برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر برنامه‌های زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» در واکنش به حواشی آلبوم «اسمش عشقه» یادداشتی را برای انتشار در اختیار سایت موسیقی ما قرار داد:
مهدی کرد: اين آلبوم، آلبوم دوست سفر كرده‌ام نبوده و نيست
موسیقی ما – حدود ده روز از انتشار آلبوم «اسمش عشقه» با صدای زنده یاد «مرتضی پاشایی» می‌گذرد و هنوز هم این اثر پرحاشیه، خبرساز است. مشخص نیست جنجال‌هایی که از بهار امسال و با قطعیت انتشار آلبوم اسمش عشقه آغاز شد و پای خیلی‌ها را به میان کشید، چه زمانی به پایان خواهد رسید. سه‌شنبه هفته گذشته نشست خبری این آلبوم بدون حضور خانواده پاشایی و با شرکت برخی از عوامل تولید اثر برگزار شد و این حواشی وارد فاز جدیدی شد.
در طول ماه‌های اخیر «مهدی کرد»، مدیر برنامه‌های مرتضی پاشایی، پس از یک مصاحبه جنجالی، رویه سکوت را دنبال کرد. مهم ترین بخش اظهار نظر او در آن مصاحبه که خرداد ماه به چاپ رسید این بود که آلبوم اسمش عشقه را به صورت رایگان منتشر خواهد کرد. البته خانواده پاشایی اعلام کردند که این آلبوم تحت قرارداد کرد و مرتضی پاشایی نبوده است و این اتفاق رخ نداد و خانواده پاشایی امتیاز تولید و پخش آلبوم فرزندشان را به شرکت «دنیای هنر» واگذار کردند و «منصور پاشایی» هم عهده‌دار وظیفه تهیه‌کنندگی اثر شد.

اما مهدی کرد که مدیربرنامه‌های مرتضی پاشایی و از دوستان نزدیک او بود، پس از تمام این اتفاقات به سکوت خود پایان داد. او یادداشتی را برای انتشار این اثر در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده و واکنش خود را نسبت به تمام حواشی ماه‌های اخیر ابراز کرده است. یادداشت مهدی کرد را در ادامه می‌خوانید:


به یاد آر

از مرتضی سخن می‌گویم ...
 
هنوز ده ماه از رفتنت نمى گذرد. هنوز تصوير اميدوار چشمان منتظرت از ذهنم پاک نشده است. هنوز هرم تب و تاب روزهاى آخر رهايم نكرده است.

ثانيه هايى كه هيچ صدايى به گوشم نمى رسيد، فقط تصوير مى ديدم.

آن روزهاى سخت و آن ثانيه‌هاى تلخ هم مثل هر چيز اين دنيا به پايان رسيدند.

ما مانديم و غم نبودن مرتضى و ميراثش!

شايد قضاوت كردن ساده‌ترين راه شده باشد براى آرام شدنمان، اما دغدغه‌ام براى انتشار آلبومِ پس از رفتنش، نفع مالىِ خودم نبود،

بحثِ اعتبار بود.

اعتبارى كه براى به دست آوردنش سخت نجنگيديم كه امروز بنشينم و ازمهلالش را نظاره‌گر باشيم.
 
اعتبارى كه معتقدم همه ما نزديكانش اگر نمى‌خواستيم يا نمى‌توانستيم بر آن بيفزاييم، حق نداشتيم از آن پشيزى بكاهيم.

مذاكره كردم، خواهش كردم، بر سر خود زدم! نه به خاطر آن بده بستان مالى كه از راه رسيدگان فرمودند بين من و مرحوم بوده ،نه!

فقط براى جلوگيرى از حراجِ مشق‌هايش ..!

چهار قطعه از اجراهاى مرتضى را مى‌‌شد منتشر كرد، آنهم با پرداخت‌هايى به مراتب مناسب‌تر.

 خودتان ترانه، ملودى و تنظيمات تک‌قطعه‌هاى آخرين ماه‌هاى حياتِ مرحوم را با آلبوم اولش "يكى هست" مقايسه كنيد. هر چه مى‌گذشت دقت مرتضى در انتخاب و پرداخت هايش بيشتر مى‌شد.

