برنامه یاد بعضی نفرات
 
«محسن چاوشی» تمامی عکس های خود در اینستاگرام را پاک کرد
جنگ آدم‌ها را ساکت بار می‌آورد، نجیب بار می‌آورد
موسیقی ما - «محسن چاوشی»، خواننده مطرح موسیقی پاپ، در اقدامی غیرمنتظره تمامی پست‌های صفحه شخصی خود در اینستاگرام را پاک کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که صفحه او به نشانی MOHSENCHAVOSHI1 با بیش از هفتاد هزار دنبال کننده هنوز هم باز است و صفحات او در شبکه اجتماعی «فیسبوک» همچنان فعال است. خبرنگار سایت «موسیقی ما» برای پیگیری این موضوع با محسن چاوشی تماس گرفت. اما او تمایلی برای اظهار نظر در این زمینه نداشت و اعلام کرد که پاک کردن پست های اینستاگرامش دلیل خاصی نداشته است. اقدام اخیر او تاکنون سابقه نداشته است.

به گزارش سایت موسیقی ما با وجود گذشت تنها چند ساعت از این اتفاق بازار شایعات و گمانه زنی‌ها داغ شده و طرفدارانش هم در فیسبوک از او بابت این مساله سوال می‌کنند. اما برخی می‌گویند که دلیل این موضوع به بازخوردهای جدیدترین مصاحبه محسن چاوشی مربوط باشد. مصاحبه‌ای که روز 28 اردیبهشت ماه و در روزنامه «فرهیختگان» از او به چاپ رسید. چاوشی در آن مصاحبه که بازخوردهای گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشت انتقادات جدی را نسبت به مقوله اجرای زنده در کشور مطرح کرده بود. او همچنین درباره اینکه چرا روی استیج نمی‌رود هم توضیحاتی را عنوان می‌کند و درباره موسیقی سنتی هم نظرات متفاوتی را ارائه می‌دهد.

چاوشی بعد از این اتفاق ها با انتشار یک پست در صفحه اینستگرامش نوشت:‌ من به موقعش به حرف می‌آیم! اینجا، این بالا این گوشه منتهی‌الیه خانه من است. خانه من بود. خانه‌ای که ذرات جنگ را از بالا‌ترین طبقه‌اش دیدم، چشیدم و حس کردم. جنگ آدم‌ها را ساکت بار می‌آورد. نجیب بار می‌آورد. نجیب مثل پدران و مادرانمان. سال‌ها سکوت کردم. دم نزدم. نه به این خاطر که حرفی نداشتم. نه! سکوت کردم تا دل عزیزانی که دردهای من را با موسیقی و صدایم می‌شنوند و هم دردشان هستم آزرده خاطر نشود. همین چند کلمه حرف را هم نمی‌خواستم بزنم اما گفتم بگذار آن‌ها هم بدانند که طعنه تلخ است و کنایه دل می‌سوزاند. فقط خواستم ازشان و حیثیت و شعور مخاطبانم دفاع کرده باشم، خودم سالهاست به جنگ تن به تن و بی‌دفاع عادت کرده‌ام.

باز هم سکوت می‌کنم تا دل نازک شما با حرف‌هایی که کم از بمب‌ها و خمپاره‌های بی‌ریشه ندارند، نلرزد. روزی نیست که بمب‌هایشان را از دهان لقشان بر سرم نریزند، بی‌انکه بدانم چرا. درست مثل کودکی‌هایم که نمی‌دانستم این بمب‌ها چرا روی سر مردم می‌ریزند و کسی جواب نمی‌داد به سئوالم. باز هم سکوت می‌کنم و ادامه می‌دهم. کار می‌کنم. می‌سازم. می‌خوانم و باز‌‌ همان محسن سابقم که چاووش خوان خودم و همه آن‌ها که می‌دانند و مرا می‌شناسند می‌مانم.

به خاطر همه شما که دوستم داریدو من هم عاشقتان هستم قوی‌تر از همیشه ادامه می‌دهم و به قول شمس تبریزی: «هیچ چیز عظیم‌تر نشوم، هیچ جز قوی‌تر نشوم.» به احترام شما.»
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 18:16

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 2 خرداد 1394 - 20:52

درود بر شما عزيزان و با احترام به مردمِ فهيم و ارزشمندِ سرزمينم ايران . روىِ صحبتم با عدّه اى اندك از افرادى هست كه متأسفانه در همه شرايط به خودشان اجازه ميدهند در كارِ افرادِ كاربَلَد ، دخالت كنند !!! بعد از همكارى من و محسن چاوشى ، و استقبالِ بى نظيرِ مردم ايران از اين كارِ مشترك ، ٣ روز پيش مصاحبه اى از محسن چاوشى در ايران منتشر شده بود كه من از طريق سايت موسيقى ما ، گفتگوىِ محسن رو ديدم و بعد از آن با هم صحبتهاىِ بسيارى كرديم . محسن كاملاً حرفهاىِ دلش رو زده و كاملاً حقايق رو بيان كرده در كُلّ مصاحبه و هيچگونه توهينى به هيچكس نكرده !!!! در مورد ضعف برپايى برنامه ها اشاره كرده ، كه كاملاً درست هست و اگر محسن هرگز كنسرتى در ايران يا جاىِ ديگر اجرا نكرده به دلايل شخصى كه دارد ، من كنسرتهاىِ بسيارى در داخل و خارج از كشور اجرا كرده ام و كاملاً با حرفهاىِ محسن چاوشى در ارتباط با ضعف اجرايى برنامه هاىِ كنسرت در ايران ، موافقم . ما هنوز سالن استانداردى براىِ اجراىِ موسيقى نداريم !!!! صدابردارِ تحصيل كرده در زمينهء صدا و اصولِ آن ، بسيار كم داريم . آرامشِ خاطر براىِ برپايى كنسرت نداريم . اين را همهء موزيسين ها مى دانند ، منتها بعضى ها اين موارد را به صراحت ميگويند امّا عدّهء بسيارى بيان نميكنند . حالا يا نمى خواهند بگويند يا اينكه مى ترسند برنامه گذارها ، ديگر برايشان كنسرتى برپا نكنند . بنده سالهاست كه موسيقى اصيل كار ميكنم و از دردِ دلِ بسيارى از خواننده ها و موزيسين هاىِ سنتى ( اصيل ) به خوبى مُطّلع هستم . همين اوضاع براىِ موسيقى پاپ هم هست ، به شكلى ديگر . من به موسيقى اصيل عشق مى ورزم و كارهاى بسيارى در اين عرصه انجام داده ام ، امّا هيچگونه حمايتى از اين نوع موسيقى و هنرمندانِ اي عرصه صورت نميگيرد ، نه از طرف اسپانسرها و عدّه اى از مردم و نه از طرفِ نهادهاىِ مربوط به موسيقى . ٢٣ سال از اين موضوع را خودم ديده ام و رنج كشيده ام . حالا عدّه اى به صحبتهاىِ محسن معترض شده اند !!! اعتراض به چه حقّى ؟ مگر شما كه اعتراض ميكنيد ، دردِ من ، محسن و امسال ما را ميدانيد كه بيخود و بى جهت و بدونِ سوادِ لازم ، دهان به گفتن حرفهاىِ بى ربط باز ميكنيد . به اين رفتارهاىِ كودكانه خاتمه دهيد و خجالت بكشيد از اينهمه رنجى كه ما ميكشيم به خاطِرِ بى توجّهى و بى سوادىِ شما ، كه از روىِ بيكارى زياد ، به كارِ همه كار داريد . اگر به دنبالِ مطالعه و سواد برويد ، هرگز اين اتّفاقات نخواهد افتاد . با احترام به مردُمِ سرزمينم ايران . سينا سرلك 20/2015/may

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 10:50
mohsen 5678

جناب سرلک به همه چیز اشاره کرد به غیر از کشش دار نبودنه موسیقی سنتی جناب روی انتتقادات به صدای ایشون نیست بلکه به این جملشونه خودتون و همه میدونن سنتی کشش دار ترین و قوی ترین موسیقی در ایرانه و حداقلش از موسیقی پاپ قویتره پس ایشون بهتره اول مشکلات موسیقی داغون پاپ رو حل کنه............
ایا همایون شجریان پاپ میخواند این هم جواب یرای شما از دهان جناب پور ناظری
«به گمانم برای از بین رفتن بسیاری از شبهاتی که وجود دارد، باید در گام اول به تعریف مشترکی از موسیقی پاپ برسیم. اگر صحبت از موسیقی «پاپ» مفهوم عامه‌پسند آن باشد، بنابراین خیلی از آثار برجسته‌ی موسیقی کلاسیک و سنتی ما برای مردمان کوچه و بازار شناخته شده و مورد پسند است، مانند «الهه ناز»، «مرغ سحر» و... که از این دیدگاه، این کار می تواند موسیقی پاپ هم به‌شمار بیاید. اما اگر تعریف واقعی از پاپ موزیک بخواهیم بدهیم، نه این اثر موسیقی پاپ نیست. چرا که اولاً هر آهنگ فرم و شخصیت مستقلی از نظر نغمگی، سازبندی و تنظیم دارد که هیچ‌کدام موسیقی پاپ نیست. اما اگر اصراری وجود دارد که سبک این اثر مشخص شود، به نظرم می‌توان نام موسیقی معاصر ایران را روی این کار گذاشت؛ چرا که در آن از فرم‌ها و حتی گام‌هایی استفاده شده که در موسیقی ردیف شنیده نمی‌شود. ضمن اینکه در این اثر از ترکیب سازی متفاوتی از موسیقی دستگاهی استفاده شده است. حتی در آهنگ «دل به دل» که در مایه‌ی شور است و سازهای ایرانی عهده‌دار اصلی اجرای آن هستند، نشانی از ردیف نمی‌بینیم، اما موسیقی کاملاً ایرانی است. من از احوالات موسیقی تنبور، موسیقی کردی، موسیقی کلاسیک و حتی موسیقی فلامنکو هم در ساخت این اثر الهام گرفته‌ام. چنانکه مقدمه‌ی «همه هیچم» بر اساس کاری از «پاکو دلوسیا» نوازنده برجسته گیتار فلامنکو ساخته شده است. اما باز هم باید بگویم که این کار ۸ قسمت دارد که یک گونه خاص از موسیقی را پیروی نمی‌کند که بخواهیم بگوییم «نه فرشته‌ام نه شیطان» دقیقاً چه نوع از موسیقی است. از اسم کار هم باید این پیام گرفته شود.»

