برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل 94» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد
امیرعلی بهادری: اگر تصمیم‌گیری برعهده من بود، «بنیامین» را برای اجرای تیتراژ ماه عسل انتخاب می‌کردم
موسیقی ما – برنامه «ماه عسل» پای ثابت لحظات افطار شبکه سه طی ده سال اخیر است. برنامه ای که تا کنون تغییر و تحولات گوناگونی را به خود دیده اما تیتراژهایش از همان سال اول تا امروز همیشه مورد توجه مخاطبان بوده است. امسال هم «احسان علیخانی»، تهیه کننده و مجری ماه عسل 94، به سراغ دو خواننده‌ای رفت که پیش از این سابقه همکاری با آنها را نداشت. تیتراژ پایانی را «احسان خواجه امیری» بدون حاشیه اجرا کرد. اما تیتراژ ابتدایی آن از حدود یک ماه قبل دستخوش تغییرات و حواشی گوناگون بود. در ابتدا اعلام شد که صدای «بابک جهانبخش» در تیتراژ اول این برنامه شنیده خواهد شد. اما در ادامه شایعات پیرامون «امیرعلی بهادری» قوت گرفت. سرانجام این موزیسین جوان در اولین تجربه تیتراژخوانی خود از طریق قاب ماه عسل به منازل مخاطبان راه پیدا کرد. چند روز پس از آغاز ماه مبارک رمضان با امیرعلی بهادری به گفتگو نشستیم و از او درباره این تجربه جدید پرسیدیم. او ناگفته‌هایی درباره تیتراژ ماه عسل داشت و نظرات خود درباره برخی انتقادات را مطرح کرد. این گفتگو را در ادامه می خوانید:

 
  • *پس از اینکه خبر حضور «بابک جهانبخش» در تیتراژ ماه عسل 94 منتشر شد، او از حضور در این برنامه کناره گیری کرد. همزمان این شایعه قوت گرفت که او با شما به عنوان سازنده ملودی اثر به مشکل برخورده است. این موضوع صحت داشت؟
بابک جان با من مشکلی نداشت و برخورد بسیار خوبی با همدیگر داشتیم. اتفاقا قرار شد در کارهای شخصی بابک هم همکاری داشته باشیم. این موسیقی که من ساختم و با صدای خودم هم منتشر شد سلیقه من بود. گاهی اوقات ممکن است سلایق افراد با یکدیگر همخوانی نداشته باشد و کاملا طبیعی است. اما باز هم می گویم که قرار شده در آینده ما همکاری‌هایی داشته باشیم.

 
  • *این ملودی و شعری که شما اجرا کردید دقیقا همان است که قرار بود بابک جهانبخش بخواند؟
پس از این تغییرات بود که یک مقدار ملودی کار با همراهی «مهدی یراحی» عزیز ویرایش شد. زیرا او بیشتر در جریان فضای ماه عسل بود. با«روزبه بمانی» هم فکری و هم صحبتی داشتیم که همین مساله روی نوشتن ترانه تاثیر دارد.

 
  • *اگر که بابک جهانبخش هم قرار بود کار را بخواند باز هم «آرون حسینی» تنظیم کننده بود؟
از من در این زمینه پرسیدند و «آرون حسینی» را پیشنهاد دادم. زیرا ما با هم کار می کنیم و در این زمینه حرفه ای است. به دلیل اینکه «احسان علیخانی» مشغله زیادی داشت، مهدی یراحی مدیر هنری این پروژه بود. مهدی پذیرفت اما نمی دانم که بابک با این موضوع موافق بود یا خیر. خدا را شکر هم این اثر را خوب و متفاوت تنظیم کرد. در این بین «پیمان میرزایی» هم نقش به سزایی داشت. او از دوستان خیلی نزدیک من است که با هم زندگی می کنیم و در تنظیم و میکس و مستر کارهای من همیشه حضور داشته و در تیتراژ ماه عسل هم کمک کرد.
 
  • *این تغییر و تحولات فکر می کنم باعث شد که کار شما در مدت یک هفته یا کمتر تولید شود. درست است؟
تقریبا در کمتر از یک هفته این کار تولید شد و به صورت شبانه روزی و شیفتی پای این کار بودیم. یعنی من می خوابیدم، پیمان میرزایی کار را پیش می برد. او می خوابید و آرون کارها را انجام می داد و با همراهی یکدیگر توانستیم این اثر را تولید کنیم.

