برنامه یاد بعضی نفرات
 
آخرین اطلاعات از آلبوم جدید چهره‌های پاپ؛
بهاری پر آلبوم و داغ برای موسیقی
موسیقی ما – با پایان تعطیلات بلندمدت نوروزی، چهره‌های موسیقی یکی پس از دیگری درصدد انتشار آثار جدید خود در بازار هستند و در این بین خبرنگار «موسیقی ما» به جزئیات داغی از این آثار دست پیدا کرده است. فصل انتشار آلبوم در ایران معمولا در سه برهه زمانی خاص خلاصه می‌شود و چهره‌های موسیقی در این سه مقطع زمانی خاص آثارشان را وارد بازار موسیقی کشور می‌کنند: اواخر اسفند ماه، اواسط بهار و بعد از ایام محرم و صفر. تجربه هم نشان داده که معمولا انتشار آلبوم در این مقاطع زمانی، بیشتر و بهتر می‌تواند در مورد توجه قرار گرفتن آثاری که به صورت آلبوم منتشر می‌شوند، موثر واقع شود.

آخرین جزئیات آلبوم‌های جدید چهره‌های موسیقی در سال ۹۴ را که به احتمال فراوان بسیاری از آن‌ها در بهار امسال وارد بازار موسیقی کشور خواهند شد را در این گزارش می‌خوانید.
 
  •   آلبومی به نام دخترم!
محسن یگانه به مناسبت تولد دخترش در سال گذشته، نام آلبوم جدیدش را به نام دخترش «نگاه» انتخاب کرده است. علی ثابت پیش ازاین در گفتگویی درباره آلبوم جدید این خواننده گفته بود: ‌ «نگاه» نام دختر تازه به دنیا آمده محسن است و قطعه‌ای به همین نام هم در آلبوم قرار دارد. این آلبوم در هفته‌های اول سال جدید منتشر خواهد شد. همه شعر و ملودی‌های آلبوم مثل کارهای قبلی محسن، سروده و ساخته خود اوست. من دو قطعه را تنظیم کرده‌ام. پازل باند، اشکان آبرون، احسان حبیبی و خود محسن هم دیگر تنظیم کننده‌های آلبوم «نگاه» هستند. «نگاه» آلبوم بسیار خوبی است و مطمئنم مخاطبان محسن را کاملاً راضی خواهد کرد. در آمریکا که بودیم محسن هر وقت فرصت می‌کرد، مشغول کار روی آلبومش می‌شد. من هم بعضی از سازهای دو کاری که تنظیم کرده‌ام را در آمریکا ضبط کردم. موسیقی دنیا کم‌کم دارد ازفضای الکترونیک دور می‌شود و به فضای آکوستیک و با سازهای زنده بیشتر باز می‌گردد. من هم هر دو کاری که برای محسن انجام داده‌ام را فول آکوستیک تنظیم کرده‌ام. این آلبوم ۱۲ قطعه دارد و الان میکس و مسترینگش هم انجام شده است. محسن یکی از کارهای آلبوم را در مایه «دشتی» ساخته و خوانده که به نظرم کار جالب و متفاوتی هم هست.» حال بشنوید از جدید‌ترین جزئیات به بیرون درز کرده این آلبوم که شنیده شده مستر نهایی این اثر برای توزیع در اختیار «پخش دنیای هنر» قرار گرفته است و از قرار معلوم یگانه طرح جلدی عجیب را برای آلبومش طراحی کرده است که بسیار خبرساز خواهد شد. این چهارمین آلبوم یگانه پس از «نفس‌های بی‌هدف»، «رگ خواب» و «حباب» است.
 
  •   آلبوم پرحاشیه
دیگر به قدری درباره آلبوم «اسمش عشقه» (آخرین آلبوم مرتضی پاشایی) صحبت شده که تقریبا همه جزئیات این اثر منتشر نشده، در رسانه‌ها ذکر شده است. موضوع مهم درباره این اثر این است که هنوز و با وجودی که لحظه به لحظه به انتشار آن نزدیک می‌شویم، مشخص نیست که صاحب امتیار این آلبوم خانواده پاشایی است یا مدیربرنامه و تهیه‌کننده قبلی این خواننده. از سوی دیگر پس از انتشار آنونس تبلیغاتی مستند زندگی و فوت پاشایی، این احتمال نیز مطرح شده که شاید آلبوم جدید این خواننده همراه با این مستند خبرساز و پرحاشیه منتشر شود. مستندی که ظاهرا قرار است در چند بخش مختلف به بازار بیاید. به تازگی نیز خبر رسیده که استودیویی در تهران مدعی شده که هفت آلبوم با ساخته‌ها و صدای «مرتضی پاشایی» در آرشیو‌ش دارد که کلیه حقوق رسمی و قانونی انتشار آن‌ها را در اختیار دارد. این‌ها همه و همه آخرین جزئیات آخرین اخبار از «مرتضی پاشایی» است که در هفته‌های آینده با گفتگو‌ها و مطالبی مجزا، در پی کشف حقایق مختلف درباره این خواننده و نوع انتشار آثارش خواهیم رفت.
 
  •   آلبوم ششم
همین اول خیالتان را راحت کنم که آلبوم جدید فرزاد فرزین که نام «۶» را برایش انتخاب کرده است، در دو سه ماه آینده منتشر نخواهد شد. فرزین به شدت در تلاش است که بتواند اثری در خورشان را به بازار بفرستد و همین باعث شده وسواس‌های زیادی در تولید این آلبوم سراغش بیاید. آخرین اخبار از آلبوم این خواننده نیز حکایت از آن دارد که فرزین ۴ قطعه از آثاری را که برای این آلبوم ساخته بود را به کلی حذف کرده و اعتقاد دارد: «نباید در این آلبوم هیچ قطعه عادی‌ای وجود داشته باشد.»
 
  •   آلبوم بی‌خبر
کسی از محسن چاوشی خبر دارد؟ این خواننده این روز‌ها کجاست و چه می‌کند؟ هیچ خبر و نقل قولی از او در رسانه‌ها نیست و ظاهرا او بار دیگر غیب شده است. اما اگر دوست دارید جزئیات جدیدی از زندگی کاری و هنری این خواننده بدانید، تا همین حد در جریان باشید که چاوشی به تازگی به استودیو و محل کاری جدید در حوالی تجریش نقل مکان کرده است و پاتوق جدید این خواننده استودیویی مدرن و شیک است. او این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری با «بهروز صفاریان» وقتش را می‌گذراند ولی کمتر کسی اطلاعات جدیدی از اثر جدیدش دارد. این خواننده پیش از این گفته بود آلبوم «چنگیز» را سال ۹۴ منتشر خواهد کرد. ولی با توجه به اینکه چاوشی در سال‌های گذشته کمتر حاضر شده آلبومش را در اوایل سال منتشر کند، پیش بینی می‌شود که این بار هم بر اساس قانون چند سال گذشته خود عمل کند.
 
  •   آلبوم مبهم
زمهدی یراحی نخستین جزئیات آلبومش را در اختیار «موسیقی ما» قرار داد و همین جزئیات اولیه باعث شد خیلی زود طرفدارانش برای انتشار هر چه سریع‌تر این آلبوم سر و صدایشان در بیاید. تنها جزئیات جدید از این آلبوم احتمال قوی انتشار این اثر در اردیبهشت‌ماه امسال است ولی این خواننده هنوز درباره تاریخ دقیق انتشار آلبومش توضیح قطعی‌ای نداده است.
 
  •   آلبوم گلودرد
آخرین عکس‌های «محمد علیزاده» از تعطیلات متفاوت این خواننده در پاریس حکایت دارد. علیزاده درباره آلبوم جدیدش هیچ جزئیات جدیدی را عنوان نکرده اما انتظار برای انتشار آلبوم این خواننده بیشتر از بهار ۹۴ به طول نخواهد انجامید. محرمانه‌ترین خبر این آلبوم هم وجود قطعه‌ای پر سر و صدا به نام «گلودرد» در این آلبوم است که البته امکان دارد پیش از انتشار آلبوم به صورت تک قطعه منتشر شود. قطعه‌ای که احتمالا پر سر و صدا‌ترین قطعه امسال محمد علیزاده خواهد بود.
 
  •   آلبوم مرگ
سومین آلبوم هر خواننده‌ای می‌تواند آلبوم مرگ آن هنرمند باشد. ماجرایی که بار‌ها و بار‌ها درباره آن گفته شده است. در ایران معمولا هنرمندان جدید در آلبوم اول به شدت پر سر و صدا ظاهر می‌شوند تا توقعات برای آلبوم دومشان بیشتر و بیشتر شود. در آلبوم دوم خیلی سخت می‌توانند مخاطبانشان را راضی نگه دارند و سرانجام در آلبوم سوم به دو دسته تقسیم می‌شوند. یا همه رزومه خود را نابود می‌کنند و به خواننده‌ای معمولی تبدیل می‌شوند یا با تغییراتی اساسی بازهم می‌توانند حضورشان را در اوج و در سطح اول موسیقی کشور حفظ نمایند. «شهرام شکوهی» دقیقا در حال حاضر در این شرایط است. این خواننده با آلبوم «مدارا» به شدت مورد توجه قرار گرفت و در آلبوم دومش علیرغم سعی‌اش برای متفاوت شدن اثر، با انتقادهایی رو به رو شد و حالا او با آلبوم «مرگ» در موقعیت پیچیده ای قرار دارد. حالا باید نشست و منتظر ماند و دید که او برای پیروز شدن در این آزمون سخت چه نقشه‌هایی در سر دارد. آخرین حرف‌های شکوهی درباره آلبوم سومش را بخوانید شاید شما متوجه شدید: «مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود هستم و قصد دارم هرچه سریع‌تر سومین آلبوم خود را به دست مخاطبان خود برسانم. این آلبوم دارای ۱۰ قطعه موسیقی است و تا این لحظه مشخص نشده که کدام یک از هنرمندان عرصه موسیقی در کنار من دراین آلبوم همکاری خواهند داشت، اما آنچه مسلم است این است که هنرمندانی نظیر امیرحسین کاشانیان، میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان همکاران ثابت من هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم همکاری می‌کنند. در بخش ترانه نیز علی بحرینی، محمد کاظمی، امین بامشاد و مهلا سلیمانی به احتمال زیاد در البوم جدیدم حضور دارند. ترانه‌های این آلبوم در حال اخذ مجوز است و پس از اتمام آن سایر مجوز‌ها که دریافت شود قطعا البوم را به صورت رسمی منتشر خواهیم کرد.»
 
  •   آلبوم بابای بارانا!
آخرین بار که آلبومی از بنیامین منتشر شد، یک روز صبح بود که بیدار شدیم و دیدیم آلبوم بنیامین بی‌هیچ اطلاع رسانی‌ای در سوپر مارکت سر کوچه جا خوش کرده است! ولی با تمام این اوصاف استقبال از این آلبوم باعث شد که این اثر به تجدید چاپ و توزیع برسد و حالا این خواننده در صدد انتشار آلبوم چهارمش است. آلبومی که مدیر برنامه‌هایش در روزهای گذشته درباره آن روی صفحات شخصی‌اش نوشت: «آلبوم ۹۴ انفجاریه که جهانیه!». در روزهای آینده باید منتظر ادامه تک جملات تبلیغاتی این خواننده در فضای مجازی باشیم و خدا را چه دیدید؟ شاید فردا صبح باز هم چشممان به چشم آقای سوپرمارکتی محل خورد و باز هم آلبوم جدید بنیامین را در قفسه‌هایش دیدیم.
 
  •   آلبوم نامعلوم
هیچ منبع و مرجع مشخصی درباره انتشار آلبوم های اسامی ذکر شده در این پاراگراف آخر در بهار امسال وجود ندارد و به همین دلیل به ذکر نام تعدادی از آن‌ها بسنده می‌کنیم. مهم‌ترین اتفاقی که امسال قطعا شاهد‌ش خواهیم بود انتشار آثار «کاوه یغمایی» و «کاوه آفاق» است. شنیده شده که روزهای اول همین امسال جلساتی محرمانه برای رفع مشکل آلبوم «کاوه آفاق» برگزار شد و به نتایج خوبی هم رسید. کاوه یغمایی هم قرار شده تا انتشار آلبومش در بازار هیچ گفت‌و‌گویی نکند و مجوز شعرهای آلبوم سینا حجازی هم صادر شده است. از دیگر چهره‌هایی که به احتمال فراوان شاهد انتشار آثارشان در بهار امسال خواهیم بود چهره‌هایی چون علی عبدالمالکی، مجید خراط‌ها، سعید کرمانی، گروه پالت، گروه دارکوب، علی زندوکیلی و... هستند که به زودی در گزارش‌هایی مجزا به بررسی آخرین اخبار و اطلاعات این آثار خواهیم پرداخت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 00:17

دیدگاه‌ها

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 09:32

بهار امسال وکلا سال 94'سال خوبیه با البوم خواننده های محبوبم .

