برنامه یاد بعضی نفرات
 
وقتی مریل استریپ تصمیم گرفت ستاره‌ها موسیقی را در هم بکوبد
اجرای درخشان بازیگر 66 ساله از «بد رومانس» لیدی گاگا
مریل استریپ  در فیلم جدیدش که «ریکی و فلش»/ Ricki and the Flashنام دارد ، ترانه «بد رومانس» لیدی گاگا را اجرا می کند که فایل صوتی آن  در یوتویوب قابل شنیدن است. اجرای این بازیگر کهنه‌کار هالیوود که تا کنون سه بار برنده جایزه اسکار شده، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مریل استریپ(Meryl Streep) 66 ساله  قبلا هم استعداد خوانندگی اش را در فیلم های «در اعماق جنگل» و «مامامیا» نشان داده بود اما الان در فیلم «ریکی و فلش» در غالب نقش مفتاوت‌تری ظاهر شده است. استریپ در این فیلم نقش اصلی را بازی می کند؛ زنی که خانواده را ترک می کند تا یک «راک استار» شود.

مریل برای ایفای این نقش قطعات دیگری مثل «دختر امریکایی»ِ تام پتی( و «عشق من هرگز نامیدت نمی‌کنم» ِ بروس اسپرینگستین را هم اجرا می کند بر اساس گزار ش اینترتیمنت ویکلی فقط چند ثانیه از قطعه بد رومانس در فیلم وجود دارد اما اجرای کامل در سانترک وجود است.

جاناتان دمی،کارگردان این فیلم پیش تر گفته است که ما  هیچ پلی بکی استفاده نکردیم.هیچ حذف و اضافه‌ای در اجراهای اتفاق نیفتاده است:«سانترک این فیلم واقعا پرفرمنس است. من شاید این را نباید بگویم ولی قلبم می گوید که قدرت اجرای ترانه های این فیلم  تمام نسخه های اصلی را در هم می‌کوبد».

مریل استریپ در بیش از 4 دهه بازیگری تصویری تمام عیار از یک هنرمند سطح بالا از خود نشان داده است. 19 بار نامزد اسکار  و 18 بار هم نامزده جایزه گلدن گلاب شده است و رکورد دارد هر دو این جایزه‌هاست. او سال گذشته در فیلم «در اعماق جنگل» و 7 سال پیش در فیلم «مامامیا» خوانندگی کرد اما این بار با حضور در نقش زنی که می‌خواهد راک استار شود، رخ دیگری از توانایی‌ها خود را بروز داده است. «ریکی و فلش» که با بودجه 18 میلیون دلار ساخته شده، دو روز پیش اکران شده و گفته شده  تا کنون نزدیک به 8 میلیون دلار در امریکای شمالی و کانادا فروخته است.
منبع: 
بیلبورد

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 12:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 23 مرداد 1394 - 14:16

bazigarish awlie in bashar

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای درخشان بازیگر 66 ساله از «بد رومانس» لیدی گاگا | موسیقی ما