برنامه یاد بعضی نفرات
 
آخرین خبر از آلبوم «اسمش عشقه»
ناصر پاشایی: آخرین آلبوم «مرتضی پاشایی» در هفته‌های آینده منتشر می‌شود
موسیقی ما – آخرین آلبوم مرحوم «مرتضی پاشایی» که در ماه های گذشته حواشی زیادی را به خود دیده، به گفته پدر این خواننده در هفته های آینده وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، ناصر پاشایی (پدر مرتضی پاشایی) در خصوص زمان دقیق انتشار این آلبوم در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «آلبوم طی هفته های آینده وارد بازار می شود و همه تلاش ما دراین مدت بر این اساس بود که همه دوستان و اطرافیان مرتضی را راضی کنیم و این آلبوم در نهایت سلامت و بدون هیچ مشکلی وارد بازار شود.»

ناصر پاشایی در خصوص برخی اظهارات از سوی اطرافیان و دستان و تهیه کننده سابق آثار پسرش درباره این آلبوم و مالکیت قانونی این آلبوم نیز توضیح داد: «تقریبا مشکلات حل شده و به امید خدا همه قرار است دست به دست هم بدهیم تا این آلبوم که به نوعی آخرین خواسته مرتضی از ماست روانه بازار شود. جلسات زیادی برگزار شده و سعی و تلاش ما بر این بوده که هیچ سوء تفاهمی در میان نباشد. بخاطر همین فکر می کنم مشکلی پیش نیاید و هم اکنون آلبوم در حال طی آخرین مراحل اداری ست و شرکتی که قرار است آلبوم را منتشر کند، در حال تعیین زمان انتشار این اثر است.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 11:54

دیدگاه‌ها

شنبه 3 مرداد 1394 - 11:59

بهترین خبر بود

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 21:31
سعید

البوم پاییز بیاد و ترک نگرانه منی رو هم تو البوم قرار بگیره

مصاحبه با خواجه امیری مهدی یراحی یگانه خشایار اعتمادی روزبه بمانی علیرضا افکاری
علی لهراسبی شهاب رمضا ن

و لطفا میشه ترانه های قدیمی از پارس تا خزر و ویدیو و اهنگ علی علی (اعتمادی و بهروز صفاریان ) از خشایار اعتمادی و یک مسجد از امیر تاجیک رو واسه دانلود بزارید

143.16.93.51
شنبه 3 مرداد 1394 - 12:19

از این چیزا زیاد میگن
از بس وعده و دروغ الکی دادن مردم دیگه خسته شدن
کلا تا اواخر عید 95 امیدوار باشید
در پایان برای شادی مرتضی و همه در گذشتگانمون یه صلوات بفرستید

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 09:44
سعیده

حق باشماست من هنوز باورم نمیشه که البوم رو پخش کنن دارن بازار گرمی میکنن خدا مرتضی رو رحمت کنه فکرشم نمی کردم طرفداراشو اینقدر اذیت کنند

185.23.208.188
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 09:45
سعیده

حق باشماست من هنوز باورم نمیشه که البوم رو پخش کنن دارن بازار گرمی میکنن خدا مرتضی رو رحمت کنه فکرشم نمی کردم طرفداراشو اینقدر اذیت کنند

181.125.9.235
شنبه 3 مرداد 1394 - 12:33

اميدوارم تا 20 مرداد بياد و همجنان اميدوارم يه سر و گردن از البوم يكي هستش بالاتر باشه

شنبه 3 مرداد 1394 - 13:41

واقعا"که توی این چندوقته اخیر این بهترین خبری بود که شنیدم خدارو واقعا" شکر.....مطمئنا"مرتضی هم خیلی خوشحال تر وآروم تر ازقبل میشه.....درست همون چیزی که همیشه از خدامون برا مرتضی میخوایم آرامش....دارم جاده یه طرفه رو گوش میکنموهمین طور اشک میریزم به خدا.....آخه هم خوسحالم هم ناراحت....آلبومش بالاخره داره میاد ولی خودش نیس که هیجان وانتظار ماخونواده خاصی هارو از نزدیک ببینه همینه که آدمو میسوزونه.....رنجه کشیده و ثمره نبرده......این واقعا"مصداق مرتضی ست....به هرحال تبریک به خونواده ی خاصیا.....وتشکر از خانواده ی پاشایی ودوستای مرتضی خصوصا"مهدی کرد به خاطر توافقاشون......

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:06
هلیا

اره من ک مطمئنم میترکونه اسمش عشقه
مرتضی جان ما هم دوست داریم تا ابد

120.61.189.241
شنبه 3 مرداد 1394 - 13:55

خداروشکر
مردیم از بس انتظار کشیدیم بلاخره میتونیم یه البوم درست و حسابی گوش بدیم

شنبه 3 مرداد 1394 - 15:35

ﺑﺲ ﻛﻨﻴﺪ ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪا. ﺑﺬاﺭﻳﺪ ﺑﻨﺩﻩ ﺧﺪا ﺗﻮ اﻭﺝ ﺑﻤﻮﻧﻪ. اﻧﻘﺪﺭ اﻫﻨﮔﺎﻱ ﺳﻂﺢ ﭘﺎﻳﻴﻦ اﺯﺵ ﭘﺨﺶ ﻧﺸﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﻬﺘﺮﻩ. اﻫﻨﮕﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﺗﻤﺮﻳﻨﻲ ﺧﻮﻧﺪﻩ. ﮔﻨﺎﻩ ﺩاﺭﻩ ﺑﻪ ﺧﺪا. ﻣﺮﺗﻀﻲ ﭘﺎﺷﺎﻳﻲ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺑﻌﺪ اﺯ ﻣﺮﮔﺶ ﺷﺪ ﻧﺮﺩﺑﻮﻥ ﻭاﺳﻪ ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺘﻦ ﺧﻴﻠﻴﺎ. ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ...

شنبه 3 مرداد 1394 - 15:58

این آلبوم به گفته ی خیلییییییییی از افراد کاربلد موسیقی میترکونه دنیای موزیک رو اینو من نمیگم همه کسایی که کار کردن یا تو این آلبوم دست داشتند اینو میگن... به ضرس قاطع میگم که تاریخ موسیقی در این چند دهه عوض میشه...! فقط میدونم که الان همه ی دنیاااااااا منتظر صدای عشق هستن... تک تکمون لحظه شماری میکنیم برای این اتفاق بزرگی که در موسیقی داخلی اتفاق خواهد افتاد... یقیناااااااا کاری هست که ارزشش این همههههههههه انتظار رو داره...
کامینگ سون این دفعه ی اسمش عشقه کامینگ سووووووووووووووون نشه صلواااااااات

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:22
مازیار ...

میشه چهارتا از اون افراد کاربلد موسیقی رو نام ببرید؟؟؟
اگه منظورت عوامل آلبومه که خب هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه...والا :-)
بعدشم مگه قرار آلبوم جدید مایکل جکسون بیاد که همه دنیا منتظرشن؟؟؟
جوگیر شدنم حدی داره خدایاااااااااااااااااااا...
دنیای موزیک رو میترکونه :-)
من دیگه حرفی ندارم...

163.48.205.37
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:54
ali.m

سلام
اول لایک مازیار
دوم والا من این چندوقت با این کارای دمستان بدتر اون دو تا آهنگی هم که از مرتضی گوش دادم هم نمیتونم گوش بدم چرا همیشه شور یه چیزو در میارید?!

243.129.178.96
شنبه 3 مرداد 1394 - 17:58
sajjad abbasi

بابا یکم یواشتر
درسته آدم خوبی یود و مظلومانه فوت کرد ولی دیگه کارهاش اینقدرم قوی نبود که اینطور درموردش میگید
یکم احساسو بزارید کنار منطقی صحبت کنید

172.219.149.57
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:20
هلیا

لاااااااااایک بهسا
الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
اما شما اقا مازیار،اقا علی و اقا سجاد هر شخصی حتی اگه طرفدار مرتضی پاشایی هم نباشه اما با گوش دادن به اهنگاش میتونه بفهمه که تو چه سطح بالایی قرار داره پس با این حساب میتونیم مطمئن باشیم که به قول بهسا جان اسمش عشقه تاریخ موسیقی در این چند دهه رو عوض میکنه و هیچ شکی در اون نیست و اگرم شما مشکلی با این حرف دارید اون دیگه مشکل خودتونه و وقتی که اسمش عشقه اومد به همه شما ثابت میشه در اشتباه محض بودید
مورد دیگه اینکه همه افراد کار بلد موسیقی حتما کسایی نیستن ک تو البوم دست داشتن خیلی از افراد دیگه هم صدا و احساس و ... مرتضی پاشایی رو تحسین میکنن حتی در خارج کشور
و در اخر اینکه وقتی حرفی میزنید لطفا اول دربارش فکر کنید و بعدا اون رو ب زبون بیارید و انقدر بی اطلاعات حرف نزنید لطفا

130.19.14.29
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:36
علیرضا

لا اله الا الله :-)
واقعا ارزش و اعتبار و ابروی یه هنرمندو همچین نظرات مسخره و بی خودی میکشونه پایین
بهسا تاریخ رو جوکایی که گفتی عوض نمیکنه همه دنیا چیه:-)
یه چارتا از اون کسایی که تعریف کردن رو بگو ماهم بدونیم در ضمن هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه
مثل یه دخترای خوب طرفداریتو کن:-) از این نظرا نده که باعث خنده کاربرا نشی
و هلیا شما که جوکی بر یک جوک نوشتی
مرتضی پاشایی تو چه سطح بالایی از موسیقی قرار داشت؟:-)
بگو میشنوم؟؟؟مجبوری وقتی در مورد یه چیزی اطلاع نداری اظهار نظر کنی در موردش:-)
تاریخ موسیقی ما کسایی و اتفاقایی داشته که خواننده های کنونی حالا حالاها باید بدوون تا برسن بهش
البته وقتی البوم میاد حقیقت مشخص میشه منتها کسایی مث تو که مث کبک سرشون توی برفه هیچوقت حقیقت رو نمیفهمید:-)
قطعا مرحوم مرتضی اگه زنده بود به کامنت دوستت و جواب تو میخندید.
پس به جای موسیقی و کارشناس موسیقی و تاریخ موسیقی و چیزایی که در موردشون اطلاعی نداری اروم و بی سرو صدا طرفداریتو کن
افرین

18.86.235.9
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 03:31
مازیار ...

هلیا میشه دو خط درباره سطح بالای یکی از آهنگای مرحوم واسه من بنویسی؟؟؟
من با گوش دادن آهنگای پاشایی نمیتونم سطح بالاشو درک کنم...میشه تو کمکم کنی؟؟؟
آخه ملودیای یکنواخت،شعرای آه و ناله(تو رفتی من دارم گریه میکنم میمیرم از دوریت پیشم بمون ترکم نکن)،آخه این کجاش سطح بالاست؟؟؟

22.184.46.26
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 03:39
Saman (UK)in Iran

علیرضای عزیز!
من هم با بخشی از گفتتون موافقم ولی هیچ وقت فراموش نکن پاشایی با اینکه پیرو یک سبک شناخته شده وتکراری بود ولی جدا یک استثنا بود چراکه در رعایت نوانسها و داینامیک لازم در این حال و هواو احساس مورد نیاز و موارد پایه ای مثل ژوست خواندن/رعایت ریتم/ویبریشن و موارد مورد لزوم دیگه و ... جدا یک استثنا بود در میان بقیه....
مقایسه کن با این کپی خونهای جدید مثل جلیلیو احمد وندو حتی اسبقون!مثل عسکریو لهراسبی و حتی یگانه با اون همه ادع که در کنسرت همش فالشه/تحریراش در اوج بزی میشه/اوجش همش جیغ میشه وغیره!

128.67.149.122
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 10:41
عليرضا

اقا سامان گل من وارد بحث فنی کار نمیشم و طرفداری از مرتضی پاشایی هم اصلا بد نيست من که با طرفداری مشکلی ندارم هر کسی حق داره از هر کی دوس داره حمایت کنه.
اما با این قبیل نظرات به شدت باید برخورد کرد چون جدای از جوک بودن واقعا آسیب بدی به موسیقی میزنن. من کلی گفتم
یکی رو انقد نبریم خال آسمون که نتونيم جمعش کنیم!

180.80.156.240
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:09

کاشکی رکورد فروش البوم دهاتی شادمهر رو بزنه من خودم 10 تا اورجینال می خرم تا انفجار چیزی نمونده

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:26
مازیار ...

تو خواب ببینید خخخخخ :-)
عزیزم شادمهره...بچه بازی نیست که...
یازده تا بخر که بیشتر منفجر بشی...

166.68.170.42
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:42
بهناز

چه حرفااااااا مگه باید حتما مایکل جکسون باشه؟؟؟درضمن عزیزم شما شاید تو دایره لغاتت چیزی به اسم احساس نباشه ولی اگه نمیدونی بدون این (جو)*نیست فوران احساسه......همون چیزی که احتمالا شما باهاش غریبه ای....آییییییییییییییییییی چقدر بدم میاد همیشه تو سایتای مرتضی یه عده ای میان همش سعی دارن سرکوب کنن حرفای هوادارای مرتضی رو همش دوس دارن خرده بگیرن ......آره آقا جون اصلا همه ی آهنگای مرتضی بده شمام آهنگاشو دوس نداری همه فهمیدیم ولمون کن دیگه........

245.122.208.233
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:51
بهناز

درضمن توخواب نمیبینیم تو واقعیت میبینم شک نکن.......اونوقته که مابرات بزنیم خخخخخخخخخخ آره عزیزم اینطوریاست....

32.100.67.200
شنبه 3 مرداد 1394 - 18:10
مازیار ...

بهناز تو دایره لغات من علاوه بر اینکه احساس هست (که همون احساسم متفاوت با آه و ناله های تو کارای خوانندتونه) یه واژه ای هم هست به اسم اغراق که دقیقا همین کاریه که طرفدارای پاشایی دارن میکنن...
فوران احساسم همون جوگیر شدنه دختر خوب...هیچ فرقی نمیکنه...
مورد آخر اینکه شما به فروش پاروی بی قایقم نخواهید رسید،چه برسه به دهاتی شادمهر...خوابشو ببینین :-)
سعی کنین کمتر با کامنتاتون باعث خنده بشین :-)

64.157.35.117
شنبه 3 مرداد 1394 - 18:12
مازیار ...

