برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی «علی قمصری»
ارکستر سازهای ایرانی «موج نو» نوازنده مي‌پذيرد
موسيقي ما - اركستر موسيقي «موج نو» به سرپرستی «علی قمصری» از ميان نوازندگانِ جوان، عضو مي‌پذيرد. اين گروه در همين راستا فراخواني را منتشر و از علاقه‌‌مندان عضويت در اين اركستر، روز چهارشنبه – دهم تيرماه- مصاحبه‌ حضوري مي‌گيرد.

هدف اين گروه ارائه‌ى آثار چندصدايى توسطِ نسل تازه‌ى موسيقى با هويت موسيقي رديف دستگاهى در قالبى سازمان يافته و منسجم است، همچنين «موج نو» در تلاش براي ايجاد پل ارتباطى بين نگاه نسل حاضر و قدما در بيان لحن‌ها و تكنيك‌هاست. دميدن روحى تازه در موسيقى پرمحتواى ايران با ايجاد اتحاد بين هنرمندان و اجراى آثارى با ظرفيت‌هاى تازه و پويا ازنوازندگان سازهای ایرانی يكي ديگر از اهداف شكل‌گيري اين اركستر است. از همين روي اين اركستر از ميانِ علاقه‌مند به عضویت در آن از طریق مصاحبه‌ي حضوری دعوت به عمل می‌آورد.

اركستر «موج نو» شرایطي براي شرکت کنندگان در مصاحبه حضوری تعيين كرده است. نوازندگان سازهاي ملوديك چون تار، سه تار، سنتور، نى، كمانچه، كمانچه‌ى آلتو، قيچك ، قيچك آلتو  و قيچك باس بايد با رديف موسیقی دستگاهى ایران آشنا بوده و بر مولفه‌های اجرايى در نوازندگى مانند ريتم، دايناميك، تكنيك‌هاى نوازندگى، سونوريته و غيره و همچنين دشيفر و نت‌خوانى مسلط باشند.

نوازندگان سازهاى كوبه اى نيز بايد بر تكنيك هاى نوازندگى - ريتم، دايناميك، فرم و غيره و همچنين دشيفر و نت خوانى آشنا باشند. علاقه‌مندان جهت شرکت در مصاحبه حضوری می‌توانند در تاریخ چهار شنبه 10/4/94ساعت 10 صبح به فرهنگ‌سرای ارسباران مراجعه كنند. همچنين در صورت تمایل برای حضور در مصاحبه، نام، ساز تخصصی و شماره تماس خود را به Mojeno.music@gmail.com ارسال کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 12:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر سازهای ایرانی «موج نو» نوازنده مي‌پذيرد | موسیقی ما