برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه برگزاری کنسرت مشترک «محمد رضا هدایتی»، «کامران تفتی» و «کیارش حسن زاده» در تهران عنوان شد؛
کامران تفتی: برای دل مردم می خوانم
موسیقی ما – یک بازیگر سینما و تلویزیون که چند صباحی ست به عرصه خوانندگی وارد شده، درباره کنسرت مشترکی که قرار است به زودی در تهران برگزار شود، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، کامران تفتی که قرار است با همراهی «محمدرضا هدایتی» و «کیارش حسن‌زاده» 22 اردیبهشت ماه در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه برود، درباره این کنسرت که به نوعی نخستین اجرای زنده رسمی این خواننده در کنار دیگر چهره های موسیقی است، به «موسیقی ما» گفت: «من همیشه فقط یک نگاه به فعالیت های موسیقی ام داشته ام و آن هم این است که برای دل مردم بخوانم . من همیشه سعی کرده ام که با تمام احساس برای مردم بخوانم و امیدوارم احساس صدای من بتواند مورد توجه مردم باشد. دو البوم‌اماده با کیارش حسن زاده داریم‌ که در حال اخذ مجوز است و تور کنسرتهای‌مان را از تهران با کنسرت ۲۲ اردیبشت تهران اغاز می کنیم و مطمئن‌هستم در این کنسرت در کنار دو دوست عزیزم کیارش حسن زاده و‌ محمدرصا هدایتی شب خوبی رو برای مردم رقم خواهیم زد.»

پیش از این نیز «کیارش حسن زاده» درباره این کنسرت و جزئیات آن به «موسیقی ما» گفته بود: « از آخرین کنسرتی که در آن چند خواننده با هم روی صحنه رفته‌اند سال‌ها گذشته و این کنسرت قرار است آغازی باشد برای اجراهایی این چنینی در کشور که امیدواریم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد. در این کنسرت من و کامران تفتی برخی قطعات را به صورت دو صدایی اجرا می کنیم. سپس به صورت زنده روی صحنه می‌خوانیم و هم من و هم محمد رضا هدایتی و هم آقای تفتی در بخش‌هایی از برنامه به صورت انفرادی نیز قطعاتی را می‌خوانند. خود من نیز قطعاتی را از آثار قدیمی‌ام اجرا می‌کنم و چند قطعه از آلبوم «مکث» نیز در سالن اجرا خواهد شد.»

محمد رضا هدایتی نیز قراراست در این کنسرت قطعاتی چون «سکه خورشید»، «تو»، «نیمکت چوبی»، «عابر»، «یادته»، «دلگیرم»، «دلم بی‌قراره»، «بریم زیر بارون» و... را اجرا کند. این بازیگر سینما و تلویزیون، تا کنون دو آلبوم منتشر کرده و آلبوم سومش هم در آستانه انتشار قرار دارد. البته او در این بین چند تک‌ آهنگ را هم در فضای مجازی منتشر کرده است.

این کنسرت به همت موسسه «آوای مهر میهن» و رهبری ارکستر «محسن افشار» روی صحنه می‌رود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 08:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کامران تفتی: برای دل مردم می خوانم | موسیقی ما