حال اينكه آيا آلبوم "اسمش عشقه" به لحاظ كيفيت حتى به حد آلبوم اول "يكى هست" هم رسيده است!؟ اصلا چه اجبارى بود كارهايى كه مرتضى تصميم به انتشارشان نداشت را از حافظه كامپيوترش بيرون بكشيم و منتشر كنيم!؟

با انتشار اين آلبوم دو حالت وجود مى آيد :

 يا آثار زمان حياتش زير سؤالند ! يا توليد كنندگان اين آلبوم"اسمش عشقه"!

مگر مى‌توان اثرى را به نام كسى كه نظارتى بر آن نداشته است تمام كرد!؟

 تا به امروز قصد نداشتم در اين باره هيچگونه صحبتى با رسانه‌ها داشته باشم، اما با شنيدن انتقادهاى به جايى كه از آلبوم جديد "اسمش عشقه" به اسم مرتضى مى‌شود وظيفه خود دانستم كه اعلام كنم اين آلبوم، آلبوم دوست سفر كرده‌ام نبوده و نيست. از اين آلبوم زمانى مى توان با نامِ مرتضى ياد كرد كه خود حضور مى‌داشت و كارها تحتِ نظارتش پيش مى‌رفتند.

آلبوم حاضر با استفاده از مشق‌هاى مرحوم ضبط و منتشر شده است و مسئول خوب و بد بودنش صاحبان آنند.

عاجزانه از همه هواداران فهيم خواهش مى‌كنم خوب و بدِ آثارِ مرحوم مرتضى پاشايى را تا سحرگاه بيست و سوم آبان ماه نود و سه قضاوت كنند.

 نه بخاطر دنیا
بخاطر خانه‌ تو
بخاطر یقینِ کوچکت
که انسان، دنیایی ست. "شاملو"
 
با احترام
مهدى كرد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما / عکس: سعید عبداللهی
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 15:00

دیدگاه‌ها

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:20

بابا خوب منم دوستش دارم خدا بیامرزه ولی عاخه فعالیت مرتضی پاشایی بعد فوت بیشتر از قبل فوتش بود

شنبه 7 شهریور 1394 - 12:31
sina zamani

منظورتون از این حرف چیه که فعالیتش پس از فوتش بیشتر از زمان حیاتش بوده؟ تا کی با این ادبیات سخیف و بی محتوا می خواهید هویت ایران و ایرانی که به آن میبالید را به نمایش بگذارید.بس است دیگر.اتودهایی که خوانده و نهایی نکرده منظورم چه از نظر وکال نهایی، ملودی و تنظیم نهایی را بیرون دادند حالا درست یا غلط.من بعنوان هوادار و دوستدار مرتضی نازنین از خدا میخواستم آخرین صداها و کارهای او را بشنوم و داشته باشم حتی اگر خام باشد. نوشته آقای کرد زیبا بود ولی همه واقعیت نبود. نمی خواهم خدای ناکرده رفاقت پنج، شش ساله ایشان با مرتضی را زیر سئوال ببرم ولی حقیقتا ادعاهایی که در مورد مسائل مالی و بدون چشم داشت کردند واهی است و صحت ندارد. ولی قویا با این موضوع که وقتی خود هنرمند حضور ندارد نباید برای آنچه پس از او منتشر میشود قضاوتی کرد چرا که مرتضایی که انقدر بر روی کارهایش وسواس داشت مسلما میتوانست تا آخرین دقیقه انتشار آلبومش تغییراتی روی نحوه خواندن و وکال و روی موزیک و تنظیم تغییراتی ایجاد کند. حالا که نیست ای کاش یا منتشر نمیشد یا بصورت خام در اختیار دوستدارانش قرار میگرفت. ولی هوادارهای واقعی به این آلبوم که اثر بدی هم نبود راضی هستیم چون مرتضی را نه فقط بخاطر صدا،آهنگ سازی دلنشینش بلکه بخاطر شخصیت کم نظیر و روح مهربان،صبور و نجیبش عاشقانه دوست داریم و تحسین می کنیم.پس لطفا قویاً از اظهار نظرهای سبعانه و بیرحمانه خودداری کنید.بویژه کسانی که طرفدارش نبودند و کارهایش را دوست نداشتند. خواهشا به زیر پست های هنرمندهای خودتان بروید و ما را با مرتضی تنها بگذارید.سپاس

192.127.130.116
شنبه 7 شهریور 1394 - 16:03
مازیار ...

