برنامه یاد بعضی نفرات
 
دو نوازی تنبور و دودوک
سهراب پورناظری «شبگرد کولی باد» را منتشر می‌کند
موسیقی ما - «سهراب پورناظری» آلبوم «شبگرد کولی باد» را شامل دو نوازی تنبور و دودوک منتشر می‌کند. این آلبوم بداهه‌نوازی در مقام اصفهان و نوا، با استفاده از فضاهای موسیقی تنبور و موسیقی ارمنی  است.

پورناظری، خود در این اثر «تنبور» نواخته و «روبیک آروسیان» نوازندگی دودوک را برعهده داشته است، ضمن آنکه شهاب پارنج و حسین ذهاوی نیز پرکاشن این اثر را نواخته‌اند. «شبگرد کولی باد» در سال در سالِ 89 در لس‌آنجلس ضبط شده و حالا توسط شرکت «ایران‌گام» به بازار می‌آید.

آخرین اثری که از سهراب پورناظری در ایران متشر شده، می‌توان به آلبوم «آرایش غلیظ» با همراهی «همایون شجریان» اشاره کرد. او چند اثر نیز آماده‌ی انتشار دارد که از جمله‌ی آنان می‌توان به «آیینه‌ها» اشاره کرد که به زودی به انتشار درخواهد آمد. «پورناظری» همچنین اوایل سالِ جاری، اجراهای متفاوتی  در خارج از ایران داشته است. اجرا در سالن اپرای شهر رنس فرانسه و همچنین تئاتر گابریل دورزیات شهر اپرنی این کشور از جمله‌ی آنان است. این نوازنده و آهنگساز در این اجراها، پروژه‌ی «سرزمین» را روی صحنه برد، پروژه‌ای موسیقایی که براساس موسیقی سرزمین های کرد نشین و با گویش های مختلف زبان کردی ساخته و تنظیم شده بود. این اثر همچنین در کشورهای فرانسه، بلژیک، هلند و اتریش اجرا شدند، برگزاری کنسرت همراه با گروه موسیقی «شمس» در تئاتر شهر پاریس نیز از دیگر اجراهای این نوازنده و آهنگساز است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 14:37

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 15:16

قطعا عالیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهراب پورناظری «شبگرد کولی باد» را منتشر می‌کند | موسیقی ما