برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز در سراسر کشور
آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» منتشر شد
موسیقی ما – از صبح امروز آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، آلبوم «دلا» در 9 قطعه با نام های «دلا»، «زمین خشکتر»، «ای دوست»، «در ازل»، «مسافر»،«نوبهار»، «کاروان عمر»، «بشنو از نی» و «خواست والدین» از صبح امروز به بازار موسیقی کشور آمده است.

بابک رادمنش (پدر سامی یوسف) در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» درباره قطعه دو صدائه در این آلبوم که «سامی یوسف» هم در آن خوانده توضیح می دهد: «زمین خشک تر» اسم این قطعه است. تمام بخش های آهنگسازی و تنظیم و تراسرایی این آلبوم را هم خود من انجام داده ام. اشعار این آلبوم نیز بیشتر در فضاهای عرفانی سیر می کند.»

مهدی شمس، حمید نوری فام و علی فلاحی تهیه کننده های این آلبوم هستند و موسسه «گیتی گویش» صاحب امتیاز اثر به شمار می رود.

«میثم دهقان» (مدیر تولید آلبوم) صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «این آلبوم از صبح امروز در فروشگاه های مرجع موسیقی توزیع شده است و پخش مویرگی آن نیز از صبح فردا در سراسر کشور و سوپر مارکت ها انجام خواهد شد. آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم را نیز خود «بابک رادمنش» انجام داده است.»

این هنرمند پیش از این در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» درباره احتمال برگزاری کنسرت مشترک با «سامی یوسف» در ایران گفته بود: « همه چیز بستگی به آلبوم دارد. کمپانی ایشان با حضورش در کنسرت من موافق کرده و اجازه بدهید آلبوم منتشر شود و ما بازتاب‌ها را ببینیم. بعد درباره تاریخ کنسرت اطلاع رسانی خواهیم کرد.» هر چند این گفته «بابک رادمنش»با واکنش کمپانی طرف قرارداد با «سامی یوسف» رو به رو شد و مسئولین این شرکت در اطلاعیه ای رسمی کنسرت این خواننده را در ایران تکذیب کردند: « اخیرا خبری تحت عنوان کنسرت سامی یوسف در ایران در رسانه های معتبر ایران منتشر شده است که این خبر از طریق شرکت اندانته رکوردز ( شرکت مدیریت و انتشار آثار سامی یوسف) به طور رسمی تکذیب می شود».

 با انتشار این آلبوم نخستین اثر رسمی «سامی یوسف» ستاره ایرانی‌الاصل و مسلمان جهان در ایران به صورت رسمی منتشر شده است.

«موسیقی ما» همچون همیشه از همه دوستداران موسیقی تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 12:53

دیدگاه‌ها

شنبه 13 تیر 1394 - 14:31

چقدر خبر خوشحال کننده ای بود اونم تو این روزها که بیشتر از موسیقی خبرهای ناگوار و ناراحت کننده به گوش می رسه. خوشحالم از اینکه یک ایرانی مقیم خارج از کشور و در واقع یک لس آنجلسی تونست آلبوم مجاز به بازار بده، امیدوارم نگاه مسئولان بازتر بشه و بسیاری از خوانندگان مقیم خارج از کشور از جمله همان خواننده هایی که زیباترین آثارشان را همین بابک رادمنش ساخته بتونن در داخل کشور فعالیت کنند.

دوشنبه 15 تیر 1394 - 11:05
شهاب شریف

لس آنجلسی؟؟؟؟؟بابک رادمنش اولا یک لس انجلسی مثل خیلی ها نیست چه به مضمون چه به مکان. اولا ساکن لندن است و نه لس انجلس. دوم هرچه آهنگ ساخته یا خوانده تماما بوی ایرانی بودن محض دارد.مثل یا مولای جهان خدا بیامرز.
ضمنا بابک رادمنش منع نداشت شرایط حضور در ایران نبود

34.39.118.107
شنبه 13 تیر 1394 - 14:55

لامصب چقد شبیه بیژن هست

شنبه 13 تیر 1394 - 15:15

pedar o pesar

شنبه 13 تیر 1394 - 15:30

درود بر استاد عالي قدر خودم

شنبه 13 تیر 1394 - 16:32

بسیارخوشحالم که بالاخره این البوم به بازاراومددرزمانه ای که اغلب البوم هاوترانه هامفاهیمی سطحی دارنداین البوم در ماه رمضان پخش شدوالبوم کلش معنویست ملودیهاوتنظیم هابسیارلطیف وشاعرانه اس کاش بقیه هنرمندان ماهم به جای اینکه به سمت کارهای بازاری ویه بارمصرف برن کارهایی روتولیدکنندکه ازدل بربیاداستادرادمنش نیازی به تعریف ندارندایشون از بهترین های اهنگسازی پاپ ایران در 17سال گذشته هستنئامیدوارم ایشون باخوانندگان دیگرهم همکاری کنند

شنبه 13 تیر 1394 - 17:55

من عاشق مرامشم

شنبه 13 تیر 1394 - 18:50

پدر و پسر

شنبه 13 تیر 1394 - 22:10

کاش حداقل یک ترانه به زبان مادریشان ترکی هم در آلبوم گنجانده بودند.

یکشنبه 14 تیر 1394 - 00:32

خوشا به حالت سامي جان ..واقعا به ايمان و قداستت غبطه ميخورم پسر
علي رغم مهيا بودن لذت هاي دنيوي به راحتي به خاطر عشقي كه به قافله سالار ما محمد رسوالله و مهمتر خدا داشتي راحت پشت به دنيا زدي و سعادت عقبي رو انتخاب كردي..
خيلي از خوانندگان لس انجلسي شهرتشون فقط تو جامعه ايرانه و غوطه ور شهوات و گناه شدند ولي تو شهرت جهاني داري راه خدا رو انتخاب كردي..
خيلي ها اب ندارند وگرنه وشناگران ماهري هستند..
مطمئنم اگه خودت راه ناصواب رو انتخاب ميكردي پدرت جلوت رو نميگرفت ...
فوق العاده اي پسر
فوق العاده
ممنون ازون شعرز زيبايي كه براي امام رضا خوندي خيلي جوون پاكي هستي اميدوارم نور حقانيا امام رضا كمكت كنه راه درست تر رو بشناسي و شيعه بشي ..
اگرچه الان هم معركه اي
خييييييييييييلي به ايمانت غبطه ميخورم خييييلي

یکشنبه 14 تیر 1394 - 00:33

اميدوارم چند تا كار مشترك با دكتر اصفهاني داشته باشي

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» منتشر شد | موسیقی ما