مهم نیست که شما به عنوان هوادار دوست داشتید آخرین کارها و اتودهای این مرحومو بشنوین حتی اگه خام باشن...
مهم اینه که آیا اون مرحوم راضی بوده که شما کارای خامشو بشنوین؟؟؟

80.182.9.95
یکشنبه 8 شهریور 1394 - 11:00
sina zamani

جناب مازیار....زنده یاد مرتضی پاشایی در نبود خود وارثین و قیمینی دارد که بدون شک نه من هستم و نه شما و دیگران و لذا آنها هستند که تصمیم میگریند چه کنند.ظاهرا وارثین ترجیح دادند خواسته هزاران هواداری که درخواست انتشار آخرین آثار بجا مانده از هنرمند محبوبشان داشتند،را برآورده سازند.تعداد افرادی که مخالف این امر بودند یا قلیل بوده و یا عمدتا شامل کسانی میشد که بطور کلی از طرفداران مرتضی پاشایی نبودند و فقط افاضه فضل میکردند و یا نفعشان در انتشار این آثار نبود. مجددا و موکدا خواهشمند است از اظهار نظرهای سبعانه و تنگ نظرانه خودداری بفرمایید.سپاس

233.49.154.188
یکشنبه 8 شهریور 1394 - 20:29
مازیار ...

دوست گرامی اصلا برای من اهمیت نداره وارثین یا قیمین مرتضی چه کسانی هستند و نظرشون چیه...تمام حرفم این بود کاش همه شما فقط یه لحظه خودتونو جای اون مرحوم میذاشتین...دوست داشتین کارای نصفه و نیمه تونو از تو حافظه کامپیوترتون بکشن بیرون و به اسم آلبوم جدید بفروشنش به مردم؟؟؟
یه مصاحبه هم از عموی اون مرحوم دیدم داشتم از تعجب شاخ در می آوردم...میفرمودن شاید چند آلبوم دیگه هم از مرتضی منتشر کنیم...عجیبن غریبا...
قلیل :-| افاضه فضل :-| موکدا :-| سبعانه :-|
دوست گرامی اینبار که گذشت اما اگر بازهم با همدیگه همکلام شدیم خواهشا به فارسی سلیس با من صحبت کنید...هم من ایرانیم هم شما...اینقدر خودتونو عذاب ندید...

74.162.185.189
سه شنبه 10 شهریور 1394 - 11:11
sina zamani

آقای مازیار جز تاسف برای طرز فکر بسته و پر از عداوت شما پاسخی برای گفتن ندارم.
فقط همین بس که کلماتی که به سخره گرفتید شاید در لغتنامه واژگان روزانه شما نباشند ولی بسیاری از افردای که دارای تحصیلات پایه ای آکادمیک هستند با این لغات آشنا بوده و از آنها در محاوره روزانه خود استفاده می کنند.
ضمنا مرتضی علیرغم اطلاع از وخیم بودن بیماری خود وصیتی بجا نگذاشت و این ناشی از امید به زندگی و زنده ماندن در وی بود. خانواده مرتضی هم بدلیل مطلع بودن از علاقه وافر فرزندشان به انتشار آلبوم اسمش عشقه که بارها در مصاحبه های خود از انتشار آن بخصوص پس از محرم و صفر سال 93 خبر میداد و نیز اصرار دوستداران و هوادارن واقعی مرتضی که ظاهرا شما از آن دسته نیستید،اقدام به انتشار آلبوم نمودند. اینکه مرتضی راضی به اینکار بود یا نبود بدلیل عدم بجا گذاشتن وصیت نامه، وارثین در این مورد تصمیم می گیرند چه شما اهمیت بدهید چه ندهید قیمین تعیین می کنند که چه رفتاری با آثار بجا مانده از این هنرمند جوان و محبوب داشته باشند.آلبوم اسمش عشقه نیز بسیار زیبا، دلنشین و دوستداشتنی بود و تنها موضوع ناراحت کننده آن نبود مرتضی برای اجراهای زنده در کنسرت ها بود نه چیز دیگر.والسلام