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:39
Qasem Dalirian

محسن یگانه آلبومش عالی خواهد بود قطعن .

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:22
Qasem Dalirian

سکوت قلبتو بشکن و برگرد ...

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 09:35

فقط فرزادفرزین

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 00:25
Zeinab

فقط چاوشی :)

5.78.103.244
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 17:18
شایان

فقط چاوشی......فرزاد فرزین کیه

2.185.137.210
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 20:32
مننننن

اخه چاوشی با اون همه کار که رو صداش میکنه خوانندس که این حرفو میزنی؟؟؟
فقط فرررررززززاد

37.254.108.200
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 20:40
سارا پویافر

موافقم فقط فرزاد فرزین

151.244.236.117
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 20:42
کوروش صولتی

باعث افتخاره که طرفدار اقای فرزینم

37.254.98.156
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 09:46

منتظر فرزاد فرزین هستیم

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 09:52

به نظرم موسیقی ما همیشه روی عده ای از خوانندگان پاپ مانور میده و بقیه زیاد خبری ازشون تو موسیقی ما نیست اما امیدوارم که این کار عمدی نباشه

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 23:45
علی قاسمی کیا

کاملا موافقم، نمیدونم تایید بشه کامنتم یا نه اما انصافا نویسنده هاش تعصب نشون میدن رو بعضی از خوانندهدها ، مثلا همین حمید عسگری دو تا تیتراژ واسه عید امسال خونده ، کیه که خبری ازش پخش کنه ، اصن اهنگشم نیس تو سایت...!!!!!!

213.195.45.227
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 09:56

انشالله آلبوم یگانه پاپ ایران آخر این ماه یا اوایل ماه دیگه منتشر میشه
با انتشار آلبوم چهارم یه بار دیگه محسن یگانه موسیقی ایران رو تا ماه ها تحت تاثیر هنر خودش قرار میده
بقیه خواننده هام بهتره آلبومشون رو نگه دارن واسه اواخر بهار و تابستون که تو هیاهو و هیجان آلبوم محسن گم نشن
ولی محسن یه چیز دیگس
منتظر کولاک نگاه باشید

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 10:21
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران محسن یگانه)

لایک داری...با انتشار این البوم دهن مخرب های این سایت امثال سید جلال و ... بسته میشه

46.143.171.193
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 11:23
alirezaaa

بسی خندیدیم
این یگانه که البوم قبلیش دو زارم نفروخت و تو نظرسنجی ها هم اغلب سوم و چهارم شد بعد یه هفته هم البومش کلا فراموش شد
بعدشم گفت دیگه البوم نمیدم باز اومده البوم بده ؟ کلا از راه حاشیه و خبرسازی هم به هیچ جایی نمیرسه باز :لول:

37.63.164.161
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:44
Mehdi Mika

امیر جان اون بنده خدا رو جدی نگیر چون جدی بگیریش فک میکنه مهمه! متوجهی که؟! :)
اما پسر خوب و گل آقا علیرضا!خوبه که بسی خندیدی! ایشالله یه چن سال بگذره و از این حس و حال و ادبیات (لول و اینا) بیای بیرون در مورد موزیک هم حرف میزنیم باهم! ولی فعلا فقط سرچ کن ببین چرا محسن یگانه دوباره آلبوم داد! آفرین پسر خوب
اما به طور کلی میخوام در مورد آلبوم حباب چن کلمه بگم چون شاید دیگه هیچ وقت فرصتش پیش نیاد!
اگه عاشقانه های خواجه امیری رو بذاریم کنار حباب بهترین آلبوم سال 91 بود! البته به اینم توجه کنیم که عاشقانه ها به طور کلی یکی از بهترین آلبومای موسیقی پاپ ایران بود که سطحش از کل کارای قبلی خواجه امیری خیلی بالاتر بود
حباب چن تا ایراد داشت! چیدمان غلط قطعات، زیاد بودن تعداد قطعه ها، ریکورد کردن بیش از اندازه قطعه ها، سر آلبومی که در حد و اندازه دوتا سر آلبومی قبلی محسن نبود و یه سری چیزای جزئی
در مورد ترانه های اون آلبوم فقط کافیه که ترانه های حباب رو با ترانه های آلبومایی که همون سال منتشر شدن مقایسه کنین! ترانه هایی مثل بیت آخر، نرو، تنهایی، نمیشه، حباب و...
در مورد ملودی! چن نفر تو ایران هستن که در حد یگانه ملودی خلق کنن؟! اون کسایی که موسیقی رو میفهمن کاملا متوجه میشن که یگانه چه کار فوق العاده ای رو واسه ملودی بیت آخر انجام داده! یا ملودی نمیشه که کشش عجیبی داره! یا ملودی تنهایی و کی جای من اومد
تنظیم! چنتا تنظیم آکوستیک در حد تنظیم قطعه تنهایی شنیدین تو این چند سال؟! دودکی که تو تنظیم بیت آخر شنیده میشه بی نظیر نیست؟! سازی بود که بیشتر از این بتونه فضای غم آلود قطعه رو دربیاره؟! ساکسیفون بخند چطور؟! شروع قطعه باور کنم چی؟! نمیشه مهران عباسی!
وکال و تحریر! تحریر های قطعه نرو رو گوش بدین و تو ذهنتون تصور کنید که دیگه کی میتونه همچین تحریری رو بزنه؟! بغض قطعه کی جای من اومد! بیت آخر! تنهایی! اصلا نیازی نیست در مورد وکال های یگانه حرف زد
دوتا شیش و هشت داشت آلبوم! هوایی شدی که حرف نداشت! تنظیم،ملودی و شعر خیلی خوب واسه یه قطعه شیش و هشت که بعدش کلی از رو تنظیمش تقلید شد! دوست دارم جزو قطعه های مورد علاقم نیست! اما این دوتا آهنگ رو چقد شنیدین تو این چن سالی که از انتشار آلبوم گذشته؟! این دوتا شیش و هشت تا دوسال به عنوان پرطرفدارترین آواهای انتظار بودن! این اصلا مهم نیستا! چیز خیلی کم اهمیتیه!اما میخوام اینو بگم که بعد دوسال بازم به این میزان علاقه به این دوتا آهنگ وجود داشته
حباب واسه کسایی بعد یه هفته فراموش شد که این ظرفیت رو نداشتن آلبوم رو خوب گوش بدن و فرصت شنیدن موسیقی قوی و استاندارد رو از خودشون گرفتن! امثال بیت آخر و تنهایی و نمیشه و... کارایی هستن که بعد گذشت چندین سال هنوزم میشه گوششون داد و ازشون لذت برد
آلبوم چهارم انشالله قوی تر و دل نشین تر از حباب خواهد بود

164.138.144.18
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:45
Qasem Dalirian

موافقم .

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:11
Qasem Dalirian

Mehdi Mika کاملن جامع و کامل بود ؛ دوستت دارم هم عالی بود ؛ نظیر محسن یگانه رو جایی نمی شه یافت .
"بیت آخر" خارق العاده است :
حرفامو می شنوی از لا به لای شعر
این جوری بهتره اما بدون هنوز شبهام بدون اشک
محال بگذره ، محال بگذره …
بودی کنار من اما چه سوت و کور
من بودم و خودم با این همه ولی
از گوشه گیریات خسته نمی شدم ...
تو با خودم که هیچ با سایه منم حرفی نمی زدی
با این همه ولی به شب نشینی دلم خوش اومدی ...
♫♫♫
از چی برات بگم وقتی نگفته ها با من اجین شده
حس می کنم دلم غمگین ترین دل روی زمین شده ...
روزا که می گذرن اما محاله که حسم عوض بشه
اخه هرشب یه ذره شعر روح خرابمو سمت تو می کشه ...
امشب قراره که با خاطرات تو بازم بشینمو باز درد دل کنم
با کاغذای شعر صبحو ببینمو غرق خودم بشم ...
با قطره های اشک رو کاغذای خیس
این بیت آخره اما همیشه شعر
پایان قصه نیست
پایان قصه نیست
پایان قصه نیست
پایان قصه نیست
پایان قصه نیست ...
# معجزه است این قطعه و آلبوم

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:17
طرفدار سلطان احساس

جناب" امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران محسن یگانه) "الآن کسی به شما توهین کردکه به جناب سید جلال و بقیه توهین میکنید وای فاجعس اگه همه هوادارای جناب یگانه شخصیت شمارو داشته باشن . ما هوادارای آقای خراطها اونقدر خوانندمون بزرگ هست که مثل هوادارای بعضی از خواننده های دیگه کسی رو کوچیک نکنیم واسه بزرگ کردن خوانندمون .هواداری؟،خب هواداری کن چرا توهین میکنی... ماهم مانع پخش یا تبلیغ آلبوم آقا یگانه نشدیم و بد کسی رو هم نمیخوایم امیدوارم خواننده آهنگ بنویس از سر خط هم آلبومش بترکونه ولی یه کم رو اخلاقتون و حرف زدنتون کار کنید بد نیست."پرچم ماخراطهاییا همیشه بالاست"
سلطان احســــاس/مجیــــد خراطــــهاس

5.238.117.234
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:26
ساسان

بازم پاپ؟؟؟؟
کمتر از راک و چیل اوت گوش نمیدم قدیمی شده دیگه این سبک یگانه و امثالهم تکراریه میفهمی تکراری...

151.233.251.166
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:01
Mehdi Mika

ایشالله که آلبوم میترکونه قاسم جان
دوست عزیزی که طرفدار خراطها هستی! شاید شما اهل تخریب و توهین نباشی اما این هم قطارتون که اسمش اومده دو ساله که تو تمام پست های مربوط به یگانه داره سم پاشی میکنه و راه توهین به یگانه و هواداراشو در پیش گرفته! حالا به چه دلیل خدا میدونه! بنابراین باید حق بدی که هوادارای یگانه دل خوشی ازش نداشته باشن هرچند من همیشه گفتم که صحبتای سطح پایین این آقا فقط به درد خودش میخوره و بس

5.211.57.181
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:20
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران محسن یگانه)

خطاب به طرفدار خراطها عرض کنم که هر خواننده ای برای خودش قابل احترامه اما ایشون برای خودش و خوانندش احترامی قائل نیست و تو پستای مربوط به محسن ما هم به خود محسن هم به یکسری از هوادارا از جمله همین اقا مهدی عزیز توهین میکنه و تهمت میزنه و.شما با این اقای ((مخرب)) صحبت کن چون اولین بارش نیست که میاد اینجا و به محسن توهین میکنه...ما جاستی ها به کسی توهین نمیکنیم و ادعایی هم راجع به خوانندمون نداریم چون به همه ثابت شده است اما دیگه بی شخصیتی هم حدی داره...

46.143.110.110
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:23
Mehdi Mika

آقا ساسان! دوست عزیز! کمتر از راک گوش نمیدم یعنی چی دقیقا؟! مگه سبک های موسیقی هم کمتر و بیشتر داره؟! موسیقی سلیقه ایه! سلیقه شما سمت راکه
من بیشتر از 10 ساله که انواع موزیک رو گوش دادم! از همون اول سبک مورد علاقم پاپ بوده الان هم پاپه! با وجود اینکه آهنگای زیادی تو سبک راک و متال و جاز و رپ و... گوش دادم و یه سری از آهنگای مورد علاقم تو این سبکان اما به طور کلی هیچ موسیقی بیشتر از پاپ بهم آرامش نمیده و ذهنمو منظم نمیکنه
پاپ قدیمی شده؟! هر چیز دراری قدمت الزاما بد نیست! ستاره مراسم گرمی امسال کی بود؟! سم اسمیت انگلیسی که آلبومش بهترین آلبوم پاپ انتخاب شد و علاوه بر اون 3 تا جایزه دیگه از جمله جایزه بهترین ریکورد سال رو هم برنده شد! پاپ اونقد مهم هس که تو دو تا بخش پاپ و پاپ سنتی کار میشه
بنابراین اینکه شما از پاپ خوشت نمیاد دلیل براین نیست که پاپ نابود شده یا کسی پاپ گوش نمیده و....
در مورد تکراری بودن کارهای چن سال اخیر پاپ ایران هم باهات موافقم کاملا! اما نه یگانه و امثالهم
تو این چن سال چن نفری مثل یگانه و یراحی و خواجه امیری (آلبوم قبلیش البته) و فرزین کارای خوبی انجام دادن و خب چاووشی هم که میشه گفت یه جورایی تغییر سبک داده! و کنار اینا جوونایی مثل پازل بند هم رشد کردن که کارای متفاوتی ازشون میشنویم! ولی خب در کل چه اونایی که شناخته شده تر هستن و چه اونایی که جدیدا وارد مارکت شدن شدیدا کاراشون یکنواخت و تکراری شده! حالا اسم نمیارم که دوباره شر نشه واسمون! اما این مشکل ناشی از سبک پاپ نیست بلکه ناشی از عدم خلاقیت و کپی برداری از روی ایده های همدیگس

5.211.57.181
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 21:57
danesh jamshidi

دوستان عزیزم توجه داشته باشید پاپ اصلا سبک نیستا..هر موسیقی ای که مردمی باشه میشه همه سلایقو در بر بگیره میشه پاپیولار یا به اخصار پاپ!
به عنوان مثال راکایی که چاوشی میسازه پاپیولار تر از راکایی که یزدانی میسازه البته جفتشون ایرانیزه میکنن کارو..