234.209.73.237
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 18:29
حسن عاشق چاوشی

مرسی از سینا سرلک که منظور محسن رو فهمیده و جرات داره و حرفای حق رو تایید میکنه!
ولی خب یه سری بر اساس جو یه چیزی میگن که یه چیزی گفته باشن !

242.68.170.104
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 10:28
چشمه طوسی

دیگه هرکی ندونه همه میدونن ک صدای احسان خواجه امیری توی استودیو خیلی بهتر از کنسرتشه آقا ابوالفضل
اگه یه کنسرتش و رفته باشی اینو کاملا درک میکنی
گلومو پاره کردم اما این مردم بهم گفتن ک دیونه اس ،عاشق نیس!!!!!!!

95.204.241.217
شنبه 2 خرداد 1394 - 20:54

من به موقعش به حرف مي آيم!" اینجا، این بالا، این گوشه ی منتهی الیه خانه من است. خانه من بود. خانه ای که ذرات جنگ را از بالاترین طبقه اش دیدم، چشیدم و حس کردم. جنگ آدم ها را ساکت بار می آورد. نجیب بار می آورد. نجیب مثل پدران و مادرانمان. سالها سکوت کردم. دم نزدم. نه به این خاطر که حرفی نداشتم. نه! سکوت کردم تا دل عزیزانی که دردهای من را با موسیقی وصدایم می شنوند و هم دردشان هستم آزرده خاطر نشود. همين چند كلمه حرف را هم نمي خواستم بزنم اما گفتم بگذار آنها هم بدانند كه طعنه تلخ است و كنايه دل مي سوزاند. فقط خواستم از شان و حيثيت و شعور مخاطبانم دفاع كرده باشم، خودم سالهاست به جنگ تن به تن و بي دفاع عادت كرده ام.
باز هم سکوت می کنم تا دل نازک شما با حرف هایی که کم از بمب ها و خمپارهای بی ریشه ندارند؛ نلرزد. روزی نیست که بمب هایشان را از دهان لقشان بر سرم نریزند؛ بی آنکه بدانم چرا. درست مثل کودکی هایم که نمی دانستم این بمب ها چرا روی سر مردم می ریزند و کسی جوابی نمی داد به سئوالم. باز هم سکوت می کنم و ادامه می دهم. کار می کنم. می سازم. می خوانم و باز همان محسن سابقم که چاووش خوان خودم و همه ی آنها که می دانند و مرا می شناسند مي مانم.

به خاطر همه شما که دوستم دارید و من هم عاشقتان هستم قوی تر از همیشه ادامه می دهم و به قول شمس تبریزی:« هیچ چیز عظیم تر نشوم، هیچ جز قوی تر نشوم.» به احترام شما
محسن چاوشی

شنبه 2 خرداد 1394 - 20:54

آقا واقعا قبول كنيد محسن چاووشي مصاحبه ي بدي كرد.
الآن تو اينستاگرام بين طرفدراي فرزين و چاووشي جنگ جهاني راه افتاده!!!!!!!!

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 02:22
مهدی

برای ابوالفضل جان!
انتقاد فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر مطرح موسیقی ایران از احسان خواجه امیری و آهنگ تیم ملی:
ای کاش تحت تاثیر نام و شهرت یکدیگر قرار نگیریم تا نهایتا مجبور باشیم ترانه‌ای بی‌هویت و ضعیف را حمایت کنیم. لازم بود ترانه مورد نظر همان ترانه تیم ملی فوتبال، مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار بگیرد که هم حاشیه‌ای ایجاد نشود و هم افراد بی‌صلاحیت در فدراسیون فوتبال اجازه اظهارنظر در مورد موسیقی را نداشته باشند...

فراموش نکنیم در جام جهانی با دنیای فوتبال مواجه هستیم. کشورهای صاحب فوتبال جهان اتفاقا صاحب هنر و فرهنگ ارزشمندی هستند. موسیقی بالنده‌ای هم دارند. با این آهنگ ضعیف، فاقد پویایی و تحرک لازم چگونه می‌توان با خوانندگان و آهنگسازان اروپایی، آفریقایی و به‌ویژه آمریکایی رقابت کرد؟ اهالی فدراسیون فوتبال که از عهده مشکلات فوتبال این مرز و بوم برنمی‌آیند چگونه به خود اجازه می‌دهند موسیقی سفارش بدهند و برای تایید آن جشن هم بگیرند و هنر و فرهنگ والای کشورمان را بازیچه دست خود و دوستان‌شان قرار دهند و با آبروی ملت ایران بازی کنند؟ جالب است که شخصی به‌عنوان رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال گفته است فقط فدراسیون فوتبال صلاحیت اظهارنظر درمورد موسیقی جام جهانی را دارد و مدعی شده است که سفارش یک کار فاخر و هنری را داده‌اند.
ظاهرا فدراسیون فوتبال نیاز به فرهنگ لغات فارسی دارد که معنی این واژه‌ها را درک کند. آیا در مملکت ما حساب و کتابی در کار نیست؟ و به قول حافظ «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری»

از ترانه‌سرای خوب کشورمان روزبه بمانی ارائه چنین ترانه‌ای بعید می‌نمود. او ترانه‌های بسیاری سروده است؛ اکثر آنها تاثیرگذار، دلنشین و بدیع است و من بسیاری از آنها را دوست دارم حال چرا به چنین کاری تن داده است نمی‌دانم! با اطمینان می‌گویم روزبه بمانی با اندکی دستکاری در این ترانه می‌تواند آن را به کلامی قابل قبول تبدیل کند، ولی آیا شأن و منزلت مردم که دوست دارند سربلندی تیم ملی‌شان را در جام جهانی شاهد باشند تا این حد پایین آمده است؟
به هر روی این کار شایسته تیم ملی فوتبال ایران نیست که عازم بزرگ‌ترین رویداد ورزشی بعد از المپیک در جهانند. در گستره فوتبال جهان که نهایتا به جام جهانی منتهی می‌شود، جای هیچ‌گونه اهمال، خودشیفتگی، بدسلیقگی و سوءاستفاده نیست، چراکه همه کشورهای جهان با پشتوانه تکنیکی و تاکتیکی فوتبال سرزمین‌شان و هنر و فرهنگ ارزشمندشان به دیدار یکدیگر می‌آیند، چرا ملت ما چنین نکنند؟

باید هنر و فرهنگ غنی و کهن سرزمین‌مان در کنار تیم ملی فوتبال شانه به شانه، نه سایه به سایه، حرکت کند تا موجب سربلندی ایران شود. بهتر است فدراسیون فوتبال که هیچ‌گونه صلاحیت اظهارنظر در مورد هنر و موسیقی ندارد، کار را به دست کاردان بسپارد و خود تماشاگر و تحسین‌کننده باشد.

177.10.53.234
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 10:44
mohsen 5678

جناب مهدی
ایشون بسیار کاربلد ولی در انتقاداتشون چه پیشنهادی دادن برای بهتر شدن؟اصلا انتقداتشون یک کامش هم فنی نیست وهمه حاشیه ایه و بر اساس تخریب متاسفانه............

49.36.20.92
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 12:03
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

براي مهدي جان:
اولا من اصلا ايشونو نميشناسم.
دوما الآن منم كارشناسم نگاه كن:
دو ر مي فا سل لا سي دو :)
سوما نسبت به آهنگاي اخير دوره هاي قبلي اين آهنگ محبوب تر شد
چهارما چه ربطي داشت اينو گفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با كيا شديم 80 ميليون نفر هعععي

31.85.44.253
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 17:20
احسان

البته ابوالفضل جان جنگ جهانی بین دو قدرت برتر می افته نه چاووشی و فرزین! یا مثلا چاووشی و خواجه امیری
هواداراشون این خواننده ها در برابر طرفداران چاووشی اندکی بیش نیستن
که هر از گاهی توی صفحاتی که از چاووشی نوشته میشه پیداشون میشه یه نظری می دن و یه سوسویی می زنن

126.86.226.27
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 19:51
Amirhossein Persian

آقای احسان
همچین گفتی اینا قدرت بزرگ نیستن گفتم حتما میخوای موتزارت و بتهوون رو مثال بزنی !!!!
موسیقی پاپ کاملا سلیقه ای هست و اونقدر تفاوتی نیست بین خواننده ها !همشون کار بد و خوب دارن .
تعداد طرفدارا ها تو یه حده !!!
مهم اینه که خواننده و هنرمند چقدر به ابراز علاقه و احساس مخاطب جواب پس بده ! اینم فقط آلبومی استودیویی نیست !بیرون از استودیو هم مهمه...

