برنامه یاد بعضی نفرات
 
خالق آلبوم «قو و دریا» به سایت «موسیقی ما» گفت
دانیال شهرتی: آلبوم جدیدم همزمان در ایران و اروپا منتشر می‌شود
موسیقی ما – آلبوم بی کلام «قو و دریا» از ساخته های «دانیال شهرتی» به زودی منتشر خواهد شد. اثری دوازده قطعه ای که محوریت آن بر ساز پیانو است و جدیدترین مجموعه این موزیسین جوان پس از مدتها دوری او از بازار موسیقی است. او قبلا آلبوم «آموروسو» را با صدای خود منتشر کرده بود و در ادامه صرفا روی انتشار تک قطعه تمرکز داشت. برای اطلاع از جزئیات آلبوم قو و دریا به سراغ دانیال شهرتی رفتیم. او علاوه بر این آلبوم در مورد فعالیت آینده خود هم سخن گفت.

شهرتی در ابتدا گفت:«آلبوم «قو و دریا» بی کلام و برای پیانو است. تمامی قطعات برای پیانو ساخته شده و خودم هم این ساز را در تمامی قطعات نواخته ام. در یکی از قطعات آلبوم از همراهی ساز ویولنسل بهره برده ایم و فضای آلبوم رمانتیک و کلاسیک است. یعنی فقط مربوط به ایران و موسیقی شرق نمی شود و بین المللی است. همه می توانند این آلبوم را در هر جای دنیا بشنوند و لذت ببرند. «مهشاد عرب» وظیفه مدیریت هنری آلبوم را بر عهده داشته است. «آناهیتا ایزدی پارسا» هم نوازنده ویولنسل است و آهنگسازی و تنظیم های تمامی قطعات را خودم انجام داده ام. بیشتر کارهای صدور مجوز آلبوم انجام شده و به زودی تاریخ توزیع آن در بازار مشخص می شود. همزمان با انتشار در داخل کشور، با یک کمپانی معتبر اروپایی هم مذاکره کرده‌ام و این آلبوم در اروپا هم پخش خواهد شد. فعلا نام این کمپانی را ذکر نمی‌کنم و روز انتشار آلبوم اعلام می‌شود. دمویی هم که از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد شامل یک دکلمه است. خانم عرب اسم قطعات آلبوم را به یک متن تبدیل کرده اند و به نوعی می توان گفت یک بیوگرافی از زندگی من و ساخت این قطعات است.»

او همچنین افزود:«مشغول آماده سازی نت‌های قطعات هستم و به اجرای زنده هم فکر می‌کنم. یا همزمان یا پس از انتشار آلبوم هم کتاب نت قطعات برای پیانو منتشر می شود و سپس برنامه ریزی برای کنسرت انجام می دهیم. چندی پیش اجرای زنده ای در پاریس برای ایرانیان مقیم فرانسه داشتم و چند قطعه از این مجموعه را اجرا کردم.»

دانیال شهرتی درباره فعالیت در موسیقی با کلام هم گفت:«در زمینه موسیقی با کلام هم فعالیت خودم را دنبال می کنم. آهنگسازی و تنظیم آلبوم «حسین نجفی» را انجام داده ام و ترانه ها هم از سروده های خانم عرب است. عوامل حاضر در این مجموعه از چهره های حرفه ای هستند و تلاش می کنیم تا پایان تابستان منتشر شود. در مورد خوانندگی خودم هم باید بگویم که هیچ چیز معلوم نیست. شاید دیگر در زمینه خوانندگی فعالیت نداشته باشم. اما در صورتی که بخواهم اثر با کلام در این حوزه منتشر کنم قطعا از آلبوم «آموروسو» خاص تر خواهد بود.»

او نهایتا افزود:«اغلب کسانی کار بی کلام می سازند، به صورت فرمولی عمل می کنند. آهنگسازی بلد هستند و از طریق فرمول وارد عمل می شود و یک موسیقی بی کلام می سازند. من پس از آثار آقایان «جواد معروفی» یا «فریبرز لاچینی» اثری را نشنیده ام که بتواند آن حس رمانتیک را منتقل کند. سعی کرده ام در آلبوم قو و دریا این حس رمانتیک را داشته باشم و ساخت قطعات این مجموعه چهارده سال به طول انجامیده است. به نوعی می توان گفت که تمامی قطعات آلبوم همان روحیات و داستان های زندگی خودم است که به نت تبدیل شده و امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.»

در ادامه می توانید دموی آلبوم قو و دریا از ساخته های دانیال شهرتی را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
قو و دریا
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 2 تیر 1394 - 10:41

منتظریم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دانیال شهرتی: آلبوم جدیدم همزمان در ایران و اروپا منتشر می‌شود | موسیقی ما