برنامه یاد بعضی نفرات
 
27 شهریور در تالار خلیج فارس شهر تهران
اولین کنسرت رسمی «رستاک حلاج» برگزار می‌شود
موسیقی ما - ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده مطرح موسیقی پاپ که تاکنون به عنوان یک خواننده مجاز، فعالیت چندانی در عرصه موسیقی پاپ نداشته، به همت یک موسسه خیریه، اولین کنسرت رسمی خود را برگزار می‌کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، رستاک حلاج که با قطعاتی چون «ته‌سیگار»، «دانشگاه»، «دریا»، «پاییز سال بعد»، «جوون‌مرگ»، «شرابی» و... توانسته محبوبیت زیادی را بین قشر خاصی از علاقه‌مندان موسیقی پاپ کسب کند، قرار است برای اولین بار، شامگاه 27 شهریورماه در تالار خلیج فارس تهرانروی صحنه برود.
 
او که این روزها آخرین مراحل تولید اولین آلبوم مجاز خود را طی می‌کند، پیش از این، قطعات پرطرفداری را برای مهدی یراحی در آلبوم‌های «امپراطور» و «مثل مجسمه» ساخته که از جمله آنها می‌توان به «زمستون»، «از خودت خبر بیار»، «داره گریه می‌کنه» و...اشاره کرد.
 
اگرچه این اولین کنسرت رسمی رستاک حلاج به حساب می‌آید، اما او تاکنون اجراهای متعددی در برنامه‌های مختلف خانه ترانه، کانون ادبی زمستان و... داشته که با استقبال خوب اهالی ترانه روبه‌رو شده است.
 
این برنامه به همت «انجمن خیریه وحدت» روز 27 شهریورماه و در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد و بلیت‌های آن از طریق سامانه سی‌گذر به فروش می‌رسد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 11:31

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 17 شهریور 1394 - 11:52

ایشان واقعا خواننده کاردرستی هستند

پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 03:34

ايشون از بهترين هاى موسيقى ايران هستند،هم به عنوان ترانه سرا و آهنگساز و هم به عنوان خواننده سبك و كلاس كارى خاصى رو دنبال ميكنند، در موسيقى ايران افراد اورجينال به ندرت پيدا ميشه
با آرزوى موفقيتبراى آقاى حلّاج

شنبه 28 شهریور 1394 - 03:25

با حضور بسیار بسیار عالی مردم و سالنی مملو از جمعیت - رستاک بسیار صدای مهربان و پر از انرژی مثبت - با اجرایی که مردم به وجد آمده و فقط مردم میخوانند جای همه هموطنان خالی بود یک کنسرت در 2 سانس با جمعیت پر سالن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت رسمی «رستاک حلاج» برگزار می‌شود | موسیقی ما