برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 23 خرداد دور جدید برنامه هزارصدا آغاز می شود؛
داوری نیما مسیحا، رضا تاجبخش و افشین مقدم در دوره جدید هزارصدا
موسیقی ما - دور جدید برنامه هزارصدا از شنبه 23 خزداد ماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود. در برنامه این روز که در ژانر موسیقی پاپ برگزار می شود و اولین برنامه از سال سوم آن است، نیما مسیحا به عنوان کارشناس خوانندگی، رضا تاجبخش به عنوان کارشناس ملودی و تنظیم و افشین مقدم به عنوان کارشناس ترانه به بررسی آثار خوانندگان جوان خواهند پرداخت و درپایان نفرات برگزیده مردمی و کارشاسی معرفی خواهند شد.

در ماه فروردین و اردی بهشت فینال بخش پاپ و سنتی این برنامه برای انتخاب برترین های سال 93 برگزار شد و نفرات برگزیده  انتخاب شدند و برنامهوارد فاز جدیدش شد. در این برنامه همچنین خواننده و آهنگساز جنوبی ، غلامرضا صنعتگر، سازنده قطعات مشهور «امام رضا(ع)» و «میهن عزیزم ایران/ با درفش کاویانی» به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را برای حضار اجرا خواهد کرد.

هزارصدا اولین برنامه مسابقه موسیقی و خوانندگی در ایران است که از شهریور سال 92 آغاز به کار کرد و هم اکنون در دو بخش سنتی و پاپ ، استعدادهای جوان موسیقی را به علاقمندان این هنر معرقی می کند و مدیر و مجری آن آرش نصیری، روزنامه نگار باسابقه موسیقی ست. برنامه روز شنبه 23 خرداد از ساعت 16 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 16:37

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:37

فکر نکنم کسی بتونه قبول شه مخصوصا در بخش خوانندگی حضور نیما مسیحا استرس و همچنین امکان قبول شدنو کم کرده باتوجه به اینکه نیما مسیحاتکنیکی ترین خواننده ی موسیقی ایران مورد قبول شدن کسی در حضور این بزرگوار کوهی از تجربه و صدایی فوق العاده میخواددرزمینه ی اهنگسازی هم اقای تاجبخش مخصوصا درزمینه ی ساز های کلیدی دشواره اماحضور اقای مسعود امامی در زمینه ترانه سطح داوری رو اورده پایین حداقل باید از مریم دلشاد یا داوودرحمت الهی استفاده میکردند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داوری نیما مسیحا، رضا تاجبخش و افشین مقدم در دوره جدید هزارصدا | موسیقی ما