برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری کنسرت پاپ - راک در ایوان شمس
معروف‌های راک در کنسرت «پیکلاویه»
موسیقی ما – گروه پاپ – راک «پیکلاویه» که چندی پیش کنسرتشان در سالن برج آزادی به دلایل نامعلوم لغو شده بود، در حضور اکثر چهره‌های سر‌شناس راک ایرانی به اجرای برنامه پرداختند.به گزارش موسیقی ما، ردیف اول صندلی‌های کنسرت گروه «پیکلاویه» که شب گذشته در سالن ایوان شمس به اجرای برنامه پرداخت، در قُرق هنرمندان سر‌شناس موسیقی راک ایران بود و چهره‌هایی چون کاوه آفاق، نیما رمضان، بردیا امیری، صنم پاشا، اردوان انزابی‌پور، آراد آریا، همایون مجدزاده، سعید مقدمی، علی فرازمند و... بود.

مهران مختار‌پور در لحظه‌ای که روی صحنه آمد پس از اجرای نخستین قطعه رو به حاضرین گفت: «سلام. ما پیکلاویه هستیم. امیدواریم امشب شب خوبی برای شما باشد.»

کنسرت این بار بدون لادن جعفرنژاد (همخوان گروه) روی صحنه رفت تا پیکلاویه با شایان کریمی (کیبورد)، مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک)، فرهاد خان بیلوردی (گیتار باس)، مصطفی بهرمان (درامز) و مهران مختارپور (خواننده)، قطعاتی از جمله: همراه فرشته‌ها، رنگین کمان، جایی که پیاده رو تمام می‌شود، در کنار تو، در چشمانش، بی‌خواب‌ها و... را اجرا کنند.

عاشقانه‌ها فرانسوی و انگلیسی که از سوی اعضای گروه اجرا شد از چندی پیش در فضای مجازی منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

این کنسرت به همت موسسه نشر موسیقی «آوای سوته دلان» و تهیه کنندگی «مهدی میرزاباقریان» برگزار شد و نکته قابل توجه برنامه این بود که در زمان معرفی هر کدام از مهمانان برنامه حاضرین در سالن به شکل وپژه‌ای آن‌ها را تشویق می‌کنند تا شب ویژه دوستداران موسیقی راک در ایران، با انرژی خوب حاضرین در سالن به پایان برسد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 19:14

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 10:44

امیدوارم همچین کنسرت های زیبایی فقط در تهران نباشه و در شهرهای دیگه به خصوص اصفهان هم برگزار بشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معروف‌های راک در کنسرت «پیکلاویه» | موسیقی ما