برنامه یاد بعضی نفرات
 
وقتی بازنشسته‌ها دوبار گردهم می‌آیند
انتشار آلبوم جدیدی از گروه A-ha
موسیقی ما - اعضای گروه A-ha  بعد از سال‌ها کنار هم جمع شدند و آلبوم جدیدی منتشر کردند. «Cast in Steel» عنوان  دهمین آلبوم استودیویی  این گروه مشهور نروژی  است که  در هفته‌ی گذشته روز 4 سپتامبر 2015 توسط کمپانی انگلیسی پالیدو و «We Love Music» منتشر شد. «Cast in Steel» اولین آلبوم این گروه است که بعد از آلبوم «Memorial Beach» (ساحل یادبود) که درسال 1988 منتشر شد از لوگوی اصلی این گروه استفاده می‌کند. آخرین اثر منتشر شده از این گروه آلبوم لایوی به نام «Ending on a High Note: The Final Concert» (آخرین کنسرت) بود که در سال 2011 منتشر شد و آخرین آلبوم استودیویی آن‌ها به نام «Foot of the Mountain» (پای کوه) در سال 2009 منتشر شده است.

گروه «A-ha» بعد از انتشار «پای کوه» بازنشستگی خود را اعلام کرد اما بعد در سال 2015 اعلام کردند که قصد دارند برای یک دوره دو ساله دوباره بهم بپیوندد و آلبوم «Cast in Steel» را منتشر کردند و توری جهانی را هم برای اجرای آن برنامه‌ریزی نمودند. انتشار آلبوم جدید این گروه درست کمی بعد از حضور آن‌ها در فستیوال «راک این ریو» (Rock in Rio) و اجرایشان به مناسبت سی‌امین سالگرد این فستیوال بود.

این آلبوم 47 دقیقه‌ای شامل دوازده قطعه است که با قطعه‌ای با عنوان مشابه آلبوم آغاز می‌شوند و اکثر ترانه‌ها توسط گیتاریست و ترانه‌سرای اصلی گروه Paul Waaktaar-Savoy نوشته شده است. پاول واکتاشاوی ترانه‌سرا و گیتاریست گروه اکثر ترانه‌های هیت این گروه را نوشته یا در نوشتن آن‌ها همکاری کرده است، هیت‌هایی از جمله «در تلویزیون همیشه آفتاب می‌تابد»، ترانه معرووف «Take On Me» و قطعه «Living Daylights» که ترانه یکی از سری فیلم‌های جیمز باند است.

این گروه روز هشت سپتامبر به مناسبت رونمایی آلبوم مراسمی شهر اسلو مراسمی برگزار کردند که 500 نفر ظرفیت داشت و در آنجا اعضای گروه حضور داشتند تا در کنار هوادارانشان عکس یادگاری بگیرند و آلبومشان را برای آن‌ها امضا کنند.
منبع: 
سایت رسمی گروه A-ha

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 10:47

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار آلبوم جدیدی از گروه A-ha | موسیقی ما