برنامه یاد بعضی نفرات
 
زندگی چهره برجسته راک اند رول سریال می‌شود
تولید یک مجموعه مستند از خاطرات پتی اسمیت
موسیقی ما - پتی اسمیث (Patti Smith) مشغول تبدیل کردن کتاب خاطراتش به یک سریال تلویزیونی است. کتاب او به نام «Just Kids» کتابی از خاطرات اوست که در سال 2010 منتشر شد و برنده چند جایزه مهم گردید. این کتاب داستان رابطه اسمیث را با رابرت مپل‌ثورپ (Robert Mapplethorpe) هنرمند عکاس به تصویر می‌کشد. گفته شده است که اسمیث نوشتن فیلم‌نامه‌ای اقتباسی از این داستان را در همان سال بعد از انتشار کتاب آغاز کرد.

به گفته اسمیث، این سریال که از شبکه امریکایی شوتایم به عنوان یک مینی سریال پخش خواهد شد «به ما اجازه می‌دهد تا کمی عمیق‌تر شخصیت‌ها را بشناسیم، ما را قادر می‌سازد تا داستان‌های دیگری را فرای داستان کتاب بپرورانیم و تا اندازه‌ای نمایشی دیگری از آن ارائه دهیم.»
او اضافه می‌کند: «مدیوم سریال‌های کوچک تلویزیونی آزادی به روایت آزادی بیشتری می‌دهد و این فرصت وجود دارد که داستان را فرای تم‌های کتاب گسترش دهیم.»

این سریال با همکاری اسمیث نوشته خواهد شد و جان لانگن خالق سریال «Penny Dreadful» برای همین شبکه (شوتایم) یکی از تهیه کنندگان خواهد بود.

این موزیسین سرشناس و هنرمند اخیرا اعلام کرد قرار است دنباله‌ای برای کتاب‌اش « Just Kids» بنویسد. این کتاب «ام ترین» (M Train) نام دارد و قرار است 6 اکتبر منتشر شود.

پتی اسمیث در حال حاضر در تور اروپا به سر می‌برد این تور اجرای آلبوم اولش «اسب‌ها» است و تا کنون نقدهای پر سرو صدایی دریافت کرده است؛ مخصوصا اجرای او فستیوال گلاستنبری امسال.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 17:50

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تولید یک مجموعه مستند از خاطرات پتی اسمیت | موسیقی ما