 
  • *یکی از انتقادات جدی به تیتراژهای ماه رمضان این است که معمولا در مدت زمان کوتاهی و اغلب با عجله تولید می شوند. فکر می کنید اگر زمان بیشتری داشتید می توانستید اثر بهتری تولید کنید؟ یا این بهترین خروجی بود که می توانستید برای ماه عسل ارائه کنید؟
از نظر تنظیم و میکس و مسترینگ هرچه زمان بیشتری داشته باشید قطعا اثر بهتری تولید خواهید کرد. خصوصا در بحث مستر گاهی می توانید تا دو هفته آزمون و خطا داشته باشید و با گوش باز به نکات ریز اثر توجه کنید. «محمد فلاحی» پا به پای ما کار کرد و هنوز هم مشغول ویرایش های ریز روی این قطعه است. شرایط تیتراژ تلویزیونی به گونه ای است که اگر اثری ویرایش لازم داشت می توانید لحاظ کنید تا شب بعد، پخش شود. اما از نظر ترانه و ملودی کلا بحث زمانی که در اختیار داشته باشم برایم تفاوت زیادی ندارد.

 
  • *طی این چند روز نظرات مثبت در مورد این کار وجود داشت اما بازخوردهای منفی خصوصا از جانب طرفداران زنده یاد «مرتضی پاشایی» هم به چشم می خورد. نظر شما چیست ؟
جا دارد که از زنده یاد «مرتضی پاشایی» قدردانی و تشکر کنیم و من شخصا احساس ایشان را خیلی دوست داشت. شاید جالب باشد بدانید که مرتضی پاشایی سفارش چند اثر را به من داد و قرار بود همکاری کنیم. اما متاسفانه بخت و اقبال با ما یار نبود و ایشان به دیار باقی شتافتند. مطمئن هستم که اگر ایشان زنده بود مطمئنا تیتراژ امسال ماه عسل را شخص دیگری می خواند و امسال هم نوبت من شد.

 
  • *به غیر از خودتان فکر می کنید چه کسی برای خواندن تیتراژ اول ماه عسل 94 مناسب بود؟
ایجاد حس و حال جدید در تیتراژ ماه عسل ریسک احسان علیخانی بود. او به من لطف داشت و اعتماد کرد و این ریسک را پذیرفت. انشاالله که من توانسته باشم نظر مثبت ایشان و مخاطبان ماه عسل را جلب کرده باشم. اما اگر تصمیم گیری بر عهده من بود، «بنیامین» را برای اجرای تیتراژ ابتدایی ماه عسل انتخاب می کردم. همین الان هم می گویم که بنیامین برای اجرای این تیتراژ مناسب بود.

 
  • *خیلی از خواننده های ماه عسل با تیتراژ این برنامه به شهرت رسیدند و اگر نام آنها را در میان قشر عامه جامعه مطرح کنید، می گویند همان خواننده ماه عسل. منظور من از قشر عامه کسانی است که موسیقی را به شکل جدی دنبال نمی کنند. می خواهم بدانم که آیا چنین اتفاقی برای شما رخ خواهد داد یا آلبومی که در دست انتشار دارید به گونه ای است که حتی آن قشر هم شما را فقط با این آلبوم خواهند شناخت؟
آلبوم من و این تیتراژ جایگاه خود را دارند. ماه عسل اتفاقی بود که در این بین رخ داد و در تلاطم زندگی من یک معجزه بود. این قطعه حال و هوای ماه رمضان و این برنامه را دارد. از سوی دیگر آلبوم را با نگرش به مردمی بودن طراحی کرده‌ام ولی در بخش تکنیکی و تخصصی تمام هدف من این است که موزیسین پسند باشد تا بتوانم از آن امتحان هم سربلند بیرون بیایم.

 
  • *از آلبوم جدید چه خبر؟
درباره جزئیات این آلبوم نمی توانم صحبت کنم. اما از کلیاتش اگر بخواهم بگویم می توانم به این نکته اشاره کنم که موضوع و چیدمان جالبی دارد. آلبوم درباره عشق ولی از یک نگاه دیگر است. با توجه به تک قطعاتی که تا کنون منتشر شده نظیر «من از این شهر میرم» یا «نگران نباش» تقریبا موضوع کلی آلبوم هم مشخص شده است. آلبوم جالبی شده و به نظر خودمان هم متفاوت است.