اقا مهدی خونتو کثیف نکن رفیق قدیمی سایت:)

5.238.10.239
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 00:36
ساسان

ببین مهدی جان شما اگه 10 ساله داری اهنگ گوش میدی از همه نوع سبکی من الان 20 ساله که دارم گوش میدم ببین کاری به موسیقیای خارجی ندارم اونا کلا جدان. تو ایران اوایل موسیقیه پاپ واقعا خوب بود یعنی خواننده ایی مثه فریدون اسرایی که سال 83-84 البومشو وارد بازار کرد واقعا همه ترکاش هیت بودن ترک بد نداشت خداییش نفرین محسن چاووشی همینجور بعد اینا بنیامین البومش ترکوند حتی البوم اول محسن یگانه که غیر مجاز هم بود از همه ی البومای پاپ الان یه سر و گردن بالاتر بود ولی الان دیگه پاپ تو ایران داغون شده تکرار مکررات شده من خوشحالم که محسن چاووشی خودشو سریعا از پاپ کشید بیرون... تو البوم محسن یگانه فقط به ترک دشتیش امیدوارم مطمئنم که تو سبک پاپ محاله اهنگی دیگه هیت بشه و بترکونه شمایی هم که دارید میگید یگانه میترکونه و از این حرفا بدونید که فقط تکراره مکرراته و هیچ خواننده ایی تو سبک پاپ تو این سالا حرفی واس گفتن نداره ...

151.233.251.166
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 08:09
Mehdi Mika

به به! آقا دانش عزیز! نیستی دلمون تنگ شده واست :) نه داداش! چیزای خیلی مهم تری وجود داره واسه کثیف کردن خون! داریم حرف میزنیم دیگه
دانش جان متوجه صحبتت هستم! این درسته که یه آهنگ راک یا هیپ هاپ یا... هم میتونه پاپیولار باشه اما معنیش این نیست که پاپ خودش یه سبک نیست! تمام کارایی که تو سبک پاپ انجام میشه با هدف عامه پسند بودنه اما تو سبک های دیگه لزوما اینجوری نیست و خیلی از آهنگای مثلا سبک راک به هیچ عنوان عامه پسند نیستن! سبک های مختلف یه سری پارامتر ها دارن که خودشونو از سبکای دیگه جدا میکنن! اگه اینطور نبود قطعا تو گرمی امسال سبکی تحت عنوان پاپ تو بخش مسابقه جا نمیگرفت
آقا ساسان! اصلا شما 50 سال موسیقی گوش دادی! من منظورم این بود که بعد 10 سال هنوز به سبک پاپ وفادارم! همین! ترکوندن یعنی چی؟! شاید تعریفمون فرق میکنه با هم! من میگم یه آلبومی مث رگ خواب با قطعه هایی مثل سکوت و رگ خواب و نباشی و... به معنای واقعی ترکوند و همه گیر شد! اگه شما منکر این میشی معنیش اینه که تعریف ما از ترکوندن کاملا متفاوت از همدیگس
اونطور که از صحبتاتون برمیاد ظاهرا شما طرفدار چاووشی هستی! اگه چاووشی تو همون سبک پاپ ادامه میداد بازم میگفتی که پاپ فلانه و بهمانه؟! منم میگم چاووشی کار درستی کرد که سبکشو عوض کرد و راک و پاپ رو با هم تلفیق کرد اما دلیلی نداره که همه خواننده ها بخوان یه جور عمل کنن! وقتی یه توده میلیونی از مردم دارن با کارای امثال یگانه زندگی میکنن و موسیقی مورد علاقشون اینه چرا باید یه دفعه بخواد سبکشو عوض کنه؟! مگه خواننده های بزرگ دنیا مدام سبک عوض کردن؟! بازم میگم با نظر شما در مورد بحرانی بودن موسیقی ایران و به خصوص موسیقی پاپش موافقم! تکراری بودن رو هم موافقم اما نمیشه که به همه تعمیم داد اینو! تو آلبوم حباب یه قطعه ای مثل هوایی شدی رو قبلا شبیهشو شنیده بودی؟! چه شعر و چه تنظیم و چه خوانش قطعه؟! یا یکی از آخرین کارای یگانه! قطعه مرد! دوس دارم گوش بدی و بهم بگی به نظرت کجاش تکراریه! خداروشکر یگانه هنرمند مولفی هستش و هنوز حرف واسه گفتن زیاد داره
شما این اختیار رو داری که خودتو از عامه مردم جدا کنی اما این اختیار رو نداری که خودتو عامه مردم بدونی و به جای اونا فکر کنی

89.198.246.153
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 13:40
ناشناس

چاکریم داش مهدی..
دیگه جو سایت جوری شده که ترجیح میدم دورادور پستارو بخونم و پیگیر کامنتا باشم حتی اگر دقت کنی حتی پستای خود سلطان محسنمونم خبری ازم نیست چون واقعا جو سایت خراب شده .یسری تینیجر ریختن یا میگن لول یا خخخ یا جووون !! یادش بخیر یزمانی کلی مطلب یاد میگرفتیم ..شما خانوم نصریان اقا قیماخ خیلی چیزا یاد گرفتیم ازتون..
الانم با گوشی نظر میزارم فرصتش نیست بهت ثابت کنم سبکی تو موسیقی با نام پاپ نداریم همین جناب یگانم دقت کنی یه البوم میده یکیش جز یکیش ترنس یکیش هاوس و .. انواع سبکای ایرانیزه شده توش هست ولی در کل میگن یگانه پاپ خونه یعنی یک خواننده ی پاپیولاره ..یعنی عامه پسند..اون جایزه ی گرمی هم که فرمونی منظور بهترین البوم یا خواننده ی موفق در عموم مردم , که خارجکیش شده پاپ:) ولی همون البوم اگه بررسی که شاخه های چیل و اوت و دابستپ و...توش کشف میشه :)

91.186.207.131
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:40
Mehdi Mika

دانش جان دقیقا همینطوره که گفتی! تو آلبوم حباب هم کارای هاوس و ترنس و ... بود! میشه گفت که حرفمون یکیه! فقط سر اینکه به پاپ بگیم سبک یا نه تفاهم نداریم :) من میگم پاپ یه سبکیه که همه رقم آهنگی توش میتونی بشنوی اما همگی با هدف عامه پسند بودن ساخته میشن! نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه! البته در کل خیلیم مسئله بغرنجی نیست :)
یادش بخیر! چقد بحث میکردیم و در عین اختلاف سلیقه از همدیگه یاد میگرفتیم! خانوم نصریان که خیلی وقته نیست! قیماخ هم که چن وقته پیداش نیس! شمام که نیستی! منم یه مدت همین رویه رو در پیش گرفته بودم و فقط به خوندن کامنتا اکتفا میکردم اما به نظرم این سایت که مهم ترین سایت موزیک ایرانم هس بیشتر به ماها و کاربرای قدیمی تعلق داره تا این تینجرایی که گفتی
موفق باشی دوست عزیز

5.211.217.146
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 19:16
ساسان

توده ی میلیونی مردم؟؟؟؟:))))))))
پس اینجور که شما میگید چون محسن چاووشی "توده ی میلیونی مردم" رو از دست داده بود رفته سبکشو عوض کرده اره؟؟؟ نه عزیزم محسن چاووشی چه تو راک و چه تو پاپ مخاطب و هوادار خودشو داره تو همین البوم اخرش هم که کلا سبکشو عوض کرده ظرف 24 ساعت البومش به تیراژ دوم رسید و پرفروشترین البوم شد و محسن چاووشی سبک سیاق خودشو با البوم پاروی بی قایقش مشخص کرد .من خودمم یکی از هوادارای قدیمیه یگانه هستم و اصولا چاوشیستیا اهنگای یگانه رو گوش میدن تو این البوم یگانه هم من به قطعه ی دشتیش امیدوارم چون به جنس صداش میخوره و میتونه یه اهنگ متفاوت باشه ...

151.233.251.166
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 09:45
Mehdi Mika

میدونی ساسان! اصولا بعضی از افراد پتانسیل بد برداشت کردن از صحبتای دیگران رو به صورت بالقوه دارن! شما از اون دسته آدمایی! دوس داری بد برداشت کنی بعدش شروع کنی به بحث و جدل
من اصلا منظورم این حرفا نبود! محسن چاووشی سبکشو عوض کرد به دلایلی که خودش میدونه! اما به نظر من سبک جدیدش بیشتر به صداش و توانایی هاش میخوره و میتونه موفق باشه! اون موقع جزو پرطرفدارترین ها بود الانم همینطوره
توده میلیونی هم اصلا چیز خنده داری نیست! مطمئنا یگانه و چاووشی پرطرفدارترین ها هستن و میلیون ها هوادار دارن
در رابطه با تکراری بودن هم که جوابی نداشتی بدی ظاهرا
موفق باشی

164.138.160.216
جمعه 21 فروردین 1394 - 05:30
sami(uk)in iran

محسن یگانه مالف؟!شوخی میکنی دیگه؟!!!
میکا جان:(عدم خلاقیت و کپی برداری از روی ایده های همدیگس)=یگانه!

188.159.93.50
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 10:02

تیتر شما گفته که بهاری پر آلبوم و داغ! بعد خودتون نوشتین که خیالتون راحت آلبوم فرزاد فرزین تا 2، 3 ماه دیگه منتشر نمیشه!! محسن چاووشی هم که تقریبا محاله بخواد به این زودی آلبوم بعدیشو منتشر کنه!!!
با این تفاسیر به جز آلبوم محسن فقط آلبوم مهدی راحی و مرتضی پاشایی هستش که میتونه یه بهار داغ واسه موسیقی رقم بزنه! به خصوص مهدی یراحی که فوق العاده با استعداده

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 10:06

آلبوم چنگیز رو پرفوش ترین آلبوم سال میکنیم و دیگر هیچ...

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 10:46

فقط فرزاد فرزین
بی صبرانه منتظر آلبوم شش هستم

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 10:46

فقط یگانه . لطفا نیای بگید بهترین آلبوم سال پاییز تنهایی

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 10:56

دیگه آهنگ ها نیاز های قبل و برطرف نمیکنه و ملودی های تکراری آدم رو خسته میکنه خواننده ها مدت زیادی هست که هیت نساختن و بعد یه مدت که گوش میدی خسته میشی و دیگه سراغ اون کار نمیری. درواقع چیز جدیدی واسه گفتن نداشتن. تو 2 سال اخیر ترک (بمب جنون) امیر عباس گلاب چیز جدیدی بود که تاحالا نشنیده بودم.
کاش آلبوم مرتضی خودش همه کارارو درست میکرد بعد اون اتفاق می افتاد. چون معلوم نیست چی از آب در بیاد. داداشش هم که دخالت داره دیگه بد تر
آلبومای چاوشی هم تو پاییز و زمستون بیشتر میچسبه
یگانه هم امیدوارم در حد رگ خواب باشه آلبوم و از ناله های اضافی که مخاطب از اهنگ زده میشه خودداری کنه. مثل ترک (من) که گیتار فوق العاده بود ولی فریاد بیش از حد بود
شهرام هم آلبوم دومش تعریفی نداشت بر خلاف آلبوم اولیش که فوق العاده بود
بنیامین هم که آلبومش خوب بود ولی فضای اسلو بیش از حد بود
فرزاد هم که نو این چند سال هر آلبومش بهتر از قبلی بوده و رشد و پیشرفت خوبی داشت
به امید آلبوم ها و ترک های هیت

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 11:06

البومای محسن یگانه شور و هیجان دیگه ای داره

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 13:06
Qasem Dalirian

با نفس های بی هدف همه ی قلبها رو تسخیر کرد ، با رگ خواب همه رو جذب کرد ، با حباب همه رو وابسته کرد ، با آلبوم چهارم ... خدا می دونه این عشق بی پایان چیکار می خواد بکنه با تار و پود این همه عاشق ...

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 11:17

متاسفانه انگار موسیقی ایران همین تعداد معدود خواننده شده خوانندگان بسیار خوبی داریم که مدتهاست ازشون خبری نیست لطفا از آلبومهای این خواننده ها بنویسید و به چند خواننده خاص بسنده نکنید.