29.214.132.123
شنبه 7 شهریور 1394 - 10:20

کنسرت نذارن صلوات

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:20

آقای کرد بهترینه♥

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:25

این آقا می خواد چیو ثابت کنه؟ که بیشتر از خانوادش دوسش داشته؟

شنبه 7 شهریور 1394 - 14:13
nima tayeb

هیچ ربطی به دوست داشتن نداره....دوست داشتن این نیست که از کارهای ناتموم مرتضی همچین البومی تولید شه و این همه انتقاد بحق شه از کسی مه حتی دیگه بین ما نیست...اینا دوست داشتن نیست
چرا قبل از بیماری حرفی از برادر یا خانواده توی زندگی هنری مرتضی نبود؟؟؟ مهرزاد امیرخانی و مهدی کرد همیشه شاید بیشتر از خانواده از لحاظ زمانی پیش مرتضی بودن و یقینا از خانواده از کارای هنری مرتضی با خبر بودن.....خودتونو گول نزنید جایی که عموی مرتضی به نمایندگی از خانوادش گفته 5 یا 6 البوم دیگه هم منتشر میکنیم....!!!!!!!!!!

91.40.186.111
شنبه 7 شهریور 1394 - 10:25

بالاخره مهدی کرد هم صداش دراومد... خانواده ی پاشایی بعد از فوت ایشون با عملکردشون وجهه ی خودشون رو خدشه دار کردن

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:25

اوووف خدایا کی این حرف و حدیثا تموم میشه

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:30

خیلی‌ام خوب بود آلبومش، قطعا اگه خودش بود خیلی بهتر میشد ولی حالا که نیست همینم خوبه، دستشونم درد نکنه

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:30

راس میگه دیگه :/ انقدددد تک اهنگ ازش پخش کردن که ملت جوک درمیارن دیگه

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:30

برای مایکل جکسون هنوز کنسرت میزارن تا طرفداراش نبودشو زیاد احساس نکنن .مگه چی میشه که یادشو زنده نگه دارن

شنبه 7 شهریور 1394 - 14:31
وحید

ولی مایکل جکسون از وقتی مرده آلبوم جدید نداده.این است قدرت ایرانی!!

205.182.65.119
یکشنبه 8 شهریور 1394 - 13:04
م.ج

چرا اتفاقا بعد از مرگ مایکل جکسون دو تا البوم (مایکل و اسکیپ) منتشر شده و کمپانی مایکل جکسون اعلام کرده دو تا دیگه قراره منتشر بشه .... یه اجرای زنده در هم در یکی از جوایز داشته ....

138.124.29.224
شنبه 7 شهریور 1394 - 10:40

منظورشون از اینکه گفتن :این آلبوم، آلبوم دوست سفر کرده ام نبوده و نیست دقیقا چیه ؟؟؟

شنبه 7 شهریور 1394 - 16:05
Reza A

یعنی این البوم 15 تا ترک داره در صورتی که مهرزاد امیرخانی گفته ما تو یک سال 4 و نیم ترک درست کرده بودیم
و اگه میخواستیم اینجوری البوم بدیم ، هفته ای یک البوم میدادیم.
و اگه مرتضی بود خیلی اهنگ های دیگه به این البوم اضافه میشد و خیلی از این ترکایی که الان هست کلا از البوم حذف میشد. پس در نتیجه این البوم البوم مرتضی نیست.

83.53.79.92
شنبه 7 شهریور 1394 - 10:44

حرف های مهدی کرد از اولش هم درست بود ادم منطقی هستش

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:45

دم مهدی کرد و مهرزاد گرم که دارن حقیقتو میگن

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:45

ما که دقیق نمیدونیم ، اما اگه واقعا آقای پاشایی دلشون نمیخواسته این آلبومشون منتشر بشه . دلیلی بر انتشارش نبوده !!!

شنبه 7 شهریور 1394 - 16:10
Reza A

اقای پاشایی خیلی هم دلشون میخواسته این البوم منتشر بشه اما نه با این ترک ها.حتی قرار بوده مونا برزویی و روزبه بمانی هم در این البوم حضور داشته باشن که اون اتفاق افتاد (فوت مرتضی) و کار ناتموم موند و اقایون تصمیم گیرنده هم ترک هایی که کیفیت مناسبی نداشت و ترک های قدیمی رو توی البوم گذاشتن و روانه بازار کردن

71.80.156.109
شنبه 7 شهریور 1394 - 10:45

این ترک ها که اومده بیرون هیچکدوم ظبط نهایی نبوده.به سلیقه مرتضی هم تنظیم نشده.گروه تنظیم قوی بوده که تونستن همین کیفیتم به کارها بدن.آلبوم الانشم اونجوری بد در نیومده

