برنامه یاد بعضی نفرات
 
طی روزهای 25 و 26 خردادماه
«وحید حاجی تبار» در شهر سمنان روی صحنه می رود
موسیقی ما – شهر سمنان به عنوان اولین مقصد تور کنسرتهای «وحید حاجی تبار» انتخاب شد. این خواننده طی روزهای 25 و 26 خردادماه در سالن «تئاتر شهر» سمنان روی صحنه خواهد رفت و آثار خاطره انگیز و جدیدش را اجرا می کند. «فیروز ویسانلو» رهبر ارکستر حاجی تبار در این برنامه خواهد بود. بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده و علاقه مندان می توانند علاوه بر سامانه فروش اینترنتی، به مراکز معتبری فرهنگی و هنری آن شهر مراجعه و بلیت خود را انتخاب نمایند. خواننده آلبوم «عشق های دروغین» پس از این برنامه تمرینات خود به همراه ارکسترش را دنبال می کند و قرار است که پس از ماه مبارک رمضان در سایر شهرها برنامه داشته باشد.
وحید حاجی تبار درباره جزئیات این کنسرت به «موسیقی ما» گفت:«قرار بود که تور کنسرت های ما زودتر آغاز شود و از فروردین ماه برنامه داشته باشیم. اما به دلیل هماهنگی های استانی و اجرایی، این امر محقق نشد و طی روزهای 25 و 26 خردادماه مهمان مردم عزیز سمنان هستیم. این بار هم همانند کنسرت تهران، فیروز ویسانلو رهبر ارکستر است و می خواهیم با تمام قوا اولین اجرای سال 94 را برگزار کنیم. بلیت فروشی این برنامه از طریق سایت ایران کنسرت و مراکز فروش شهر سمنان انجام می شود و امیدوارم بتوانیم شب خاطره انگیزی را رقم بزنیم. مشغول برنامه ریزی کنسرتهای پس از ماه رمضان هستیم و فعلا تاریخ کنسرت ما در شاهرود قطعی شده است. طی روزهای اول، دوم و سوم مرداد در این شهر روی صحنه می رویم.»
اما حاجی تبار که یک تصمیم عجیب درباره اجرا در این شهر اتخاذ نموده اعلام کرد:«این آخرین کنسرت من در شهر سمنان خواهد بود زیرا تا کنون درگیر حواشی زیادی بوده ایم. زیرا ابتدا قرار بود که این کنسرت در بیست و یک خرداد همزمان با روز تولدم برگزار شود و از ماهها قبل سالن را رزرو کرده بودیم. اما متاسفانه بدون هماهنگی ما، آن تاریخ را در اختیار یک گروه تئاتر قرار دادند. همچنین پس از قطعی شدن برنامه برای بیست و پنج خرداد باز هم  ناملایماتی را دیدیم که کلا تصمیم گرفتم دیگر تا زمانی که فعالیت هنری انجام می دهم در این شهر برنامه ای نداشته باشم.»
او فعالیت های اخیر خود را هم اینگونه تشریح کرد:«چندی پیش تک قطعه «راستشو بگو» را منتشر کردیم. موزیک ویدئوی قطعه «لیلا» را هم آماده انتشار داریم که طی روزهای آینده از طریق سایت «موسیقی ما» و رسانه های معتبر در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. تک قطعات دیگری را هم در دست تولید دارم که به محض آماده شدن هرکدام از آنها به مخاطبان موسیقی تقدیم می شوند.»
وحید حاجی تبار یکی از خواننده های با سابقه موسیقی پاپ است که در اوایل دهه هشتاد فعالیت زیادی داشت و آلبوم های «عشق های دروغین» و «هیشکی منو دوست نداره» را روانه بازار کرد. او سرانجام و پس از برگزاری چند کنسرت در شهرستانهای مختلف، در اسفند 93 با مخاطبان تهرانی خود دیدار داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:27

دیدگاه‌ها

شنبه 23 خرداد 1394 - 01:35

وحید حاجی تبار یه دونست ؛ والسلام

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «وحید حاجی تبار» در شهر سمنان روی صحنه می رود | موسیقی ما