برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «بی‌خوابی» پس از مدت‌ها به انتظار هوادارانش پایان داد؛
اشک و لبخند در شب خاطره‌بازی «سعید شهروز»
موسیقی ما - خواننده سرشناس و محبوب آلبوم‌هایی چون «غزلک» و «بی‌خوابی»، پس از مدت‌ها با هوادارانش دیدار کرد. کنسرت سعید شهروز در سالت میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، در اولین روز مردادماه سال 1394 با حضور چهره‌های سرشناس هنری برگزار شد و این خواننده باسابقه، گلچینی از قطعات خاطره‌انگیز قدیمی را همراه با چند قطعه جدید و تازه منتشر شده به اجرا در آورد. انرژی بالای شهروز و صراحت و لحن شیرین او در گفتار، باعث شد این کنسرت فضایی خودمانی داشته باشد.
 
سعید شهروز اجرایش را با یکی از تک آهنگ‌های جدیدش با عنوان «نگرانت می‌شم» با ترانه‌ای از «محمد کاظمی» و ملودی «امیرعلی زمانیان» آغاز کرد و در پایان آن از «حامد برادران» به عنوان تنظیم‌کننده این قطعه و «محمد کاظمی» به عنوان مدیر پروژه آلبوم جدیدش که زحمات زیادی متقبل شده قدردانی کرد.
 
«ستاره» با ترانه «بابک صحرایی» از آلبوم «جون من و جون شما»، دومین قطعه کنداکتور این کنسرت بود. سعید شهروز پس از اجرای این قطعه، با یادی از بهنام صفوی و آرزوی سلامتی برای او، گفت: «محمد کاظمی چند ساعت پیش به ملاقات بهنام رفته بود و خبر خوشی از اوضاع امروز او داده که باید خدا را شکر کنیم. می‌خواهم قطعه‌ی بعدی که قطعه‌ای شاد است را همه با هم و با انرژی بالا بخوانیم و این حال خوب را با موجی از انرژی مثبت برای بهنام عزیز به سمت بیمارستان بفرستیم» و سپس قطعه شش و هشت «ابلیس» با ترانه‌ی «بابک صحرایی» از آلبوم «گلابتون» اجرا کرد.
 
«تبعیدی» با ترانه‌ای از «روزبه بمانی» و ملودی «مهدی یراحی»، «حرفامو باور کن» با ترانه «روزبه بمانی» و ملودی «بهروز صفاریان» و «خورشید خانوم» با ترانه «یغما گلرویی» و ملودی سعید شهروز، قطعات بعدی این کنسرت بودند و سپس نوبت به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین قطعات موسیقی پاپ ایران در دهه 70 خورشیدی رسید و سعید شهروز «غزلک»، از ساخته‌های «شادمهر عقیلی» با ترانه‌ای از «یغما گلرویی» را با همراهی حضار خواند.
 
سعید شهروز پیش از اجرای قطعه «آسمون رویا» گفت: «سال 93 اتفاقات تلخی برای موسیقی افتاد. از دست دادن «نیما وارسته» و «مرتضی پاشایی» و نیز رهبر ارکسترم «میلاد فاضلی»، غم سنگینی به دل من نشاند. میلاد همیشه به من می‌گفت که قطعه «آسمون رویا» را خیلی دوست دارم و می‌خواهم امشب این قطعه را به روح میلاد عزیزم تقدیم کنم». سپس در حالی که بغض کرده بود این قطعه را به سختی خواند. پخش تصاویر زنده‌یاد میلاد فاضلی فضای سنگینی بر سالن حاکم کرده بود و علاوه بر خود سعید شهروز، بسیاری از حاضرین نیز اشک ریختند. سپس شهروز به میان جمعیت رفت و پدر میلاد فاضلی را در آغوش گرفت.
 
او همچنین با معرفی «بهنام ابطحی»، موزیسین سرشناس سال‌های نه‌چندان دور به عنوان همکاری که هفت آلبوم با هم تهیه کرده‌اند و خاطرات زیادی دارند، از او تمجید کرد.