 
  • *این اثر چه زمانی به بازار می آید؟
انشاالله تا 2 ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد. زیرا یک ماه قصد تبلیغات داریم و امیدوارم بتوانیم تا همان 2 ماه دیگر کار را در بازار منتشر کنیم. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 21:08

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:31

آهنگ سازیش تو آلبوم مهدی یراحی معرکه بود.خداکنه برای محسن یا سامان آهنگ بسازه،مطمئنم شاهکار در میاد.

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 22:49
حامد

آقای بهادری خواننده خوش آتیه کشورند.ولی کارشون در مقایسه با کارای آقا پاشایی ،فرزین،بنیامین بهادری،یگانه و یغمایی واقعا بد بود.ایکاش همون آقای جهانبخش میخوندن

65.108.22.32
پنجشنبه 11 تیر 1394 - 14:00
مهدی ♥سامان جلیلی♥

سامان تا الآن برای تمامی ترک هاش خودش آهنگسازی کرده و ضعفی نداشته به جز آهنگ های 6 و 8 سامان که ملودی هاش تقریباً یکنواخت بوده مئل دوست دارم و ستاره .. سامان گوش هوادارش رو به آهنگسازی خودش عادت داده و اگه شخص دیگری بخواد براش آهنگسازی کنه شاید به دل هوادارا نشینه هر چند تنوع لازمه ..

148.45.217.151
چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:35

Ba ehsanm mosahebe konid

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:35

خودش واقعاعالیه

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:35

معلومه چون بنیامین بهترینه?✌

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:35

مرسى امير على بهادرى...خودشم خيلى خوبه البته...

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:40

معلوم نیست چه قدر پول داده تا این تیتراژ رو گرفته ......

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 16:06
بهار

باز قضاوت های بیخود و نابجا شروع شد.. زشته ب خدا!! چرا راجع ب چیزی ک نمیدونین و فقط ساخته ی ذهن خودتونه.. انقدر با اعتماد ب نفس نظر میدین؟!
لازم میدونم اینم بگم ک بنده نه طرفدار این آقای امیرعلی بهادری هستم.. و نه اصلا از این تیتراژ خوشم اومده..
فقط خواستم بگم راجع ب چیزی ک نمیدونین.. الکی حرف نزنین.. و بیخودی ب هر کس تهمت نزنین!
واقعا بعضی از مردم ما کی میخوان این موضوع رو بفهمن!!!

219.44.46.158
یکشنبه 28 تیر 1394 - 13:22
مهسا

اتفاقا خیلی هم عالی بود.به ما که واقعا حال خوشی داد.واقعا ازش از صمیم قلب تشکر میکنم

13.214.174.170
چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:40

با شهاب رمضان مصاحبه کنید

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:40

تیتراژ قشنگی خونده

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:40

انتخاب ایشون بجا و عالی بود. بسه دیگه ...پرستی. صدای آرامش بخشی دارن.

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 16:11
بهار

خجالت بکشین!! شما بس کنین!!
یعنی شما اگه یکی رو دوست داری.. اون شخص ب رحمت خدا بره.. بعد شما بازم اونو بعد مرگش هم دوست داشته باشی و بخوای پیگیر مسائل مربوط ب اون شخص باشی و علاقت ب اون رو نشون بدی.. یعنی مرده پرستی؟!!!! دیگه بسه این حرفای آزار دهندتون!!
موسیقی ما تایید لطفاااا

