برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه نهم خردادماه
مراسم رونمایی از آلبوم «مخرج مشترک» جدیدترین اثر گروه «بمرانی» برگزار می شود
موسیقی ما – مراسم رونمایی از جدیدترین آلبوم گروه «بمرانی» به نام «مخرج مشترک» ساعت 18 روز شنبه نهم خرداد ماه برگزار خواهد شد. خانه گفتمان شهری به نشانی میدان فلسطین – خیابان طالقانی غربی – جنب صندوق کارآفرینی امید – پلاک 514 میزبان این برنامه است. جدیدترین آلبوم گروه بمرانی در حالی آماده انتشار است که آنها ویدئوی یکی از قطعات این مجموعه به نام «کی چراغا رو خاموش می کنه؟» را در آستانه آغاز سال 94 از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر کردند. البته آنها به تازگی موزیک ویدئو «سیرک» را هم به مخاطبان ارائه کرده اند که در همان سبک و سیاق همیشگی بمرانی است.

چندی پیش «بهزاد عمرانی» درباره آلبوم جدید بمرانی به سایت «موسیقی ما» گفت:« آلبوم فضای  شلوغی دارد وخیلی شرقی و غربی است. منظور من از لحاظ رنگ صوتی و سازبندی و سبک و سیاقی است که به کار گرفته شده. به عنوان مثال رگه، بلوگرس ، کانتری، راک و جیپسی پانک همه در این آلبوم شنیده می شود. اسم آن را «مخرج˚ مشترک» گذاشتیم که دلیل اصلی اش هم به دلیل همان فضای شلوغی است که اشاره کردم. یازده قطعه در این مجموعه به مخاطبان ارائه می شود و موزیسین های مهمان هم داشتیم. «مارتین شمعون پور» در این آلبوم فلوت نواخته و «ماکان اشگواری» بک وکال یک قطعه است. «روزبه اسفندارمز» هم در یک قطعه نوازنده مهمان کلارینت است. کلا عاشق همکاری با آدم های مختلف هستیم.»

او به اجراهای زنده بمرانی هم اشاره ای داشت و گفت:« برنامه قطعی که کلا در ایران وجود ندارد! ولی برای بعد از رونمایی آلبوم جدید، به فکر کنسرت در تهران و احتمالا تور شهرستانها هستیم.»
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 23:53

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی از آلبوم «مخرج مشترک» جدیدترین اثر گروه «بمرانی» برگزار می شود | موسیقی ما