بهناز تو دایره لغات من علاوه بر اینکه احساس هست (که همون احساسم متفاوت با آه و ناله های تو کارای خوانندتونه) یه واژه ای هم هست به اسم اغراق که دقیقا همین کاریه که طرفدارای پاشایی دارن میکنن...
فوران احساسم همون جوگیر شدنه دختر خوب...هیچ فرقی نمیکنه...
مورد آخر اینکه شما به فروش پاروی بی قایقم نخواهید رسید،چه برسه به دهاتی شادمهر...خوابشو ببینین :-)
سعی کنین کمتر با کامنتاتون باعث خنده بشین :-)

172.253.113.7
شنبه 3 مرداد 1394 - 18:12
سروش .

اقااااا نگو نقی نقو......شادمهره هاااااا....اینكه مرحوم پاشایی كارش خوب رو قبول دارم ولی با شادمهر ك یكی نكنید...شادمهر تو هر كار جدیدش واقعا حس تازه رو میبینی و هیچ كدوم از كاراش تكراری نیست....مازیار یه نكته مهمه كه ما نمیدونستیم...اونایی ك از كارای مرحوم پاشایی خوششون نیاد احساس ندارن خخخخخخخخ....خانم یعنی فقط با كار پاشایی احساسات فوران میكنه؟؟؟؟؟؟؟ مگه میشه مگه داریم؟؟؟؟

26.122.106.17
شنبه 3 مرداد 1394 - 18:24
ارمین قنبرزاده

حسادت حدی داره وایسا البوم منتشر بشه اونوقت همه چی مشخص میشه

56.135.216.186
شنبه 3 مرداد 1394 - 19:16
بهناز

مازیار.......نداری عزیزم این کلمه رو تو دایره لغاتت نداری ......فوران احساس یعنی جو؟؟؟؟ جای اینکه به کامنت من بخندی بشین به حرفا ی خودت بخند اونجوری بیشتر خندت میگیره........من کلا" اهله خواب دیدن نیستم جناب ...همه چیزو تو دنیای واقعی میبینم به شمام پیشنهاد میکنم صبر کن و ببین البته اگه طاقت صبر کردن دارین بعید میدونم شماها بتونین صبر کنین به قول آرمین حسادت تاچه حد ....فکر میکنم باید منتظر 2 تا انفجار باشیم هم آلبوم مرتضی هم مخالفای حسود ی مثل شما.....

148.40.189.87
شنبه 3 مرداد 1394 - 19:45
ساسان

نزنید این حرفارو خدا بیامرزدش ولی نزنید این حرفارو شادمهر کجا اینا کجا ای داد بیداد ....

173.129.179.106
شنبه 3 مرداد 1394 - 20:52
کیان

خخخ خدایی شادمهر اسمش کنار پاشایی میاد خندم میگیره اولا بنیامین رکورد فروشو تو البوم85 و93 زد دوما اگه شادمهر خواننده بود فرار نمیکردو میتونست با محدودیتای ایران بسازه ولی کو ووووجاس؟؟؟؟//
هر خواننده ای چندتا ترانه یه البوم داره که هیت باشه ولی شادمهرو نگا یه البوم داد نه در حد بنیامین85 که اقا مازیار میگه محال برسه
محال صداس که نمیرسه داداش صدایی که ارومت کنه
بحث دایره لغت شد دایره لغت شما اجساس توش هست ولی نه در اون حد که پاشاییو درک کنی
در ضمن با اسما مختلف مث سروش و ارمین پست حمایتی از خودت نزار

124.1.112.77
شنبه 3 مرداد 1394 - 21:43
سروش .

اتفاقا با كار جدید ك از استاد هفته پیش منتشر شد منفجر شدیم....و اینكه حسادت ب چی؟؟؟حسادت ب كی؟؟؟...ب مرحوم پاشایی ك نمیشد حسادت كرد ایشون با اینكه از طرفداراش نبودم واقعاذهنرمند قوی بودن و بین خواننده های نسل جدید یك شاهكاربودند
ولی بازم دلیل ب مقایسه ایشون با شادمهر نمیشه.

227.73.125.112
شنبه 3 مرداد 1394 - 23:39
ارمین قنبرزاده

امیدوارم البوم هر چه زودتر منتشر بشه تا دهن بعضی ها بسته شه در ضمن نظرات چند تا کاربر عادی سایت
چیزی از ارزش های مرتضی کم نمیکنه مرتضی یک اسطوره موسیقی و در قلب میلیون ها ایرانی جا داره تا ابد
دلیلی واسه بحث با شما ها نمیبینم
موفق و پیروز باشید

198.244.219.23
شنبه 3 مرداد 1394 - 23:45
pezhvak soroush

ببین کیان واقعا متاسفم که در مورد اسطوره ای مث شادمهر نظرت اینه بعدشم شادمهر فرار نکرد همین اقایون محترمی که زیر مجوزای پاشایی رو امضا میکردن چندی پیش به غلط کردن افتادن که چه اشتباهی کردیم که رفت بعدشم نه بنیامین نه یگانه نه پاشایی سهمی تو موسیقی ندارن موسیقی مدیون استاد فخراالدینی و خانواده روحانی و کامکاره نه این جوجه ها که تازه از ماشین جوجه کشی درومدن

69.227.116.23
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 02:02
سروش .

دوست عزیز و باهوشم ك فك كردی مازیار منه من مازیار |: ..... معلومه ك اسم شادمهر و مرتضی كنار هم خنده داره......اقا ما ك هی میگیم كار پاشایی خوب قبول داریم ولی دیگه شمام هی جو ندید دیگه....اقا قبل حرف زدنت یكم تعصبتو كم كن بعد حرف بزن.....چرا برا اینكه یكی دیگه رو خوب كنید تو سر بقیه میزنید....عزییییزم شما دوغته بنوش.

94.21.125.165
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:36
هلیا

ببینم اخه وقتی شما طرفدارار مرتضی پاشایی نیستید مشکل دارید میاید تو سایتا مرتضی پاشایی نظر میذارید
واقعا حسادت تا این حد کورتون کرده!
واقعا که از قدیم گفتن حسود هرگز نیاسود
من دیگه چی بگم جواب گفته های بی معنی تون رو دوستان دادن این شمایید ک یه حرفو تو هر کامنت که گذاشتید تکرار کردید و نمیخواید حقیقتو باور کنید اما اشکال نداره ما هم مدرک داریم برای اثبات حرفمون و اونم البومه که به همین زودی میادش و شما نیبینید پر فروش ترین و برترین البوم تو موسیقی ایران میشه
در ضمن شما وقتی خواننده هارو با هم مقایسه میکنید بهتره دقت کنید که مرتضی پاشایی برخلاف بعضی خواننده ها در مدت کوتاهی با کارای فوق العادش به معروفیت رسید و اگه اسمونی نمیشد ب معنای واقعی کلمه موسیقی ایران رو تغییر میداد و میترکوند

61.57.145.36
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 14:14
کیان

اول خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
درجوااب اقا سروش خدایی لغب استاد واسه شادمهر گنده نیست؟؟؟؟؟کجاش ترکوند برئ امار دانلود ببین نظرارو بخون بعد بگو استاد ترکوند. نه شما حسادت نکردین ولی خیلی جالب نظر میدین به خواننده ساده ای مثه شادمهر میگی استاد به کارا پاشایی میگید کارا سردستی اولا برو امار دانلود نگا گن واسع اهنگا اقایه پاشایی و اقا شادمهر بعد بیا گندش کن بگو استاد

در جوابpezhvak soroush
تاسفت واسه من چیزیو کمو زیاد نمیکنه در ضمن ان چه را که عیان است چه حاجت به بیان است همه میدونن فرار کرد اگه میتونست مثه پاشایی بنیامین یگانه خواجه امیری بخونه و بمونه این کارو میکردو میموند عزیزم معلومه اگه مجور نباشه کارا بهتره چون هم دست ترانه سرا بازه هم خواننده اماااا اینجا ایرانه ایران ینی باید تیکه تیکه شعر و ملودی جایه غلط انداز نداشته باشه گلم ببین اگه میتونست کار کنه میموند نمیتونه
بعدش اگه بنیامین و پاشایی یگانه نیستن کیا هستن؟؟اینا جوجه هستن؟؟ماشالا به لحن صحبتت معلومه که حرف راست به ادم فشار میاره
در جواب اقا سروش که منو با هوش خطاب کردن داش گلم من تعصب بی جا ندارم اما خدایی خودت نگا کن تو این چند سال کی تو چش بوده نه خدایی خودت بگو کارا مرتضی یکی هست گریه نکن نگرانه منی عصر پاییزی اینا تو چش بودن یا کارا اقایه عقیلی؟؟

209.135.26.235
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 17:46
یک کاربر سایت موسیقی ما

اولا كه شادمهر عقيلي 50 سالشه و مرتضي پاشايي فقط 30 سال داشت كه اين اثار و اين اسم رو از خودش به جا گذاشت،
دوما وقتي شادمهر اوج گرفت به اون صورت خواننده اي وجود نداشت تو ايران بنا بر اين چيز تازه اي بود، الان و توي اين شرايط محبوب شدن و اسم بجا گذاشتن كار سخت تريه.
سوما شادمهر توي كارنامش آهنگهايي داره كه واقعا بي ارزشه چه از نظر ترانه چه ملودي و .. در حالي كه تو كارنامه مرتضي چنين چيزي وجود نداره

25.199.232.109
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:18
سروش .

كاربر عزیز شادمهر هم تو بیست و چند سالگی بود ك با دهاتی ب اوج رسید در حالیكه قبلشم كارای خوب و قوی داشت...پاشایی هم سال 87با كار میبخشم نوید ظهور یك پدیده رو داد ك اةن البوم كیفیت مافی نداشت(البوم سال 88 بود فك كنم ب نامه گل بیتا یا ماه من)ك در تهایت با تیتراژ ماه عسل ب اوج رسید بعدم دوست عزیز اون سال ك البوم دهاتی اومد كم رونق هم نبود بازار موسیقی و در اخر اینكه اصلا چرا مقایسه میكنید؟؟؟مرتضی رو با خودش بسنجید بقیه رو هم همینطور.

252.123.28.49
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:51
علیرضا

شادمهر مثل تعداد انگشت شماری در ایران، جایگاهی داره به اعتراف خواص و عوام
که اگر کسی جلوش وایسه و بخواد برای بالابردن هنرمند خودش اونو بکوبه سطح سواد و شعور
خودش رو در مورد موسیقی نشون میده،اگه سواد لازم رو ندارید که مشخصه ندارید،برید تعداد سازایی که
شادمهر بلده رو ببینید.مطمئنا نه شما و نه خواننده مورد علاقتون تو عمرتون انقد ساز ندید
پس وقتی در مورد یه خواننده اونم شادمهر حرف میزنید اول قد و قواره خودتونو ببینید بعد نظر بدید.
ممنون:-)

58.37.90.238
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 00:45
ارش3

هاهااااا...واااای...اخه پاشایی دوتا ساز پیانو و گیتار در حد یه نوازنده ای میزد ک 10 سال رفته فقط کلاس موسیقی و تمام!!! سواد ک هیچی اصن!! بعد دارین با شادمهری ک ب 5 تا ساز مسلطه کامله و تدریس میکنه و 13 تا ساز دیگم نیمه حرفه ای کار میکنه مقایسه میکنین؟؟؟ ای بابا ... ای بابا .. اخه شاد مهری که بنیان گذار پاپ این روزاس رو دارین با کی میسنجین؟؟ پاشایی؟ باز مرحوم عبداللهی یا محسن یگانه یا سعید شهروز بود ادم قهقهه نمیزد ب حرفتون!!! پاشایی شادمهر!! :))))))

1.215.184.218
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 01:29
یک کاربر سایت موسیقی ما

با تشكر از لبخند شما دوست عزيز!
در خاص بودن شادمهر عقيلي و استعداد و هنرش شكي نيست،
من نگفتم اين خواننده از اون يكي بهتره، حرف من اينه براي مقايسه كردن خيلي چيزها رو بايد در نظر گرفت، مثل سن و سال مثل شرايط جامعه و...
بنا بر اين نميشه مقايسه كرد.
جالبه برام! پس اون ملتي كه غوغا كردن...اون جمعيت.... كيا بودن؟!؟!
يا اون موقع مردم تظاهر ميكردن يا الان نظرشون عوض شده و به اصطلاح جو گير شده بودن!!!!

141.157.215.28
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 04:22
مازیار ...

کیان جان،عزیزم،دلبندم...
تعداد ساز هایی که شادمهر حرفه ای مینوازه با تعداد قطعات خوانندتون برابری میکنه ها...در جریانی که :-)
پسر گل...یه نگاه به شادمهر بکن...با این همه استعداد خوانندگی و نوازندگی و آهنگسازی و تنظیم و با این محبوبیت فوق العاده...شادمهرم یه آدمه...فقط یبار زندگی میکنه...به نظر خودت حیف نبود همچین آدمی بخواد با اون شرایط سخت بمونه تو ایران و خودشو حیف و میل کنه تا جاده صاف کن بشه واسه یه عده که یک هزارمشم استعداد ندارن؟؟؟حیف نبود اون همه استعداد فدای یسری آدم بی استعداد بشه؟؟؟
عزیزم...اونایی که جاده رو تا الان صاف کردن تو موزیک داخلی مثل خواجه امیری و چاوشی و یگانه و بنیامین،بهترین گزینه ها بودن واسه اینکار...چون نمیگم خوب نیستن،عالین اما یک صدم شادمهرم نیستن،چون شادمهر عالی ترینه...
عزیزم درسته...شادمهر بعد خروجش از ایران تو یه دوره شدیدا افت کرد و کارای نازلی تولید کرد...اما میبینی که دوباره برگشت به اوج و کارای خوبشو داری میشنوی...
دوست خوبم...شادمهر چند وقتی بود که (جز این اواخر) روال کاریش شده بود:سالی یه آهنگ...تقریبا از همون زمانیکه پاشایی وارد عرصه رسمی موزیک پاپ شد...حالا خودت حساب کن تو اون مدت شادمهر چندتا آهنگ منتشر کرد و پاشایی چندتا؟...درباره اون کارهایی که به قول خودت میگی بیشتر از کارای شادمهر شنیده شدن من فقط نگران منی رو در حدی میبینم که بخوام راجبش حرف بزنم...بقیه که شوخین...
عزیز دل من از خودت میپرسم...آیا تیتراژ پربیننده ترین برنامه ماه رمضون که قبل افطار به مدت سی روز هرشب پخش میشه و توسط یه خواننده مبتلا به سرطان خونده شده،اونم خواننده ای که اون چند وقت به علت همون بیماری تب شهرتش هر روز بیشتر و بیشتر میشد،نباید شنیده بشه؟...حالا در مقابل این،اون چند آهنگ معدود از شادمهر که در اون مدت پخش شد کجا براش تبلیغ شد جز شبکه های ماهواره و سایتای موسیقی؟...نگران منی شرایط خاص داشت،خواننده سرطانی،برنامه پرطرفدار،ساعت پخش مناسب...اما موزیک های شادمهر سینگل ترک هایی بودن که به صورت عادی منتشر میشدن...حالا شما برو با اینکه همه شرایط به نفع پاشاییه اما تو سایتای معتبر آمار دانلودو ببین...
اما در مورد لقب استاد...فکر نمیکنم شما از ما بخواید که به شادمهر با اون استعداد و توانایی (که تازه شما به ایشون لقب خواننده ساده رو دادی) نگیم استاد اونوقت به یه خواننده تازه وارد با دوتا آلبوم و چهارتا سینگل و تیتراژ بگیم استاد...نه واقعا منظورت این که نبود؟؟؟...اون هم آهنگایی که از نظر فنی فکر نمیکنم ویژگی شاخصی داشته باشن...