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 11:24

منتظر نگاه هستیم م م م م

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 13:00
Qasem Dalirian

محسن یگانه + آلبوم چهارم = وای چه شود .

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 11:47

هههههههه... اصلا از البوم حمید عسکری لازم نیست خبر بذارین.. بازم مث همیشه همه این خواننده هایی که روشون تبلیغات میکنین ی طرف البوم حمید عسکی ی طرف

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 15:08
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

دوست عزیز با تمام احترام
ولی آلبومی که بخواد دو آهنگ کاور شده رو ، روی کاور آلبوم قید کنن رو نباید اسمی ازش برد
هرچند سوظن و آهنگی ک دوست داشتی زیبا بودن و محبوب من

86.107.215.241
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 21:52
هوادار موسیقی پاپ

واسه ما خیلی زوده که کاور رو بفهمیم

188.211.33.212
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:26
saeed111

آی گفتی , این همه تبلیغ می کنن واسه خواننده ها هیچی نمیشه, ولی آلبوم حمید عسکری بدونه تبلیغ می ترکونه

37.27.46.49
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 23:51
علی قاسمی کیا

اقا حامد
هنوز فهمت از اهنگ کاور کمه،
کاور با ذکر منبعش تو هیچ جای دنیا مشکلی نداره ،

213.195.45.227
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 03:12
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

شما هم رفیق فهمت از موسیقی کمه
که سطح توقعت در حد کاوِرِ
البته تقصیر خودت نی عادت کردین

5.201.158.66
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 03:15
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خدایا
آها سبک جدید به اسم کاور اومده ک هنوز ما درکش نکردیم باید زمان بگذره :))))

5.201.158.66
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:13

چ مثل چاوشی...
چ مثل چنگیز...
وسلام...

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:13

پارسال البوم دیره و پاروی بی قایق
امسال البوم نگاه و چنگیز از اسماشون هم میشه تشخیص داد که یه کولاک حسابی در راهه عجب رقابتی بشه بین جفت محسنا

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:14

منتظر البوم یگانم حبابش که ترکوند امیدوارم اینم بترکونه(نظر شخصی)

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:02
Qasem Dalirian

منم با شما هم عقیده ام .

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:48
یگانه نود چهاری(بزودی)

امیدواری چیه بابا!!
محسن ما هاا امید ممید سرش نمیشه همیشه میترکونه
جاست یگانه

2.185.170.84
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:15

ما منتظر مصاحبه اختصاصی موسیقی ما با محسن چاوشی هستیم
پس چرا این اتفاق بعد انتشار پاروی بی قایق و یا بعد تحویل سال اتفاق نیفتاد؟
تعداد طرفدارای چاوشی تو این سایت زیاد هست پس خواهش میکنم توجهی کنید

موفق باشید

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:24

پس البوم مهدي يراحي چي؟ قطعا البوم مهدي يراحي بهترين البوم 94 خواهد شد

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:28

از آلبوم "گروه پالت" و آقای "سینا حجازی" حرفی زده نشد. بعید هم نیس که آلبوم "پالت"، آلبوم برتر سال بشه :/

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:35

به به آلبوم چهارم محسن یگانه ...

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:37

زور نزنيد لطفا....بازم ميينيد كه چاووشي با آلبوم چنگيز، بازم ماركت ايرانو تو مشتش ميگيره....برا خودتون ميگم....زوررررررررررررر نزنيد

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:30
چنگیز

عشق است چنگیز ... دوتا آهنگ مجلسی رو قولش رو از دااش محسن گرفتیم...
ایوووول داااش

151.243.214.75
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 13:02

فقط آلبوم سلطان احساس مجید خراطها والسلام

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 13:09

لطفا از آلبوم شهاب رمضان هم خبر بزارید

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 13:17

محسن یگانه و بنیامین منتظر آلبومشون هستم شدییییید

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:18
Qasem Dalirian

رگ خواب این دل تو دست تو بوده
ترک های قلبم شکست تو بوده
منو با یه لبخند به ابرا کشوندی
با یک قطره اشکت به آتیش نشوندی
مدارا نکردی با دلواپسیمو
ندیده گرفتی غم بی کسی مو
با این آرزویی که بی تو محاله
یه شب خواب آروم فقط یک خیاله
چقد حیف این عشق همین جور هدر شه
یکی از منو تو یره در به در شه
یره در به در شه …
باید سر کنم با همین جای خالی
حالا تو نبودم بگو در چه حالی ؟ ...
مدارا نکردی با دلواپسیمو
ندیده گرفتی غم بی کسی مو
با این آرزویی که بی تو محاله
یه شب خواب آروم فقط یک خیاله ...

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 13:58

همچین بهار داغی نیستا غیر یگانه خو کسی نیس ک واسه آلبومش ذوقی داشته باشیم
فقط منتظر آلبوم یگانه م

موتوشکریم

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:01
Qasem Dalirian

آره واقعن ...
# محسن یگانه

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:56
طرفدار سلطان احساس

ببخشید،شرمنده شما از زبون چند هزار نفر داری صحبت میکنی ؟؟همه ذوق دارن واسه آلبوم خوانندشون.فکر کنم شما هوادار آقای یگانه ام نباشی وگر نه نمینوشتی "همچین بهار داغی نیستا" ("پرچممون بالاست")
سلطان احساس مجید خراطهاس

5.238.117.234
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 21:43
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

ببخشید مگه من گفتم سخنگوی سازمان مِلل م
ک از زبان چند هزار نفر صحبت می کنم!!!

دلبندم ما با صدای چاووشی و یگانه زندگی کردیم بخشی از نوستالژیک ماست
حالا تا دلت میخواد دیس لایک کن

92.114.27.61
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:03

پس سیروان چی؟
چرا از سیروان خسروی خبری نیست

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:18

ای ول محسن یگانه آلبوم نگاه :)
دمت گرممم منتظریییییم سلطاااان
جاست یگانه

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:01
Qasem Dalirian

اوومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر
اوومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر
من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمی ری
حتی الانم نمی شه عشقو از من پس بگیری ...
# محسن یگانه

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:30

بی صبرانه منتظر آلبوم های چنگیز-مثل مجسمه و نگاه هستم.امیدوارم کولاک کنن این 3تا آلبوم.
راستی دوستان امسال هم چنگیز رو پر فروش ترین آلبوم سال خواهیم کرد.

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:47

پس آلبوم مجید خراطها چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:47

لطفا میشه در مورد البوم کسی جاتو نمی گیره پارسا دمیرچی اطلاع بدین؟ قرار بود سال 93 منتشر بشه؟

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:52

لطفا در مورد البوم کسی جاتو نمی گیره پارسا دمیرچی هم اطلاع بدین؟قرار بود سال 93 منتشر بشه؟

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 14:55

تارخ انتشار این البوما دقیقا کی هست؟

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 15:08

از همين الآن ميشه گفت كدوم آلبوما خوب ميشه:
1-محسن يگانه
2-فرزاد فرزين
3-محد عليزاده
4-بنيامين
5-مهدي يراحي
6-مرتضي پاشايي
7-شهرام شكوهي
8-محسن چاووشي
البته واقعا 5 خواننده ي اول رو كه گفتم همشون سطح كاراشون عاليه و ميتونه جاهاشون عوض شه
الآنم طبق معممول بايد از رازهاي نهان آلبوم چنگيز بشنويم :))))))))))

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:45
یگانه نود چهاری(بزودی)

محسن یگانه صد در صد

2.185.170.84
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:45
ساسان

حالا تو زیاد نمیخواد به مغزت فشار بیاری همون که بهترین البوم سال رو نوشتی پایییز تنهایی کاملا مشخصه سطح موسیقیاییت چقدره....:))))))))))))))))))))))))))))))))))

151.233.251.166
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 19:55
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

نظر کارشناسی هم بلدن دوستان !!! 9 - خواجه امیری رو یادت رفت بگی من اصلاحش کردم :d

5.221.214.218
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:08
Faezeh

شک نکن محمد علیزاده بهترینه

188.34.191.85
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 23:21
علی-طرفدار آقای خاص

مقام های عالی واسه چاوشیستاست.یعنی کلا واس ماست.جای ما اون پایین نیست گلم
شک نکن همه ی این 8تا آلبومی که نوشتی از پاییز تنهایی قوی تر خواهد بود.

2.186.143.199
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:23
هلیا

فقط مرتضی پاشایی اسمش عشقه
در این ک شکی نیست

5.237.113.42
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 20:40
محسنن

بدون شک فرزاد فرزین

37.254.98.156
یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 18:47
هانا حسینی

شیشمی عشقه ... مرتضی پاشایی .... البته امیدوارم کار همه هنرمندامون عالی دربیاد.

5.234.130.97
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 15:16

چنگیز اومد پس داد زدم کی پشت دره:))
امسال هم البوم چنگیز جایی برای نفس کشیدن و عرض اندام برای باقی البوم ها نخواهد گذاشت.

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 15:18

منتظریم فرزاد جان. بازم البوم تو مثل البومای قبلیت در صدر قرار داره

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:18
arman

اخ. یکی حرف دل منو زد کسی جلوی محبوب ترین خواننده پاپ درجا هم نمیزنه

37.254.101.118
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 19:27
مننننن

خواننده ای که طرفداراش با اهنگاش هزاران خاطره دارند. وقتی دلشون گرفته نگرانتمو کوچه ها وبرگرد
وقتی خوشحالند منوتو عاشقم باش وفکرتو .
اقای فرزین توبا تلاشت برای ما الگویی
به قول خودت یاعلی

37.254.106.135
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 15:43

به نظرم محسن یگانه کلی میترکونه و تاریخ ساز میشه
مرحوم مرتضی پاشایی آلبومش به نظرم خوب از آب در میاد
اما فروشش اندازه محسن یگانه نمیشه
بقیه خواننده ها هم شانس کمتری در مقابل محسن دارند

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:06
ناشناس

تقدیر
نه
درکم کن
جاده
دیوار
نگاه
و ...
# محسن یگانه

5.236.252.112
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:23
لیلا

وچقدردیــــــــــــــر...................

5.239.153.41
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:01

چنگیز چاوشی. منتظر باشید. مثه همیشه ثابت میکنه. تمام

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:06

منتظر البوم اسمش عشقه هستیم
اما کاش مرتضی چند ماه اخر و به جای کنسرت به ریزه کاری های البومش میپرداخت
چون فقط خودش بود که میتونست اینکارو به نحو احسنت انجام بده
اما به هرحال منتظریم و
امیدوارم تنظیم ها که خیلی روش دقیق بود به سلیقه خودش نزدیک بوده باشه
ولی همین که صدا و ملودی خودش هست کافیه

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:45
حمید

دوست عزیز.احسن نه احسنت.
احسنت مال مواقعیه که می خوای یه نفرو تشویق کنی.اما به نحو احسن یعنی به بهترین شکل.
احسن=بهترین-احسنت=آفرین
مثل اون دکتری که کتاب اصول حسابداری 1 رو تالیف کرده و استاد دانشگاه هم هست اما هنوز فرق تسویه و تصفیه رو نمیدونه.

2.184.139.167
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 08:01
nooshini

منتطر البوم اسمش عشقه هستيم آقا مهدي درست ميگن همين كه صدا و ملودي مرتضي هست واسه ما كافيه
ايشاالله بهترين البوم سال ميشه

46.225.127.124
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:12

انفجار موسیقی ایران با صدای امپراطور پاپ

اسمش عشقه .....

منتظریم

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 16:54
سارا

موافقم باهات شدید
اسمش عشقه میترکونه

37.63.228.168
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:21

آلبوم بنیامین بهادری رکورد میزنه....بی صبرانه منتظرم

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:25

اِ اِ اِ اِ اِ چه جالب بالاخره به اسم آقا مجید ما هم اشاره ای شد نه بابا،گرچه یه جمله بیشتر نبود.امیدوارم واقعا از آلبوم ایشون هم بهمون ی خبری بدید هه امیدوارم در حد حرف نباشه مثل قبل که گفتید خبر میدیدو خبر ندادید. ولی تو این پیچ درمورد آلبوم خواننده های دیگه هم خبر چندانی ندادیدودرمورد هیچ کدوم هیچ خبری منتقل نکردید کلا مشخصه که درمورد هر کی بخواین بنویسید مینویسید درمورد هر کی نخواید نمی نویسید چه خبر داشته باشید چه خبر نداشته باشید . البته سال پیش به خبر شما نیازی نبود سلطان خبرارو لحظه به لحظه شخصا بهمون میداد الآنم بهتون نیاز چندانی نداریم استادمون و دکترخودشون هر وقت خبری بشه بمون خبر میدند ."پرچم بالاست"
(( »» فقط میخوام مثل چنتا پیام قبلیم این پیام هم تایید نشــــــه «« ))
سلطـــــــــان احســـــاس/استاد م م م مجید خراطهــــاس

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:30

سلام بر موسیقی ما

سال نو مبارک

امسال با حمله چنگیز رو به رو هستیم

خدا به خیر کنه

محسن چاووشی و دیگر هیچ

از محسن چاووشی خبر میخواستی؟

اینجاست

تو قلب من

بد جور دلگیره

مثل یه کوه درد

اما پر طاقت و مرد

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:33

امیدوارم البوم بابای بارانا !!!!!!!!!!! همون بنیامین 94 هر چه زود تر بیاد و به دل ماها بنشینه.اهنگای بنیامین از هر نظر مخصوصا ملودی ادم رو وابسته می کنه.
بنیامین منتظریم.