24.99.213.148
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 20:26
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آره ديگه احسان جان چون طرفداراي فرزين و چاووشي زيادن نتوستن به 5 ميليون آراي تاوان احسان خواجه اميري برسن ديگه :)
تازه نكته ي جالب توجه اينه با هم بودن اونا!!!!!!!!!
خخخخخ و من الله توفيق
در ضمن از تعداد فالوورا ميشه محبوبيت رو فهميد :) احسان از آبان پيجشو باز كرد الآن 2 برابره چاووشي جانتان فالوور داره :)
البته ميدوني چرا؟ چون مردم اروپا هم فالوش ميكنن.بالاخره همه كه نميتونن اروپا كنسرت بذارن.
البته بعضيا تو همين تهرانم نميتونن بذارن واي به حال سالناي اروپا

5.10.135.253
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 20:55
Otan Vargas

استاد ابوالفضل!
جدا "اسطوره ی خوانندگی ایران"؟؟؟

47.66.15.141
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 00:20
علی-طرفدار آقای خاص

تعداد فالور ها که ملاک نیست.
الان زانیار خسروی 414 هزار فالور ناقابل داره که دو برابر پیچ خواجه امیریه.
پس اونوقت ما باید بگیم زانیار خسروی محبوب تر از خواجه امیریه!؟!
البته تعداد کسایی که فالوو میشن هم باید در نظر گرفته بشه.مثلا الان چاوشی 5 نفرو دنبال میکنه ولی خواجه امیری 66 نفرو.
و باید بگم چاوشی یکی از افرادیه که حتی از مکزیک تا کشور های همسایه طرفدار داره.که من و یکی از هواداران(که کاملا به انگلیسی مسلط هستیم)باهاش حرف میزدیم.
اینقدر اروپا اروپا نکن.
تایید شود

89.168.190.68
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 01:54
حسن عاشق چاوشی

باز از درست زدی اومدی کامنت گزاشتی !؟
ابوالفضل ( مافیای خوانندگی) باز بحث نظرسنجی تیتراژ و مطرح کردی پسر جون که :)
اگه به نظرسنجی تیتراژ باشه که علیزاده باید از یگانه و چاوشی محبوب تر باشه که به هر کی بگی بهت میخنده !
دیگه جایی نظرسنجی تیتراژو مطرح نکنیا افرین پسرخوب:)
بزرگترین نظر سنجی در زمینه محبوب ترین خواننده ها با 1000000 یک میلیــــــــــــــــــــــون رای بود
که محسن چاوشی سروری کرد بر خوانندت !

تو محل شما از فالوورها محبوبیت رو میسنجن ؟ :))) اونم فالوورهای فیک و خریدنی و ساختگی ؟؟؟ هه

محبوب ترین بودن به فروش البومِ که به نصف ما هم نمیرسین پسرجون :)))
همه هم که نمیتونن موزیسین باشن و ملودیساز باشن
بعضیا هم دس به دامن زمانی و علیاری میشن تا البومشونو ضعیف تر از ضعیف کنند !
ممنون از مهدی برای گذاشتن نظر اقای شهبازیان عزیز درمورد فاجعه ترانه تیم ملی !
اقا هر چی میگن تایید میکنی
اینم بتایید

252.56.4.29
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 10:14
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

در ج.اب علي طرفدار آقاي خاص:
دوست عزيز شما كلا آدم عاقلي هستي و خوشم عادلانه نظر ميدي نه مث دوست طنرت حسن.بله زانيار تعداد فالووراش بيشتره چون خيلي وقته داره!!! احسان هنوز 1 سال نشده پيجشو باز كرده و مطمعن باش از همه هم بيشتر خواهد شد.
اما در جواب ذوست كمدينمون:
بازم كم اوردي ديگه :) عزيزم تيتراژاش خوار ميشه ميره تو چشم تو گناه ما چيه؟ وقتي محبوب ترين تيتراژارو ميخونه معلومه همه بهش پيشنهاد ميدن چون باعث ديده شدن سريال ميشه اسم بزرگ خواجه اميري كه مانند پيكاني بر چشمان تو ميشينه :)
در نظر سنجي شبكه ي ماهواره اي سلام آخر به راحتي بهترين آهنگ استاد افكت(سنگ صبور) رو قورت داد :) و در بين خوانندگان پاپ مجاز سلام آخر اول شد.
در ضمن فروش آلبومتون واقعي بود شك نكن موسيقي ما خبرشو ميگفت ولي خب بعضيا به ارقام من در اوردي معروفن ديگه :)
در ضمن فالوور رو ميخره؟ خخخخ ميخواست بخره الآن بيشتر از اينا فالوور داشت ولي داره به آرامي سير نزولي رو طي ميكنه.
مجبوبيت يعني سالن كنسرتات تو هر جاي مثه يك چشم بر هم زدن پر بشه :)
مجبوبيت يعني در حال حاضر بتوني در هلند و انگليس و آلمان و سوعد بدرخشي نه اينكه زير پتو واسه خودت آهنگ بخوني :)
بله عزيز من محبوبيت يعني اين نه تقلب و ارقام من در اوردي :)
شرمنده از دوست خوبم علي كه مجبور شدم اينجوري جواب بدم خودش شروع كرد :)
لطفا تاييد

212.82.94.225
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 11:40
معصومه موسوی

آقا احسان راست میگه چرا میاین چاوشی رو با خواننده هایی که اصلا طرفدار ندارن تو صفحات مقایسه میکنید؟ایشونو باید با یکی مثل تتلو که نشون داده بیشترین تعداد طرفدارو داره مقایسه کرد...بعله:)))
مهدی
این آقاهه تو ایران زندگی میکنه؟؟؟اونوقت از مجوز و ارشاد و...خبر داره که انتظار داره با اروپایی هاو...رقابت کنیم؟:)))اصلا چطور تونست اینا رو مثال بزنه!!!آفرین به اعتماد به نفسش...آفرین...

127.172.72.92
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 13:11
علی-طرفدار آقای خاص

زیر پتو خوندن مگه مسخره کردن داره؟خیلی هم گریه داره،اصلا کار خوبی نیست که بعضیا هی پتو پتو میکنن.این که نه چیزی واسه ضبط داشته باشی و نه استودیو واسه خوندن و مجبور بشی زیر پتو بخونی خیلی ناراحت کنندست.جا واسه مسخره کردن نداره.
در ضمن فروش آلبوم هم خیی وقته تایید شده؛همه چیو که نباید موسیقی ما بگه.

105.110.222.100
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 14:10
آرش آرش(my love ehsan neyzan)

ابوالفضل ول کن داداش بزار یه چیزی بگن واس خودشون تو چرا خودتو عصبانی میکنی اینا باید به عمق صدای احسان پی ببرن اینجوری که نمیشه برادر من با حرف چیزی درست نمیشه در ضمن وقتی احسان تو کشورهای بزرگی مثل آمریکا کانادا فرانسه هلند آلمان استرالیا انگلیس میخوند بععععضی از خوانندها آرزوی بزرگسون گذاشتن کنسرت تو برج میلاد بود حالا طرفدارای اینا اومدن واس ما شاخ شدن شگفتااااا

212.186.146.105
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 17:42
س

فرزین کی هست تا بخاد طرفدار داشته باشه

174.18.169.52
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 21:08
حسن عاشق چاوشی

ابوالفضل ( مافیای خوانندگی ) عنصر شادی بخش سایت
اخه چرا میخندونی مارو اونم تا این حد :))))))))))))))))
پسرجون اومدی درباره محبوبیت از نظرسنجی تیتراژ مثال زدی که یه سوال کردم ازت که نتونستی جواب بدی !
البته درسی شد برات تا دیگه این بحثو مطرح نکنی :) نظرسنجی دلیل بر محبوبیت نیست که اگه بود علیزاده باید بیشتر از یگانه و چاوشی طرفدار داشت! خوشم میاد جوابی برای این سوال نداشتی :))
فروش البوم الکیه ؟؟؟ ع نه بابا :) از ترانه ماه بگیر تا سایت ها و مجلات مختلف و حتی خواننده ها میگن که کی هر سال پرفروش ترینِ !
البته بحث خوانندت که نیست چون به نصف فروش ما رسیدن هم ارزوست براتون :)

بحث دیگه ای رو مطرح کردی درمورد سلام اخر ( مافیای خوانندگی ) و سنگ صبور محسن چاوشی!
اون نظرسنجیفیسبوکی بود که تعداد شرکت کننده هاش به چند هزارتا رسید .. چند هزار تا :))))))
و انقدر کم ارزش بود که در نهایت خودشون اسم اون اهنگارو به پلی لیست تغییر دادن :))

رفتی مثال بزنی الان ؟؟؟ :))

من از ارای یک میلیونیِ حرف میزنم تو از ارای چند هزار نفری که اخرشم به پلی لیست تغییر نام داد ؟؟ :))
البته تو سن و سال تو خب سخته احتمالا درک تفاوت یک میلیون رای و چن هزار رای !
یه چند سال دیگه به این کامنتا سر بزنی متوجه میشی احتمالا!