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:50

آهان ، حالا هرچه قدرم خوب یا بد باشه نظر دادن ما هواداران به کیفیت آلبوم بیخوده، چون میدونیم به سلیقه مرتضی نبوده

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:50

به نظر من عالي بود، وكال هر چي بود مال مرتضي بود و از بهترين موسيقي هايي بود مه از نظر من خيلي قوي هست كه من خلوت م رو باهاش دارم

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:50

بالاخره آقاي كرد هم صداشون دراومد بعد از اين همه ناحقي، بهترينن

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:50

درسته ولي حس و صدا مال مرتضي كه بوده ديگران هم كه از بهترين هنرمندا بودن و بهترين شكل اجرا شده پس حاشيه سازي نكنيم دوستان

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:55

مهم صدای مرتضی بود ک ما باهاش کیف کردیم

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:55

مهرزاد و مهدي از نزديك ترين اشخاصي بودن كه به مرتضي در محيط كاري و اجرايي كمك و همراي داشتن جا داره تشكر هم كرد

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:55

این آلبوم مرتضی نبود حس مرتضی را نداشتش ولی بازم خوب بود صدای مهدی هم دراوردن???

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:55

من که البومو دوس داشتم این وسطم هر دعوایی هست واسه پول و بقیه چیزاست مهم خود مرتضی بود و هست?

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:55

چقدر ناراحت کننده است کسانیکه در زمان حیات مرتضی نبودن الان با وجودشون دارن این ناارامی رو بوجود بیارن لااقل همه میدونن مهدی کرد و مهرزاد دوستان همیشگی و صمیمی مرتضی بودن

شنبه 7 شهریور 1394 - 10:55

وقتی خودشون نمیخواستن منتشر بشه دیگران چ حقی داشتن منتشر کنن ک این همه هم حاشیه درست بشه...

شنبه 7 شهریور 1394 - 11:00

درود و صد درور به روح پاك مرتضي و هميشه در يادمون هست، رحش شاد يادش تا هميشه گرامي

شنبه 7 شهریور 1394 - 11:00

من که خودم عاشق این البوم مرتضی هستم.

شنبه 7 شهریور 1394 - 11:38

اصلا آلبوم رو نمیشه حتی یک بار گوش داد . سابقه ی مرتضی رو خراب کردند .
این دوستانی که میگن آلبوم خیلی خوب بود دقیقا چیش خوب بود؟؟؟ به جز اسمش عشقه و عصر پاییزی کدوم ترک هاش خوب بود؟؟ کدوم تنظیم و ملودیش خوب بود؟؟ این همه طرفداری بیخودی کافی نیست؟؟؟
حق کاملا با مهدی کرد هست . مرتضی رو باید تا قبل مرگش قضاوت کرد و اگه خود مرتضی بود نتیجه آلبوم زمین تا آسمون فرق میکرد و شاید بهترین آلبوم سال میشد.
حیف بود بخاطره مسائل مادی سابقه مرتضی خراب شه . بهتر بود آلبوم هیچوقت منتشر نمیشد
موسیقی ما هرجا شو خواستی فیلتر کن بعد تایید کن . با تشکر

شنبه 7 شهریور 1394 - 18:25
محمد

دوست عزیزم خب این نظر و سلیقه ی شماست
مثلا من از اوایل اننشار البوم تا الان دارم گوش میدم وبرام تازگی داره البوم از نظر ملودی واقعا مشکلی نداشت ولی حیف که وکال نهایی نبود......

157.98.123.100
شنبه 7 شهریور 1394 - 12:33

مهدییییییییییییی عزیز شما بهترین دوست و برادر واسه مرتضی بودین و هستین مرسی بابت بیانیه تون ومرسی از اینکه سکوتتون رو شکستین ،همیشه باشین بهترییییییییییییین مدیر برنامه و تهیه کننده ی ایرااااااان

شنبه 7 شهریور 1394 - 12:38

الان میفهمم چرا سال قبل بنیامین وقتی این بحث هارو سر مرتضی پاشایی دید و فوت نزدیک ترین دوستاو اطرافیانشو تو کمتر از 1 سال لمس کرد, سریعا وصیت کرد اگه خدایی نکرده هر اتفاقی براش افتاد بعدش فقط و فقط فرید احمدی میتونه برای آثارش تصمیم بگیره و اونه که از تموم خواسته ها و سلایقش با خبره!
کاش تموم هنرمندا از الان به فکر باشن تا یه روزی برای آثارشون اونطوری که راضی نیستن تصمیم گرفته نشه و وجه هنریشون زیر سوال نره...