153.147.77.1
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 10:58
عليرضا

یک کاربر عزیز
با توجه با همون نکاتی که گفتی در مقایسه در نظر بگیریم پاشایی و عقيلی قابل قیاس
نیستن پس بهتره این بحث تموم شه تا بیش این شخصیت مرحوم پاشایی رو کوچیک
نکنیم.
در مورد اون،اون اتفاق صرفا یه جو عظیم و بزرگ بود که اتفاق افتاد و خیلی راحت میشد پیشبینی کرد که فروکش میکنه و اهداف دیگه ای هم داشت که خوب جاش نيست بگم.
حالا بقیه موندن چطور توجیه کنن خودشونو میزنن به در و دیوار
ملودی رویایی
صدای تکرار نشدنی
ترانه های بی نظیر و....
دیگه گذشت،بهتره از خواب پاشیم!

206.204.159.74
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 19:53
کیان

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اره قشنگم تعداد سازاش زیاده تا دلت بخواد ساز جلف توشونه خخخ نگی همشون خوب بودنا بهت میخندن اره ساز خوب هم داره نگفتم نداره داش مازیار...
و اما...
داداش هیچی حیف نیست شادمهر که چه عرض کنم اولاگفتم بازم میگم اگه انقد ادعا داشت میموند و نمیرفت داش من پس گفتن مرد روزایه سخت واسه چیه؟؟؟؟؟هر کسی روزایه سختی داره اما اگه قرار به فرار باشه سنگ رو سنگ بند نمیشه و مرد حساب نمیشی درسته یا نه؟؟
خب بگزریم به قول شوماااا تو شرایط سخت فرار کرد توجه کن فرار کرد که اون ور اب کارا بهتری بده درسته؟؟/عایا کاراش بهتر شد؟؟عایا شادمهر قبل بعد رفتن از ایران دفن نشد؟؟؟عایا به نظرت اگه میموند ایران و اون کارا ضغیفو میداد بهتر نبود؟/وهزاران عایا دیگر...
گله نازم این خواننده ها که نام بردی اگه یک درصد شادمهر نیست پس چه جوری سالن نوکیا پر میشه پس چه جوری شیش هزار بلیت تو امریکا واسه کنسرت بنیامین به فروش میره؟؟
عزیزم به نظر تو سایتا موسیقی و ماهواره تبلیغ نیستن؟؟؟نه واقع نیستن؟؟؟داش من الان ماشالا همه ماهواره دارن میدونی چیی میگم حدقل 80درصد جمعیت ایران ماهواره دارن اینو من نمیگم امار میگه پس نگو تبلیغات نداره اتفاقا شادمهر واسه همین تبلیغا ماهواره نوای الفرار سر زد
بگزریم0...
داشی این که چند اهنگ زده بیرون رو ملاک قرار نده بنیامین هم 4سال البوم نداد میشه بگیم چون البوم نداده قویه؟/
اما لغب...
شما بگو استاد شما بگو فیلسوف اصلا هر چی دوس دار بگو خخخمن واسه این گفتم نگو استاد چون شما الغاب سایر خواننده ارو مث پاشایی میگفتی اغراق بعدش این استاد که شما میگین همیشه باید استا بمونه نه یه روز باشه یه روز نه در جریانی که؟؟؟

209.17.150.53
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 03:00
مازیار ...

جاااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساز جلف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ساز خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساز جلف و ساز خوب دیگه چه حرف بیخودیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سازم مگه جلف و خوب داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه ساز جلف و خوبو واسم توضیح بدی؟؟؟؟ینی جکی گفتی خودم نفهمیدی وگرنه از خنده ترکیده بودی :-)
شما که ته هنر خوانندت یه پیانو و یه گیتار اونم در سطح عادی بوده دیگه اینجوری حرف نزن که اسباب خنده نشی :-)
عزیز دلم هیچ هنرمندی ملزم نیست که بمونه و تو شرایطی کار کنه که دست و پاش بسته ست،بهش بگن با این کار کن،با این کار نکن،اسم فلانی رو رو کاور آلبومت ننویس،این تیکه شعرتو عوض کن،این قطعه رو از آلبومت دربیار،فلان جا کنسرت نذار...
اسم این مرد روزای سخت بودن نیست،اسمش ظلم پذیری و توسری خور بودنه...اسم کار شادمهرم فرار نبود،مهاجرت به منظور راحت تر کار کردن تو یه فضای آزادتر بود...دوزاریت افتاد یا توضیح بیشتر میخوای؟؟؟اگه خواستی تعارف نکن :-)
خوشگل من کارای شادمهر اونور بهتر نشد؟؟؟؟واقعا نشد؟؟؟؟خودم تو کامنت قبلیم گفتم شادمهر یه مدت بعد از مهاجرت شدید افت کرد که خب طبیعیم بود...اما مگه شادمهر "تقدیر" و "عادت"و "انتخاب" و "طرفدار" و "حالم عوض میشه"(که توسط یکی از بهترین خواننده های یونان کاور شد) رو خارج از ایران کار نکرد؟؟؟
شادمهر بعد رفتن از ایران دفن شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انصافا توهمات جالبی داری :-)
پسر گلم داری همون اشتباهی رو میکنی که اکثر طرفدارای پاشایی میکنن...دارید خواننده پرطرفدار و خواننده سطح بالا رو یکی میکنین...اینا خیلی فرق دارن...هر پرطرفداری لزوما خوب نیست...پر شدن سالن نوکیا هم گواهی بر خوب بودن یا سطح بالا بودن خواننده ای نیست...نشون دهنده عامه پسند بودنشه...خیلی دارم ساده برات توضیح میدم امیدوارم دیگه اینو بتونی درک کنی :-)
دوست نازنینم درسته...سایتا و شبکه های ماهواره هم تبلیغ محسوب میشه...اما همون سایتا تبلیغ آهنگ پاشایی رو هم میکردن...پس بحث میره سر مورد دوم...نگران منی رو تلویزیون نشون میداد و آهنگ شادمهر رو ماهواره...باز اون شرایط خاص نگران منی رو تو ذهن فعالت مرور کن(خواننده سرطانی،زمان پخش مناسب،سی شب پشت سر هم،تیتراژ پر بیننده ترین برنامه ماه رمضون)بعد مقایسش کن با یه سینگل که به طور معمولی منتشر شده و شبکه های ماهواره ای هم که خب کارشونه،پخشش میکنن...بعدش برو آمار دانلودو ببین :-)
بعد اینکه شما نمیدونم بر اساس کدوم آمار :-) میگی 80 درصد مردم ماهواره دارن(که شدیدا خوشحال میشم منبع آمارتونو معرفی کنی)...شما خودت باید بدونی از بین همه کسایی که ماهواره دارن خیلیا اصلا اونو برای کارایی جز گوش کردن موزیک استفاده میکنن(اخبار،برنامه های مختلف علمی و تفریحی،فیلم...)پس هیچ جور نمیشه تبلیغات این دوتا رو با هم مقایسه کرد...
خوشگل پسر بنیامینم چهار سال آلبوم نداد...خودتم میگی "آلبوم"...من گفتم "آهنگ"...آیا بنیامین تو این چهارسال آهنگم نخوند و منتشر نکرد؟؟؟؟شک دارم کامنتمو دقیق خونده باشی ها!!!
دوست نازم اگه به شادمهر میگن استاد به خاطر تعداد ساز هایی که بلده(هنوز فرق ساز خوب و جلفو نفهمیدما خداییش این حرفت یادم میوفته خندم میگیره خخخخ) و استعدادش در آهنگسازی و خوانندگی و تنظیم و سابقه ای که تو موسیقی داره و آلبوم ها و آهنگ هایی که مورد تمجید اکثر اهالی موسیقی بودن...حالا میشه بپرسم پاشایی چه کار شاخصی تو این موسیقی کرد یا چه جایگاهی داشت که امثال تو بیاین اینقدر راجع بهش اغراق کنین و با یسری القابی که بیشتر مضحکن ازش یک بت برای پرستش بسازین؟؟؟
در پایان اینکه واسه شخصیت مرتضی پاشایی و طرفداراش بهتره که اینقدر با شادمهر مقایسه نشه...جالبه طرفدارای هر خواننده وقتی بخوان بیش از حد خودش اون رو ببرن بالا میان و پای شادمهرو میکشن وسط و با اون مقایسش میکنن(که خب همینم غیر مستقیم نشون میده خودتونم بزرگ بودن شادمهرو قبول دارین) :-)

166.216.110.195
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 12:16
Marjan

دوست عزيز!
اگر حرفهاي دوستان براتون خنده داره، توجيهات شما هم خيلي بچگانه است، اين چيزايي كه گفتيد فقط خودتونو توجيه ميكنه. اصلا كاري به بحث و مقايسه ندارم. در كل حرفهاتون پايه و اساس نداره. راجع به ماهواره و تلويزيون، خب تمام مردم هم كه سر اون ساعت نمينشستن ماه عسل تماشا كنن،! زواياي مختلفي وجود داره براي هر موضوع، شما فقط زاويه ديد خودتون رو قبول داريد.

233.196.126.101
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:22

وای خدایا.........یک ساله که منتظریم.سریع تر بیاد.عاشقتم مرتضی

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:28

همین اتحاد خونواده ی خاصه که آدمو دیووووووووووونه میکنه....خودش میدونست که اسم خاص رو گذاشته رو خونواده ی میلیونیش ....مرتضی حتما"داره همه ی مارو می بینه که چقدر با اشتیاق منتظر شنیدن صدای آسمونیش هستیم ......امپراطو تا ابد دوست داریم ....حتی اگه بشه تا آخر دنیاهم منتظر آلبوم آسمونیت میشینیم......

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:31

خداروشکر واقعا خبر خوبی بود!خداوکیلی دیگه چقد باید منتظر بمونیم؟؟؟دلمون برای صدای احساس تنگ شده پس چقد خوبه انتظار کشیدن برای حرفا و شعرهای جدید مرتضی عزیزمون!!! من میدونم بدون شک البوم مرتضی بهترین البوم سال94 میشه....

دلم خیلی براااااااااااااااااش تنگ شده روحش شاد

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

خدارحمتش کنه واقعا زود رفت

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

پس چرا نمیاد من که ديگه تحمل ندارم:-(:O

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

kalameye akharin k migid mikhad adam bemiree

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

چقد خوبه ? كاش بياد زودتر يادش كه فراموش نميشه

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

روحش شاد

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

خدا کنه زودتر منتشر بشه مردیم از انتظار

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

دارم از این پاشایی میترسم! مرده ولی هنوز داره آلبوم میده بیرون

شنبه 3 مرداد 1394 - 17:11
Mohammad andy

شما میگی؟؟؟؟ ایشون قبل از اینکه اینکه این اتفاق لعنتی پیش بیاد استارت آلبوم دوم رو زده بود .
Ok ????????

149.152.182.34
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

ین موضوع عجیب نیست, مایکل جکسون هم بعد از مرگش دو آلبوم داشت, ناصر عبداللهی هم آلبوم ماندگار , غالبا ورثه قطعاتی که ساخته شده اما منتشر نشده را به عنوان آلبوم اریه میکنند

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

باور نمیکنم که البوم پخش بشه اما اگر واقعیت داشته باشه خیلی خبر خوبیه مرتضی جان یادت گرامی

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

یک سری سوءاستفاده گر که اتودهای خام خدابیامرز رو میکس و مستر میکنن و به اسم آلبوم ازش سوجویی میکنن! کجای دنیا دیدید خواننده ای فوت شه و بعد از فوتش ازش موزیک منتشر شه؟!

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:42
هلیا

اقای سینا مرتضی پاشایی اهنگ های این البوم رو قبل از فوتشون خونده بودن اما با اسمونی شدنشون نتونستن خودشون این البوم رو تنظیم و منتشر کنن و حتی قبل از فوتشونم دائما درباره این البوم حرف میزدن در ضمن خیلی از خواننده های مطرح هم هستن که البوماشون بعد از فوتشون بیرون اومده

139.236.170.191
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

ملتو مسخره كردن همش دروغ تحويل ميدن، من كه عمرا آلبومو اورجينال بخرم بدون تهيه كننده هميشگي

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

امپراطورم مگه بی تو میشه آخه؟؟؟.....دلم داره آتیش میگیره......اییییییی خدددددا........کجاییییییی جاودانه بی تکرارررررر؟؟

شنبه 3 مرداد 1394 - 20:11
maral

جاودانه بی تکرار؟؟؟؟؟عزیزم تو کجای یه سایت معتبر جهانی دیدی از مرتضی پاشایی تقدیر بشه ؟؟؟کدوم یکی از اساتید موسیقی کارای مرحوم رو تایید کرده جز چهار تا بچه مدرسه ای و راننده تاکسی ها که وقتی گوش میدن یاد بدهکاریاشون می افتن شما که چیزی از ارکستر و ساز و هارمونی و اهنگ سازی و کر و تءوری موسیقی نمیدونی مارو نخندون یه طوری تعریف میکنید انگار ارکستر ناسیونال اکراین واسش اجرا میکرده نوازنده و مدیر برنامه و .... دوستاش بودن بعدشم تو هنر تنها چیزی که حرف اول رو میزنه منافع شخصیه کسی واسه دل شما نمیخونه خودتو اذیت نکن...