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:33

یگانه تنها خواننده ای که بعد سه آلبوم هنوزم بهتریییییییییییییییییییییییییینه!!!!!!!!!!!!!!!!!! نگاه کنو ببین که نگاهت چه طعم شور دلتنگی عشق و خاطره هایش را خواهد گرفت با صدایی دلنشین ار نابغه ی پاپ >آلبوم نگاه ............................................داداش محسن من فقط با ترانه های تو گریه میکنم فقط ترانه های تو لیاقت گریه ی یه مرد و دارن ....................مهم نیست بقیه چی میگن مهم اینه که یگانه ترین صدای دنیا رو واسم تا ابد تو داری منتظر نگاهت هستم...

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:10
Qasem Dalirian

سر از کار چشمات کسی در نیوورد
که هر کی تو رو خواست یه روزی بد اوورد ...
# محسن یگانه - گناهی ندارم آلبوم نفس های بی هدف

5.236.252.112
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:33

آلبوم نابغه موسیقی پاپ در راه است...
نگاه ...
اثری بی نظیر از محسن یگانه

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:43
آرمان

جالبه آقای نابغه فرموده بودن آخرین آلبومشون حباب.ولی می بینیم که دوباره آلبوم میدن.همه نابغه ها اینجورین؟یا فقط آقای یگانه تصمیمات جالبی می گیرن؟

37.27.105.96
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:26
"نگاه"

اقا ارمان خوشبختانه اقای یگانه انقدر طرفدارهاشودوست داره که تصمیم به انجام این کارگرفت وخودشوشب وروز توی استدیوحبس کردکه ارزوی هواداراشوبراورده کنه.....

بهت افتخـــــــــــــــــارمیکنــــــــــــــم یگـــانه پاپ........

5.239.153.41
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 22:34
امیرحسین (Chavoshist)

همچین حبس حبسم نبودا ، یه تور کنسرتی واسه خودش داشت اونور آب.
ولی به شدت امیدوارم آلبوم خوبی باشه، با آرزوی موفقیت برای نابغه موسیقی ایران

5.202.155.172
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 14:12
"نگاه"

اقا امیرحسین منظورم بعدکنسرتاش بود که سعی میکردهرچی زودترالبوم رو برسونه..:))

5.239.150.41
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:04

فقط فرزاد فرزین

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:10

فــــــــقــــــــــــــــط مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــَـــــرگ
وسلاآم

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:15

آلبوم محسن یگانه هنوز وکال نهایی و ریزه کاری هاش مونده :| اونوقت چه جوری ادعا میکنید در اختیار شرکن پخش قرار گرفته ؟
قرار نیست برای پر کردن خبر خودتون دروغ بنویسید و شایعه کنید که !!!!

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:22

البوم محمد علیزاده کولاک میکنه

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 00:32
فروغ

محمد علیزاده طوفانی به پا میکنه که تو هیچ جای جهان ندیده باشین....چه آلبومش چه قطعه ی گلو درد.....ولی در عجبم از اسم این قطعه؟؟؟؟؟؟ این اسم به نظرم خیلی نسبت به دیگه ترکتاش بالغ تر و متفاوت تر شده امیدوارم خود ترانه و ملودیش هم به زیبایی ترکتای قبل و به بالغی و تفاوت اسمش باشه و مطمئنا و بی شک همینطوره.....وای که صدم ثانیه شماری میکنم برا اومدن البوم خدای احساس....

2.182.18.201
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:28

شک نکنید آلبوم علی عبدالمالکی سرآمد همه آلبوم های امسال خواهد شد

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:40

به نام پاشایی ، به کام خیلی ها .ااااااآ

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:43

خاص ترین و نوآورترین خواننده این سالهای موسیقی ما یعنی چاوشی عزیز معمولا آلبومهای خودش رو در اسفند هرسال برای سال بعد منتشر میکرد ولی از پاروی بی قایق این نظم زمان انتشار دستخوش تغییر شد فقط امیدوارم این وقفه زمانی خیلی طولانی نشه تا عطش هواداران هر چه زودتر فروکش کنه!

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 17:45

همه ی آلبوم ها خوب میشه به جز فرزاد فرزین مغرور که صداش برای دوبله خوبه اونم فقط شخصیت های کارتونی

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:26
ناشناس

اخی کارتون زیاد میبینی نه؟؟؟
شنیدن صدای فرزین لیاقت میخواد که هرکسی از اون بهره ای نداره

37.254.104.216
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:06

برای همه ی هنرمندای خوب کشورمون آرزوی موفقیت میکنم وامیدوارم هرکس برای هنر کشور قدمی برمیداره موفق باشه.
مطمئنا آلبوم صدای احساس آقای علیزاده جزو بهترین و ماندگار ترین و قوی ترین های امسال خواهد بود.....برای ما هوادارا که قطعا اول و بهترینه و همه جوره پشتش هستیم.

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:09
Faezehf

صد در صد

188.34.191.85
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 01:54
فروغ

البوم محمد علیزاده امسال از شاهکار ها خواهد بود و مانند سال نود و سه ایشالا امسال در زمینه ی البوم سال رکورد دار محمد هستش......ما هواداراش همه جوره پشتشیم‌.....

2.182.18.201
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 09:32
Saeed Mehrban

اگه کنسرتها بزارن...تعداد زیاد کنسرتها مطمئنا روی صدا تاثیر میزاره,همچنین وقت و تمرکز خواننده رو میگیره,فکر نکنم این آلبوم به موفقیت آلبومهای قبلی باشن.البته امیدوارم اینطور نباشه
فراموش نکنید که محمد گفت امیدوارم بتونم آلبومو توی بهار بدستتون برسونم!
یعنی قطعی نیس که توی بهار بیاد...

2.180.29.251
یکشنبه 23 فروردین 1394 - 10:25
عطیه

دوستت عزیز بهتون حق میدم ودرست میگین.ولی دررسته که چندوقته آقای علیزاده خیلی زیادکنسرت میدن و ممکنه صداشونو خسته کنه اما ما هوادارای ایشون بخاطراعتماد و اعتقادی که به فکر ایشوون و برنامه ریزیشون داریم مطمئنیم تمام این کنسرتا و تاخیرآلبوم و کم کاری ها از روی فکر و برنامه ریزی هستش و تاخیرالبومم فقط و فقط نتیجه ی حساسیت آقای علیزاده و احترام به مخاطبه و ما هرچقدرلازم باشه صبرمیکنیم.

2.190.246.255
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:12

عشق است محسن چاوشی ... آقای خاص موسیقی کشور و محبوبترین و بهترین خواننده

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:16

بی صبرانه منتظر آلبوم نگاه هستیم.............

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:45

بازم مثل همیشه دو محسن موسیقی ایران تمام نگاه ها را به سمت خود سوق میدهند.....همین...

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 18:53

با عرض سلام ...
اول از هر چیزی خیلی متشکر میشم که دوستان عزیزی که نظرات گرانقدرشون رو در این صفحه ثبت میکنن انقدر یک آلبوم رو بزرگ نکنن و نشنیده نظر ندن ؟! چون آدم میاد نظرات رو میخونه میبینه یکی به عنوان مثال گفته : آلبوم "چنگیز ِ چاووشی " داره میاد بقییه چرا آلبوم میدن ؟ یــــــــــــآ یک دوست محترمی میگفت که آلبوم "نگاهِ یگانه " در راهه بهتره سایر خوانندها تا اواخرِ بهار آلبومشون رو منتشر نکنند و امثالهم !!! دوستآنِ از این دست لطفا نظری نذارید یا اگه محبت کنید یک آلبوم رو پیش از انتشار بزرگ نکنید و یک افسانه از آلبوم خواننده مورد علاقتون برای دیگران نسازید چون اینگونه نظرات چنان انتظارات رو بالا میبره که بعد از انتشار آلبوم همین افرادی که انتظارشون بالا بوده انتظارشون براورده نمیشه و میان شروع میکنن به تخریب کردن آلبوم ! اونوقت شما همون کسی هستی که زیر نظر ایشون مینویسی انتقاد سازنده کن و تخریب نکن و فلان و بسار ... در حالی که این خودِ شما هستی باعثِ برآورده نشدن انتظار یک شخصِ موسیقی دوست از یک آلبوم . و متاسفانه اینگونه افراد در اصل یک "طرفدار نما " هستند و به طور غیر مستقیم و ناخواسته در حالِ ضربه زدن به خواننده مورد علاقه علاقشونن ! و خیلی هم ادعای طرفداری و چند آتیشه بودن رو دارن ! دوستان یکم " جــــــــــو " ندید ... لطفـــا ...
آقای چاووشی گفته چنگیز ویرانگره ؟ خیر گفته چنگیز آلبوم محبوب من است ...
آقای یگانه گفته آلبوم نگاه بهترین آلبوم سال هست ؟ خیر گفته ما همه تلاشمون رو کردیم که آلبوم خوب از آب در بیاد ..
و امثالهم !
و اما به نظر خودم بین آلبوم های نام برده من انتظار عجیبی برای آلبوم هنرمند محبوب خوم "محسن یگانه " هستم و بعد از اون منتظر انتشار آلبوم "محسن چاووشی " و " مهدی یراحی " و "سامان جلیلی " و " علیرضا طلیسچی " هستم که اسم بعضی ها در لیست اشاره نشده ...
و همچنین منتظر آلبوم سایر دوستان ...
در مورد خوب و بد آثارِ دوستان هنرمند بعد از حداقل دو هفته از انتشار میشه نظر داد .
و در آخر بین آلبوم هایی که در سال پیش منتشر شد بنده به ترتیب از "پاروی بی قایقِ چاووشی " - "پاییز تنهایی خواجه امیری " - "عشق یعنی آسرایی " رو قوی میدونم و آلبوم "پرتگاه جلیلی " و "از این ساعت احمدوند " رو دوست داشتم .
به امید انتشار آلبوم های دوستان .
یا علی !!!

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:29
Mehdi Mika

علی جان! با توجه به اینکه از قدیمی های سایتی احترام خاصی برات قائلم و نظراتتم همیشه منطقی بوده! حرف شمارو کاملا متوجهم اما یه جاهایی فاز طرفداری میطلبه که تمام قد پشت خواننده مورد علاقت وایستی و اشاره کنی به بهترین بودنش! شما میگی جو نده! ولی الان وقت جو دادنه دقیقا!الان وقت ایجاد جو مثبت واسه آلبومه!جو امید! دو هفته مونده آلبوم منتشر شه! الان جو ندی پس کی میخوای جو بدی علی جان؟! یه هوادار خوب باید بدونه چه موقع چه جوری حمایت کنه از هنرمند مورد علاقش! شرایط همیشه یه جور نیست
بعدشم من که نگفتم بهترین آلبوم سال! بهترین آلبوم سال همون آخر سال مشخص میشه
من فقط گفتم یه سری از خواننده های دیگه به نفعشونه یه فاصله زمانی رو بین آلبوم خودشون و نگاه ایجاد کنن! تازه همین حرفمم با فاکتور گرفتن از آلبومای چاووشی و فرزین بود! شما خودت باشی بخوای آلبوم بدی میای هم زمان با آلبوم یگانه آلبوم خودتو منتشر کنی؟! نمیای دیگه
انشالله که آلبوم میاد و انتظارات رو برآورده میکنه! اون کسایی هم که نقد منصفانه داشته باشن ما مشکلی نداریم باهاشون! اونایی هم که مدام دنبال تخریب هستن هیچ فرقی براشون نداره که آلبوم عالیه یا ضعیفه، کار خودشونو میکنن
ما شاید گاها جو بدیم ولی جوگیر نیستیم! 10 ساله طرفداریم داداشم :)
آلبوم چهارم به حول و قوه الهی میترکونه

164.138.167.57
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 19:01

آنچه کردی با دلم چنگیز با ایران نکرد

مثل چشمت کشورم را لشکری ویران نکرد

"" چنگیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز "" سورپرایز سال

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 21:42
آرش

این بیتی که نوشتی مربوط به خود آهنگ چنگیزه؟

37.27.79.165
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 03:30
حسن عاشق چاوشی

نمیدونم دادا فک نکنم
اینو قبلا خونده بودم جالب بود نوشتم
ولی خب ترانه سرای چنگیز علی اکبر یاغی تبارِ که بازم محسن رفته سراغ یه استعداد دیگه در ترانه سرایی :)

95.38.160.6
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 20:11
Ehsan Bozorgi

آنچه کردی با دلم چنگیز با ایران نکرد

مثل چشمت کشورم را لشکری ویران نکرد

با خودم گفتم زمان این درد را کم می کند

سال ها گفتم ولی این درد را درمان نکرد

صورتم را سرخ کردم تا نفهمد هیچ کس

هر چه کردم چشم ها این راز را پنهان نکرد

گرچه بر شیراز دل آتش زدی ظلمت ولی

دل بریدن را برایم لحظه ای آسان نکرد

مثل آتش ریختی هرلحظه در تابوت من

شعله هایت را که پنهان خاک گورستان نکرد.

