداکنم آهنگ کاملشو ممنونم

شنبه 28 شهریور 1394 - 19:24

مبارکه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم مستقل «گرشا رضایی» منتشر می‌شود | موسیقی ما