شنبه 7 شهریور 1394 - 12:51

خیلی هم البوم خوبیه.دست کسانی که زحمت کشیدن درد نکنه

شنبه 7 شهریور 1394 - 14:58

درسته که این البوم قسمتی از کارهاش در نبود مرتضی انجام شده ولی مرتضی هم یکسری از کارهاشو انجام داده بوده است.به هر حال البوم خوبیه.روحت شاد مرتضی

h m
شنبه 7 شهریور 1394 - 15:27

اقای کرد بهتره حاشیه سازی نکنند.چون طرفدارا از البوم لذت بردن

شنبه 7 شهریور 1394 - 17:05
یک کاربر سایت موسیقی ما

شما از طرف ماحرف میزنی؟

19.90.165.59
شنبه 7 شهریور 1394 - 21:04
سوگل .

آقای کرد که تا حالا جز سکوت کاری نکردن جز همین متن. کدوم حاشیه سازی حقیقت تلخ و سنگینه فقط

80.53.69.18
دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:32
Alireza Amidfar

هیچی نگو ... فقط هیس کن h m جان

183.35.239.220
شنبه 7 شهریور 1394 - 16:29

لطفا از همه اونای که از مرتضی و هدی کرد بد حرف می زنن در خواست می کنم دهن شون رو ببندن وگر نه ما هواداراش می بندیم

شنبه 7 شهریور 1394 - 19:39

اصلا قضاوت نمی کنم ولی این درست نیست که یک خواننده بعد از فوتش معروف بشه و تعداد دانلود آهنگ هاش بعد از فوتش خیلی زیاد بشن
فکر می کنم خانواده ایشون خیلی از فوت فرزندشون سوء استفاده کردند .

شنبه 7 شهریور 1394 - 19:47

مرتضی عزیز خدا بیامرزتت تو ببخش که ندانسته نامت را هی زیر سوال میبریم

تو ببخش مارا

شنبه 7 شهریور 1394 - 20:56

ازمهلال؟
منظورشون "اضمحلال" بوده دیگه؟
دستشون درد نکنه

شنبه 7 شهریور 1394 - 21:16

صد در صد با مهدی کرد موافقم؛ این آلبوم آلبوم دوست سفر کرده ما نیست ...
ببین کسایی که وقتی زنده بودی بی خیالت بودن و ازت دور بودن درحالیکه باید نزدیک ترین کسات می بودن حالا چجوری دارن با محبوبیتت و اسمت بازی می کنن.

یکشنبه 8 شهریور 1394 - 04:58

سلام.دم مهدی کرد...مهرزاد امیرخانی و شاهین دلیوند گرم.تا وقتی این سه نفر بودن برادر یا عموی مرتضی کجا بودن؟؟؟ها؟؟؟که حالا با رفتن مرتضی شدن همه کاره اون..همه هم میدونن که اینا تا پای پول اومد اومدن وسط میدون و شدن همه کارش چون سود میبرن..چرا با این کاراشون ابروی چند ساله موسیقیایی مرتضی رو خدشه دار میکنن..حرف زیاده در این باره اما حیف حیف....تازه قراره چندتا البوم دیگه هم با صدای مرتضی بیرون بدن..واقعا که.متاسفم برا کسانی که همه چیز رو تو داشتن پول میبینن..متاسفم

یکشنبه 8 شهریور 1394 - 08:17

سوادم خوب چیزیه ازمهلال یا اضمحلال؟
تریپ شاملو خوندن هم بر میداره...

یکشنبه 8 شهریور 1394 - 09:16
سوگل .

اصل متن و معنی همشو ول کردین چسبیدین به املای یه کلمه، میفهمم معنیاش خیلی با هم متفاوته ولی واقعا که عجب جماعتی هستیم ما

48.69.30.238
دوشنبه 9 شهریور 1394 - 00:24

من نه طرفدار متعصب مرتضی ام و نه کاری با این دعوا های و بحثای پیش اومده دارم. طرف کسی رو هم نمیگیرم ولی این حرفا رو وقتی میزنن که این آلبوم، اثر فاجعه ای از آب دراومده باشه و اعتبار و آبروی مرتضی رو زیر سؤال ببره!
درحالیکه من با تک تک این قطعات حال میکنم و لذت میبرم.
انصافاً این آلبوم جزو بهترین آلبوم هاییه که تو این چند سال منتشر شده!
نمیدونم دیگه این حرفا واسه چیه :/
ولمون کنین بذارین لذتش رو ببریم...