5.236.46.57
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 19:10

چنگیز مطمئنا مثل پاروی بی قایق میترکونه...
فقط محسن چاوشی و بس..

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 19:32

بی صبرانه منتظر البوم نگاه محسن یگانه هستیم

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 19:46

آلبوم مرگ آلبوم اون خواننده های درپیته که الکی اسمشون این تو هست
آلبوم شهرام شکوهی میاد و مثل پارسال میشه پرفروش ترین آلبوم سال
آلبوم مرگ خخخخ لطفا کم چرت بگین

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 19:53

اینا همش ی تاریخیه رو هوا میگن
تاانتشارشون تا تابستان 94 منتظریم

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:11

خیلی هم خوب.
یگانه-چاوشی-فرزین -یراحی-شکوهی-بنیامین
بی صبرانه منتظرم که کارای خوب بشنوم و امیدوارم که سطح کارها بنا به گفته و توضیحات خود خواننده ها واقعا بالا باشه و انتظارات برآورده شه.

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:11

فقط خدای احساس محمد علیزاده
مطمئنم میترکونه
شک نکنید

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:19

فقط البوم 6.فرررررررزززززاد منتظریم.
فرزادیا پرچماشون بالا

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 12:11
مانا مازوجی

فقط فرزاد فرزین و دیگر هیچ

188.212.239.45
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:26

سلام موسیقی ما
امیدوارم پیاممو بخونید و جوابمو بدید
امکانش ھست یکی از این روز ها که بنیامین و گروهش مشغول ضبط و تهیه آلبوم جدید در استودیو مرحوم نیما وارسته عزیز که اتفاقا ماه آینده هم اولین سالگرد آسمونی شدنشه هستند لطف کنید و به استودیو نیما جان برید و گزارشی از کاراشون تهیه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 12:19
alireza--ye ashegh

كاملا موافقم بانظرتون فكر كنم آلبوم ارديبهشت منتشر بشه

2.184.129.205
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:21
پریسا عابدینی

بله فکر کنم تولد بارانا منتشر بشه

46.224.174.32
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 21:19

قطعا آلبوم نگاه و اسمش عشقه می ترکونن...
مخصوصا نگاه که موسیقی کشور مثل یه زلزله 10 ریشتری به لرزه در میاره

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 21:43

آلبوم محسن یگانه که قطعا عالیه و نیازی به تعریف نداره . محسن یگانه بعد از 3 سال آلبوم منتشر کرده که همین به خودی خود یک خبر مهم در موسیقی پاپ ایرانه . یگانه الان 30 سالشه و قطعا به اوج بلوغ هنری رسیده و این آلبومش مطمئنا از آلبومهای قبلی پخته تر خواهد بود.
آلبوم زنده یاد پاشایی هم مطمئنا اثری در خور توجه هست و اگر در بخش تنظیم و میکس خوب عمل بشه به یکی از بهترین آلبومهای سال تبدیل خواهد شد .
فرزاد فرزین هنوز نتونسته موفقیت آلبوم جریان ساز شانس رو تکرار کنه اما امیدوارم با آلبوم جدیدش یاد و خاطره آلبوم خوب شانس رو زنده کنه
محسن چاوشی هم مطمئنا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت فقط امیدوارم به ذائقه مخاطب عام بیشتر نزدیک بشه و بتونه آلبوم پرطرفداری مثل حریص رو خلق کنه
بنیامین که با آلبوم قبلیش خیلی ها رو ناامید کرد اما امیدوارم باز هم بتونه به روزهای اوج برگرده
مهدی یراحی هم مطمئنا آلبوم خوبی رو روانه بازار خواهد کرد. او هم به اوج بلوغ هنری رسیده و قطعا آلبوم زیبایی رو تولید کرده

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 05:52
amir bz

بلوغ کاور دیگه منظوره؟!

188.159.218.17
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:14
یگانه نود چهاری(بزودی)

به پیر به پیغمبر اهنگ نام امیدم میکنی کاور نیست
چراااااا حرف الکی میزنی؟؟؟!

5.233.248.149
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 23:58
علی قاسمی کیا

اصن نمیدونم این اهنگ کاور هس یا نیس
ولی نمیدونم چرا اهنگ کاور رو بعضیا بد میدونن ، والا بخدا همه جای دنیا کاور انجام میشه

213.195.45.227
جمعه 21 فروردین 1394 - 05:54
zakeri

علی جان کاور میدن با ذکر منبع و اصل ملودی و ریتم نه ریتمو تندو کند کنن مببع هم ندن!

188.159.93.50
یکشنبه 16 فروردین 1394 - 21:44

وعده " آقای عاشق " برای اردیبهشت 94 = " بنیامین 94 " ...
منتظریم ...

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 22:47

سلطان بی چون و چرای موسیقی ایران.در مورد بقیه خواننده ها هم هیچی نگم بهتره,خودتونم ميدونيد که بهترین خواننده چندسال اخیر کيه،فقط دلیلش نمیدونم که چرا انکار میکنید.باشد که رستگارشويد

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 22:52

محسن چاووشی همیشه خودشو ثابت کرده و نیازی هم به جار و جنجال نداره...

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 22:55

مهدی یراحی خواننده ی کار بلد و باهوشی هستش.ولی مثل همه ی خواننده ها به جز یک خواننده دلیل موفق بودن آلبوم هاش وجود یک شخص خاص هست که اگه اون شخص رو حذف کنی آلبوم هاش خیلی ضعیف میشه.

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 00:17

محسن چاووشی که خودشو ثابت کرده ،
کاوه آفاق هم که کارش درسته و منتظر شنیدن آلبومشم .
از امیر عباس گلاب خبری نیست ؟!
بقیه کسایی هم اسمشون در خبر هست ولشون کن برن دنبال کارشون ( حالا شهرام شکوهی نه )

جمعه 21 فروردین 1394 - 06:01
homayon

آفاق فقط ادای راک در میاره بعدم اومد گفت ما چند سال تو زیر زمین بودیم حالا اومدیم رو زمین!عوام الناس از همه جا بیخبر گفتن اینا که میگن زیر زمینیم همینه ولی هیچ هنرمند زیر زمین مونده سینه سوخته نمیاد اینو بگه چون بسیارانی واقعا در عمل اینجورن نه اینکه بیان شعارشو بدن از جو استفاده کنن.حالا باز بگی کاوه یغمایی حرفت درسته!

188.159.93.50
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 00:36

مــرتــضـی؛منتظرتیم... ==> ♥ اسمش عشقه ♥

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 00:49

ببخشید اقای بابازاده،خانم عاملی نام البوم اقای یراحی رو لو ندادند،خانم برزویی اسم البوم رو مطرح کردند که گفتند یکی از ترانه هاشون تو البوم هست.

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 16:29
fatomak

ممنون که اصلاح کردید

31.7.105.47
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 01:26

دوست عزیزم خانم عاملی هیچ خبری در مورد آلبوم مهدی یراحی منتشر نکرده و این خبر در صفحه ی شخصی مونا برزویی ذکر شده....این تدعای من کاملا مستند هست میتونید به پیج هردو عزیز مراجعه کنید.لطعا متن رو دوباره نگارش کنین.با تشکر

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 01:35

آلبوم جدید
علی لهراسبی
حمیدعسکری
و
پویابیاتی
روهم اضافه کنید

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 02:30

فقط پاشایی....فقط چاوشی

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 03:52

خوشم میاد اگه همین فردا محسن چاوشی اعلام کنه که مثلا البومش یه کم زودتر از البوم محسن یگانه یا فرزاد فرزین یا مرتضی پاشایی وارد بازار میشه تمامی این خواننده ها یا تهیه کنندگان این البومها تاریخ انتشار البومشون رو سریعا به تعویق میندازن تا مبادا البومشون همزمان با البوم جدید استاد وارد بازار بشه و خودشونم خوب میدونن که نمیتونن با محسن رقابت کنن و اگر البومشون با البوم محسن به بازار بیاد شکست مفتضحانه ای رو دربرابر محسن تجربه میکنن!!نمونه ش همین اقای خواجه امیری بود که وقتی دید البوم پاروی بی قایق به بازار اومده از ترس این که مبادا البومش به خاطر همزمانیش با البوم محسن شنیده نشه و فروش نره صبر کرد تا وقتی حسابی از انتشار پاروی بی قایق گذشت البومش رو منتشر کنه!! خود این خواننده ها به این نکته کاملا واقف هستن که توانایی حتی نزدیک شدن به محبوبیت و استعداد خارق العاده ی محسن چاوشی رو ندارن و برای همین برای اونا محسن چاوشی و اثارش مانند خط قرمزی میمونه که حتی در رویا هم توانایی رسیدن به این خط قرمز رو ندارن!!حاضرم شرط ببندم اگه مثلا محسن یگانه بیاد بگه شنبه ی هفته ی اینده البومم منتشر میشه و پوسترهای البومش رو هم برای تبلیغ پخش کرده باشه و به یکباره محسن چاوشی بیاد و بگه البوم من همین فردا منتشر میشه محسن یگانه و تهییه کنندگان البومش سریعا میان و اننشار البومش رو برای دوماه به تعویق میندازن و پوسترها رو هم جمع میکنن و بهانه میارن که در مجوز انتشار البوم نقصی ایجاد شده!!! امیدوارم البوم چنگیز هرچه زودتر منتشر بشه و باز هم رکورد بزنه و به بعضیا بازم نشون بده موسیقی ایده ال و خارق العاده یعنی چی!!

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:06
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

تحقيق كن بعد حرف بزن البته از طرفداران چاووشي انتظار بيشتري نيست.
آلبوم احسان خواجه اميري چند ماه درگير مجوز ترانه ي عشق 2 بود وگرنه خيلي زودتر از جاروي بي قايق قرار بود منتشر بشه.

2.177.189.109
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:10
یگانه نود چهاری(بزودی)

محسن شما قابل مقایسه با محسن ما نیست
که اینجور مینویسی

5.233.248.149
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:18
فامیل دور

ههههههههه.....نزن این حرفارو....

5.239.153.41
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:43
hassan

خواب دیدی خیر باشه....فقط محسن یگانه در ضمن ایشون گفتن فقط به خاطر هوادارانش هست که میخاد البوم بده و واسش فرق ندار که کی میخاد البوم بده

151.233.47.6
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:43
سعید فلاحی

نوید چرا چاووشی زمان انتشار البومش پاروی بی قایق رو چند ماه به تاخیر انداخت؟؟؟من میگم از ترسش بوده؟؟؟ حالا بیا و برای همه اثبات کن که من اشتباه می کنم.
و این رو هم باید بگم.
محسن چاووشی در سیزده فوق العاده بود اما در پاروی بی قایق نیمی از موفقیت البوم قبلش رو نداشت و اینکه کارهای امثال فرزاد فرزین و یگانه و پاشایی بیشتر در بین مردم شنیده میشه توجه کردی بیشتر شنیده میشه تا چاووشی چون چاووشی سبک کاریش رو هر کسی نمی پسنده و حقیقت اینه که بعد از یه شاخه نیلوفر مخاطبین چاووشی ریزش پیدا کرد چون چاووشی چند البوم واقعا بد رو ارائه کرد تا رسید به شاهکار سیزده که من هنوزم معتقدم دومین البوم برتری بوده که توی عمرم شنیدم و اتفاقا چند دقیقه پیش رمیدم رو گوش دادم.
انگار خیلی از یگانه می ترسی چون اغلب میای و اون رو مثال میزنی و در موردش میگی نفس های بی هدفش عالی بود و بعد از اون افت کرد در حالیکه رگ خواب یکی از ماندگارترین و بهترین البومهای 10 سال اخیر بوده که شما اون رو هم ... , در باره البوم حباب هم چیزی نمیگم, شما خیابونا - مرد - یه هفته به عید رو تراک های خوبی نمی دونی اما برای قطعه دیگه دوستم نداره میای و سلطانت رو به عرش می بری و از شعر کار تعریف میکنی در حالیکه ضعیف ترین بخش کار شعرش بود که این خنده داره.
اینجا یگانه رو مثال زدم چون خودت هم یگانه رو مثال زدی وگرنه برای فرزاد فرزین و پاشایی و کلی خواننده دیگه هم یه رزومه نسبتا کامل از حرفات دارم که به چه صورت سعی داشتی پیج های اونا رو با حرفات خراب کنی.
شاید یکسری ها یادشون رفته باشه اما تو قطعا یادت نرفته که طرفداران خواننده محبوبت می اومدن و می گفتن نوید ترابی از ما نیست و ...
لطفا تایید کنید.

