برنامه یاد بعضی نفرات
 
به درخواست پزشک معالج صورت گرفت
برنامه‌های بهنام صفوی به دلیل جراحی مغز به تعویق افتاد
موسیقی ما - «بهنام صفوی» خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ که قرار بود نیمه دوم خردادماه 94 در تهران و چند شهرستان کشور کنسرت برگزار کند، برخي برنامه‌های خود را به تعویق انداخت.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، اين هنرمند چندى پيش با انتشار مطلبى روى صفحه مجازى‌اش كه پس از چند دقيقه حذف شد، گفته بود كه دو سال است قصد دارد موضوعى را با هواداران‌اش در ميان بگذارد.

پيگيرى‌هاى خبرنگار «موسيقى ما» از نزديكان «بهنام صفوى» به اينجا رسید كه صفوی از دو سال پیش مشغول درمان تومورهایی در سرش است. در حال حاضر نيز با تشدید اوضاع بیماری‌اش، بنا به خواست پزشک معالج مجبور به لغو کنسرت تهران و چند برنامه دیگر شده است.

یکی دیگر از موزیسین های پرطرفدار پاپ که سابقه همکاری با بهنام صفوی را در کارنامه خود دارد نیز ضمن تأیید این خبر، از تلاش‌های صفوی برای دوری از حاشیه در این دو سال خبر داد، اما خواست تا جزییات این مساله فعلا منتشر نشود.
با این حال، انتشار شایعات باعث شد تا موسیقی ما روند دیگری را پی بگیرد.

در تماس تلفنی کوتاه خبرنگار سایت «موسیقی ما» با این هنرمند جهت پیگیری صحت و سقم این موضوع، صفوی ضمن تأييد اين مسأله گفت: «از حدود دو سال پیش درگیر این بیماری و تحت نظر پزشک بودم. اخیراً و پس از تشدید مشکل و در مراجعه به پزشک معالج، ایشان تشخیص دادند که لازم است برای جلوگیری از پیشرفت بیماری، مورد عمل جراحی قرار بگیرم. از همین رو، کنسرت تهران و سایر برنامه‌ها از جمله انتشار آلبوم به تعویق خواهد افتاد. هرچند ايشان با اجراي هر برنامه‌اى مخالف بودند، اما اجراهايي در شهرستان‌ها برگزار كرديم و به اميد خدا با تعليق موقت برنامه‌ها، مراحل درمان و انجام عمل جراحى را دنبال خواهم كرد و دو سه ماه دیگر برنامه‌ها را از سر خواهیم گرفت.»

خواننده آلبوم «عشق من باش» اضافه کرد: «تاکنون تمایلی نداشتم که این موضوع رسانه‌ای شود و واقعاً نیازی هم به این کار نبود. اما با توجه به اینکه همین حالا هم از گوشه و کنار و از طریق نزدیکان، شایعاتی در حال شکل‌گیری است که ممکن است دور از واقعیت باشد و از سوی دیگر، پس از جراحی و استراحت باید با موهاي تراشیده روی استیج حاضر شوم و اين قضيه براي مخاطبين سوال‌برانگيز خواهد بود، ترجیح مي‌دهم در این شرایط خودم مسأله را با آنها در میان بگذارم تا به امید خدا پس از طی این دوره‌ی یکی دو ماهه، با دعاي خير مردم و با انرژی و انگیزه‌ی بیشتر، با برگزاری کنسرت و تولید و انتشار آلبوم در خدمت‌شان باشم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 12:56

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 16:07

وای
انشالله بخیری بگذره
به عنوان یه جاستی همیشه پیگیر اهنگهای بهنام صفوی هستم و با اهنگاش خاطره دارم
دعا میکنم همه چیز به خوبی پیش بره

چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 16:42

فقط همین یکی رو کم داشتیم چه خبر شده ؟؟؟؟؟ اون از مرتضی پاشایی اینم از بهنام خدا به خیر بگذرونه

پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 19:30

ای خدااااای من آقای صفوی شما اینقدر خوبین همه ی ایران دارن براتون دعا میکنن .....شک ندارم به زووودی بهترین حال رو پیدا میکنید .... به امیده خدااااااا هررچه زودتر خبر سلامتیه کامله شمارو بشنویم سلطان ...
ما منتظر آلبوممم جدییید هستیممممم و کنسرت تهران ایشاا...
دوستون دارییییممممم قد دنیا ....

یکشنبه 7 تیر 1394 - 13:11

امیدوارم زود زود خوب بشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه‌های بهنام صفوی به دلیل جراحی مغز به تعویق افتاد | موسیقی ما