محبوبیت یعنی همون ارای شبکه ایرانیان با یــــــــــــــک میلیون رای
محبوبیت یعنی هرسال انتخاب شدن بهترین البوم
محبوبیت یعنی پرفـــــــــــــــــــــــــــروش ترین بودن

تو برو به حال خودت تاسف بخور که خوانندت در رفاه و اسایش نتونست حتی ترکی بده که نصف موفقیت سنتوری رو بدست بیاره ( سنتوری ای که زیر پتو خونده شده )
خودزنی کردی الان با این مثالت پسرجون :))
کنسرت که چند هزار نفره ما از فروش 500 هزارتایی تو یه روز بحث میکنیم
بابا هیچ رقمه نیستین در حد ما
زیاد جوش نزن !

اخه همه جا بحث میکنی بقیه بهت میخندن انقد درباره چیزایی که یه درصد اطلاعات نداری صحبت نکن
که اخرش اینطوری به روت نیارم :))
فقط خوبیش اینه که جواب هیچ کدوم از سوالامم نمیتونی بدی و فرار میکنی از جواب دادن بهشون
خب چیزی تو چنته نداری دیگه حق داری :)
تایید

84.236.224.206
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 23:53
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

بله خب محبوبيت يعني تقلب :)
محبوبيت يعني سايتي كه برامون ايميل بسازه تا بتونيم تو سايتا راي بياريم :))))))
يه شبكه ايرانيان راي اورده خوشحاليا :)))))))))
تو همه شبكه ها ما اول بوديم يه جا اول شدي ذوف كردي كه البته من والا از اين نظرسنجي ديگه خبر نداشتم!!!!!!!!
در آخر محبوبيت يعني شنيدن صدات و شنيدن آلبومات در كل اروپا :)
ما خودمونو با يگانه و فرزين مقايسه ميكنيم كه اون ور افتخار آفريني كردن نه زير پتو :)
در ضمن همين الآن بزن شبكه سه 90 رو ببين داره سلام آخر پخش ميشه :)
اصولا ديگه عادت كرديم كاراي احسان همه جا پخش بشه.
به اميد يه كنسرت بالاي پتو :))))))
لطفا تاييد

49.206.93.170
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 01:24
shahre gham

این بغض وکینه ی شماتمامی نداره... یه وقت ازعصبانیت رگهای قلبتون نگیره..فقط محسن چاوشی

15.153.15.18
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 05:45
مهدی

مهم اینه محسن چاوشی با کسی و چیزی بالا نیومد! بدون پول و بدون صدا و سیما بدون البوم رسمی بدون همخوانی با اقوام مطرح!!! بدون همکاری با گرونترین ها و....
البوم سلام اخر احسان یادم نیست 86 اومد یا 87 ولی یادمه احسان و عوامل میگفتن یکی از پرهزینه ترین البوم بعد از انقلابه و جالبه همون سال محسن چاوشی بدون هیچ امکاناتی البومی که از میکس و مستر تا تنظیم همیه چیش از خودش بود و تو یه استودیو خونگی ساده (که اونم با کمک شخصی بنام اهاری ساخته بود)تولید شده بوده رو منتشر کرد(یه شاخه نیلوفر) البومی که با تمام ضعفایی که بخاطر نبود چیزی به اسم پووووول داشت ،بازم تحسین خیلی هارو بر انگیخت از جمله همان اهورا ایمان یا استاد بابک افشار که بعیده بشناسیدش وقتی فریدون شهبازیانو نمیشناسید!!!!
.
و ما افتخار میکنیم که خواننده خوب کشورمون با اون وضع به اینجا رسید ...مگاهیت سنتوری بدون استودیو و با یه میکروفون قرضی و توی اتاق خوابش و زیر پتوووووووووو رکورد شد ...............اهنگسازش خود محسن یود تنظیم هم از خودش بود چه نسخه اتود و چه حتی نسخه نهایی ،نه موزیسین مطرح و با سابقه و گرونی مثل علیرضا کهن دیری(سلام اخر) ترانه سرای سنگ سبور با چاوشی معرفی شد و مطرح شد نه افرادی شناخته شده ای مثل اهوارا ایمان(سلام اخر)
محسن چاوشی خیلی هارو معرفی و مطرح کرد یکی همون یگانه که سنگشو به سینه میزنی و عاشقشی!
اما بعضیها از همکاری با گرونهای موزیک خودشونو میکشن بالا!!!!!

خدارو شکر چاوشی از صفر به اینجا رسد و توو ناز و نعمت نبود
اینم تیکه ای از مصاحبه احسان: "من در خانواده‌ای نسبتا مرفه بزرگ شدم و ................." !!!

اینم یه تیکه از شعر اهنگ احسان جان خوش صدا ..ترانه سرا روزبه
خیلی آشوبی! خیلی درگیری!! خیلی معلومه!!! کی داری میری!!!!

و این هم شعر اهنگ محسن جان خوش فکر و خلاق بازم با ترانه ای از روزبه
گاهی بهانه هوسی باشم یا پشت میله قفسی باشم من راضی ام به هر چه تو میخواهی ترجیح میدهی چه کسی باشم
موسیقی ما تایید کن
قضاوت با دوستان

25.103.40.115
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 14:42
علی-طرفدار آقای خاص

این که سایت ها واسمون ایمیل بسازن و تقلب و...حتی مرغ پخته رو هم میخندونه.
البته مهدی خان باید اضافه کنم به جز اینایی که گفتی،شادمهر عقیلی،شهیاد،محمد اصفهانی و...خیلیا از آلبوم یه شاخه نیلوفر تعریف کردن.
هیچوقت یادم نمیره یه شاخه نیلوفرو.چقدر گریه کردم اون موقع

172.78.220.92
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 14:54
طرفدار مهدی یراحی

زیر پتو خوندن محسن چاوشی چیزی نیست که مسخره کردن داشته باشه
کمتر آدمی تو دنیا می تونه یکی از بزرگترین آثار پاپ در کشورش رو با اون وضعیت که محسن چاوشی ضبط کرد،ضبط کنه و کاری فاخر ارائه بده.
داشتن چنین خواننده هایی باعث افتخاره

168.219.11.202
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 16:12
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

گمونم احسان خواجه اميري با محسن يگانه فيت داد :)))))
يا با فرزاد فرزين.
در ضمن امير احسان فدايي هم با ايرج آلبوم داد ولي تونست مثه احسان بشه؟؟؟ تازه آهنگايي مثه گنج قارونم تو آلبوم بود.
و در مورد شعرم نظرت خيلي خنده دار بود :)))))))
ترك 1 آلبوم من خود آن سيزدهم:
غلط كردم غلط :)))))))
ترك 1 آلبوم عاشقانه ها:
پي احساس آرامش/همون حسي كه اين روزه به حد مرگ ميخومش :)
يا مثال هاي ديگر:
تو هواي گرم بندر توي بازار خرمشهر :))))))))))
و:
برام هيييچ حسي شبيه تو نيست :)
و حالا قضاوت با دوستان
و من الله توفيق
موسيقي ما قربون دستت تاييد كن ديگه

213.207.1.171
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 21:17
Otan Vargas

استاد ابوالفضل! منظورتون از شعر غلط کردم غلط چیه؟ نکنه به مولانا هم شک داری؟ یا شایدم فک میکنی شعرش مال صفاریانه؟
ما را با نور آگاهی و دانش ادبی-موسیقیایی خود مشحون بگردان.

71.110.105.230
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 21:37
حسن عاشق چاوشی

اقاا تایید کن
مهدی عالی بود :)))
این پسر اومده زیر پتو خوندن رو مثلا مسخره کرده ولی
همه بهش خندیدن !
چون هنوز نمیدونه وقتی با سختی کار ارزشمند ارائه بدی صد برابر باارزش تراز کسیِ که از بچگی تو رفاه بزرگ شده !
باید تاسف بخوری که خوانندت در بهترین شرایط رفاهی نتونست نصف موفقیت همون اثری که زیر پتو خونده رو بدست بیاره!
اینجا بهت خندیدیم جای دیگه نگو واسه خودت بدِ!
خب هرکسی درک این چیزارونداره ! سن و سالش اقتضا نمیکنه!
کسی که با اسم باباش و البوم منوبابا و تیتراژ بالا بیاد چمیدونه سختی کشیدن یعنی چه !

دوستان شما ازش چه توقعی دارین که این فرد شعر بزرگان این مملکت رو درک کنه ( غلط کردم غلط)
و تازه از اون به عنوان شعر ضعیف مثال میزنه :)

خب ثقیل ترین شعری که تو عمرش شنیده
شعرای برنامه عموپورنگِ احتمالا که از درک اشعاری مثل ( غلط کردم) عاجزِ

و درمقام مقایسه ترانه ها میاد با البوم های قدیم محسن مقایسه میکنه :) چون چیزی نداره برای ارائه

فرق خواننده هارو از ترانه هایی که از یه ترانه سرای واحد میگیرن میشه متوجه شد !
دزیره و قهوه قجری در مقابل اون ترانه های تکراری و بی هویت البوم اخر خواجه امیری!

