برنامه یاد بعضی نفرات
 
از روز یازده سپتامبر تا چهار اکتبر
تور کنسرت‌های «پالت» در نه شهر آمریکا برگزار خواهد شد
موسیقی ما – اعضای گروه «پالت» در ادامه تور بین المللی کنسرت‌های خود به ایالات متحده آمریکا سفر خواهند کرد. خالقان آلبوم «شهر من بخند» این روزها در اروپا به سر می‌برند و مشغول برگزاری اجراهای زنده در شهرهای مختلف قاره سبز هستند. اولین کنسرت آنها در آمریکا روز یازدهم سپتامبر برابر با بیست شهریور در «پرتلند» برگزار می‌شود. تور این گروه در قاره آمریکا تا روز چهارم اکتبر ادامه خواهد داشت و به ترتیب در شهرهای «سن فرانسیسکو»، «لس آنجلس»، «سن دیه‌گو»، «هیوستون»، «آتلانتا»، «میامی»، «پیتسبورگ»، «نیویورک» و «واشنگتن دی سی» روی صحنه خواهند رفت.

شهر من بخند دومین آلبوم رسمی گروه پالت بود و پس از مراسم رونمایی مفصلی که برای آن ترتیب دادند در اردیبهشت سال جاری به بازار عرضه شد. «امید نعمتی» و «روزبه اسفندارمز» و سایر اعضای پالت سپس کنسرت‌های شهر من بخند را در تهران برگزار کردند و به سرعت راهی اروپا شدند.

سرپرست گروه پالت پس از آخرین اجرای زنده این گروه در تهران اعلام کرد: «بعد از اين دو اجرا تا مدت زيادي برنامه ديگري براي اجرا در تهران نداريم و بيشتر تمركز خود را بر كنسرت‌هاي شهرستان‌ها و تور اروپا و آمريكا متمركز خواهيم كرد. ما همانقدر كه دوست داريم در كنار دوستان‌مان در تهران باشيم، دل‌مان برای دوستان‌مان در ديگر شهرهای كشور و همچنين دوستان و هواداران پالت در خارج از كشور هم تنگ شده است. واقعاً بعد از اين دو اجرا فرصت ديگری برای اجرا در تهران وجود ندارد، چراكه برنامه فشرده‌اي از اجراهای متعدد در ديگر شهرهای ايران و چند شهر اروپايی و بعد آمريكای شمالی داريم.»
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 02:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 27 تیر 1394 - 01:35

۱۱ سپتامبر آمریکا رو منفجر نکنه پالت با این کنسرت !!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های «پالت» در نه شهر آمریکا برگزار خواهد شد | موسیقی ما