141.194.129.116
شنبه 3 مرداد 1394 - 20:59
بهناز

توروخدا خونواده ی خاصیا شما خاصین...اسمتون روتونه دیگه خاااااااص .....بیایین خاص باشیم جواب مضخرفات رو ندیم....آقا اصلا شما درست میگین ولمون کنین دیگه ......آره اصلا مرتضی پاشایی صدا نداشت خواننده نبود هیچ کی نمیشناسدش طرفداراش بچه مدرسه ای وراننده تاکسی هستن واسه دل مخاطبا نمیخونده هدفش پولش بوده اصلا هم مشهور نیست هیچ کس اونو نمیشناسه وآخه شرمنده بشین یه نیگا به دوروبرتون بندازین ببینین دنیاچندچنده بعد حکم بدین چشماتون نمیبینه ؟؟؟چه سوالیه!!واقعا چشماتون نمیبینه وگرنه تاحالا میدیدین که .................کنسرتاش جز شلوغ ترین وپر طرفدارترین کنسرتا بودن کارشناسان صحنه (نه عوامل کاریه خودش)اعلام کردن که بهترین اجرا رو توی صحنه ی کنسرتا متعلق به مرتضی پاشایی بوده طی یه روز واقعا یه روز آهنگ روزای سخت نیم میلیون بار دانلود شد (فکر نکنین رقم کمیه هنوز همچین چیزی اتفاق نیفتاده برای هیچ خواننده ای) توی تشیع اون مرحوم حتی خانوماوآقایونی 60ساله یاشایدهم بیشتر حضور داشتن وخیلی چیزای دیگه .....آیابه نظرشما همه ی کسایی که بلافاصله بلیطای کنسرت مرتضی رو میخریدن بچه مدرسه ای بودن؟......میدونم هر کی بیاد اینجا ومحسنات مرتضی رو بگه هیچ تاثیری نداره ولی بس کنین این بازیاتونو مرتضی تواوجه وشمام بااین حرفاوکاراتون فقط وقت خودتونوهدر میدین حسودای بی اصل....

39.93.200.80
شنبه 3 مرداد 1394 - 21:05
کیان

خخخ مارال
فک نمیکنی داری تند میری ها؟؟؟پاتو گزاشتی رو گاز مواظب باش ترمز نبری خخخخ
همین که گفتی4تا بچه مدرسه ای ینی بلد نیستی انتقاد کنی ینی داری مثه بچه ابتداییا نظر میدی
خب اگه از مرتضی پاشایی نشده حتما از شادمهر شده نه؟؟؟؟؟خخخ
میخای مایکل جکسون بیاریم واست بزنه بینم به دلت میشینه یانه ؟؟
بیین مهم اینه با دوساتاش تونست دل مردمو به دست بیاره با دوستاش با همین اورکستاییه معمولی اوج گرفت اما تو تو ببین اگه ادعا درک اهنگو و تنظیم و میکس و مسترو نوازندگیت میاد بهتره اول لحن حرف زدنتو اصلاح کنی
در اخر معلومه منافع شخصی هم اثر داره ولی اینجاس ک فرق پاشایی معلوم میشه فرقش با خانندهایه یه دوره ای
فقط بنیامین پاشایی یگانه اینانن که موسیقی ایرانو زنده نگه داشتن وسلام

18.154.130.199
شنبه 3 مرداد 1394 - 23:07
یک کاربر سایت موسیقی ما

اره والا!
مطمئنم خیلیاتون تا قبل از ماه عسل پارسال مرتضارو نمیشناختین که الان اینجوری میاین ازش بت میسازین!(الان یکی میاد میگه نه من از بچگی میشناختمش:))
من حسود نیستم(چیزیه که خیلیاتون الان میخاین بهم بگین)ولی مرده پرست هم نیستم!

212.132.163.95
شنبه 3 مرداد 1394 - 23:32
pezhvak soroush

اینو خطاب به اقای کیان میگم ببین من حوصله بحث ندارم ولی همین که به پاشایی میگید امپراطور معلومه با خودتون چند چندین من بهش توهین نمیکنم ولی واقعا اون بتی نیست که شماها ازش ساختین و این لقب های مسخره و ضمنا شادمهر عقیلی جزو ۱۰۰ ویلنیست برتر دنیاست و ملودی هاش توی سطح جهانی مطرحه از جمله اهنگ سل وحشی همینطورم مایکل جکسون...اینو بفهمید که همه با هم همسطح نیستن اقای پاشایی با چهارتا ترانه مثل هم که نه ملودی درست حسابی داره نه ترانه نمیتونه همسطح اسطوره ای مثل مایکل جکسون و شادمهر عقیلی بشه هنوز مونده که بتونی بفهمی

143.111.186.191
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 02:16
سروش .

خیلی جالبه كیان حرف لحن درست و منطق بزرگسالان میزنه و نظر بقیه رو میگه بچه ابتدایی بعد تو جمله اخرشم اصلا با تعصب مثله بچه 5ساله حرف نزده...خخخخخخخ....كیان جان اقا، پاشایی رو ك ما نگفتیم بده فقط شمام اینو درك كن عزیزم ك بزرگای موسیقیو با خواننده های درجه سه ولی مردمی مقایسه نكنی البته پاشایی سطحش بالاتر از یگانه و بنیامینه...... شعرا بی قافیه و همه رو ملودی و كلا در حد اشعار كودكان از لحاظ ساختاری،اهنگسازیا ك بی خیال ده تا البوم همه عینه هم كل هنرشون اگه اونم شنونده رو لایق بدونن سه تا دیز و بمل اضافه كردنه و همونم میگن ما مدلاسیون داشتیم.....فقط اینو درك كنید با زدن تو سر اسطوره ها كسیو بزرگ نمیشه كرد.

108.92.4.30
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:22
یک کاربر سایت موسیقی ما

اقای سروش خان
چرا به یگانه توهین میکنی؟یگانه شعراش بی قافیه و بچگانس؟لابد این تیکه هم بچگانس:
«رسیدن به تو ارزوی منه کی به ارزوهای من میرسه!»
لطفا واسه بالا بردن خواننده ی مورد علاقتون کسیو تخریب نکنید که اشعاردرجه ۳ اش هم از اشعار خواننده ی مورد علاقتون بهتره!
الان مثلا تفاوت بین البومای پاشایی چی بود که تو بین البومای بنیامین و یگانه ندیدی؟
البته درک میکنم شما هنوز از فوت خواننده ی مورد علاقت ناراحتی که یه همچین حرفایی میزنی!ولی خاهشا تخریب نکن!

225.118.116.230
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:57
هلیا

شماهایی که هی دارید میگید مرتضی پاشایی جهانی نشد مطمئن باشید اگر مرتضی پاشایی عمرش به دنیا بود حتما حتما حتما جهانی میشد تا چشم حسودا کور بشه
در ضمن لقب امپراطورم قبل از فوت مرتضی پاشایی روش بود مثل خیلی از خواننده های دیگه که یه لقبی برای خودشون دارن
من خودم خیلی وقته که طرفدار مرتضی پاشایی ام نمیگم از اولین کارش اما خب خیلی وقته که طرفدارش هستم و اگرم کسی بعد از شنیدن نگران منی طرفدارش شده پس حتما یه چیزی تو کارش دیده پس بهتره به جای اینکه ب ما بگید خودتون احساسی عمل نکنید و برای طرفداری از خوانندتون مرتضی پاشایی رو نکشید پایین و اگرم طرفدارش نیستید پس بهتره نیاید تو سایتا مرتضی پاشایی نظر بدید و وقتتونو تلف کنید ک این فقط نشون دهنده حسادت شماست دوستان مثلا محترم

108.231.146.44
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 12:04
یک کاربر سایت موسیقی ما

ضمنا یه چیز دیگه
چیزایی که هر خواننده به موسیقی ایران اضافه کرد:
شادمهر:سبک جدید(ولی خیلی وقته دیگه کار خوبی نداده)
محسن یگانه: کم کمش رو اوردن به یه سبک متفاوت با اهنگ حباب و پرکزدن سالن نوکیا
بنیامین:هیت ترین البوم موسیقی ایران(هرچند الان افت داشته)
چاووشی:سبک راکی که تو البوم اخرش در پیش گرفت+اشعار خاص و غنی
سیروان:اضافه کردن سبک غربی به موسیقی ایران
پاشایی:؟؟؟؟

112.54.174.248
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 14:31
کیان

اقایpezhvak sorousاولا بحث نیست اینا من نگفتم امپراطور اما هر چی باشه تو بگو یه درجه از کارا شادمهر بهتر بوده دوما جزو صد نفرم اگه باشه ولی نتونه با مجوز بخونه عزیزم خواننده نییست مردشه میتونه بیاد ایران با محدودیتای ایران بخونه بینم چارتا کلمه میتونه بگه؟؟/؟
اقا سروش خان پلنگ جان من چون اون گفت چارتا بچه ابتدایی گفتم توام مث هم.ن بچه ابتدایا نظر میدی ئر اخر که گفتم داش گلم مگه دروغ گفتم خب اگه اینا موسیقی پاپ ایرانه رو دست نگرفتن میشه بگی کیا گرفتن تو بگو بعد اگه راس گفتی میگم اره مثه بچه 5ساله نظر دادم خخخخ
الان داش سروش میشه بگی کیه رکورد فروش البوم میزنه اگه بنیامین نیست؟؟/نه بگو برو یه سر بزن به مجله ترانه ماه بعد بگو سطح بنیامین پایینه اورین قشنگم برو نگا کن

در ضمن تکمیل کننده حرف هلیا خانوم هر خواننده لغب خاص خودشو داره مثه بنیامین اقایه عشق یگانه نابغه پاپ چاوشی اقایه خاص پاشایی هم امپراطور الان مشکلی تو لغبا میبینی اصلاح کن

23.161.220.130
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:07
Marjan

تمام حرفها و بحثها رو بذاريم كنار.... اشعار خاص و غني رو خوب اومدي دوست عزيز!!!!!!!!
ما هم داريم تو همين كشور زندگي ميكنيم بخدا، لا اقل به كساني بگيد اين حرفهارو كه اينجا زندگي نميكنن!
اشعار غني؟؟؟!!!! عجججججججببببببب!!!!!!!!!!!!!!!
همون كه ميگه اگه پولامو بدن واست عروسي ميگيروم؟؟؟!!!!!! عجججججببب!!!!!

54.7.216.51
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:09
سامان ( هوادار چاوشی )

مرجان خانم
درک کردن و فهمیدن شعرهای پاروی بی قایق برای بعضیا سخته مشکلی نیست چون بعضیا بزار بگیرم دستاتو و از این اهنگ ها گوش میکنن که اختلافش با شعری مثل خواب یا یوسف زمین تا اسمونه
این شعری هم که نوشتی برای زمانی هستش که خوانندت اون زمان ارزوش بود که این خواننده رو از نزدیک ببینه و خوانندت رو جز پدر و برادرش کسی نمیشناختش
لطف کنید خوانندتون رو با بزرگان مقایسه نکنید و با هم رده های خودش مقایسه کنید نه با چاوشی و یگانه و خواجه امیری و......
در پایان امیدوارم البوم رو زودتر منتشر کنن و شما هم شاد باشید با بهترین البوم جهان و قرن 21

42.150.74.67
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

یادگاری ارزشمندت رو روی چشمامون میزاریم امپراطورم یادت گرامی خوش صدای جاوید

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

روحش شاد و در آرامش ابدی.

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

❤❤❤❤❤❤

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

روحش شاد

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:44

♥♥♥♥♥♥

شنبه 3 مرداد 1394 - 16:47

خوب معلومه که میترکونه ........ البوم اسمش عشقه اقای خاااااااااص خونواده خااااااص...........
همه دنیا منتظرن تا البوم عشقشون هر چه زود تر وارد بازار موسیقی بشه ..... این البوم کلی خاطره داره واسه ما خونواده خاااص.... مطمئنم که بهترین البوم دنیا میشه ... مرتضی هم الان خوشحاله ......
داره هیجان ما خونواده خاصش رو میبینه ........ دوستت داریم تا ااابد امپراطور مرتضی ...................
یه تشکر ویژه هم از خانواده محترم پاشایی و اقای مهدی کرد و همه کسانی که سعی کردن البوم زود تر بیاد و زحمت کشیدند ...... و همه دوستان مرتضی ......
اصل کاری مونده از خود اقای خاص یعنی مرتضای عزیزم باید یه تشکر توپ کنیم که این یادگاری رو واسه ما خونواده خاصش گذاشته ...... فداااااااااااات بشیم مرتضای عزیزم ......

شنبه 3 مرداد 1394 - 17:08
Pesare Ariyaei (سامان جلیلی)

کجا عزیزم؟؟؟ ؟؟؟؟پیاده شو باهم بریم...
بهترین آلبوم دنیا؟؟؟ همه دنیا منتظرن؟؟ ؟
تصور شما از دنیا چیه؟؟ ؟
یک میلیون؟ ده میلیون؟
درسته مرحوم صدای زیبایی داشت ولی خواهشا اینفد اغراق نکنید.
خدایی هربار تو پستی که که مربوط به ایشون باشه رفتم از این حرفای خنده‌دار زیاد دیدم.
خواهشا بساط خنده مارو فراهم نکنید

252.219.236.79
شنبه 3 مرداد 1394 - 17:44
عاشق مرتضی

چی ؟؟؟ خدایا این ادمای حسود همه جا پیدا میشنااااااااا.....
نخیر تصور من از دنیا بزرگتر از این چیزاست .... تصور من اونایی هستن که تا الان همشون به خاطر مرتضی عذادارن ..... تعدادشون هم بیشتر از این حرفاااست ... اصن قابل شمارش نیس طرفدارای مرتضای عزیزم ...
هممون هم منتظرن البوم امپراطور مرتضی هستیم دنیا رو میلرزونه .......... مطمئنم........
کور شه چشم حسودااااا ....
اینا اغراق نیستن واقعیتن حالا میخوای قبول کن میخوای نکن ....
بعدشم خوب شما دوس نداری چرا کامنت های مربوط به طرفدارای امپراطور رو میبینی ؟؟؟؟

178.112.161.154
شنبه 3 مرداد 1394 - 17:59
مازیار ...

خدایا اینجا چه خبره؟؟؟
همه دنیا منتظرن؟؟؟؟بهترین آلبوم دنیا میشه؟؟؟
حاضرم شرط ببندم:
1.دختری
2.سنت 15 سال بیشتر نیست
پسر آریایی باهات موافقم...آدم کامنتای بعضی از این طرفدارای پاشایی رو میخونه واقعا جلوی خندشو نمیتونه بگیره...نمیدونم چی فکر میکنن اینا رو مینویسن...
بهترین آلبوم دنیاااااااااااااا :-)))))

122.215.173.15
شنبه 3 مرداد 1394 - 18:07
علی-طرفدار آقای خاص

مازیار جان گزینه 1و2 هر دوصحیحه.خخخ
ولی برادر من این قشر از افراد جامعه رو درک کن.