در مورد نظر سنجی هم من از ارای میلیونی میگم اون از ارای چن هزاری :)
خب ریاضیشو امسال پاس کنه شاید تفاوت ها رو درک کنه!
محبوبیت همه جا یعنی فروش البوم ( 500 هزار نسخه در یک روز) نه کنسرت ( اونم چن هزار تای ناقابل )
که بعضیا به نصف ماهم نمیتونن برسن ! :)
شادی زیادی بخشیدی به محفل ما بازم از این کار بکن :)
اقا تایید کن

136.224.61.54
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 22:09
Otan Vargas

اصلاح میکنم: وحشی بافقی

194.157.87.82
شنبه 9 خرداد 1394 - 13:58
میثم

خیلی حوصله خوندن دعواهای بچگانه رو ندارم
تا جایی که دیدم سر نظر سنجی دعوا کردید.
یاد حرفای فردوسی پور توی برنامه 90راجع به نظر سنجی افتادم که نظر سنجی اینترنتی سایت 90 رو غیر رسمی وغیر قابل اتکا ارزیابی کرد
دلایل خوبی هم داشت-مثلا خرید روبات،یا اطلاع رسانی از طریق وبلاگ ها و بعضی سایت ها که اجازه نمیدن نظر سنجی روند عادی خودشو پی بگیره رخ میده
و مثال مشت نمونه خروار عملی نمیشه-اصولا نظر سنجی هایی که زمانش زیاده دستمایه تقلب و این جور مشکلات میشن
بنابراین نظرسنجی های پیامکی تا حدی قابل قبوله اگر....

18.179.66.189
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 00:36
حسن عاشق چاوشی

چه نظرسنجی پیامکی
چه نظرسنجی اینترنتی
چه فروش البوم
و ...
قابل قیاس نیست !!!

236.64.158.132
شنبه 2 خرداد 1394 - 21:35

دلیلش فکر میکنم حمله هوادارای یگانه به پیچ اینستاگرام چاوشی بوده
خوبه چاوشی حرفی از یگانه و شخص خاصی نزده که حرف نامربوط نثار محسن میکنن!
جالبه کسایی بحث ناتوان بودن محسن تو اجرا رو مطرح میکنن که خوانندشون 20بار از صدای چاوشی دفاع کرده وبمستر یگانه هم که خودش از هوادارای قدیمی چاوشیه بارا و بارها از اجرای زنده محسن تعریف کرده چون خودش از نزدیک اجرای زنده و صدای محسن رو شنیده!
این فقط یه نمونه از حرفای یگانه:
در مورد توانایی یه هنرمند بر اساس حدس و گمان نباید صحبت کرد و هنرش رو از روی بی اطلاعی برد زیر سوال..من با توجه به شناختی که از محسن چاووشی دارم و در عین حال در کنارش کار موسیقی انجام دادم با قاطعیت میگم که خیلی هم خوب میتونه زنده بخونه ..!

اینم یکی دیگه:
محسن یگانه:
“کجای صدای محسن چاووشی ساختگیه؟!! اگر این قضیه رو باور دارید که من خوب زنده می خونم این رو بدونید که کاری مثل نفس بریده رو من و محسن چاووشی توی یه لایه با هم خوندیم همه شرایط هم برامون برابر بود!! چه افکتی؟ چه فیلتر و ساختگی بودنی؟! معذرت می خوام اگه دارم تند با این قضیه بر خورد می کنم چون یه جورایی حداقل به منی که باهاش بارها کار کردم بر می خوره.. تا کسی کارش به نوعی گل می کنه دوست دارن به هر نحوی شده خرابش کنن و هنرش رو زیر سوال ببرن..محسن چاووشی هم به خاطره جنس صدای خاصش وقتی وارد بازار موسیقی شد هر کس خواست یه جوری از صفحه خارجش کنه..هرکی که علمش رو نداشت اومد گفت صداش فیلتره یا فلان افکت رو داره!!! صدای محسن چاووشی دقیقا” همینی هست که می شنوید چرا باید فکر کرد که نیست!!

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 04:38

اوووووووووه چه خبر مهمی! مصاحبه می کنه بعد قهر می کنه. خودت طلب کردی حرف بشنوی. نگو مردمو نمیشناسی که باور نمی کنم.

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 11:29

درد بزرگی داره اجتماع ما اونم اینه که از کوچیک تا بزرگ تحمل حرف و نقد نداریم . فقط میخواییم حرف خودمونو بزنیم و چارتا هوادار احساساتی هم به به چه چه کنند و فکر کنیم دنیا همینه . . .
بخدا زشته اینطور رفتارااااااااا

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 17:50
س

حساسیت اونجایی پدید میاد که طرفداران چاوشی طرفداران بقیه خوانندگان رو چندان آشنا به موسیقی و مخاطب جدی و طلبکار نمی دونند و طرفداران الباقی هم طرفداران محسن رو آدمهای دپرس افسرده و گوشه گیر که به یه خش دل خوش کردند می دونند و این به دلیل نگاه متفاوت(و نه لزوما خوب) چاوشی به موسیقی و هدف متفاوت سایرین از این کار هست، البته اهداف از دید من که توی طیف اول هستم مشخصه ولی مورد توافق طیف مقابل نیست،

115.86.100.181
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 12:59

کاری ندارم به این قضیه،
ولی کسی که این قدر به دنبال ایده آلها میگرده اصلا نباید تو ایران زندگی کنه! اگر اینطور باشه شرایط تولید موسیقی هم در کشور ما هیچ استاندارد نیست پس چرا ایشون سالهاست دارند فعالیت می کنند؟
اگر قرار باشه همه با این بهانه که شرایط فراهم نیست پا پس بکشند که خیلی بد میشه، مردم به همین کنسرت های شاید بی کیفیت هم دلخوشند، اساتیدی مثل شجریان، ناظری، چکناواریان، استاد مشایخی و... هم با وجود اعتبار و دانش بالاشون در همین کشور کنسرت برگزار کرده اند، اصلا حضور هنرمندان و مردم و خواستنشون میتونه کمک کنه به رونق موسیقی و این که شاید در این وضعیت بهبودی حاصل بشه
به هر حال نظر آقای چاووشی هم برای خودش محترمه و مطمئنا دغدغه هایی داره
اما من احساس می کنم رسالت هنرمند اینه که در کنار مردمش باشه و از مسائلی مثل بدی شرایط یا برخوردهای تندی که بعضا میشه مایوس نشه، مردم به هنرمنداشون نیاز دارند.

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 19:47
Amirhossein Persian

دقیقا !!!! احترام به مخاطب فوق العاده مهمه ! من ادعایی ندارم در زمینه موسیقی .ولی شناختم کم نیست. هر چی بیشتر یاد میگیرم میبینم که شاید ضعیف ترین آثار موسیقی حرفی برای گفتن داشته باشن.حتی سرودی که یک بچه میخونه.... اما چیزی که بعدش مهمه ارتباط هنرمند با مخاطبشه !!!
وقتی خواننده با این همه محدودیت ،ضعف سالن ها ،ضعف صدا برداری ،مجوز های بی شمار و .... میاد برنامه میچینه واسه اجراهاش ، هر از مدتی عکسی میذاره حرفی میزنه مصاحبه میکنه خیلی بهتر ازینه که تو استودیو بشینه چون من خیلی خاصم و هیچکی رو قبول ندارم .پس مخاطب چی؟

253.236.58.214
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 01:59
shahre gham

من کاری به این ندارم که شماها به کدوم خواننده علاقه دارید ولی اگرهوادارودوستدارمحسن چاوشی باشید نبایداینطوری صحبت کنید مابااین که علاقه ی شدیدی به کنسرت گذاشتن محسن عزیز داریم ولی چون گفتن که شرایط فعلا محیا نیست ماهم می پذیریم...فرق ما وشما این هست که شمابه ایشون اعتمادندارین ولی ماداریم...چون نتیجه این اعتمادراهمیشه به خوبی گرفتیم...مابه ایشون عمیقا وقلبا اعتماد داریم ولی شمانه...حرف وصحبت ایشان برای ماسند محکمی است که هرچه دیگران هم این حرف راقبول نداشته باشندبرای ما اهمیتی ندارد..

12.222.70.146
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 18:21

قضیه دقیقا تفکر ادمهاس ...کسی که روی قله وایستاده چیزهایی میبینه که افرادی که هنوز مسیرو شروع نکردن مفهومش نمیفهمن ..و فکر میکنن خیال و وهم ....تمام بحث و جدال ها برای محسن چاوشی اهمیتی نداره ...صدای شلوغ و ترافیک یک خیابون میشه با بستن پنجره تموم کرد..کاش کمی بزرگ می شدید ..

