برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از آغاز فعالیت موسسه «آوای آبی رود» خبر داد
«محمد معتمدی» هم به جمع ناشران موسیقی پیوست
موسیقی ما – اولین نشست مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری روز سه شنبه 23 تیرماه با حضور فعالان این حوزه و ناشران موسیقی برگزار شد. در آن جلسه پس از تصویب اساسنامه، رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره صورت گرفت. «بابک چمن آرا»، «محسن رجب‌پور»، «مهدی کاشی»، «رامین صدیقی» و «امیرعباس ستایشگر» با کسب بیشترین آرا بر مسند هیئت مدیره این مجمع صنفی قرار گرفتند. اما یکی از نکات جالب، حضور «محمد معتمدی» به عنوان یکی از اعضای صنف ناشران موسیقی در آن جلسه بود. این خواننده موسیقی اصیل ایرانی اخیرا نسبت به تاسیس موسسه «آوای آبی رود» اقدام کرده و به زودی چند آلبوم را هم منتشر خواهد کرد. محمد معمتدی در حاشیه نشست مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برای اولین بار از جزئیات فعالیت جدید خود به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت.
 
  • *فعالیت موسسه آوای آبی رود آغاز شده است؟
فعالیت موسسه ما به زودی آغاز خواهد شد. چند اثر خوب و درجه یک تولید کرده‌ایم و می‌خواهیم با قدرت وارد عرصه نشر شویم.
 
  • *فقط آثار موسیقی سنتی را منتشر خواهید کرد؟
من عنوان موسیقی اصیل یا ملی یا کلاسیک ایرانی را انتخاب می‌کنم اما با در نظر گرفتن ذائقه دایره بازتری از مخاطبان فعالیت خواهیم داشت.
 
  • *این روزها برخی از خواننده‌ها نسبت تاسیس شرکت‌های موسیقی اقدام کرده‌اند و قصد دارند آثاری که تولید می‌کنند فقط با لیبل موسسه خودشان به بازار ارائه شود. شما هم دیگر با هیچ تهیه کننده یا شرکتی همکاری نخواهید داشت؟
لزومی ندارد که من با هیچ شرکت دیگری فعالیت نداشته باشم. اما برای اینکه یک تمرکز و هدف‌مندی روی انتشار آثارم باشد، دوست دارم که قالب آثارم را خودم منتشر کنم. اغلب تهیه‌کننده‌هایی که در این جلسه می‌بینید دوستان و عزیزان ما هستند و ممکن است با هرکدام از آنها هم فعالیت داشته باشیم.
 
  • *فکر می‌کنید آینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری که امروز جلسه اول آن برگزار شد چگونه باشد؟ آیا می‌تواند تغییری در اوضاع تولید و نشر آثار موسیقی ایجاد کند؟
من به یاد تشکیل خانه موسیقی افتادم. همین روند را در زمان تشکیل خانه موسیقی داشتیم و موزیسین‌ها با امید و آرزوهای زیاد آمدند و رای گیری شد. اما به هیچکدام از آرزوهای خودمان بابت تشکیل خانه موسیقی نرسیدیم. اینجا یک تشکل کوچکتر است اما باز هم با امیدهای زیاد آمده‌ایم. اکثر کسانی که اینجا حضور دارند افراد امینی هستند که سالها در این حوزه زحمت کشیده‌اند. فکر می‌کنم تشکیل این مجمع و تشکل نتایج مثبتی داشته باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 12:03

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 2 مرداد 1394 - 23:16

چقدر بدددددددد ، چرا هنرمندان شركت ميزنند ؟! هنرمند بايد كار هنريشو بكنه و ديگران كه كاراي بيزنس و اجرايي بلدن بايد اينكارارو انجام بدن . عجب دنيايي شده فروشنده ها هم شركت ميزنن ، پخشي ها هم شركت ميزنند و حالا خواننده ها هم م م م م ... بخدا اين روال آسيب جدي به توليدات كيفي خواهد زد ...

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 17:21

چه اسم بدی:
در اوج بی سلیقگی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محمد معتمدی» هم به جمع ناشران موسیقی پیوست | موسیقی ما