212.71.247.57
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 19:17
علی-طرفدار آقای خاص

نگو اینارو

2.186.143.199
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 20:25
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران محسن یگانه)

جو رو خراب نکن نوید خان...دلمون واسه جوک هات تنگ شده بود...اره محسن ما البومشو به تعویق میندازه تا اول البومای ضعیف وارد بازار شه بعد نبض بازار رو به دست میگیره...

45.33.51.20
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 21:13
mehdei007

هه پس از شکست دو البوم دو صدای نیم دنگی و یکی فالش خون که از زیز پله به هم کف اومدت و یکیشون قبلنا برای اینکه با مرجع تقلیدش در موسیقی اشتباه نگیرنش خودشو وسط اهنگ به اسم و فامیل معرفی میکرددر برابر شاهکار عاشقانه ها و پس از اون شاهکار پاییز تنهایی طرفداراشون بازم دچار رویا پردازی شدن. خدا شفای عاجل عنایت فرماید .

5.118.71.94
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 02:07
حسن عاشق چاوشی

نوید که تکلیفش مشخصِ
طرفدارای اقای تیتراژ هم که با اسم بابا و تیتراژ معروف شدن بحثشون نیست !
اما سعید جان:
اینا واقعیتِ یا توهماتت؟ میتونی نظرتو بگی ولی وقتی میگی واقعیت از اون به بعد خنده دار میشه!
اگه به شنیدن صدا بین عموم مردم( بصورت کلی) باشه که امثال تتلو و جهان با اختلاف از بقیه جلوترن
پس فضیلت محسوب نمیشه !
درمورد پاروی بی قایق هم بدون شک بهترین البوم محسن چاوشی بوده
چه از نظر اقبال مردم چه از نظر اقبال کارشناسا
وقت 500000 هزار نسخه تو یه روز میفروشه
و اگه در جریان نظرات کارشناسا و روزنامه نگار ها و سایت ها و مجلات مختلف بوده باشی
میتونی بفهمی که حتی بعد از 6 ماه از البوم پارو تعریف شده !
نظرات کارشناسی نه اونیکه هر کسی به رفیقش رای بده ها ! نه!
نظر صاحبان قلم و مجلات و روزنامه نگار های مختلف و با دیدگاه های مختلف
!
پس اگه اومدی یه حرفی بزنی اونو به عنوان واقعیت مطرح نکن برادر... میتونی بگی نظر شخصیتِ

95.38.160.6
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 14:52
سعید

عزیز برادر دیگه همه اینومیدونن که یگانه اهنگهاش هیت تر وپرطرفدارتر از چاوشیه من مدتهاست صدای چاوشی رو از هیچ ماشینی نشنیدم اما یگانه حتی تک اهنگهاش هم به ضبط ماشینها نفوذ میکنه نمونش آهنگ خیابونا که تابستان 92 منتشر شد. از همین الان مطمئن باش که آلبوم نگاه حداقل سه تا کار هیت داره حالا یگانه میاد پوستر البومهاش رو به خاطر چنگیز بکشه پایین؟ :-)تخیلتون قابل تمجیده

77.81.219.227
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 18:38
سعید فلاحی

حسن من خیلی خودت, ادبت و نظراتت رو قبول دارم.
اما
حقیقتا سیزده چند سر و گردن از پاروی بی قایق بالاتر بود و توی این مدت که از انتشار البوم چاووشی میگذره در بین افرادی که موسیقی خوب گوش میدن تک اهنگهایی از چاووشی رو شنیدم و اینکه اغلب دوستانی که با هم بحث های موزیک می کنیم نقطه ضعف البوم رو شعرهای صفا میدونستن و استفاده از تشبیهات و استعارات زیاد توی شعرهاش و دیگری هم نحوه خوانش چاووشی.
چاووشی اگر توی سیزده بهترین بود بخاطر اهنگسازی و تنظیم های خوب خودش و دیگران بود , در این البوم هم در این زمینه موفقیتش رو تکرار کرد بطوریکه من الان میگم چاووشی در تنظیم به بلوغ رسیده.
بحثم موزیک خوبه نه امثال تتلو و امید جهان که اصلا موزیکهاشون ارزش گوش دادن نداره, ادم باید برای گوشهای خودش ارزش قائل بشه. تو خودت چقدر این موزیک ها رو گوش میدی بعنوان یه مخاطب واقعی موسیقی؟؟؟
در جریان نظرات کارشناسان هم هستم تا حدودی.

2.179.37.22
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 19:35
mehdei007

حسن لاو افکت ما رو نخندون رفیقای موریسینیت مث همایون و قربانی بهت رای بدن بهتره تا فن پیجایی که زیر شاخه های کانتری رو سبک میدونن و ضعف خوانندگی خوانندشون پشت لفظایی مثل چیل اوت دشتی که فریدون اسرایی خونده و شما راکشو میخونیدتو البوم مرثیه ی مدرن همون جارو فقط تو اینترنت محل تولد خوانتدت میتونی از انتشارش با خبر بشی هرکاری هم که بکنید عاشقانه ها یک البوم پاپیولار واقعی به سبک کانتریه و البوم شبه راک شما فقط روح بزرگان جهانو تو گور میلرزونه.پاییز تنهایی ام یه رمان واقعیه که حتی دیالوگ و لوکیشین و دکوپاژ طراحی صحنه هاشم دراورده شده از لحاظ ساختارم که پاییز،تنهایی خیلی بیشتر از جارو شنیده شده..اهنگای عشق دوم پاییز عاشق و هراس.

5.122.160.4
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 14:52
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

باز اين حسن اسم جارو رو اورد وسط :)))))))))
آلبوم جاروي بي قايق نتونست حتي 1 درصد موفيقت من خود آن دوازدهم رو به دست بياره.فقط تكرار بود..نقطه قوت قوت آلبومم كسي بود كه احسان ما كشفش كرده بود(روزبه بماني)
اصلا اسم آلبومارو هر كي بشنوه ميفهمه كي بهتره
پاييز تنهايي / جاروي بي قايق
عاشقانه ها / من خود آن عددش يادم نيس :)))))))))
يا اسم آهنگا:
نابرده رنج / غلط كردم غلط :))))))))
همه جوره به ما نميخوري
لطفا تاييد

2.176.24.250
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 17:49
سعید فلاحی

ابوالفضل یا بهتر بگم نوید ثانی
مطمئنا پاروی بی قایق برتر از پاییز تنهایی بودش.
امسال خواجه امیری جایزه تمشک طلایی رو می گیره اونم با اهنگ تیم ملی, اینو مطمئن باش.

2.179.31.95
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 09:51
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

قابل توجه سعيد فلاحي:
اولا سمت چپ سايتو يه نگاه بنداز ببين جايگاه جاروي بي قايقو.
دوما آهنگ دروازه هاي دنيا تو همين سايت اول شد :) فقط و فقط هم به خاطر ممنوع الكار بودن روزبه بماني پخش نشد.شمايي كه استاد افكت آهنگ خوب ميسازه چرا به اون نميگن همچين آهنگايي بخونه؟؟ ميدوني چرا؟ چون وقتي تيتراژش ميشه مادر كه هيچ كس گوش نميده معلومه همچيم مسعوليت هايي رو بهش نميدن.
در ضمن من شنيدم امسال تو بخش برترين افكت استاد چاووشي بدون رقيب در اون نظرسنجي اول ميشه و افكت طلايي رو مال خودش خواد كرد.كور شود چشم حسودي كه نميتونه موفقيت افكت و دستگاه رو ببينه :)))))))))))))))
لطفا تاييد

2.176.24.250
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 14:00
moein

نوید دمت گرم خیلی خوب بود.... من طرفدار اقای چاووشی نیستم ولی ایشون جز خواننده های محبوبمه و معتقدم پاروی بی قایق البوم بی نظیری بود و امیدوارم چنگیزم مث اون بشه کلا اگه بخوایم منصفانه صحبت کنیم خواننده هایی که اسم بردی قابل مقایسه نیستن با اقا محسن و فقط به خاطر یک اتفاق رسانه ای اونم از نوع مجازیش اینقد بزرگ شدن

151.238.24.180
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 20:02
سعید فلاحی

ابوالفضل من طرفدار چاووشی نیستم برو اینها رو به یکی دیگه بگو, من بعنوان یه مخاطب نظرم رو گفتم.
کلا نظر سنجی ها رو به هیچ عنوان قبول ندارم چون یک نفر می تونه با رفتن به یه کافی نت و استفاده از نام های کاربری متفاوت بیش از چند رای با نمره 5 بده و یا خیلی راحت تر ازاین حالت با هک کردن رای خواننده محبوبش رو ببره بالا و یا حتی ... بماند.
اسم چاووشی خیلی بزرگتر از خواجه امیری هستش چه برسه به کلاس کاریش.
توی این 10 سال فقط یه عاشقانه ها بود که تونست تو کارهای خواجه امیری نظرمو جلب کنه اما چاووشی از اون کارهای اول جاش رو تو دله من و خیلی دیگه از علاقمندان به موسیقی باز کرد.
یه سوال از دهه 60 ای ها بکن بگو از کارهای چاووشی چه خاطره هایی دارن جوابت رو می گیری.
یاعلی برادر.

2.179.31.201
شنبه 22 فروردین 1394 - 02:56
ساسان

ببین ابولفضل جان کمتر خواننده ایی پیدا میشه که اینقد متفاوت بخونه هیچ موقه سطح البوم پاروی بیقایق و سیزده رو با هم مقایسه نکن اون تو یه ژانر بوده این تو یه ژانر دیگه من کاری به موفقیتیای احسان خواجه امیری ندارم ایشون یکی از خواننده های خوش صدای ایرانه ولی اینم بدون احسان بیشتر موفقیتشو مدیون پدر بزرگوارشون هستن که از نردبون پدرشون اومدن بالا اینکه چاووشی صداش افکتیه یه حرف قدیمی و دمده اییه یا شما سطح اطلاعاتتون از تکنولوژی خیلی پایینه یا واقعا خودتونو زدین به اون راه که فقط چهره ی خواننده ی پرطرفدار کشورمونو تخریب کنی اگه افکت میتونست یه انسان رو اینقد محبوب کنه بدون منو تو هم الان با افکت میرفتیم محبوب میشدیم پس این یه مسئله ی حل شدس حداقل بین مخاطبای خود چاووشی من واسه اقای یگانه اروزی موفقیت میکنم که البوم خوبشونو هر چه زودتر منتشر کنن همچنین واسه محسن چاووشی عزیز و همچنین واس طرفدارای خواجه امیری که یه کم سطح موسیقیاییشون رو ببرن بالا و از رو تعصب حرف نزنند و واقع بین باشن.

151.232.128.76
شنبه 22 فروردین 1394 - 03:25
حسن عاشق چاوشی

اوه وه دوستان طرفدار تیتراژ چه حرصی میخورن بابا ضرر داره :)
اینا همونایی ان ک میگن صفاریان و تاجبخش چیکارن اصلا ک نظر میدن اینا نباید نظر کارشناسی بدن
طرفدارا بهتر نظر کارشناسی میدن :))
مقایسه زمستون شلوغ با پاروی بی قایق کلا خنده داره پس هیچی!
اما در مورد نظر سنجی :
به این 800 تا ارای بقل سایت میگه نظر سنجی :)
تموم این سالها شکست خوردین در نظرسنجیا در مقابل ما ادعاهم میکنین ؟ شاهکارش سال 91 با بهترین البومتون بود که بازم شکست خوردین :)

اما سعید جان :
برادر منم میگم اون موزیکا خوب نیست. الان چه بخایم چه نخایم امثال تتلو و جهان و این ها به شدت و با اختلاف نسبت به بقیه
بین توده مردم شنیده میشن و میگم شنیده شدن بین توده مردم فضیلت محسوب نمیشه که اگه میشد این دوستان که اشاره کردم باید بهترین هنرمندای این مملکت بودن !
مخاطب جدی 3 میلیونی خیلی خیلی بهتر از مخاطب غیر جدی 30 میلیونیِ !