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 19:06

بجا این بهونه ها کنسرت بزار محسن جان :)))

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 17:20
چشمه طوسی

داداش منتظر حرف شما بد محسن ک کنسرت بزاره
مثلا محسن یگانه و خواجه امیری و عیزاده و و و و و .... خیلی ه دیگه ک کنسرت گذاشتن و بلیطای 90 هزار تومنی از من و شما گرفتن (و بعدشم خیلی شنگول با دوتا دوپس دوپس پردیم هوا و گفتیم خیلی فاز داد )چه گلی زدن به سر موسیقی ما؟؟؟؟!!!!
چرا همه معیار یه خواننده رو گذاشتیم بر مبنای کنسرت؟؟؟؟
خیلی از دوستایی ک اینجا دارن داد میزنن واسه کنسرت ندادن محسن چاوشی حاضرم شرط ببندم خودشون تاحالا یه کنسرت نرفتن
پس الکی بهونه نکنید واسه تخریب کردن
گرچه هرچه بزرگتر دشمن بیشتر!!

3.193.248.171
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 22:23
yahda-just yeghaneh

شما وقتی حال نمیکنی مجبور نیستی بری کنسرت.مطمًن باش اگه یه روز محسن چاووشی کنسرت بذاره شمایی که طرفدارشی 90هزار تومن که سهله،200هزار تومن هم برای کنسرتش میدی.درست مثل طرفدارای خواننده های دیگه.
در ضمن"محسن یگانه"چه گلی زده به سر موسیقی ما؟؟؟؟؟؟
"محسن یگانه"اندازه ی موهای سر شما به سر این موسیقی گل زده.درست مثل محسن چاووشی.
شما بیت آخرو شنیدی دیگه؟مرد رو چطور،رگ خواب،ضربان معکوس،بمون،دو راهی،نباشی،آخه دل من،نخواستم،کی جای من اومد،تنهایی،نمیذارم خسته شی،قرصای خواب آور،خیابونا،دیوار،چقدر دیر،خاطره بازی،دلکم،تو فکر میرم و ....رو چطور؟
همین یگانه وقتی که توهینی به محسن چاووشی شده اول از همه از ایشون طرفداری کرده.
محسن چاووشی هم تو مصاحبه ش نه به محسن یگانه و نه به هیچ کدوم از خواننده های دیگه توهین نکرده.فقط از شرایط بد کنسرت تو ایران گفته. ،که درددل خیلی از خواننده های دیگه هم بوده.محسن یگانه خودش بیشتر از خیلی از کارشناسان!!!!!!!!!!!عزیز حرفای محسن چاووشی رو میفهمه.
در ضمن قابل توجه کسایی که میگن صدای محسن افکیه و واسه همین کنسرت نمیذاره اینکه صدای افکتی رو به راحتی میشه تو کنسرت هم در آورد.
و به امید روزی که محسن چاووشی عزیز هم کنسرت بذاره تا آهنگاش رو باهاش بخونیم.

92.44.166.227
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 19:34

چاووشی با مصاحبه ی اخیرش خیلی خودشو خراب کرد و این تصویر خراب شده حالا حالا درست بشو نیست

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 19:35

من نمیدونم چرا همیشه باید درگیری باشه ؟نمی شه هر کی کار خوشو بکنه ؟ چرا وقتی از ما نقد میشه با نقد از یکی دیگه جواب میدیم؟؟؟؟ هرکسی طرفدار خودشو داره چه محسن چاوشی چه فرزاد فرزین چه هر خواننده ای از خاص تا عام !....
شما کنسرت نمیذاری نذار !چرا کار بقیه رو بی ارزش می کنی ؟ موسیقی سنتی دوست نداری نداشته باش چرا میگی کشش نداره ؟ گه هم کسی به شما طعنه زده جوابش تلافی نیست!
در ضمن همون از تو جعبه در اومدن ها و برف شادی ها که اصلا معلوم نیست منظورش کی بوده !!! بالاخره احترام به مخاطب هست و زحمت داره ! و هرچی باشه کاری هست که خواننده و طرفداراش دوست دارن. بهتره که آدم حرفشو با عمل نشون بده ...

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 21:08

توی خونه روی دیوار یه تفنگ سر پُره/داغ جنگلا رو میشه روی قندافش دید
آره یه تفنگ سر پُر و فراری از شکار/که میشه از تو گلوش صدای شلیکو شنید..
یه تفنگ پیر و کهنه یه تفنگ بی جواز/که دلش رو برده زوزه های زخمیه یه گرگ
عمریه که بوی باروتو نفس نمیکشه/تنها شاهده نفس کشیدنه پدربزرگ..
خسته از روزای غمگینه بدون ِ اتفاق/خواب رفته مثل آتیش زیر خاکستر داغ
یه تفنگی که مثه یه مرد گریه میکنه/شبا با روح پرنده های مُرده تو اتاق..
با دوتا میخه سیاه مونده رو دیواره سفید/تو سر هردوی ما وسوسه ی آزادی
خیلی وقته بوی خون خونه رو پُر کرده و من/خیره ام به آخرین ارثیه ی اجدادی…

با این روحیه نمیدونم چرا توی سبک این کار نمیکنی؟
در هر صورت یه دونه ای.

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 23:37
مهدی R25

البوم چنگیز ، یه جوری عجیب غریب بوی یه همچین راکی رو میده ...
تازه اول راهه دوست عزیز
تو سر هردوی ما وسوسه ی آزادی

212.184.95.91
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 23:24

راستي رفقا يك نسل و يك گونه انقراض يافته از يك سري موجود زنده هست كه كار اينا كامنت گذاشتن هست و هنوز هم اين گوشه كنار پيدا ميشن با اين مضمون * بابا اين چاوشي كه صداش افكته* اين گونه انقراض يافته اغلب از هواداران خواننده هاي پاپ در سطح معمولي و پايين هستند كه از سر حسادت قصد تخريب دارند .و گونه ي ديگر براي ايجاد جنجال و اينكه يك نفر از همان طرفداران خوانندگان سطح پايين به او توجه كند .ايميلي بدهد و بگويد باهات موافقم اسدالله!! و در كمتر از يك دقيقه اسد الله شكارش را به دام انداخته و به همراه ژينوس پيوندشان را دركافه اي غمگين مبارك كنند ...اينها انسان هاي ابلهي هستند .اگر بخواهي ابلهي را بفهماني وقتت را تلف كرده اي. وهم صحبت او شدن منكر شدن صداي چاوشي بهد از البوم هاي موفق و تعريف و تمجيد هي ريز و درشتهاي موزيك يعني منكر شدن هنر..پس دم به نادم اين ها ندذيد و شان و شخصيت خودنون و خواننده ي تاپتون رو حفظ كنيد. همين البوم پاروي بي قايق خودمون يه توي دهني بزرگيست براي اين اشخاص و محسن چاوشي نيازي به اثبات ندارد .

یکشنبه 3 خرداد 1394 - 23:30

براي طرفداراي چاوشي.. و جناب ابوالفضل معلوم الحال
1 يه اقايي سوار الاغ بوده و بچش پشت الاغ راه ميومده \ مردم ميگن نگاش كن خودش سوار شده بچش پيادست
2 بچشو سوار الاغ ميكنه ميگن نگاه كن ادم بزرگ بايد پياده بره يه بچه سوار الاغ شده
3 جفتشون سوار الاغ ميشن مردم ميگن نگاه كن الاغ بدبخت چه گناهي كرده دو نفري سوار شدن
4 جفتشون پياده ميشن مردم ميگن نگاه كن الاغ پس به چه دردي ميخوره!!

اين ملت وضعشون همينه هر چي بگي باالخره يسري تراوشات داره ذهنشون .نميدونم چه اصراري دارين بياين به اينا بفهون كنسرت نزاشتن ربطي به صدا نداره!!

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 08:33
Otan Vargas

درست میگی دمت گرم.
چاوشی اگه توی RAH هم کنسرت بذاره باز اینا میان یه چیزی میگن.

150.224.183.29
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 23:52

آقای چاوشی هم که تا هر چی میشه سریع پای جنگ و خرمشهر رو وسط می‌کشن که آره من بچه ی جنگم! آقا این چه کاریه آخه؟ هر چی دوست داری بگی؟ به هر کسی خواستی توهین کنی بعد آخرشم مظلوم نمایی؟ بقیه انسان نیستن و سختی نکشیدن فقط شما کشیدی؟
خوبه والا!

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 01:45

واین دلواپسی همچنان ادامه دارد....واین تهمت ها همچنان ادامه دارد واین کینه وبغض تمامی ندارد واین خمپا ره های بی ریشه پایانی ندارد..واین دل سوزاندن هاهمچنان ادامه دارد...بعضی ها خجالت بکشند..کسانی مثل محسن چاوشی هستن که باعث شدن موسیقی داخل حرفی برای گفتن داشته باشه...ببینم اخرش رفتارتاسف بار بعضی ها محسن راهم ازکشورفراری می ده..