«قسم»، «چند سال از امشب بگذره»، «چی می‌خوای از جونم»، «یه حال خوب»، «ستاره پوش»، «جونم به چشات»، «طعنه»، «دلکم» دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند. سعید شهروز همچنین در پاسخ به تقضای هوادارانش برای برخی قطعاتی که برای کنسرت آماده نشده بودند، بخشی از آن‌ها را بدون موسیقی اجرا می‌کرد.
 
در بخشی از کنسرت، «فرزاد حسنی» با دعوت سعید شهروز روی استیج آمد و پس از تمجید از این خواننده گفت: «تا زمانی که خواننده سوز داشته باشد و بتواند با همکارانش این سوز را در آثارش منتقل بکند، ماندگار است و فاصله‌ی چندساله، او را از خاطر مردم نخواهد برد. این قدمت‌ها شما را مانند میراث فرهنگی، عتیقه‌تر و خواستنی‌تر می‌کند. متولدین دهه شصت، هفتاد و هشتاد به همان اندازه سعید شهروز را دوست دارند، که هم‌سن و سال‌های خودش دوستش دارند. یادمان باشد، یکی بود یکی نبود، غیر از آلبوم «غزلک» چیزی نبود!»
 
سعید امیرسلیمانی، شهره سلطانی، فرزاد حسنی، بهنام ابطحی، ایلیا منفرد، علی عبدالمالکی، بابک صحرایی، سید محمد کاظمی، پیام هوشمند، مهران عباسی، سعید سام، امیرعلی زمانیان، حامد برادران، یاشار علی‌نژاد، ایمان ابراهیمی، میلاد بابایی، صادق نورانی، مصطفی یگانه، محمدرضا سلیمی، ژیلا صادقی، کریم خودسیانی، بهزاد رییسی و محسن افشانی از جمله میهمانان این کنسرت بودند.
 
میلاد مجذوب گیتار الکتریک (رهبر ارکستر)، بابک شهروز (سرپرست ارکستر و نوازنده درامز)، علیرضا جعفریه (اسپانیش گیتار)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس)، علیرضا کریمی (پرکاشن)، محسن مهاجر (هارمونیکا)، امیر محمدی (کلارینت و ساکسوفون)، آترین بی نیاز (کیبورد)، احسان راستانی (کیبورد) و عرفان پاشا (ویولون) نوازندگانی بودند که در این کنسرت با سعید شهروز همراهی کردند.
 
در ادامه عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را از «موسیقی ما» مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 23:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 07:42

ممنون به خاطر این گزارش و عکسها
سعید شهروز یکی از نوستالوژی های منه به امید روزی که گزارش کنسرت از کوروش یغمایی، علیرضا عصار، حسین زمان، امیر کریمی و ... بزارین.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 08:11

دم استاد گرم..

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 11:19

واقعا این کنسرت عالی بود. بدون اغراق بهترین کنسرت بین کنسرت هایی که رفتم.
سپاسگزارم از سعید شهروز عزیز و ارکستر فوق‌العادش و هوادارای با فرهنگ و وفادارش.
به امید خلق غزلکی دوباره

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 12:31

سپس نوبت به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین قطعات موسیقی پاپ ایران در دهه 70 خورشیدی رسید و سعید شهروز «غزلک»، از ساخته‌های «شادمهر عقیلی» با ترانه‌ای از «یغما گلرویی» را با همراهی حضار خواند.

چووووونم شادمهر/

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 13:05

بهنام ابطحی و سعید شهروز موفق ترین تیم موسیقایی بعد از انقلابن تیمی که از هنر و نبوغ شادمهر هم استفاده میکرد و کارهایی مثل آوار؛رویای من؛انتظار زمین؛ طعنه؛غزلک؛یادش بخیر؛آسمون رویا و کلی کار زیباو خاطره انگیز دیگه رو به مخاطبان موسیقی تقدیم کردن...
خاطرات تکرار نشدنی و نابی با کارهای این عزیزان دارم
خداوند نگهدارشون باشه...

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:07

ستاره سرزمین احساس از هرنظر گل کاشتی
بیشتر از قبل دوستت دارم

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 10:29

بسیار عالی بود...ممنون از سعید شهروز عزیز به خاطر این همه خاطره...عاشقتیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشک و لبخند در شب خاطره‌بازی «سعید شهروز» | موسیقی ما