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 11:02
sina zamani

مرحبا به شما. ای کاش همه بیطرفانه و خارج از هرگونه موضع گیری و تنگ نظری مثل شما عمل میکردند.آلبوم حقیقتا جذاب و دلنشین بود و تنها نکته دردناکش نبود مرتضی عزیز برای اجراهای بینظیر و زنده در کنسرت هایش است که اشک و غم را به چشم و دل می آورد و دنیایی از حسرت و دلتنگی بجا میگذارد.

214.74.159.187
سه شنبه 10 شهریور 1394 - 04:50

آلبوم قشنگيه من خيلي دوستش دارم هر آهنگش زيبايي خودش رو داره ولي مهدي كرد راست ميگه بهتر بود اين قطعات به صورت آلبوم منتشر نمي شد وازطريق اينترنت در اختيار خانواده خاص قرار مي گرفت چون نظارت خود مرتضي روي كارهاش نبوده باانتشار آلبوم ،آثار داره با كارهاي خوانندگاني مقايسه ميشه كه بر آلبومشون نظارت داشتن اين درست نيست چون متاسفانه خود مرتضي عزيز هم نيست كه از آلبومش دفاع كنه ناراحت كننده هست(مرتضي روي كارهاش وسواس داشت وبعداز انتشار يكي هست كار ضعيف نداشته) البته به قول مهرزاد اميرخاني اين اثر ناتموم مرتضي از كارهاي تمام شده خيلي ها بهتره ازخانواده پاشايي به عنوان عضو خانواده خاص مي خواهم آثار باقي را به صورت تك آهنگ منتشر كنند اينجوري ديگه قضاوت هاي ناعادلانه هم تمام ميشه ومطمئنا مرتضي هم راضي تر هست براي اين كه خانواده خاص باز صداي مرتضي را مي شنوندو لذت مي برند وچون خود مرتضي هم نيست بهتره با تك آهنگ يادش را بين هوادارنش زنده نگه دارندروحش شاد وقرين رحمت الهي

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 19:30

اینکه آلبوم در حد کارهای اصلی مرتضی نبود درست ولی من به شخصه عاشق اخلاق خود مرتضی بودم به خودم هم اجازه نمیدم به خانواده پاشایی توهینی بکنم مطمئنا خود مرتضی هم راضی نیست به خانواده اش بی احترامی یا توهینی بشه حتی اگه اشتباهی کرده باشند امیدوارم کار دیگه ای از ایشون پخش نشه تا خاطرات خوبمون با آهنگ های قبلی خدشه دار نشه یا اینکه از طرف دوستانش پخش بشه

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 07:11

مهدي كرداين همه دم ازرفاقت بامرتضي ميزنه چرااخري با120ميليون حاضرشدباخونواده مرتضي كناربياد

سه شنبه 7 مهر 1394 - 14:34

بنظرم آهنگ اشکام جاریه این آلبوم فوق العاده است و جز بهتريناي مرتضی هستش ضمن اینکه باید بپذیریم که وارث قانونی این اثر خانواده مرتضی است

شنبه 23 آبان 1394 - 21:18

با سلام ما که نمیدو نیم حق با کیه خدا بهتر میدونه ولی انچه از شواهد امر پیداست اقای کرد راست میگن تا زمانی که مرتضی زنده بود بیشتر با دوستاش بود یعنی انگار با اونا بیشتر خوش بود و عکس زیادی هم با خانوادش نداره و اون عموش و سید جواد هاشمی معلوم نیست از کجا سر و کلشون پیدا شده و شدن کاسه داغ تر از آش ...انقدر که تو مراسم سالگردش همه رو کنار زدند حتی خود مرتضی و هویت مرتضی رو ...من نمیدونم چی بگم فقط انچه از شواهد دیدم رو گفتم و واقعا متاسفم برای چنین انسانهای فرصت طلب و گرگ صفتی که از انسانیت بویی نبردن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی کرد: اين آلبوم، آلبوم دوست سفر كرده‌ام نبوده و نيست | موسیقی ما