153.23.212.106
شنبه 3 مرداد 1394 - 19:04
فاطمه.ط

آخرین دست آویز رنگ باخته ی شماها همینه که بگین طرفدارای مرتضی دخترای 15 ساله و....چه میدونم از این چیزاس......خوشحالم که شما تو جرگه ی هوادارای مرتضی نیستین یه سری آدم که سن وسال یا جنسیت رو درنظر میگیرن نه شعور وتفکر انسانی رو ......اینجا نه عربستانه نه طالبان اینجا جای ایرانیاست نه آدمایی که دختر 15ساله رو قبول ندارن ......شما فرض کن هوادارش یه دختر 15سالست ....به نظر شما حق نداره نظر بده ؟حق نداره از مرتضی حمایت کنه؟ شما به خودتون بخندین عزیزان که تفکراتتون اینقدر خنده داره به خدااااا....شماهام که هوادار مرتضی نیستین وحتی آهنگاشم گوش نمیدین جای اینکه تو این سایت وقت تونو پای جارو جنجال به پاکردنو مسخره کردن بذارین برین یه سایت دیگه 4تا مطلب علمی ودرست وحسابی بخونین که شاااااااید یه فرجی شد و یه خرده دیدگاهتون عوض شد , به روز شد, بزرگ شد ...... آره عزیزم برو خودتو بساز جای اینکه وایسی به احساسات دیگران بخندی و اونا رو دختر 15 ساله خطاب کنی....

28.41.40.132
شنبه 3 مرداد 1394 - 19:38
ساسان

خاص؟؟؟امپراطور؟؟؟
فدات بشیم؟؟؟
میخوای از تمام دست اندرکاران و افراد پشت صحنه هم یه تشکر ویژه به عمل بیار ...

44.223.224.202
شنبه 3 مرداد 1394 - 20:16
مازیار ...

فاطمه.ط من نگفتم همه طرفدارای پاشایی دختر 15 سالن...پاشایی هم مثل بقیه خواننده ها طرفدار منطقی و باسواد کم نداره...همونایی که بدور از احساسات و اغراق های بچگونه کامنت میذارن...اما افرادی مثل عاشق پاشایی و امثال ایشون رو اطمینان دارم دقیقا هم دختر احساساتین هم هنوز 15 سالشون نشده...
خانوم محترم من از خود شما سوال میکنم:
آیا پاشایی بهترین خواننده جهانه؟؟؟آیاهمه مردم دنیا منتظر آلبوم ایشونن؟؟؟آیا آلبوم ایشون موسیقی جهانی رو منفجر میکنه؟؟؟آیا تاریخ موزیک دنیا به دو قسمت قبل "اسمش عشقه" و بعد "اسمش عشقه" تقسیم خواهد شد؟؟؟
مسلما نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این حرفا واقعا خنده دارن...و کسی که کامنت میذاره و همچین حرفایی میزنه باید بهش خندید :-) ...سنش هم هرچقدر که میخواد باشه...
خودتون موجبات خنده بقیه رو فراهم میکنین...هم اون دوستای کامنت گذار هم امثال تو که ازشون حمایت میکنی...
شاد باشی :-)

209.92.223.141
شنبه 3 مرداد 1394 - 21:41
هنگامه

آقای مازیار جهت اطلاع ...بنده کارشناس بیهوشی و کارشناس ارشد MBA هستم .پس اون حدسهایی که راجع به طرفدارای مرتضی زدی رو بذار در کوزه آبش رو بخور .درضمن اونقدر کم سن و سال نیستم که برگشتی میگی طرفدارهای مرتضی زیر پانزده سال سن دارند .شما هم اگه دلت واسه فان و خنده تنگ شده تشریف ببر پیج اینستاگرام امیرتتلو .اونجا سوژه واسه خنده زیاد هست .

220.16.228.146
شنبه 3 مرداد 1394 - 22:07
سروش .

امپراطور ك افشن خان قطبیه و اقای خاص هم مورینیو.....واقعا تو سطح مرحوم و كارای قویه ایشون شكی نیست ولی اینكه ازشون بت بسازیم فك نكنم درست باشه.....كدوم از طرفدارا تا ایشون زنده بود كاراشونو ب صورت اصل(original)تهیه كردن حالا ك بنده خدا رفت ازش بت ساختن و هزارتا لقب میدیم.....لاقل قدر زنده ها رو از این ب بعد بدونیم و حمایت درست كنیم.اینم ك كسی نظر مخالف میده نگید حسود...اخه حسادت ب كی؟؟؟به چی؟؟؟

100.29.215.199
شنبه 3 مرداد 1394 - 22:37
مازیار ...

هنگامه جوابتو تو کامنت قبلیم گرفتی یا واسه تو هم دست به کیبورد بشم؟؟؟

21.206.190.66
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 10:54
فاطمه.ط

مازیار!!!اصلا هرچی تو میگی درسته هرچی سروش میگه درسته ولمون کنین دیگه آقا شماهلو ما استخوون تو گلو....ولمون کنین ....برو پی کارت ...تو که هوادار مرتضی نیستی چرا اینجایی؟؟؟تووسروش ویه عده دیگه ریختین تو سایت ببینم کی از مرتضی تعریف میکنه کی احساسشو میگه شروع کنین به مسخره کردن والا اینو هرکی ببینه خندش میگیره ...برین پی کار خودتون....بیکارین شماها؟؟؟؟خوب معلومه که بیکارین چه حرفی!!!!!.....

66.45.39.205
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:03
فاطمه.ط

عصبانی میکنین آدمو.....نمیدونم چرا بچه ها باشما بحث میکنن .......به خدا نمیدونم.......میدونی چی بیشتر آدمو عذاب میده همین که گارد آدمای بامنطق رو میگیرین ولی از اون ور شروع میکنین به خندیدن اگه شما منطق ومحکمه داری چرا به نظرای بقیه میخندی؟؟؟؟......آدمایی مثل شما که دائما"تو خندیدن ومسخره ی تفکرات بقیه هستن همیشه بسته ذهن میمونن.....امیدوارم شما لااقل اونجوری نباشین......راستی حواست باشه رودل نکنی یه وقت بس که خندیدی.........

196.233.167.133
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:17
فاطمه.ط

جناب سروش !!!!شمابعداز فوت مرتضی این لقبا به گوشت خورده وگرنه اینا بوده جناب آقاااااااااااا ......چرا خودتون نشنیدین فکر میکنین نبوده؟؟؟؟؟

194.35.10.56
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 12:01
ساسان

بابا راس میگه دیگه طرف کارشناس ارشد MBA و کارشناس بیهوشی هستن دیگه زشته بهشون بگین بی سواد...
بعد این دوتا رشته چه ربطی به همدیگه دارن؟؟؟
پاشایی رو بیخیال میشه در مورد رشتت مخصوصا اون مدیریت اجرایی یه کم توضیح بدی؟؟:)))))))))))))))

119.14.201.242
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 15:22
هنگامه

آقای ساسان اولا بیان رشته تحصیلی بنده در جواب آقایون و خانمهایی بود که اومدن گفتن طرفدارهای مرتضی دختر های کم سن و سال و یا اقشار کم سواد جامعه هستند .خواستم بگم من طرفدار سرسخت مرتضی هستم اون هم با سطح تحصیلات عالی .دوما این که بیهوشی چه ربطی به MBA داره رو شما متوجه نمیشی چون مشخصه سطح سوادتون چقدره من گفتم MBA نگفتم مدیریت اجرایی انتخاب هر کدومشون به خاطر علایق و اهداف بزرگ تو زندگیم بوده .اینجا من لازم نمیدونم در جهت افزایش سطح معلومات شما تلاش کنم .خودتون تشریف ببرید مطالعه کنید .سوما احترام خودتون رو نگه دارید اینجا محل تبادل نظره نه مسخره کردن و توهین به بقیه در ضمن اینجا محیط وایبر و تلگرام نیست که بخواید با تمسخر دخترها و خندیدن به اونها خودتون رو موجه جلوه بدید .از مدیر سایت هم تقاضا میشه در جهت جلوگیری از تنش تو این سایت از درج نظرات بیخود با هدف تخریب و تمسخر هوادارها جلوگیری کنند.

14.212.106.47
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 22:58
امین

جناب سروش باید خدممتتون عرض کنم البوم یکی هست پرفروش ترین البوم سال 91بود و ما(طرفداران مرتضی)از سال 92 بهش لقب امپراطور داده بودیم.شماهایی که میگین طرفدارای مرتضی دخترای 15سالن همتون جوانان بالغ سی ساله با مدرک لیسانس از دانشگاه کالیفرنیا هستین؟اتفاقا باعث افتخار ه که همه جور سنی با اهنگهای مرتضی حال میکردن اونایی که تو تشعیعش اهنگ هاشو زمزمه میکردنو ببینید میفهمیند.مشکل شما اینکه ندونسته حرف می زنید

29.176.59.167
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 23:12
هلیا

شما بهتره بجای خندیدن ب حرفا ما یه بار دیگه حرفا خودتونو بخونید اخه اونا خیلی خنده دار تره و ممنونم ک موجبات خنده و شادی ما رو در این شرایط فراهم نمودید
شما چی فکر کردید؟فکر کردید فقط خودتون میتونید تصمیم بگیرید نخیر دوستان مثلا محترم حتی اگه به قول شما که اینجا کلاس تست راه انداختید دخترا 15 ساله طرفدار مرتضی پاشایی باشند مطمئن باشید خیلی از بعضی ادما مثل شما که فکر میکنن حرف درستو فقط اونا میزنن و از رو حسادت عمل میکنن بیشتر میفهمن و اینو بدونید خیلیم خوب میتونن تصمیم گیری کنن و همون ادمای تحصیل کرده و با سواد خانواده خاص که شما ازشون حرف میزنیدم باز دارن میگن این البوم میترکونه
اشکال نداره خب حقیقت تلخه دیگه موندم اگه شما این حرفا رو نزنید چکار میخواید کنید
واقعا شما که طرفدار مرتضی پاشایی نیستید مجبورید بیاید تو سایتا مرتضی و نظرات طرفدارا مرتضی پاشایی رو با انتقاده بیهودتون بکوبید
شما به این نمیگید حسادت؟یا شایدم برای تبلیغ خواننده خودتون اومدید؟اها میتونه از روی بیکاری بیش از اندازه هم باشه؟
شما چی فکر میکنید؟
والا
بهتره انتقادا بیهودتونو نگهدارید برای خودتون چون حرفاتون اینجاها خریدار نداره و انقدر اتحاد خانواده خاص محکم هست که بتونه با مدرک و دلیل جوابتونو بده

209.78.138.59
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:07
سروش .

بله امین جان حق با شمااست و فاطمه خانم و.... من لحن حرفم یكم تند بود فك كردم با یكم دانش هارمونی و مدرك كنسرواتوری حق اینو دارم انقدر تند حرف بزنم...البته همچنان این موضوع رو تاكید دارم ك همچنین بت سازی هایی صحیح نیست...بازم من عذر میخوام.

202.232.244.10
شنبه 3 مرداد 1394 - 17:06

B omide khoda

شنبه 3 مرداد 1394 - 17:41

ما همه منتظررر انفجااار هستیم اسمش عشقه یعنی لحظه به لحظش با عشق ساخته شده مرتضی این آلبوم و با عشق و درد برای ما خونده میدونم میترکونه بیصبرانه منتظریم و ثانیه شماری میکنیم ..
اسمش عشقه اسم خود مرتضی است
مرتضی جان تا ابد حمایتت میکنیم

شنبه 3 مرداد 1394 - 18:58

خدا کنه این دفعه حرفشون حرف باشه ، ما که مردیم از بس منتظر موندیم .
به نظرم اگه روز تولدش منتشر بشه فوق العاده اس .
امپراطور خاص منتظر صدای آسمونیت هستم .

شنبه 3 مرداد 1394 - 20:03
maral

عزیزم مرحوم بنده خدا نیم اکتاو صدا داشت تو محدوده تنور...صدای آسمونی؟؟؟؟محض رضای خدا منو نخندون دلم درد گرفت لطفا قبل اینکه نظراتتون رو بنویسید یکم بهش فک کنید

27.242.92.68
شنبه 3 مرداد 1394 - 20:54
هنگامه

در جواب شخصی به نام مارال باید بگم احترام خودتون رو حفظ کنید و به امپراطور خانواده خاص توهین نکنید صدا در محدوده تنور ....شما از سلیقتون بگید یکم بخندیم ..در ثمن اون دوستی که گفته بودند صدای مرتضی رو یه مشت بچه و راننده تاکسی گوش میکنتد همین بس که مرتضی عزیز مورد تایید شادمهر و همچنین سالار عقیلی و دهها آدم اهل موسیقی دیگه بوده که الان حضور ذهن ندارم اسمشون رو ببرم .واقعا از خوندن بعضی کامنتها که فقط به قصد تخریب داره منتشر میشه نه قصد دیگه ای متاسف شدم

117.148.169.97
شنبه 3 مرداد 1394 - 23:39
pezhvak soroush

خانوم هنگامه من هر چی فکر میکنم یادم نمیاد شادمهر از پاشایی تعریف کرده باشه عقیلی هم اگه چیزی گفته جو گیر شده محض مصاحبه و حفظ چهره ی مردمی خودش بوده لطفا اخبار بدون مدرک پخش نکن همین کارا رو میکنید دیگه یه مشت بچه توهماتتون رو جای اخبار بین المللی جا میزندید ولی عزیزم...

36.172.167.32
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 00:03
Pesare Ariyaei (سامان جلیلی)

میشه بگید کدوم خواننده ایشون رو تایید کرده؟؟
اینی که میگید فقط یه پیام تسلیت گفتن که اونم همه گفتن!!!

