برنامه یاد بعضی نفرات
 
6 سال پس از انتشار آلبوم «زیر بارون»؛
آلبوم جدید «سهراب پاکزاد» منتشر می‌شود
موسیقی ما – خواننده قطعه هیت «این چه حسیه» 6 سال پس از انتشار آلبوم «زیر بارون»، اثر جدید خود را روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، سهراب پاکزاد که در سال 88 آلبوم «زیر بارون» را با همراهی «امیر طبری» و حضور پررنگ «نیما وارسته» روانه بازار موسیقی کشور کرد و توانست با همان آلبوم خود را به جامعه موسیقی کشور معرفی کند، اثر جدید خود را روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

پاکزاد درباره فعالیت های جدید خود در حوزه موسیقی پاپ در گفتگو با «موسیقی ما» توضیح داد: «در ماه های انتهایی مراحل تولید آلبوم هستم و همه وقت و انرژی‌ام را صرف تولید اثری کرده‌ام که بتواند مورد توجه قرار بگیرد. آرام آرام برای اخذ مجوز آثار اقدام خواهیم کرد و در حال حاضر هم برای تولید تیزرها و ویدئوها اقدام‌هایی را انجام داده‌ایم.»

این خواننده در مورد جزییات این آلبوم که نخستین آلبوم انفرادی او به حساب می آید، توضیح داد: «در آلبوم اول سعی ما بر این بود که با بهترین‌ها کار کنیم و همان نوع تفکر باعث شد بتوانیم به خوبی نتیجه بگیریم و شاهد آن اتفاقات خوب باشیم. این نوع نگاه و این نوع تفکر در آلبوم جدید من هم هست و البته بهتر و قوی‌تر به آن پرداخته شده است و امیدوارم بتوانم نتیجه قابل دفاعی را هم از آن بگیرم.»

پاکزاد درباره تاریخ احتمالی انتشار این اثر نیز گفت: «در خوشبینانه‌ترین حالت آلبوم تا آخر تابستان منتشر می‌شود. ولی باز هم نمی‌توانم درباره آن تاریخ به صورت مطمئن حرف بزنم چون انتشار آلبوم در ایران مستلزم هماهنگی‌های زیادی است که باید به زمان خودش درست و با برنامه ریزی پیش برود.»

پاکزاد درباره حضور یا عدم «امیر طبری» در این آلبوم نیز گفت: «قطعا این آلبوم آلبوم انفرادی من است. این آلبوم در بخش خوانندگی فقط با صدای من منتشر خواهد شد.»

او همچنین درباره حواشی انتشار آلبوم «زیر بارون 2» تنها با صدای «امیر طبری» و ماجرای جدایی این دو هنرمند ازهم بعد از موفقیت آلبوم «زیر بارون» گفت: «من همیشه با تمام وجودم از حاشیه ها فراری هستم. داستان هایی به وجود آمده بود و از همان ابتدا هم مشخص بود که ما نخواهیم توانست این همکاری دو نفره را حفظ کنیم. من ساختار فکری خودم را داشتم و ایشان هم همین طور. ولی برخی رفتارها از ایشان سر زد که مشخص بود حاشیه‌های زیادی را در پی خواهد داشت. حتی ایشان اسم آلبوم انفرادی‌شان را «زیر بارون 2» گذاشت تا حرف و حدیث های زیادی باز هم اتفاق بیفتد. الان هم درباره او هیچ حرفی ندارم و مثل همه این سالها که سکوت کرده‌ام، باز هم درباره ایشان سکوت می‌کنم و همه تمرکزم روی آلبوم رسمی خود است. من از کسی گله‌ای ندارم و دوست دارم آلبومم در بهترین حالت ممکن روانه بازار موسیقی کشور شود.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 13:54

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید «سهراب پاکزاد» منتشر می‌شود | موسیقی ما