22.8.30.2
چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:43

تیتراژ امسال ماه عسل بدترین تیتراژ ماه عسل بود

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:44

امیر علی بهادری خوب بود.اما همون طور که میدونیم همه ما خیلی صداهای خاموشی هستن که هنوز به گوش نرسیدن به دلیل وضع مالی بد خیلی صدا ها که اگر شنیده بشن برابری میکنه با خوانندهای درجه یک الان ما.احسان علیخانی باید این تیتراژ رو به کسی میداد بخونه که هم قوی باشه هم صداش شنیده نشده باشه به دلیل وضع مالی بد خیلی ها هستن.برنامه ما عسل مال مردمه همون طور که به مشکل مردم میرسه باید تیتراژ رو هم به کسی میدادن که لازم بهش داره.و میتونه یه صدای که شنیده نشده رو معروف کنه و به داد خواننده جوان برسه و براش تهیه کننده پیدا شه.دیگر خوانندهای ما اسم و رم دارن دیگه لازم به تیتراژ برنامه ندارن کسانی به تیتراژ لازم دارن که شنیده نشدند.ما میگم درست به دلیل نبود قانون کپی رایت تهیه کننده ای پیدا نمیشه برای خوانندهای جدید و نشنیده شده.خوب ولی صدا سیما که میتونه تیتراژ برنامه هارو بده به صدا های جون بخونن و البته صداهای قوی.چون واقعا خوانندها معروف لازم به تیتراژ ندارن صدا سیما و دیگر نهاد ها درست میگن خوب قانون کپی رایت تو ایران نیست سر همین تهیه کننده برای صدا های جدید پیدا نمیشه.خوب قانون کپی رایت نیست صدا سیما.اما شما میتونید تیتراژ رو به خوانندهای جون بدید تا شنیده شن معروف شن و بعد اون میتونن تهیه کننده گیر بیارن چون معروف شدن.ما عسل رو باید یه خواننده میخوند که وضع مالی خوبی نداره تم برنامه ماه عسل با این کار کامل میشد .ولی متاسفانه هنوز اجرا نشده

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 15:03
امین

ماه عسل سال بعد رو بدیم شما بخونی راضی میشی؟

209.240.197.193
پنجشنبه 11 تیر 1394 - 02:03
م

انصافا عجب کامنتی بود! یه جمله رو پونصد بار گفتین!
کوتاه نوشتن هم صفت خوبیه:)

8.207.180.123
چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:45

قضاوت نیست واقعیت های تلخ موسیقی کشور ماست

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:45

حال نکردم با تیتراژ اولش. فقط خواست الکی معروف کنه یه خواننده رو

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:00

افرین

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:00

دمت گرم امیر علی

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:00

خیلی قشنگه

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:05

من امیرعلی و قبل از خوانندگی و زمانی که ملودی و ترانه واسه احمد سعیدی و زانیار میساختن میشناسم...اصلا اینجا خیلیا نمیدونن ایشون چه ملودی و ترانه های سروده..ترانه از من نگذر که گروه تامین و عادل با اون معروف شدن از ایشونه...و یا ترک بدون تو از زانیار که استقبال فوق العاده ای شد ازش....از نظر ترانه سرایی و ملودی سازی فوق العادست امیرعلی...در مورد خوانندگی هم واقعا صدای خاص و دلنشینی داره و بدون شک چندساله اینده بیشتر ازش میشنون همه

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:05

آهنگ احسانو بیشتر دوس دارم

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:05

Ey janammm ey kash vaghean benyamin mikhund

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:10

بد نبود...خوب هم....!!!!

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:10

Amir ali awlieee va vaqan marde khobie mn b hamchin khanandeii eftekhar mikonam

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:10

با بابك كار كنه پیشرفت میکنه

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:12

امیر علی بهادری واقعا یکی از خوب های موسیقی کشورمونه...اهنگ سازیش و ترانه سراییش تو البوم مهدی یراحی فوق العاده بود و به نظر من البوم مهدی یراحی تا به این لحظه بهترین البوم امثاله...به امید انتشار البوم خودت اقای امیر علی بهادری ..

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:14

خبری از آلبوم مجید یحیایی بدید و در ضمن مصاحبه ای با حمید عسکری و محسن یگانه داشته باشید.

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:15

کارشون از نظر تنظیم و آهنگ سازی بسیار عالیه.خوانندگی هم خوبه.صداش عالی نیس.ولی دلنشینه

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:20

Amir ali awlie asan harf nadare sedash ye arameshe khasio dare

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:25

نسبت به تمام تیتراژای ماه عسل،نه خوبه نه بده..متوسطه.

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:35

تيتراژ خيلى ضعيفى بود, فقط دو جمله قشنگ توش داشت,ديگه هيچى...

