برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» ببینید و دانلود کنید
تیزر تصویری آلبوم «هزارتوی قفقاز» به آهنگسازی «افشار نامور»
موسیقی ما - «افشار نامور»، آهنگساز و خالق آلبوم «هزارتوی قفقاز»، به جهت معرفی بیشتر جدیدترین اثر خود یک تیزر تصویری را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. این تیزر در خطه آذربایجان تولید شده و در آن بخش‌هایی از قطعات آلبوم بی کلام افشار نامور اجرا می‌شود. این موزیسین چندی پیش آلبوم هزارتوی قفقاز را با همکاری جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی به بازار عرضه کرد. موسیقی آذری و خطه آذربایجان محور اصلی موسیقی آلبوم هزار توی قفقاز است و جمعی از چهره‌های مطرح نوازندگی با افشار نامور همکاری داشته‌اند. فیروز ویسانلو(گیتار و آکاردئون)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، آتنا اشتیاقی(ویلنسل)، جلیل حمیدی(بالابان)، مهران فرشباف(سازهای ضربی) و شاهرخ مدقالچی(پیانو) نوازندگان این مجموعه هستند. ضبط آثار در استودیوهای «صبا»، «افق» و «طوفان» انجام شده و «رضا پوررضوی» وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است. همچنین تنظیم قطعات هم توسط شاهرخ مدقالچی انجام شده است
.
این مجموعه بی کلام که دربرگیرنده آثاری با تلفیقی از نوای تار آذربایجانی به همراه سازهای محلی و جهانی است، به همت نشر موسیقی «نوفه» و از سوی شرکت پخش «رها» در بازار توزیع شد.

در ادامه می‌توانید تیزر تصویری آلبوم هزارتوی قفقاز به آهنگسازی افشار نامور را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
هزارتوی قفقاز
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 10:51

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 18:45

عالى بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تیزر تصویری آلبوم «هزارتوی قفقاز» به آهنگسازی «افشار نامور» | موسیقی ما