برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همراه رونمایی از «کنسرت تصویری ارکستر مهرنوازان»
آیین پاسداشت از فعالیت هنری فرهاد فخرالدینی برگزار می‌شود
موسیقی ما - آیین پاسداشت از فعالیت هنری استاد فرهاد فخرالدینی با حضور نامداران عرصه فرهنگ و هنر برگزار می‌شود. افشین معصومی مدیر موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار با اعلام این خبر گفت: آیین پاسداشت از استاد فرهاد فخر الدینی و همچنین رونمایی ازاولین اثر تصویری ایشان، تحت عنوان «کنسرت ارکستر مهرنوازان اسفند ۹۲» به رهبری این استاد برجسته، صبح روز پنج شنبه هفتم خرداد ماه جاری درفرهنگستان هنر (مجموعهٔ آسمان) برگزار خواهد شد.

این تهیه کننده در ادامه افزود: سال‌های بسیاری ست که جناب استاد فخرالدینی در عرصهٔ موسیقی مشغول فعالیت‌اند اما متاسفانه تا کنون هیچ تقدیری که شایسته و در خورشان ایشان باشد به عمل نیامده است، لذا بر آن شدیم تا در مراسمی دین خود را -در حد توان- به ایشان ادا کنیم.

وی که تهیه و تولید نخستین اثر تصویری با حضور و هنرمندی فرهاد فخرالدینی را به عهده دارد، در این خصوص اظهار داشت: با وجود قدمت صنعت تصویر در کشور ما، بخش آثار موسیقایی تصویری در یک فقر مضاعف به سر می‌برد و نیاز به انتشار اثری از این دست کاملا محسوس است. متاسفانه در این سال‌ها اساتید و مفاخر زیادی را از دست داده‌ایم که تصویر رسمی از آن‌ها نداریم این یک نقصان برای عرصهٔ تولید محسوب می‌شود. از این رو بر آن شدیم تا کنسرت ارکستر مهرنوازان به رهبری استاد فخرالدینی و خوانندگی سالار عقیلی را که در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ به روی صحنه رفته بود، در قالب دو دی وی دی تصویری به صورت فول اچ دی آماده و روانهٔ بازار کنیم.

 همچنین تهیه کننده این اثر در پایان افزود: علاوه بر همکاری‌های فرهنگستان هنرو مجموعه آسمان در برگزاری این مراسم، مدیریت محترم شرکت پلی ران به عنوان حامی مالی، ما را در به ثمر رسیدن این پروژه یاری کرده‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 15:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آیین پاسداشت از فعالیت هنری فرهاد فخرالدینی برگزار می‌شود | موسیقی ما