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:38

اهنگساز و تنظیم کننده ی فوق العاده ماهری است نمونه اش همین البوم مثل مجسمه که اهنگسازی و تنظیم بیشتر قطعاتش کار اون بود

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:40

بنیامین سطحشو هیچوقت با صدا سیما پایین نمیاره ولی اگر واسه ماه عسل باز میخوند بی نظیر میشد کاراش حرفه ایه

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 14:05

شعرش خوب نبود در سطح متوسط بود

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 14:25

واقعا بهترین تیتراژ ماه عسل، آهنگ بنیامین بود

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 14:25

خیلی تیتراژ آرامشبخشی شده?...

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 15:01

کارش خیلی خوبه فکر نمی کردم انقدر تو کارش ماهر باشه

ترانه و ملودی هایی که تو آلبوم مهدی یراحی کار کرد که خیلی خوب بودن دمش گرم

تیتراژ ماه عسل هم خیلی خوبه

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 15:33

نمی دونم چرا علیخانی انقد دیر به فکر تیتراژ میوفته خوب اگه زودتر میگفت این بدبخت هم یه اهنگ بهتر میخوند یا حداقل بهتر تنظیم میشد. به خاطر همین دیر گفتنش بود که بابک نخوند آخه مهرزاد امیر خانی یه ترانه اماده کرده بود که دقیقا ملودی نگران منی رو داشت و احسان هم اصرار داشت که این ترانه رو بخونه ولی خب کی میاد یه ترانه تکراری بخونه؟؟ بابک تیتراژ و نخوند طرفدارای پاشایی انقد بهش تو اینستاگرام توهین کردن اگه اون ملودی تکراری رو میخوند که ترورش میکردن .

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 15:35

بابک جهانبخش با این آخه کار میکنه.....مگه میشه مگه داریم.....

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 15:35

ولی خوب با این تیتراژ معروف شد ها.نمی دونم چرا علیخانی انقد دیر به فکر تیتراژ میوفته خوب اگه زودتر میگفت این بدبخت هم یه اهنگ بهتر میخوند یا حداقل بهتر تنظیم میشد. به خاطر همین دیر گفتنش بود که بابک نخوند آخه مهرزاد امیر خانی یه ترانه اماده کرده بود که دقیقا ملودی نگران منی رو داشت و احسان هم اصرار داشت که این ترانه رو بخونه ولی خب کی میاد یه ترانه تکراری بخونه؟؟ بابک تیتراژ و نخوند طرفدارای پاشایی انقد بهش تو اینستاگرام توهین کردن اگه اون ملودی تکراری رو میخوند که ترورش میکردن .

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 16:00

بنیامین❤❤

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 16:39

Ey wal damet garm amirali
Kheyli qahsange
Arezoye movafaqiyat
❤❤❤❤❤

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 17:07

ایشون از نظر ترانه وموزیک فوق العاده اند واین رو تو آلبوم مثل مجسمه به خوبی میتونیم ببینیم ترانه ها براساس ملودی نوشته شدن اما معنی و مفهوم مثل آثار برخی ترانه سرایان دیگر قربانی ملودی نشده واین واقعا عالیه . آرزوی موفقیت دارم براشون.

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 17:37

بنیامین!
حتی اگه پیشنهادم می دادی بنیامین نميخوندش!!!!بنیامین فقط با اشعار فرید کار میکنه همچنین ملودیهای خودش..ّ

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 17:58

با سلام یه به موسیقی ما و امیر علی بهادری عزیز یه بعضی از ادمها رو بدون اینکه بشناسی یه جوری دوسشون داری که انگار جز خانوادتن مثل الان که من امیرعلی بهادری و خیلی دوست دارم کاراش عالین به امید موفقعیت امیرعلی بی صبرانه منتظر البومشم واگه راهی داره تک اهنگهایی هم که تا الان داددی رو با کیفیت عالی تو یه البوم مجموعه منتشر کن ممنون موفق پیروز و سربلند باشی

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 18:40

انتخابش جالب بوده البته منم شنیدم قبل ازهمه ی این بحث هااول آقای علیخانی به بنیامین پیشنهادداده که به خاطرکارروآلبومشون قبول نکرده بوده

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 19:06

خیلی پسر خوبی به نظر می رسه. واقعا اگه بنیامین هم این کار رو اجرا می کرد خوب از اب در می اومد مثل الان

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 19:23

امیرعلی کاراش فوق العادست . موفق باشه همیشه .