110.50.186.187
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 08:57
هنگامه

هر عشقی میمیره ...خاموشی میگیره عشق تو نمیمیره ..ما عاشق میمونیم ...ما عاشق میمیریم جرم ما این تقدیره
خسته شدیم بس که با این و اون جنگیدیم و جوابشون رو دادیم .کاش خود مرتضی بود تا ما رو دعوت به سکوت میکرد .کاش خودش بود تا کمی از دردها رو تسکین بده و هزاران ای کاش دیگه ...مرتضی امپراطور خانواده خاصه .حالا هر کی دوست نداره میتونه قبول نکنه .مهم خانواده خاصه که صدای مرتضی واسش صدای آسمونیه نه یه صدا تو محدوده تنور ...کاش اون قدری که ما تو رو شناختیم دیگران هم میشناختنت تا میدونستند که اونچه که باعث جذب اینهمه جوون یا به قول بعضیها دخترهای زیر 15 سال به توشد جدای از هنرت ، انسانیتت و تواضعت بود .کاشکی کمی میشناختنت ...کاش .. بذار این آدمها تو بیخبریشون بمونن .مهم ماییم که تو رو تا ابد دوست داریم .کاش اجل مهلت میداد کاش خدا فرصت بیشتری بهت میداد تا پیشمون بمونی .فقط خدا میدونه با رفتن تو چه داغی به دلمون نشست .روحت شاد مرد روزهای سخت

33.72.229.178
شنبه 3 مرداد 1394 - 19:09

امیدوارم

شنبه 3 مرداد 1394 - 19:25

چقدر تا کی دروغ و پیچوندن مردم و وعده های الکی واقعا ملتو مسخره کردن
کجا مشکلات حل شده وقتی آلبوم بدون تهیه کننده مورد علاقه خود مرتضی قراره بیاد بیرون این کجاش حل شدن و اهمیت دادن به آخرین خواسته خودش میشه

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 09:41
پریا

واقعا اینقدر دروغ تحویل مردم وهوادارا توی این مدت دادن که دیگه باورمون نمیشه دیگه خود مرتضی رو فراموش کردیم ولی کاری که مرتضی خونده باشه حتی بدون تنظیم خودش زیباست ما منتظریم اقا ناصر ببینیم چقدر راست میگی

34.15.19.23
شنبه 3 مرداد 1394 - 19:31

حتما ایرانو میترکونه... :(
کجایی ببینی حال مارو؟ :(((((

شنبه 3 مرداد 1394 - 20:10

امیدوارم. ولی فک کنم هفته های اینده بشه ماه های اینده.....

شنبه 3 مرداد 1394 - 20:16

همه ی مدتی ک مرتضی رفته هیچ آهنگی دیگه واسم دلنشین نبوده و نخواهد بود.....مرتضی بی صبرانه منتظر صدای تو هستیم تا بازم باهاش آرامش بگیریم....من و همه ی خانواده ی خاصت

شنبه 3 مرداد 1394 - 20:22

همه ی مدتی ک مرتضی رفته دیگه هیچ آهنگی واسم دلنشین نبوده و نخواهد بود....مرتضی بی صبرانه منتظر آلبومت هستیم تا باهاش آرامش بگیریم...من وهمه ی خانواده ی خاصت

شنبه 3 مرداد 1394 - 20:40

باز آدمهای حسود و تنگ نظر جمع شدند .هر کسی حایگاه خودشو داره .شادمهر جای خودش مرتضی عزیز هم جای خودش .آهای اونهایی که میخندید بشینید و قدرت خانواده خاص رو که مرتضی به وجودشون افتخار میکرد رو ببینید .مرتضی تو اوج میمونه .زنده باد امپراطور زنده باد خانواده خاص

شنبه 3 مرداد 1394 - 23:36
ars

باشه :-))))))))))))))))))))))))

98.8.48.203
شنبه 3 مرداد 1394 - 21:12

بعد از اين همه انتظار بي نهايت خوشحالم
ولي اين روزهاي اخر انتظار سخت تر از اونه كه باور كني مگه ميشه با اين انتظار سر كني

ars
شنبه 3 مرداد 1394 - 23:32

از مردنش که خیلیا نون خوردن
حالا هم که شده پینک فلوید
شما ها با صدای آسمونی آهنگای دامبالادیموبو حال کنید
ما هم تا آخر سال شده میگیم فروش یعنی چی

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 01:57
سروش .

خخخخخ كاش پینك فلوید میشد....خداییش طرفدارای اونا نمیگن بهشون امپراطور و ب خودشونم نمیگن خاص.....خداییش بت ساختنم حدی داره.

63.86.224.89
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 08:14
هنگامه

جان من از سلیقت بگو یکم بهت بخندیم .آقای نوستراداموس پیشگوی بزرگ بفرمایید تا آخر سال بیشترین فروش متعلق به کدوم آلبوم خواهد شد ؟ جان من نظرت رو بگو

254.218.58.13
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 23:28
هلیا

شما نمیتونی نظر درست بدی مجبورت کردن نظر بدی عایا؟!
شما ک انقد ادعات میشه از موسیقی سرت میشه میدونی که طرفدارا هر خواننده اسمی دارن؟نبایدم بدونید چون فکر کنم جز راه افتادن تو سایتا انتقاد کردن از خواننده های مختلف کاری بلد نیستید؟
ببین جناب برای اطلاعات عمومی خوبه که بدونید هر خواننده یعنی اکثر خواننده ها به دلخواه خودشون برای طرفداراشون اسم انتخاب میکنن که مرتضی پاشایی خیلی قبل از فوتش خانواده خاص رو برای ما طرفداراش انتخاب کرد که به نظر من با معنی ترین اسمه
و همچنین لقب هم چیزیه که طرفدارا یه خواننده برای خوانندشون انتخاب میکنن که طرفدارا لقب امپراطور رو به مرتضی پاشایی دادن که واقعا شایستشه
این دیگه ساده ترین شکل توضیح بود امیدوارم متوجه شده باشید
واقعا که هه

144.168.115.101
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 12:00
مازیار ...

نوستراداموس لقب شما طرفدارای پاشاییه که دارین تو تخیلاتتون آینده ای که هرگز نخواهد اومد رو پیش گویی میکنین که پاشایی بهترین خواننده جهان شده و همه خواننده های ایرانو پشت سر گذاشته...
اما خب مگه اینکه تو همون رویاتون این اتفاق بیوفته...
هنگامه طرز صحبتت به تحصیلات ادعاییت نمیخوره ها...

174.39.165.118
شنبه 3 مرداد 1394 - 23:56

مـرتـضـی جان! ما همچنان منتظر آلبومت هستیم ==> ♥ اســمــشــ عــشــقــهــ ♥
کاش آلبوم تا قبل از تولد « مرتضی » منتشر بشه...

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 02:17

متاسفم واقعا برای بعضی ها که فقط منتظرن تخریب کنن یا هر چیزی رو انقدر کم کنن
من یکی از نظرهارو خوندم دوستی نوشته بود
((مرحوم بنده خدا نیم اکتاو صدا داشت تو محدوده تنور...صدای آسمونی؟؟؟؟))
دوست عزیز شما دوست نداری مجبور نیستی اصلا این دیدگاهارو بخونی بعدشم
بعضی فقط چندتا اصطلاح از موسیقی یاد گرفتن نمیدونن معنیش چیه
چند هفته دیگه که آلبوم بیاد همین افرادی که فکر میکنن خیلی میفهمن نفر اولی هستن
که آلبوم میخرن احتمالا الان میان نظر میدن که نه ما فقط میخوام گوش کنیم چی خونده
یا اصلا ما از صدای ایشون خوشمون نمیاد و منتظرن آلبوم پخش بشه زیر پستش توی همین
سایت بیان بنویسن این چی بود فقط فلانی ، فقط آقای فلانی خدای چی چی ووووووووو

باشه اما تلاش کنیم با هم مهربون تر باشیم

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 03:00

هركس سليقه ي خاص خودش رو داره اگر قراربود همه مردم دنيااز يه چيز خوششون بياد كه نمي شد به نظرمن مقايسه اصلا كار درستي نيست هرخواننده ويژگي خودش رو داره پس بهتره به جاي توهين به هم هركس درمورد خواننده مورد علاقه خودش در قسمت هايي كه بحث درمورد اونا هست نظر بده مرتضي پاشايي نه تنها به خاطرصداش بلكه به خاطر مقاومت وروحيه ي بالاش محبوب شد هركس جايگاه خودش رو داره اين دليل نميشه وقتي ميگيم مرتضي خوبه يعني شادمهر بده نه بچه هاي ايران اونقدر بااستعدادن كه هر كس مي تونه يه آدم فوق العاده باشه وداشتن همچين افرادي به خصوص در حيطه موسيقي مي تونه براي ايرانيا افتخار باشه كه تو دنيا كسايي مثل شادمهر،پاشايي،يگانه،چاوشي،خواجه اميري و...هستن كه موسيقي ايران رو مطرح كنن .همه خوبن وطرفداراي خودشون رو دارن حالا اين طرفدار مي تونه از هر قشري باشه مطمئنا پاشايي هم ازهمه اقشار جامعه طرفدار داره به نظر شما واقعا اين كه يه راننده تاكسي كه جزء اقشار محترم جامعه است از اين كه طرفدار پاشايي هست بايد مسخره بشه اتفاقااين نشانه ساده وبي آلايش بودن آهنگ هاي پاشايي هست كه اكثرافراد در هر سطحي دوستش دارن كاشكي درمورد حرفامون بيشتر فكر مي كرديم وباعث دلگيري نميشديم دليلي وجود نداره اگر كسي از صداي پاشايي خوشش نمياد باعث رنجش ديگران بشه نظر هركس محترمه ولي دليل نميشه به خاطر تحميل نظرمون به هم بي احترامي كنيم وهم ديگر رو مسخره كنيم من خودم به عنوان طرفدار مرتضي پاشايي بسيار خوشحالم كه آلبومي كه باعشق به خاطر هوادارنش خوند داره منتشر ميشه اميدوارم خوانواده خاص بار ديگر از صداي مرتضي لذت ببرن روحش شاد

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 08:09
هنگامه

آحسنت .کاش هممون یاد بگیریم به علایق همدیگه احترام بذاریم .کاش کمی انسان باشیم

34.181.206.238
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 04:55

در جواب اون دوستایی که میان اینجا و شادمهرو و مرتضی رو با هم مقایسه میکنن
باید بگم من خودم یکی از طرفدارای شادمهرم بشدت
ولی خوبه اون جمله ای که خود شادمهر در مورد مرتضی گفت رو بدونید
البته اونایی که طرفدار جدی شادمهرن حتما شنیدن که گفت
مرتضی اولین کسی بوده که من الگوش بودم و از خودم بهتر بوده

میدونید چرا چون یکی مث شادمهر استعداد بینظیر پاشایی رو دیده
ولی خب واقعا حیف شد عجل مهلتش نداد خدا بیامرزدش
انقدم مقایسه و توهین نکنید خواهشا مخصوصا درباره ی کسی که دستش از دنیا کوتاهه

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 07:03

روحش شاد. کاش انقدر به همدیگه نپریم. خب طرفدارای پاشایی خوانندشون رو دوست داشتن که متاسفانه دیگه نیست.کاش به اون هاهم یه کم حق بدیم ..

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 09:07

سلام خداروووووووووووووووووووووشکر که البوم داره منتشر میشه من که خیلی صبور بودم امیدوارم البوم مرتضی بهترین البوم دنیا بشه دوستت دارم مرتضی تا ابد تو قلبم میمونی

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:32

امید به این آلبوم نیست
اونم فقط به خاطر دخالت های شخصی نزدیکان مرتضی مثل برادرش و نبودن مرتضی بالای سر تنظیم کننده . یکی از دلایلی که اهنگای مرتضی به دل مینشت ، تنظیم های خوبش بود.
امیدوارم آلبومی باشه که خاطرات خوب مرتضی رو از بین نبره !!!

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 11:41

اخ جون ...خیلی خوشحالم گه البوم منتشر میشه.

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 12:55

با عرض سلام
ببخشید ببخشیددددد یکم تند نرفتید؟
بهترین البوم دنیا؟
کی میگ این البوم رو دست یگانست؟
واقعا چرا ان قدر تعصب؟
مثل اینک سال ۹۱رو فراموش کردید؟ن؟
اختلاف البوم حباب و یکی هست رو یادتون رفته؟؟درسته اول کار مرتضی جان بوده ولی خب ن ان قد اختلاف ک
نازه ب نظر من ک البوم یکی هست فوق العاده بود فک نمیکنم اسمش عشقه ب اون زیبایی و متفاوتی بشه.ولی ایشالا بشه
خواهشا جبهه نگیرید مقابل من چون من خودم ب شخصه بد جور طرفدار خدابیامرز پاشایی هستم ولی این اغراق ها واقعا ب ادم فشار میاره
یکی هست تکرار نمیشه و واقعا تک بود
پس سعی نکنید البوم نگاه محسن یگانه ک ب نظر من تا الاندبهترین البوم ی سال اخیر بوده رو تخریب کنید.
تا البوم نیومده زود قضاوت نکنید البته من خودم اینو قبول دارم احتمال فروش بیشتر البوم اسمش عشقه هست ولی بذارید بیاد
و اما طرفداری مرتضی جان ب تخریب بقیه هم گوش ندید از رو حسادته.همه رو تخریب میکنن .کارشون اینه فقط
ب امید ی البوم عالی از امپراطور و ترکوندن ایران
مرتضی همیشه تو قلب ماست
روحش شاد

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 14:20

خدارحتمش کنه توی پاک بودنش شکی نیست و همینطور توی یه سری از کارای خوبش...ولی یکی گفته امپراطور صدا:/از دوستان میخوام اصن ماهیت صدا رو برام تشریح کنن بعد در مورد امپراطور و نخست وزیرش صحبت کنن...
طرف نهایتا خوشبینانه 3سال بود مشهور شده بود بعد داره با امثال شادمهر و چاوشی و یگانه مقایسه میشه...حالا مقایسه سطح کاریش با اینا که شبیه شوخیه...شعراش که انصافا در حد معمولی بود که اگه نیایی میمیرم و خیلی خستم...
قطعه هیت داشته اما انصافا چندتا ترک غیر دو سه تا قطعه هیتش داره که بشه بهش امید داشت و بشه گفت سطح بالا بوده؟
خواننده خوبی بود خدا رحمتش کنه ولی با شادمهر.چاوشی.یگانه.خواجه امیری.صادقی و یراحی و...مقایسش نکنید چون معمولی ترین کارای این خواننده ها با بهترین قطعات پاشایی برابری میکنه...

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 16:19
بهناز

خووووووب مرسی از نظرت از دیروز تا حالا هزاروصد بار اینا رو شماواون هم عقیده هاتون گفتن ....شماراس میگین ولمون کنین ......ولی خدایی دیگه این یکیو نمیدونم کجای دلم بذارم !!!!!!بهترین آهنگای مرتضی با کارای معمولیه اینا برابری میکرد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! یراحی؟؟؟؟یگانه؟؟؟؟؟؟چاووشی؟؟؟؟ بابا بی خیاااااااااااال شین .....نظر بدین ولی چرت نگین....من خودم سخت هوادار شادمهرم ولی تو روخدا برو آهنگ (چندروز)مرتضی رو گوش کن (همون آهنگی که مال شادمهر بوده مرتضی هم باز خوانیش کرده )نمونه ی شادمهر رو هم گوش کن همین آهنگ..........کدومش قشنگتره؟؟؟؟؟انصاف داشته باشین یه تیکه...البته نمیخوام بگم کی از کی بهتره اصلا"چون از مقایسه بیزارم مقایسه کار آدمای سطح پایینه آخه....من هر دوتاشونو دوس دارم واینو به دور از هر گونه تعصبی میگم مرتضی از شادمهر پایین تر نیست نمیگم بالاتره ولی پایین تر هم نیست...بقیه رو هم که دیگه حتی اسمشونو کنار اسم مرتضی نمیارم چون واقعا مکروهه...تاچه رسدبخوام مقایسه کنم.........