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 02:28

به جای سرلک بودم بجای مصاحبه از خوانندگی استعفا میکردم.همین که چاووشی گفت نمیشناختمت کافیه. چاووشی هم که حرفاشو زد حالا ادما میمونن و وجدانشون. بت بسازید و پرستشش کنید هرچی هم گفت لا پوشونی اقای سرلک و چاووشی ما نمیفهمیم .موسیقی بی هویت تلفیقی شما رو نمیفهمیم شما دارید از تلفیق موسیقی حرف میزنید که من باهاش بزرگ شدم.اهنگای شکارچی رحمانپور سقایی و.....رو گوش دادم.این موسیقی شما چقد با دایه دایه فاصله داره...ما جاهلیم ما نادانیم .ما از موسیقی هیچی نمیفهمیم .چرا ما رو سرزنش میکنید. ما مخاطب عامیم.یه کاری کنید ما بفهمیم اگه نمیتونید.بشینید تو خلوت با هم مباحثه کنید.دیگه دم از مردم نزنید.هیچ کس از مردم بالاتر نیست.من نمیدونستم سرلک این مصاحبه رو کرده اینجا دیدم.البته ایشون قبلن مصاحبه های گهر بار دیگه ایم کرده.که واقعا شرم اور بوده. اقای چاووشی شما ودوستان سابقتون گوش ما رو ازاهنگای به قول خودتون چرند پر کردید و ما رو به این سمت و سو کشیدید از ما طلبکار نباشید.خودتونو سرزنش کنید.الان ارزش های شما خیلی با ما فاصله داره .شما ها با سوادید ما کشش نداریم .سرانه ی مطالعه تو ایران چقدره.دلیل نداره چون شما ها به درجات بالا رسیدید به شعور ما توهین کنید.ما باید چقدر تلاش کنیم به شما برسیم .این فاصله رو چه چیزی پر میکنه.مطا لعه؟ هرکس شخصیتی داره. ما هم ادمیم فقط شما ها دانا ی کل نیستید.ما در همه چیز دخالت میکنیم چون شما که الگوی مایید به ما یاد دادید. چطور یه خواننده ی پاپ در مورد کشش یه موسیقی که صلاحیتی در اون نداره اظهار نظر میکنه.به کسی بر نمیخوره.چون مردم انتقاد میکنن نادانن.شماها در برابر مردم هیچی نیستید.گوش دادن به موسیقی اصلا پیچیده نیست.

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 09:01
حسین

شما دقیقا خودتون رو خوب شناختید شما موسیقی تلفیقی را نمی فهمید پس بهتر است همان موسیقی که می فرمایید را گوش کنید و در این زمینه در و گوهر نیافشانید.کسی از شنیدن نظرات شما در این زمینه تغییر جهت نمی دهد استاد گران قدر.

118.187.118.52
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 10:47
حسن عاشق چاوشی

رفیقت صدات کرد بیای ؟؟ :)
چرندو که خوانندت میخونه اونم نه در البوم اولش بلکه در اخرین البومش !
بقیه چیزا رو هم که گفتی دیده بشی خب شدی!
مردم مردمم نکن
مردمی ترین خواننده فعلا با اختلاف نسبت به خوانندت محسن چاوشیِ
چیزی که درکشو نداری و به قل خودت نادان و نا اگاهی میتونی سکوت کنی

34.113.63.97
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 23:38
mehdei007

صفحه ی ذهن کبوتر آبیست خواب گل مهتابیست.نباشید.فقط همین.نگاهت را به افق بسپار.

59.217.194.71
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 21:44
حسن عاشق چاوشی

چون ملک ساخته خود را به پرو بال دروغ --- همه دیواند که ابلیس بود مهترشان

100.114.229.181
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 02:31

بعضیا خیلی آشوبن! خیلی درگیرن!!! خیلی معلومه!!!

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 03:33

درود بر تو تنهای بی سنگ صبور

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 08:56

واقعا برای جماعت بی منطق و دور از واقعیات متاسفم که چشم بر حقایق موسیقی می بندند و دهان گشاد خود را به یاوه گویی می گشایند.چاوشی نابغه عصر حاضر است و بسیار خرسندم که در چنین عصری متولد شدم.

چون ملک ساخته خود را به پر و بال دروغ

همه دیوند که ابلیس بود مهترشان

همه قلبند و سیه چون بزنی بر سر سنگ

هین چرا غره شدستی تو به سیم و زرشان

شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان

برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 09:27

آدم همیشه باید تکلیفش یا خودش معلوم باشه. همیشه باید تو اخلاق و رفتارش ثبات داشته باشه

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 09:37

محسن یگانه پدرش رو تو جنگ از دست داد یه بار نیومد بگه من اینم من اونم
آقای چاوشی با دو تا آلبوم آخرش طوفان به پا کرد
ولی خواننده ای که نتونه بیاد یه کنسرت اجرا کنه همون بیاد هر روز راجع به خرمشهر حرف بزنه
آقای چاوشی شما میتونی کنسرت اجرا کنی ولی نمیخوای چون سالن کنسرت تئ ایران جوابه صدای شما رو نمیده /. محسن یگانه فرزاد فرزین سیروان خسروی ول معطلن لابد.
محسن فقط یگانه
چه دری به تخته خورده که الان عینک دودی زدی نشناسنت . اون کلاه لبه دار گنده رو میکشی............

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 13:13
علی-طرفدار آقای خاص

خدایا صبر بده تا جواب بعضی هارو ندم.

143.112.194.47
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 17:54
س

پرنده ای اما اسیر کوچ خودت....

49.146.154.172
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 21:12
حسن عاشق چاوشی

اون یه خط اخرت نابود کرد مارو انقد بار معنایی بالایی داشت اصن !

هنوزم روی دیواراش نشون گولله ها پیداست --- هنوز تو کوچه هاش عطر تن فرمانده جهان اراست

223.128.82.155
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 08:39
محسن رودباری

آقایون رفقا چرا اینجوری میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب خیلی کاره بیخودیه کسی که نمیتونه کنسرت بزاره بیاد به خواننده های دیگه گیر بده
به قوله خواننده محبوب خودتون که بلد نیست کنسرت بزاره
مردمکاتون به کجا زل زده باز واژه هاتون..........
اکثره کسایی که موسیقی پاپ گوش میدن میدونن دو تا محسن پرچمشون بالاست.
محسن فقط یگانه

134.2.116.208
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 14:45
علی-طرفدار آقای خاص

مردمکاتون به کجا زل زدن؟/باز مژه هاتون به کجا پل زدن؟

70.234.123.50
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 10:17

حقیقت رو باید گفت
نمیتونی کنسرت بذاری آقای چاوشی
ولی کارت خوبه
استعدادشو داری
پس واسه خودت کار کن
نمیخواد کارهای بقیه رو بی ارزش کنی
مثل قدیم کار کن ... آلبوم های خوب بده
همه میدونن این راک خوندن و مولانا خوندن و... برای اینه که مردم یادشون بره زمان اوجتو و با همین ها سرگرم بشن
آخه کدوم آدم عاقلی سبک عالی پاپی که قبلا داشتی رو ول میکنه این ها رو با این ساز های مزخرف میخونه
قمیشی 50 ساله داره پاپ میخونه ...... دیگه کشش نداره؟؟؟
سنش بالاست وگرنه همین الان آلبوم بده همه خریدارند
امیدوارم سر عقل بیای و از خوندن این آهنگ های سخیف چند سال اخیر (به نام راک و اشعار نه چندان مرتبط با موسیقی پاپ) و همینطور مصاحبه های پوچ دست بر داری

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 15:45
مهدی R25

اهنگ سخیف یعنی چی ؟ مصاحبه ی پوچ یعنی چی ؟ ساز های مزحرف یعنی چی ؟
محسن واسه این راک میخونه که مردم زمان اوج محسن رو یادشون بره ؟
اینجا باید بگم
الهی العفو
الهی العفو
محسن با همین راک خوندن و مولانا خوندن پیشرفت های زیادی داشته و مث اکثر خواننده ها تو تکرار مکررات غرق نشده و به مخاطبش خیانت نکرده
محسن کی گفت پاپ کشش نداره ؟
یه بار مصاحبه رو بخون.نخوندی واس چی نظر میدی ؟!!
حرفات بیشتر شبیه جوک بود.

189.138.193.47
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 14:00

مصاحبه اش همش توهین بود دیگه !!! حالا با پاک کردن عکس و ... نمیشه درستش کرد اقای چاووشی !!!

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 16:42

موسیقی اصیل ایرانی در بستر فرهنگ و تمدن و اندیشه ایران زمین شکل گرفته و موسیقی پاپ یا غیر ایرانی در بستر فرهنگ و تمدن آن مرزوبوم ایجاد شده. پیوند این دو، وصله ناجور بوده و به هر دو موسیقی صدمه میزند. اینکارها صرفا برای تجاری و بازاری و عام پسند شدن است برای کسب درامد و شهرت بیشتر. نتایج بد آن بزودی بارز میشود. بزرگان موسیقی ایران چنین کارهایی نکردند. لابد آنان عقلشان نمیرسیده و این تازه به دوران رسیده ها فقط میفهمند

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 11:51
mohsen 5678

اگه منظورتون همایون شجریانه ایشون تا امروز هیچ تلفلیقی از پاپ و سنتی انجام ندادن افراد دیگه رو نمیدونم............ولی پاپ سنتی های زیادی کار شدن بین مردم هیت شدن و هنوز دارن شنیده میشن اتافاقا استاد ایرج یکی از بزرگان این کار رو کرده و یک نمونش من یه پرندم و امثالهم..............پس موسیقی تلفیقی ربطی به استاد بودن یا نبودن نداره هر کسی داره تو یک سبک کار میکنه استاد شجریان سنتی و افرادی در پاپ انتقاد چیز بسیار خوبیست به شرط اینکه تخریب و حرص و........با این سخنان استاد ایرج یک تازه به دوران رسیده حساب میشه؟