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 19:26

ملودی های امیرغلی برای آلبوم مثل مجسمه حرف نداشت . عالیه کارش ..

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 19:30

مرسییییییی از انتخاب زیباتون برای تیتراژ»»»»»»»»»» بنیامین❤❤❤❤❤

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 20:01

فوق العاده نبود اما خوبه....از خیلی خواننده هایی که بیش از حد بزرگ شدن بهتره

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 21:00

وااااااااای چقدر خوش سلیقه اید شما !!!!!!!

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 22:00

احسنت امیر علی جان .عجب خوش سلیقه .عالییی .

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 23:20

عالیه تیتراژ ماه عسل...البته بنیامین هم عالین

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 23:35

زنده باد امیرعلی

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 23:50

تیتراژش خوب بود ولی اگه بنیامین می خوند قطعا فوق العاده می شد ???

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 02:31

جبهه گیری متعصبانه بعضی ها اصلا درست نیست
واقعا آینده درخشانی داره
از تراک های اولش کارهاش رو دنبال می کنم عالی کار کرده تا الان
و همینطور ملودی ها و ترانه هاش برای دیگران رو
آلبومش قرار بود پارسال بیاد با کمک زایا سلیمان که نمیدونم چی شد
احتمالا میخواسته واسه اولین آلبومش بیشتر وقت بذاره که البته کار درستی هم انجام داده
شدیدا منتظر آلبومش هستم
نزدیک 1 سال صبر کردیم این دو ماه هم روش :-)

?
پنجشنبه 11 تیر 1394 - 05:10

تبریک به امیرعلی بابت اجرای زیبای تیتراژ ماه عسل و سلیقه درستش ،بنیامین بهترینه? قطعا اگه تیتراژ رو اجرا میکرد عالی میشد

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 13:13

هه...اینم خودش فهمید بنیامین یه چیز دیگه اس...
تو بیشتر نظرسنجیا بنیامین رای اورد حالا نمیدونم چی شد این تیتراژو خوند

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 17:58

واقعا آینده فوق العاده خواهد داشت .. شعراش توی آلبوم مثل مجسمه فوق العاده بود همچنین ملودی هاش .

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 17:58

حرف نداری امیرعلی جان. بهترین انتخاب خودتی شک نکن

من بی صبرانه منتظر آلبومتم

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 18:48

تیتراژ خوب بود و آرزوی موفقیت براتون دارم.

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 19:06

آهنگسازی های مهدی یراحی که خیلی خوب بود ... ولی صدای ایشونو نشنیدم تا حالا

جمعه 12 تیر 1394 - 03:13

ریسک بزرگی بود واسه این خواننده جوون
تبریک میگم بهش
ولی این کحا نگران منی کجا
خدا رحمت کنه مرحوم پاشایی رو

جمعه 12 تیر 1394 - 10:51

امیرعلی بهادری یه استعداد فوق العادست
کسی که تو سن 24 سالگی میتونه ملودی های خیلی قوی بنویسه و با وجود سن کمش با بهترین خواننده های پاپ کار کرده و زیباترین کارهای اونا رو ساخته استعداد کم نظیری هستش...
امیدوارم همیشه موفق باشن

شنبه 13 تیر 1394 - 15:05

البته من فکر میکنم که سر البوم مهدی یراحی ایشون به این صورت با شما تصفیه حساب کرده باشه که فکر غلطی نمیتونه باشه
و خیلی عجیبه که مهدی یراحی تیتراژ رو انتخاب میکنه که در این صورت مسلما این اهنگ به دوستان خودشون میرسه

جمعه 13 شهریور 1394 - 16:46

من خودم به نظرکسی کاری ندارم چون هر کسی یک نظری داره ،نظر من خوندن عالی ایشون هست❤
ازنظر من که خیلی عالی بود

جمعه 13 شهریور 1394 - 16:49

از نظر من عالی بود اقای بهادری یه دونس مثل ایشونو پیدانمیشه کرد هیچ جای دنیا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرعلی بهادری: اگر تصمیم‌گیری برعهده من بود، «بنیامین» را برای اجرای تیتراژ ماه عسل انتخاب می‌کردم | موسیقی ما