46.14.130.206
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 20:14
alone wake

انصافا با کسی که میگه پاشایی از اینا بالاتره یا حتی با شادمهر برابره نمیشه منطقی حرف زد:|اسم خواننده ای بالارو تریلی نمیتونه بکشه از لحاظر کیفیت آثار.فروش.یا حتی طرفدار اونوقت شما از کراهت حرف میزنی...پاشایی عزیز جزو هنرمندانی بود که کاراش تاریخ انقضا داره و اینو هرکسی میدونه حالا هی شماها بشینین و بگین امپراطور صدا...بازم میگم خواننده خوبی بود ولی نه در مقایسه با خواننده هایی که نام بردم...امیدوارم تعصب رو کنار بذاریم

191.237.253.195
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 21:59
يكي هست كه ديگه نيست

iهمين عزيز دلم خودت داري ميگي سه سال اگه مثه خواننده هاي ديگه 10 يا 20 سال تو اين موسيقي بود ببين چي ميشد اين ويي كه تاريخ انقضا براش تعريف مي كنه چون ارزش كاراشو نميدوني كه چه ارامشي ميده در 2ضمن اينم جمله ي شادمهر كه دوستمون هم تو يكي از نظرات گذاشته

ولی خوبه اون جمله ای که خود شادمهر در مورد مرتضی گفت رو بدونید
البته اونایی که طرفدار جدی شادمهرن حتما شنیدن که گفت
مرتضی اولین کسی بوده که من الگوش بودم و از خودم بهتر بوده

میدونید چرا چون یکی مث شادمهر استعداد بینظیر پاشایی رو دیده
ولی خب واقعا حیف شد عجل مهلتش نداد خدا بیامرزدش
انقدم مقایسه و توهین نکنید خواهشا مخصوصا درباره ی کسی که دستش از دنیا کوتاهه

230.202.166.202
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 22:48
پریسا

wake wakeجان محسن یگانه اگر بهتر بود رکورد فروش البوم حباب رو تو سال 91 که یکی هست هم همون سال منتشر شد میشکست.یراحی اگر بهتر بود مردم با تیتراژ ماه عسل اون بیشتر ارتباط برقرار میکردند نه نگران منی.مرتضی اگر چند سال بیشتر زنده می موند کاری می کرد که دیگه اسمی از این خواننده ها نمونه.به همین اهنگ های جدید اقای یگانه نمره ی منفی ده هم نمیشه داد اینا که میگی ی زمانی خوب بودند ولی دور دور مرتضی بود و خیلی طرفدار داشت واس همین بعضی ها به طرفداراش لقب مرده پرست می دن و بعضی رسانه ها چشم نداشتند محبوبیتش رو ببینند.

254.147.195.24
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 04:43
*mohamad*

*منم با نظر wake wake موافقم. درسته پاشایی خواننده خوبی بوده و جز 10 خواننده برتر ایرانه
ولی انصافا نمیشه گفت که بهترین خواننده ایرانه.
جنس صداش که پر از افکته. همون آهنگ نگران منی که خیلی هم ترکوند رو دوباره گوش بدین توش پر از افکته.

یه چیز دیگه خیلی از شماهایی که الان دارنی از مرتضی پاشایی تعریف و تمجید میکنین و
قربون صدقش میرین اصلا قبل از مرگش نمیشناختینش ولی حالا هرجا میرین از پاشایی حرف میزنین.
آخه مرده پرستی تا چه حد!!!!!!!!!!!!!!!!*

119.15.125.137
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 10:27
amirsa

طرفداران جوگیری که میگین البوم یکی هست پر فروش ترین بوده!
تا یه ماه قبل از فوت اون مرحوم اهنگ باور کنم از محسن یگانه در صدر جدول بیشترین دانلود ها تو سایت رادیوجوان بود!و صرفا بخاطر مرده پرستی ملت بودش که یهو تعداد دانلود اهنگای مرتضی زیاد شد!
منم با محمد و wake wake موافقم.

116.48.248.164
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 10:53
يكي هست كه ديگه نيست

اقا افكت چه صيغه ايه اون صداي خواننده هايي مثل يگانه و چاووشي و خواجه اميري و .... ايناست كه افكت ميخواد ميتوني بري كاراي تمريني مرتضي رو كه فقط يه بار خونده گوش بدي ببيني افكت داره يا نه بعدا بگي نگران مني افكت داشته
كارهاي تمريني كه ازش منتشر شده:ادعاي عشق و كي فكرشو ميكرد و صداي عاشقانه و......

62.60.210.162
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 10:56
يكي هست كه ديگه نيست

اقا اين صداي خواننده هاي ديگه است كه هي روش افكت ميارن ولي صداي مرتضي اصلا نياز به افكت نداشت ميتونينن كارهاي تمريني كه يه بار خونده گوش بدين ببينين مثل اهنگ هاي :ادعاي عشق و كي فكرشو ميكرد و صداي عاشقانه و ...... گوش بدين بعد بگين نگران مني پر افكته

215.166.113.86
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 11:23
مازیار ...

دوستان از توهماتتون بیاین بیرون...
یعنی چی هی همتون میگین مرتضی اگه میمون اینجوری میشد،مرتضی اگه میموند اونجوری میشد...به شادمهر میرسید...یراحی و یگانه و چاوشی رو محو میکرد...
همین نشون میده چقد تو تخیلاتتون دارین زندگی میکنین...
مرتضی نموند...اوکی؟؟؟؟
همینجایی که بود متوقف شد...
نه به شادمهر رسید،نه حتی به یراحی و یگانه و چاوشی...
جزو خوبای ایران بود،ولی بهترین اصلا نبود...
شما هم بهتره کمتر تو توهم باشین...آلبوم پاشایی میاد،گوش میکنیم،بعدشم کم کم نبودنش عادی میشه...و احتمال زیاد این آلبومم هیچ چیز جدیدی به موسیقی ما اضافه نخواهد کرد...

156.226.226.186
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 12:50
alone wake

انصافا فکر کنید و حرف بزنید...دارید میگید چون آهنگ تیتراژ ماه عسل پارسال بهتر از تیتراژای یراحی بوده در نتیجه پاشایی از یراحی بهتره:|مرتضی پاشایی تمام آلبوماش رو هم نصف یه آلبوم چاوشی یا یگانه فروش نرفته بعد حرف فروش میزنین:|نزنید این حرفا رو خواهشا...
آدمای بزرگ بخاطر کارهاشون بزرگ میشن و آدمای دیگه با مقایسه کردن خودشون با افراد بزرگ سعی دارن بزرگ بشن....
من نمیدونم پاشایی چی به موسیقی مملکت یا حتی به سطح درک هوادارش از موسیقی اضافه کرد که الان هوادارش دارن میگن پاشایی از اینا بالاتره...این قضیه مث بیدار کردن آدمیه که خودشو زده به خواب...
ولی یادتون باشه که کی گفتیم....تا دو سال دیگه از یادها خواهد رفت اونم بخاطر کیفیت کاراش....

155.77.79.72
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 14:50
يكي هست كه ديگه نيست

اقا من نمي فهمم مگه البوم يراحي و يگانه و غيره چيزي به موسيقي ما اضافه كرد كه هي دارين سنگ اينارو به سينه ميزنين

185.242.39.96
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 17:05
alone wake

خخخخ
یکی مثل چاوشی آلبومش تو 24ساعت نیم میلیون میفروشه.یکی مث خواجه امیری سالن نوکیا رو پر میکنه.یگانه با آلبومی مثل حباب یا چاوشی با پارو و یراحی با مثل مجسمه سطح بالایی از شعر و تنظیم رو ارائه میکنن.آلبوم پارو و مجسمه به گفته خیلی از کارشناسا(نه عوامل تولید آلبوم:) )فضای جدیدی رو به داخل موسیقی کشور میاره و ....هزاران افتخار دیگه که سطح کاری(چه از نظر شعر که پاشایی تو این زمینه بسیار ضعیف بود و چه از نظر آهنگسازی و تنظیم)...
هیچی نمیگم دیگه ولی هوادارای این خواننده ها که هم جوایز زیادی گرفتن که دلیل بر خوب بودنشونه و هم بخاطر تعداد هواداراشون که چندبرابر پاشایی هستن بازم ادعایی ندارن
ولی امثال شماها با حرفایی مثل دنیا منتظر این آلبومه.انقلاب تو موسیقی کشور:|.بهترین آلبوم بیست ساله اخیر دوست دارید خدابیامرز رو خیلی بالاتر از چیزی که بود نشون بدید
به قول معروف قلک هرچی پرتر باشه صداش کمتره ولی اگه توش یه سکه باشه و بقیش خالی باشه سر و صداش زیاده
حالا هی بشینید اینجا منتظر آلبومی باشید که موسیقی کشور رو تکون بده..هه
بای

191.167.36.117
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:55
سروش .

یكی هست.. عزیز اینكه ی البوم و كار چیزی اضافه كنه رو یكم باید هارمونی و موسیقی بدونیم نه روش های مختلف تخلیه احساسات...تازه اگر هم بخوایم از احساس حرف بزنیم بازم هم كم هنرمند قوی نداریم مثلا رستاك یا مازیار فلاحی و... در ضمن صدای خواجه امیری رو جای دیگه نگی افكت داره زشته......wake wake. خ محترمانه و خوب حرف زد الان باز همه میان میگن.ط علتشم تعصب الكیه.....

186.239.171.245
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 03:50
Saman (UK)in Iran

حتما از یگانه میزد جلو چنانکه امثال یگانه هم خیلی نگرانش بودن!
در مورد اجرا زندم بیخود بحث نکنید من اجرای زنده بدون میکش رو دیده بودم بسیار ژوست و با ویبریشنهای درست و غیره میخوند...یگانه کلا در مقابل پاشایی صداش مخدوشه...!!

42.156.201.234
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 09:43
يكي هست كه ديگه نيست

تو رو خدا يكي به من بگه اون كارشناس موسيقي كه اصلا فك نمي كنم كارشناس باشه كيه كه گفته البوم يراحي و يگانه سطح موسيقي اين مملكت رو برده بالا اگه ميخواي دونه دونه اهنگ هاي البوم يگانه رو تحليل كنم ببينم چي رو به تنظيم و اهنگسازي اين كشور اضافه كرده كه من هيچي عايدم نشد ه

26.11.37.52
یکشنبه 4 مرداد 1394 - 14:44

مرتضی تلاششو کرده بود ... ایشالا آلبوم در خور توجهی میشه ... روحش شاد

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 15:26

مرتضى پاشايى زود رفت وگرنه اگه مثل خيلى از هنرمندها ٢٠سال ديگه زنده ميموند اونوقت ميديدين كه همه رو پشت سر ميذاشت همونطور كه اين اواخر اين كارو كرد چقدر حيفت بود مرتضى

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 15:33

یا خداا.. وقتی اولین ترک آلبوم اسمش عشقه رو بشنوم، چی میشه! خدایا خودت رحم کن، از الان احساساتی شدم، قلبم میلرزه.. واای با آهنگ اسمش عشقه چه بغضی بترکونم..
یکی که صاف و ساده با من قدم زد، تو امتداد شب تنهایی جاده..
دست خودم نیست، قلبم میلرزه بی اراده..
به کوری چشم حسودا،منتظر انجار موسیقی هستیم.

روحت شاد امپراطور.. تا ابد دوستت داریم.

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 17:35

آلبومي كه صاحبش حاضر نيست، آلبومي كه خيلي چيزاش سليقه ي مرتضي نيست، آلبومي كه امضاي مرتضي پاش نيست ولي به اسم مرتضي است، آلبومي كه اسمش عشقه...

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 17:43

شرکت توزیع تاریخ 25 مرداد رو اعلام کرده البته اگه تغییر نکنه

یکشنبه 4 مرداد 1394 - 22:40

مرتضی توی این مدت کم ای قدر طرفدار داشت و موفق بود مطمنا اگر چند سال دیگه زنده بود طوری عمل می کرد که هر چی خوانندس جلوش سر خم میکردند.بی صبرانه منتظریم.دوست داریم مرتضی

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 03:50

اول از همه باید بگم متاسفم برا یه سری از دوستان ک انقدررررر ب دور از ادب نظر میدن.. انقدر وقت ندارم ک بتونم بعضی از این کامنتای بی محتوا و بی ادبانه رو بخونم و جوابشونو بدم..
متاسفم برای بعضی از مردممون (تاکید میکنم بعضی از مردم) ک هنوز سطح ادب و درکشون خیلی پایینه..
ب بعضی از دوستان خانواده خاص خودم هم بگم "خواهشا انقدر جو ندید ک بهترین خواننده جهان مرتضاست و همه دنیا منتظر این آلبوم هستن و ..." ک اینا هم بیان بخندن و مرتضی عزیز رو ب بازی و تمسخر بگیرن!!
بازم متاسفم برا اونایی ک نمیتونن محترمانه نظرشونو اعلام کنن و ب دور از ذره ای انصاف و ادب صحبت میکنن..
و در آخر بی صبرانه منتظر شنیدن آلبومم.. خدا کنه این دفعه حرفشون واقعیت داشته باشه!
روح مرتضی شاد..
موسیقی ما لطفا تایید کن :)

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 11:33

انتظاااااااااااااااااااار داره به پایان میرسه
واااااااااااااای خدایا شکرت نمیدونم وقتی شنیدم اهنگاشو چه حالی میشم واقعا میترسم از اون روزی که بخوام پلی کنم ====((اسمش عشقهههههههههههههههههههه))====
این آلبوم بی نظیر ترین و شاهکارترین آلبوم تو این چند سال اخیر خواهد بود ماندگارترین صدا
مرتضی عزیزم تا ابد تو دل همه مردمت جا خواهی داشت و فراموش نخواهی شد و بدون همه هوادارات حمایتت میکنن٬٬٬
روحت شاد اسطوره
یادت گرامیییییی امپراطور دلهای پاک ایران زمین
به قول مرتضی دوستون داریم تا ابدددددددددد

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 14:41
* بهار *

ساغر جان.. من همون بهارم.. شماها چرا دیگه نیستین؟؟ :(
امیدوارم یاد مرتضی تا ابد تو دل های مردم زنده بمونه..

