برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی اجرای دانشجویی گروه در تالار وحدت
عواید کنسرت دیشب پالت به شورای کتاب کودک اهدا شد
موسیقی ما - گروه موسیقی «پالت» تمامی عواید حاصل از کنسرت دانشجویی خود را به «شورای کتاب کودک» تقدیم کرد. به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت شب گذشته گروه پالت در تالار وحدت که به دانشجویان اختصاص داشت، با استقبال اهالی دانشگاه روبرو شد. خیابان‌های کناری تالار وحدت شاهد صف طویلی از دانشجویان بودند که باز شدن گیشه‌های فروش بلیت را انتظار می‌کشیدند. جمعیت چند برابر ظرفیت سالن تخمین زده می‌شد و صف، تا خیابان جمهوری کشیده شده بود. قیمت بلیت‌های این اجرای دانشجویی برابر با هزینه بلیت تئاتر و با قیمت 25 هزار تومان برای همه‌ی صندلی‌ها از همکف تا بالکن در نظر گرفته شده ‌بود.

پیش‌تر گفته شده‌ بود که تمامی عواید این اجرا صرف امور فرهنگی و خیریه خواهد شد. در پایان اجرا نیز امید نعمتی اعلام کرد تمامی این عواید به شورای کتاب کودک تقدیم می‌شود. همچنین در انتهای برنامه، اجرای «هزار تا قصه» که همراهی و تشویق ممتد مخاطبان را به همراه داشت، به «توران میرهادی» بنیان‌گذار شورای کتاب کودک که این روزها در بستر بیماری است، هدیه شد.

شورای کتاب کودک سازمانی فرهنگی-پژوهشی و غیردولتی است که پنجاه و سومین سال تأسیس خود را پشت سر می‌گذارد. این سازمان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فعالیت کرده و اعضاء آن را نیروهایی داوطلب تشکیل می‌دهند. شورا در حال حاضر حدود 700 عضو رسمی و وابسته دارد و هزینه‌های خود را از راه حق عضویت، حمایت‌های مردمی، اجرای پروژه‌های فرهنگی و حق‌التألیف فرهنگ‌نامه به دست می‌آورد.

استقبال دانشجویان از این اتفاق فرهنگی به حدی بود که بسیاری از هواداران در تهیه بلیت ناکام ماندند. گروه مژده داد که در آینده‌ای نزدیک برنامه‌هایی این چنین تدارک خواهد دید تا در ضیافت پالتی‌ها کسی دست خالی بیرون نرود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394 - 15:18

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عواید کنسرت دیشب پالت به شورای کتاب کودک اهدا شد | موسیقی ما