برنامه یاد بعضی نفرات
 
12 و 13 و 14 مهرماه و در تالار وحدت
ارکستر سمفونیک و کُر «بل‌کانتو» همراه با مایستر روسی روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - ارکستر سمفونیک و کُر «بل کانتو» با رهبری نیما پناهی‌ها با اجرای آثاری از اپراهای مشهور ایتالیایی، روزهای 12 و 13 و 14 مهرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

«نیما پناهی‌ها» -مدرس موسیقی، آهنگساز و رهبر ارکستر- در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از اجرایی با حضور دو بخش بزرگ از نوازندگان ارکستر و خوانندگان کُر خبر می‌دهد و می‌گوید: «تلاش کردیم تا در این پروژه که با نام «آواز زیبا» انجام می‌شود، از برترین نوازندگان و همچنین خوانندگان استفاده کنیم و در  این میان، کنسرت مایستر ما یک خانم روسی است. سابقه‌ی آشنایی من با خانم «کاشیرسکایا» به سابقه‌ی همکاری و تدریس ما در دانشگاه موسیقی مربوط می‌شود. البته قبل از ایشان آقای آندری پاولوف نوازنده‌ی بسیار ماهر اوکراینی به عنوان کنسرت مایستر میهمان با بل کانتو همکاری داشتند. «لیکا کاشیرسکایا» دانش‌آموخته‌ی مکتب روس و دارای 35 سال سابقه کنسرت مایستر در ارکستر سمفونیک و تئاتر باله و اپرای گرجستان است و در بسیاری از کشورهای اروپا به اجراهای شکوهمندی از آثار بزرگان موسیقی پرداخته است.»

نیما پناهی‌ها می‌گوید امیدوار است با حضور این نوازندگان و به خصوص کنسرت مایستری که در دنیا چهره‌ای شناخته شده است،‌ بتواند اجرایی موفق داشته باشد. ‌همان‌طور که در اجرای آنها با همراهی والریا شولگا (Valeriia Shulga) نوازنده‌ی حرفه‌ای پیانو و اندری پاولوف (Andrii Pavlov) نوازنده ویرتوئوز ویولن از کنسرواتوار چایکوفسکی اکراین همراه با ارکستر و کر بزرگ بل کانتو قطعاتی از جوزپه وردی را ری صحنه بردند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 19:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر سمفونیک و کُر «بل‌کانتو» همراه با مایستر روسی روی صحنه می‌رود | موسیقی ما