192.74.113.248
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 17:40

خدا رو شکر خیلی وقت بود منتظر شنیدن این خبر بودم
تو تمام این مدت همه ی دلخوشیم به آماده شدن این آلبوم بود
آخرین یادگاری امپراطورمو رو چشمام میذارم
مطمئنم حالش خیلی خوبه

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 20:04

اقا ما يه هنرمند رو دوست داريم .اومديم تو اين صفحه با بقيه طرفداراش بگيم كه دوسش داريم حالا يه مشت ادم عقده اى حسود بد بخت اومدن اينجا ميخوان به ما ثابت كنن كه احساس و اعتقاد ما نسبت به خواننده مورد علاقمون غلطه. پاشين برين دنبال كارو زندگيتون . ما تا ابد دوسش داريم شما هم تا ابد بسوزين

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:49

هنرمندي كه معروف و محبوب ميشه، به غير از هنر و حرفه اي كه داره، يه چيز ديگه اي هم در محبوبيتش نقش داره،
چيزي به اسم شخصيت!! كه متاسفانه خيلي از هنرمنداي ما در اين زمينه حرفي براي گفتن ندارن. به هر حال محبوبيت مرتضي پاشايي الكي نبود، همه هم ميدونن و نيازي به توضيح دادنش نيست.
علاوه بر هنرش، شخصيت خاصي كه داشت اين همه ادم رو به خودش جذب كرد
و يك موضوع ديگه، طرفدارهاي يك هنرمند، نشان دهنده ي سطح هنر و شخصيت اون هنرمند هستن.، كامنت ها كاملا گوياي اين مطلبه.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:04

ضمنن دوست عزيزي كه تعريفت از اشعار غني و خاص چيزي مثل اينه:
اگه پولامو بدن واست عروسي ميگيروم.......!!!
سطح انتظار شما سطح موسيقي كشور رو تايين ميكنه، اگر همين طرفدارهاي يگانه اينقدر متعصب نبودن و هر چي كه خوند نميگفتن عااليه بهترينه... الان شايد اينقدر افت نكرده بود

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 11:55
alone wake

تعریف من از اشعار غنی یا خاص یعنی آلبوم من خود آن سیزدهم.یعنی آهنگ یوسف.قطار..یا هرروز پاییزه یا مثل مجسمه و دیوار و سال درد...طرفدارای جناب پاشایی اگه خیلی ادعای درک شعر یکی از این شعرارو بشکافن همینجا ببینیم اونا درکشون در چه حده که به ما میگن اینو...حالا بماند که خواننده بزرگتون:)حتی یه شعر در این حد نداشته
اگه قرار باشه امثال امیرخانی با بمانی و صفا و برزویی مقایسه بشن که دیگه اصلا نمیشه با شماها بحث کرد تکلیفتون مشخصه:|خوش باشید

124.214.211.47
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:13

شاید تو کل آثاری که خواسته یا ناخواسته از "مرتضی پاشایی"گوش کردم تنها دو سه تا ترک رو پسندیدم...این دلیل نمیشه که من بخوام سلیقه بقیه رو نقد کنم...سلیقه سلیقه است حالا چه خاص چه معمولی...چه عالی چه افتضاح...اما اینکه چون ایشون به اون شکل فوت شدن،یه همچین جو سنگینی ایجاد بشه و اغراق های عجیب و غریب رو ببینیم و بشنویم غیرمنطقیه...من منکر توان ایشون نیستم اما قطعا بیماری ایشون تاثیر جدی تو مخاطبینشون داشت،هرچند که همیشه بخاطر جنگ با این خرچنگ لعنتی و محکم بودن ایشون رو تمجید کردم...اما مرگ ایشون کار رو به جایی رسوند که برادر خواننده شد،پدر و عمو معروف شدن!یه اتفاق نادر که فقط میتونست تو کشور ما و بخاطر وجود تین ایجرها رخ بده...با تمام احترامی که برای ایشون و هواداراشون قائلم اما "پدیده ی پاشایی دوستی" رو فقط بخاطر تعصب و فضای جامعه میدونم...جامعه ای که اسطوره نداشت،خیلی بی دلیل و منطق مرتضی پاشایی رو اسطوره کرد...

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 04:29
مازیار ...

آخ درود برتو :-)
والا ما هم از اولش داربم همینو میگیم اما متهم شدیم به بی احساس بودن،حسادت،تهمت زدن،تخریب کردن...
من میگم فازتون چیه میگین پاشایی بهترین خواننده دنیاست و آلبومشم بهترین آلبوم دنیاست؟میگن تو حسودی مگه نمیبینی که هست؟
من فقط به یه شخص خاص گفتم دختری و پونزده سالتم نیست اما میگن نه تو منظورت همه طرفداراش بود...
واقعا که بعضی طرفدارای اون مرحوم،عجییییییییب عتیقن...

149.197.96.247
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 12:30
فاطمه.ط

آقای مازیار حق باشماست شخص شما فقط یه کاربر خاص رو 15ساله خطاب کردین قبول.......ولی نگین که نشنیدین توی خیلی از سایتا از خیلی قبلترا تقریبا"از همون اوایل پرواز مرتضی خیلیا گفتن ودارن میگین که هوادارای پاشایی بچه مدرسه ای و...ازاینجورچیزان....اگه هم به کامنت شما جوابی داده شد خیلی کلی بود منظور شما تنها نبودین شما اگه همین پیجو هم دیده باشین میبینین که باز بعضیا همین حرفو زدن ...هوادارای مرتضی عتیقن؟؟؟؟ حق باشماست هواداراش عتیقن آخه درست عین عتیقه ,قیمتی و باارزشن...مرتضی هم اینو میدونسته که به هواداراش گفته خاص......

244.72.1.176
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:35
مازیار ...

خانم فاطمه.ط...
من مسوول حرفای بقیه نیستم...هرکی هرچی میگه اگه جوابی دارین باید به خودش داده بشه نه به کامنت من...من خودم تو کامنت بعدیم گفتم فقط منظورم به همون طرفدار خاص بود و پاشایی طرفدار باسواد و فهمیده کم نداره...اما بازم هرکس از راه رسید به من گفت منظورت به همه هواداراش بوده...
بعدشم شما جواب سوالی که بالا پرسیدمو ندادین...واقعا به نظرت پاشایی و آلبومش و آهنگاش جزو بهترینای دنیان؟؟؟
خودت میدونی که نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس چرا وقتی یکی یه همچین کامنتی گذاشت و همچین حرف الکی ای زد و من جوابشو دادم،اومدی توپیدی به من و منو بیکار و جنجال طلب و تمسخرکننده خطاب کردی و گفتی برو پی کارت؟؟؟ها؟؟؟

8.65.127.31
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 18:07
فاطمه.ط

درست میگین شما به خدا من خودمم همیشه گفتم ومیگم که خود هوادارا باعث میشن به یه خواننده حمله بشه مثل همین جا یا هوادارای چاووشی بس که میگن میلیونی واز اینجور چیزا همه رو علیه خودشون بلند میکنن یا هر خواننده ی دیگه متاسفانه بچه ها نوستالزی هاشونو میارن اینجا میگن خوب همینه که بقیه هم ازشون خرده میگیرن به قول اون نویسنده که گفته هوادارا میان چندتا چیز میگن مخالفام همونارو دستشون میگیرن برا تخریب وجهه مرتضی اصلا"موسیقی ایران چه ربطی به موسیقی جهان داره که البوم مرتضی یا هر خواننده ی ایرانی دیگه ای بخواد بهترینه جهان شه؟جهان که میگن مطمئنا" یه استعارست از ایران شما اینجوری فرض کنین ....مثلا الان که سلنا گومز یا جنیفر لوپز یا اوباما که منتظر این آلبوم نیستن ......پس جهان منظور همون موسیقی ایرانه....خودمم نفهمیدم چی گفتم نمیدونم منظورمو درست گفتم یانه بیخیال شیم بهتره بس که ایرانو جهان کردم قاطی شدم ......من از شما عذر میخوام واقعا" جناب مازیار اگه موردی پیش اومده ...

19.163.249.97
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:15

آقایون خانوما
شما اگر با مصطفی یا ناصر پاشایی در ارتباط هستید بهشون بگید اینهمه مردم رو زجر ندن.
لااقل ی دمویی از آلبوم منتشر کنند دل طرفداراشو شاد کنند.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:58

با احترام به مرحوم مرتضی پاشایی
اونایی که میان نظر میدن میگن
اپراطور/بهترین/دنیا/تا/ابد/اوج/و......
انشالله ده سال دیگه زنده باشن اونوقت میبینیم این القاب که برای اثرات ماندگاره اونموقع هم صدق میکنه یا...:-)
ده سال دیگه فقط

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 04:33

مرتضی پاشایی هنرمندی خود ساخته و واقعی و با صدایی مخصوص و شخصیتی دوست داشتنی و محکم که به قلب کسانی که درون با احساس و وجدان بیداری دارند و به دنبال یک الگو پاک و شایسته و جوان و زیبا و خاص بودند نفوذ عمیق میکرد . کسی که شبیه هیچکس نبود.
به نظر من مرتضی پاشایی جزو ۱۰ تن بهترین های دنیاست اگر ایجنت هایی به مانند مایکل جکسون داشت که امکانات میلیاردی صرف ویدیو واینترنشنال مارکتینگ و غیره میشد آنوقت در دنیا هم شناخته و محبوب میشد .
همچنین اگر اکثریت عاشقان مرتضی تین ایجر باشند پس باید گفت در کارش بسیارموفق بوده است چون این آرزوی هرهنرمند موزیک پاپ است که قشر نوجوان را بتواند جلب کند.
متاسفانه بخت با ایرانیان نبود او را از دست دادند.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 11:30
مازیار ...

یا خداااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این دیگه چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جزو 10 تن بهترین دنیاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و بازهم توهمات طرفدارای پاشایی...اگه اینجوری میشد اونوقت اونجوری میشد...اگه امکانات مایکل جکسونو داشت جهانی میشد...عجبااااااااا...با دوتا اما و اگر و تخیل قوی ناگهان پاشایی از یه خواننده درجه دوم سوم ایرانی رفت بغل مایکل جکسون و جهانی شد...

54.75.239.177
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 12:05
alone wake

وجدان بیدار:|نفوذ عمیق:| 10تن بهترین های دنیا:|شبیه هیچ کس نبود:|مثل مایکل جکسون:|بخت با ایرانیان یار نبود:|محبوب در دنیا:|
اقا انصافا ماها هیچی،خودتون خندتون نمیگیره؟:|آرزوی هنرمندتون این بود که بتونه رنج سنی 12تا17سال روجذب خودش کنه؟:|
تبریک میگم به تمام این تفکراتی که دارید و نوشتیدشون...واقعا آفرین...آدم دیگه میمونه چی بهتون بگه وقتی با این حرفا میایید جلو

166.213.95.101
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 09:30

:))))))) ... سواد و طررز صحبتا ک قشنگ معلومه احساسیو از رو عقل نیس!!! یا با این کارتون میخواین تخریب کنین یا واقعا ز موسیقی چیزی نمیدونین!!! :))) بابا اسم شادمهر اوردنم زشته تو این پست بخدا چ برسه یگانه و یراحی و صادقی و بقیه.. با این کاراتون باعث میشین البوم مثلا اسمونیتون کم بفروشه فقط.. همین... چیزی ک خوب باشه ک دیگه نیاز به قربون صدقه و فلان نداره.. معلومه پشیزی نمیرزه پس... بعد لطفا بگین امپراطورتون جز دو تا ساز پیانو وگیتار چی بلد بود!!!؟ اخرالزمان شده

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:19
فاطمه.ط

آقا ما احساسی حرف میزنیم ؟مااشتباه میکنیم؟ماهیچی بلدنیستیم ؟خوب بذارین تو اشتباه خودمون بمونیم همین ...اینجا هوادارای مرتضی از احساسشون حرف میزنن شما میتازین بهشون ...اگه از نظر شما اشتباه میکنن خوب بذارین اشتباه کنن راحت بذارین آدمو تو روخدا ....خیلی آدمو آزار میدین به قرآن من خودم هروقت میام اینجا کامنت میدم والا پشیمون میشم .....عزیزان آلبوم اگه حتی فروشم نکنه هیچ اتفاقی نمی افته هیچی عوض نمیشه هرکی مرتضی رو دوس داره آلبومشو تهیه میکنه هرکی هم نه که هیچی همین برا ماکافیه مهم اینه هواداراش ازش راضی باشن که خدارو شکر هستن حالا چندتا فروش کنه مهم نیست واقعا"مهم نیست به قول خودتون با تعریف وتمجید وقربون صدقه نمیشه چیزی رو بالا برد وبهش ارزش داد مرتضی اگه تو دل آدمایی جاداره که عمقا"دوسش دارن واز ته دلشون براش اشک میریزن به خاطر 4تا تعریف وقربون صدقه نیست شایستگیشو داشته مطمئنا" ....حالا میخواد هواداراش 10نفر باشن یا یه دنیا چه فرقی داره مهم اینه همون تعدادی هم که دوسش دارن با جونشون دوسش دارن ....درضمن اگه چیزی که خوب باشه نیاز به قربون صدقه نداره پس چی نیاز به قربون صدقه داره ؟ لابد شما کلا"با قربون صدقه مشکل دارین.....اگه این آلبوم برا شماها پشیزه برا هواداراش اسمش عشقه ......آهنگاشو که گوش نمیکنین دیگه چه فرقی داره براتون که چندتا ساز بلده واقعا"چه فرقی داره ....من که نمیفهمم شماهارو .......

61.42.229.211
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 17:22
* بهار *

برو بابا آقاااا..
چی میگی شما واسه خودت؟!!
هی هر چی میگی.. ما هیچی نمیگیم.. شما بیشتر جلو میرین..
مگه شادمهر کی بوده ک میگی اسم شادمهر رو تو این پست‌ آوردن هم زشته!!! چ برسه ب یراحی و صادقی و یگانه!! مگه اینا کی هستن؟؟
همشون مثل همن... این خواننده هایی ک گفتی همشون خوب.. قبول دارم.. ولی مگه اینا چیشون سرتر از کارای مرتضاست ک اینجوری حرف میزنی؟؟
آقا برو تو پستای خواننده ی مورد علاقه خودت نظر بده.. والاااا..
موسیقی ما مدیونی اگه تایید نکنییییی...

177.35.226.153
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 11:51

سامان،اقا سامان،جناب سامان ،لطف كن برو تو سايتى كه در مورد خواننده مورد علاقه خودت مطلب گذاشتن اونجا اظهار نظر كن .شدى مل كسى كه به مهمونى دعوت نشده نه تنها بى دعوت بره مهمونى بلكه هى بشينه از صاحبخونه و مهمونا ايراد بگيره پاشو پاشو برو خونه تون پسر خوب افرين

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر پاشایی: آخرین آلبوم «مرتضی پاشایی» در هفته‌های آینده منتشر می‌شود | موسیقی ما