56.154.66.138
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:56
محمدحسین ش

منظورم جناب همایون خان شجریان نیست. دقیقا منظورم کار تلفیقی آقایان سرلک و چاوشیه وامثال این کارهاست

9.118.37.13
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 20:19

دوستان کاش قبل ار اینکه هر حرفیو باور کنیم یه ذره فکر کنیم .. محسن چاوشی از دوازده سال پیش تا الان با افراد مختلفی کار کرده با چندین خواننده ترک مشترک داده و با خیلیاشون الان رابطه نداره فک کنین اگه یک درصد صدای محسن افکت بود و مال خودش نبود اینا ساکت مینشستن؟؟؟ به کل دنیا جار می زدن.. کسی که صداش با افکت و ایناس تهایتا دو، سه سال بیشترنمیتونه دووم بیاره، لو میره.. کنسرت نگداشتن محسن فقط و فقط یک دلیل داره که خودش در مصاحبش گفته

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 22:10

سلام موسیقی ما خیلی نامردی مشخص شد شدید ضد چاوشی هستی این نظرو بزار مردم ببینند بفهمن که شما مصاحبه محسن چاوشی تیکه تیکه کرده بودین برید مصاحبه اصلیو بخونید اصلا بنده خدا قصد توهین نداشته واقعا براتون متاسفم

دوشنبه 4 خرداد 1394 - 22:13

ازاون روزی که متوجه شدم محسن ناراحته حالم گرفتس....اصلا مادوست داریم صدای کامپیوتری گوش بدیم...شما که خوشت نمی اد گوش نده...ما بااون چیزی که محسن میگه مشکلی نداریم...الان قصدنداره یابه قول شما نمی تونه !!!!! کنسرت بده ماهم مشکلی بااین قضیه نداریم...شماکه به قول خودت میگی محسن صداش کامپیوتریه چرا به خودت توهین می کنی وصدای افکتی گوش می دی..روزی که حقیقت مشخص بشه چهره ی بعضی دیدنیه...داریوش مهرجویی..فیلم سنتوری...این همه همکارکه البته باخواننده های دیگرکارمی کنن محسن راتایید می کنن اونوقت شماکه ازهیچی خبرنداری وفقط می خوای ایشون رابکوبی میای ونظرمی دی...تاسف برای بعضی کمه...

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 05:49

آقا ابوالفضل و آرش مهم اینه محسن چاوشی با کسی و چیزی بالا نیومد! بدون پول و بدون صدا و سیما بدون البوم رسمی بدون همخوانی با اقوام مطرح!!! بدون همکاری با گرونترین ها و....
البوم سلام اخر احسان یادم نیست 86 اومد یا 87 ولی یادمه احسان و عوامل میگفتن یکی از پرهزینه ترین البوم بعد از انقلابه و جالبه همون سال محسن چاوشی بدون هیچ امکاناتی البومی که از میکس و مستر تا تنظیم همیه چیش از خودش بود و تو یه استودیو خونگی ساده (که اونم با کمک شخصی بنام اهاری ساخته بود)تولید شده بوده رو منتشر کرد(یه شاخه نیلوفر) البومی که با تمام ضعفایی که بخاطر نبود چیزی به اسم پووووول داشت ،بازم تحسین خیلی هارو بر انگیخت از جمله همان اهورا ایمان یا استاد بابک افشار که بعیده بشناسیدش وقتی فریدون شهبازیانو نمیشناسید!!!!
.
و ما افتخار میکنیم که خواننده خوب کشورمون با اون وضع به اینجا رسید ...مگاهیت سنتوری بدون استودیو و با یه میکروفون قرضی و توی اتاق خوابش و زیر پتوووووووووو رکورد شد ...............اهنگسازش خود محسن یود تنظیم هم از خودش بود چه نسخه اتود و چه حتی نسخه نهایی ،نه موزیسین مطرح و با سابقه و گرونی مثل علیرضا کهن دیری(سلام اخر) ترانه سرای سنگ سبور با چاوشی معرفی شد و مطرح شد نه افرادی شناخته شده ای مثل اهوارا ایمان(سلام اخر)
محسن چاوشی خیلی هارو معرفی و مطرح کرد یکی همون یگانه که سنگشو به سینه میزنی و عاشقشی!
اما بعضیها از همکاری با گرونهای موزیک خودشونو میکشن بالا!!!!!

خدارو شکر چاوشی از صفر به اینجا رسد و توو ناز و نعمت نبود
اینم تیکه ای از مصاحبه احسان: "من در خانواده‌ای نسبتا مرفه بزرگ شدم و ................." !!!

اینم یه تیکه از شعر اهنگ احسان جان خوش صدا ..ترانه سرا روزبه
خیلی آشوبی! خیلی درگیری!! خیلی معلومه!!! کی داری میری!!!!

و این هم شعر اهنگ محسن جان خوش فکر و خلاق بازم با ترانه ای از روزبه
گاهی بهانه هوسی باشم یا پشت میله قفسی باشم من راضی ام به هر چه تو میخواهی ترجیح میدهی چه کسی باشم
موسیقی ما تایید کن
قضاوت با دوستان

آدمی که تو نازو نعمت بود و شکمش سیره چه میفهمه محسن چاوشی را
باید ضربه خوردی باشی و داغون با درک کنی محسن داره چی میگه
مرسی موسیقی ما
یا علی!!!!

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 12:08
mohsen 5678

تقریبا میشه گفت همه خواننده ها شرایط جناب چاوشیو داشتن به غیر از احسان خواجه امیری.
جالبه برام چرا این قدر دشمنی وجود داره توی موسیقی کشش دار پاپ ولی توی سنتی بی کشش شرایط اینجور نیست بگذریم.....
شما یک مقایسه عجیبی بین اشعار این دو هنر مند گذاشتید لازمه بگم تا جایی که من یادمه خیلی معلومه که داری میری که مال عاشقانه ها بود بیشتر نظر کارشناسارو جلب کرد تا من خود ان سیزدهم جایی که در مقام قیاس قرار گرفتند از نظر کارشناسان البوم اقای شکم سیر برنده شد من طرفدار سنتی ام ولی نه رفتار شما نه اقا ابولفضل و نه طرفدارای خواجه امیری و چاوشی رو درک میکنم اخه چه دلیلی داره شماها این قدر هم دیگه رو میکوبین که چی بشه؟اقایان چاوشی و خواجه امیری کار خودشونو میکنن دلیل این همه دعوا و تیکه پرونیو و......................اصلا قابل فهم نیست.

103.245.28.155
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 12:33
yahda-just yeghaneh

محسن یگانه اگه الان اینجایی که هست ایستاده فقط و فقط و فقط مدیونه خودشه نه هیچکس دیگه.
اینم حرف خودش:"از لحظه ای که گیتار خریدم من کلا شش جلسه کلاس گیتار رفتم برای آموزش،یه جلسه هم چند سال پیش رفتم و دیگه هیچ چیزی رو آموزش ندیدم.اگه الان دارم خودم تنظیم میکنم،اگه دارم ترانه هامو همرو خودم میگم،اگه ملودی هارو خودم میسازم و اگه دارم میخونم و حتی ضبط استدیویی میکنم،اینا همش بخاطر اینه که وقت گذاشتم.نه فقط من خیلیها هم اینجورین."
اینم یه تیکه از شعر محسن جان نابغه با ترانه ای از ""خودش""
همش از خود گذشتن بود،که این خاصیت مرده،که طعم شور هر اشکی،نمک گیرش نمیکرده

218.146.110.23
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 22:01
حسن عاشق چاوشی

اون ارای رفیق بازی که جای بحث نداره که نظر اتشون رو هم دیدیم که همه به رفیقاشون رای داده بودن و هر کسی قربون خودش رفته بود بجز محسن چاوشی و همچنین صادقی
چه همون سال چه سال بعدش که دیگه داد همه در اومده بود از اون ارا که جای مثلا شهاب رمضان تو اون لیست جایزه بگیرها دیده نمیشد( اخر خنده بود )!
ارایی میتونه مهم باشه که از افراد خارج از گود مثل روزنامه نگارا و نویسنده ها باشه که به رفیقاشون رای ندن!
در ضمن اون البوم مال چندین سال پیش بود که بعد چند سال با تغییراتی منتشر شد !
از لحاظ مقایسه اشعارم که مشکلی نیست که اصلا بحثی نیست شما بیا مقایسه کن اشعار اخرین البومارو ! اصن قابل قیاس نیستند!
این همه جوسازیا هم منبعش مشخصه که اسمشو اوردی ! مطمئنا پاسخ دریافت میکنه تا وقتی ادامه بده

214.23.209.25
جمعه 8 خرداد 1394 - 20:04

بس کنین بس کنین

بزارین ماها با محسنمون تنها باشیم
چرا آسایش نمیزارین
خدا قوه ی انتخاب درونتون گذاشته مجبور نیستی گوش کنی
جان عزیزانتون بزارین ما با محسنمون زندگی کنیم
درد داریم

گلومو پاره کردم اما این مردم بهم گفتن که دیوونست عاشق نیست
کسی باور نکرد این آدم بی شکل به غیر از عشق با چیزی موافق نیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جنگ آدم‌ها را ساکت بار می‌آورد، نجیب بار می‌آورد | موسیقی ما