در مورد البوم :
ببین منم میگم اینا نظر توست و خیلیم محترم ولی بعد پارو محسن مخاطبای به شدت جدی که موزیک خوب گوش میدن رو پیدا کرده که با بعضیاشون در ارتباطم
البوم سیزده خیلی خوب بود ولی پارو خیلی فراتر از سیزده بود
چه در تنظیم های بینظیر مثل خواب , تفنگ سر پر و ...
همچنین تنوع ملودی که شاهکار ملودی این البوم کلنجار بود !
و همچنین کلام خوبی که داشت ( البته شعر های سیزده بحثش جداست و خارق العاده است به هر حال )
در وهله اول ترانه های البوم شاید سنگین به نظر برسه
ولی خب بعد چندین بار گوش دادن میشه خیلی چیزا فهمید البته اگه کسی فق دنبال من مانده و توی رفته باشه خب براش جذابیتی نداره !
تو پست البوم پارو و جاهای دیگه دوستان تفسیر های بسیار جالبی از ترانه ها گذاشتن
البته هر کی میتونه برداشت خودشو داشته باشه !
و مثلا ترانه ی بی نظیر تفنگ که ازادی خواهانه است رو نمیشه به راحتی گفت و ممیزی باعث میشه
شما با یه ترانه پیچیده رو به رو باشی که وقتی به محتواش پی میبری تازه میفهمی محسن چاوشی
چه دغدغه هایی داره ! و چقدر به کلام اهمیت میده ! وگرنه خیلی راحت میتونست از ترانه های عشقم عاشقم و از این جور چیزا استفاده کنه !
درمورد ترانه های صفا که بنظرم یکی از بهترین سالهای هنریشو سپری کرد باید بگم که بازم همون قضیه ممیزی وجود داره و برای گفتن حرفای مهم باید وارد پیچیدگی شد که البته من
ترانه یوسف رو نمیپسندم چون انسجام نداره و کلا میکس چندین موضوع مختلفِ که زیاد جالب نیست و تنها نقطه ضعف ترانه های صفا برای این البومِ!
والبته صفا تعادل پیچیدگی و سادگی کلام روحفظ کرده که مثلا یه خونه کوچیک و کلنجار و جُز و تا حدودی پاروی بی قایق رو میشه به راحتی درک کرد در همون ابتدای کار
و وصیت نامه و یوسف و خواب کمی پیچیده اس که البته ملودی خوب و تنظیم شاهکار این کار باعث میشه
خیلی قطعه خوبی بشه !
روزبه بمانی هم که اخیرا داریم فقطو فقط ازش تکرار مکررات میشنویم در این البوم متفاوت ترین ترانه هاشو ارائه کرده !
بحث روزبه شد یه بنده خدا ادعا کرد که روزبه کشف خواجه امیریِ :)))))))))
غافل از اینکه احسان اومد از تیم موفق روزبه - افکاری که البوم دنیای این روزای من رو تولید کردن استفاده کرد ! البته این ادعا ها تازگی نداره :)

درمورد نظر کارشناسا ( کارشناسا همون صاحبان قلم و روزنامه نگارا و کلا سایتها و مجلات رو منظورمه نه اونایی که مثلا چون تو یه البوم حظور داشتن به رفیقشون رای بدن :) )
باید بگم که یه سر به پست پارو بزنی اون اواخرش میتونی لینک ها رو مشاهده کنی که از سایتها و مجلات و
دیدگاههای مختلف روی این البوم اتفاق نظر داشتن که خیلی خوبه
حتی بعد از 6 ماه گذشتن از البوم باز هم ازش تعریف شده !
البومی ک چند ماه مطبوعات و سایتها رو تسخیر کرد و به قل یه سایت
البوم چاوشی محبوب تمام کارشناسان بود!

در اخرم بگم نظرت برام محترمِ برادر اینارو هم گفتم که بی دلیل حرف نزده باشم وگرنه نظر هر کسی محترمِ دوست من .. موفق باشی
تایید شود موزیک جان

95.38.174.45
شنبه 22 فروردین 1394 - 20:13
no3in

متاسفم برای شما هایی که سعی دارید با مسخره کردن کارهای خواننده های دیگه اسم خواننده ی محبوبتون رو بالا ببرین... من طرفدار محسن چاووشیم
طرفدار کسی که نخواست با شرکت تو شبکه های تلوزیونی،
دادن کنسرت،
مصاحبه با این همه رسانه،
دادن کلیپهایی با رنگ و لعاب،
واس خودش طرفدار جمع کنه...
خواست هواداریی هوادارش باشن که واقعا واسه ی خودش دوسش داشته باشن...
خواست خودش باشه
ولی الآن یه سریا میان و با این کارا دارن اسم محسن چاووشی رو جلوی طرفدارای خواننده های دیگه خراب میکنن
تویی که اومدی و این حرفا رو زدی ، جواب توهینی که به چاووشی شد رو چی میخوای بدی؟؟؟
محسن این همه هوادار داره و هر سال داره تو نظر سنجیا کولاک میکنه
اما
تو داری به این روندی که سعی در بالا بردنش داری خدشه وارد میکنه...
متاسفم برات

ی بار گوش کن خواهشا
گلومو پاره کردم اما این مردم
بهم گفتن که دیوونست عاشق نیست
کسی باور نکرد این آدم بی شکل
به غیر از عشق باچیزی موافق نیست
"بهت بگم تو هم جزو همون "مردمی" هستی که تو شعر هست!

37.255.164.87
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 07:44

اقایون خانوما جر وبحث اضافی نکنید معلومع کی رکورد پرفروش ترین رو میزنه بازم مث همیشه بنیامین رکورد میزنه البوم85که دیگه...
البوم93هم که مشاهده کردید رفت واسه تیراژ دوم شد پرفروش ترین البوم93برید سایت ترانه ماه نگا کنید
معلومه البوم بنیامین 94انفجاریه که جهانیه

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 09:41

تنها رقابت اصلی بین چنگیز و نگاهه
زنده باد 2 دومحسن پاپ که تو بچه های داخل از همه ی این خواننده های بالا هم قدیمی ترن و هم جلوترن!تازه مورد تایید اونوری ها هم قرار گرفتن تو داخل بالادست ندارن
یگانه&چاوشی
سرگرمي تو، شده بازي با اين دل غمگين و خستم
يادت نمياد، اون همه قول و قرارايي كه با تو بستم
با اين همه ظلم،تو ببين باز چه جوري پاي اين همه قول و قرار، من نشستم
نشكن دلمو، به خدا آهم ميگيره دامنتو عاقبت يك روز
نگو بي خبري، نگو نميدوني دلم پر از يك نفرينه سينه سوز
نگو بي خبري، نگو نميدوني وقتي كه نيستي گريه شده كار اين دل عاشق شب و روز
ديوونه نكن، دلمو آهم ميگيره دانمتو عاقبت يك روز
نگو بي خبري، نگو نميدوني دلم پر از يك نفرينه سينه سوز
نگو بي خبري، نگو نميدوني وقتي كه نيستي گريه شده كار اين دل عاشق شب و روز
سرگرمي تو، شده بازي با اين دل غمگين و خستم
يادت نمياد، اون همه قول و قرارايي كه با تو بستم
با اين همه ظلم،تو ببين باز چه جوري پاي اين همه قول و قرار، من نشستم
نشكن دلمو، به خدا آهم ميگيره دامنتو عاقبت يك روز
نگو بي خبري، نگو نميدوني دلم پر از يك نفرينه سينه سوز
نگو بي خبري، نگو نميدوني وقتي كه نيستي گريه شده كار اين دل عاشق شب و روز
ديوونه نكن، دلمو آهم ميگيره دانمتو عاقبت يك روز
نگو بي خبري، نگو نميدوني دلم پر از يك نفرينه سينه سوز
نگو بي خبري، نگو نميدوني وقتي كه نيستي گريه شده كار اين دل عاشق شب و روز
نشكن دلمو، به خدا آهم ميگيره دامنتو عاقبت يك روز
نگو بي خبري، نگو نميدوني دلم پر از يك نفرينه سينه سوز
نگو بي خبري، نگو نميدوني وقتي كه نيستي گريه شده كار اين دل عاشق شب و روز

بهترین فیتی که بین بچه های داخل رخ داده همین آهنگه

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 09:47

آلبوم جدید پیام صالحی رو یادتون رفت

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 10:51

همه اینا میان یکم سرو صدا میکنن بعدش که همه واسه بهترین آلبوم از این و اون تعریف میکنن "چنگیز" میاد و همه ی اینارو میفرسته زیر خاک....چنگیز توراهه......فقط سلطان چاوشی

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 11:06

مگه یگانه نگفته بود دیگه البوم نمی ده. چی شد؟ پشمون شد؟
کاش یکم سیاست گذاری درست تو کارای هنرمندای خوب کشورمون ببینیم .به خصوص برای هنرمند پرطرفداری مثل ایشون زشته.

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:07
یگانه نود چهاری(بزودی)

اگه پرس و جو کنی حتمن متوجه میشی
حمید خان که واسه چی محسن یخواد آلبوم بده

5.233.248.149
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 11:46

سیروان گفته بود آلبوم جدیدش سال94 منتشر میشه پس چرا اسم سیروان رو نزدید؟

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 12:15

فقط آلبوم 94 بنيامين ..........منننننتتتتتظظظظظظظظرررررررررممممممممم

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 13:15

پس چرا از البوم مجید خراطها چیزی ننوشتید بخدا بی انصافیه نگاه کنید تو سایت تون اهنگای شاید و عطر تلخ پر دانلود ترین اهنگای سایت تون هستن واقعا متاسفم

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 13:30

فقط و فقططططططططططططططططط امپراطور مرتضی پاشایی

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:02

پسر محجوب و دوست داشتنی موسیقی،همچنان منتظر اسمش عشقه هستیم،صدات و ملودی های متفاوتت با اون احساس بغض وآرامش بخشت همین کافیست

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 14:05

اسمش عشقه...اسمش مرتضی س...

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:16

فقط مرتضی و اسمش عشقه.

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:20

خوب معلومه ک آلبوم مرتضی جان بهترین آلبوم میشه و هیچ شکی توش نیست.مثل همیشه.این ک دیگه بحث کردن نداره.
مرتضی پاشایی اسمش عشقه
زنده باد مرتضی پاشایی تا ابدغ

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:23

فقط منتظر البوم اسمش عشقه هستم با صداي مرتضي عزيز

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:54

چه سالی شود امسال با صدای احساسیه محمد علیزاده
به قول دوستم فروغ:
هستیم تا تهش حالا میخواد آخرش هر چی باشه!!

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:43
foroogh

بالاخره داره این دو سال و چند ماه انتظار ما تموم میشه......چه روزی شود روز انتشار البوم.......محمد علیزاده ! تو کاری با دلامون کردی که این چند ماه انتظار زمین جای موندن شه......هستیم تا تهش.....پرچمامونم بالاست

89.36.55.159
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 13:50
Faezeh

وااااااااای چه روز خوبی میشه اون روز
دل تو دل دل من دیگه نیست

188.34.187.98
..
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 16:14

خیلی محترمانه میگم.امیدوارم اینایی که عشقشونو ب خواننده های دیگه نشون میدن اینقد مررررررررد باشن که البوم مرتضی پاشایی رو اصلا گوش ندن.

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 18:39
Fatemeh_16

شما خودت قول بده جز آلبوم مرحوم پاشایی هیچ آلبوم دیگه ای رو گوش نمیدی!!!!!
*زنده باد بروبچ و سایت محمد علیزاده!*

2.178.93.190
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 14:37
سلاله(جاست یگانه)

شما خودت انقدر مرررررد باش اسمتو بنویس!!!:)))))))

151.241.145.214
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 16:34

آلبوم آقای "محمدعلیزاده"بهترین و پرمخاطب ترین آلبوم سال 94میشه ایشالا.
همه میدونن که آقای علیزاده هیچوقت از خودشون تعریف نمیکنن و بخودشون یا محبوبیتشون مغرور نمیشن.همیشه هرچقدرم که موفق بشن میگن"همش لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرمه".امسالم خدا و دعای خیر پدرو مادرشون و صدالبته ما هوادارای پر و پا قرصشون باهاشون هستیم.
منتظر آس های "دادامحمدمون"باشیــــــــــــــــن دوستان!قراره با آلبوم جدیدشون بترکونن...

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:05

منتظر ی شاهکار دیگ از محمد علیزاده باشید
بهترین آلبوم میشه
میترکوووووووووونه.شک نکنید

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:05

قابل توجه اونایی که میگن گلو درد اسم جالبی نیست ..... گلو درد برای ترکتای محمد اسم قشنگ و البته البته متفاوت و تازه ایه..... بعد از دلت با منه و سورپرایز که اسمهایی خاص داشتن نسبت به البوم دیگر خواننده ها بنظرتون گلو درد هم یه اسم خاص و متفاوت نیست بین البومهای سال ۹۳ و ۹۴؟؟؟؟؟؟ قضاوت با خودتونه...... ولی بنظر من که اسم جالب و متفکرانه ایه و بی صبرانه منتظرم که این البوم و این ترکت منتشر بشه تا کاملا این حرف و حدیث ها جمع بشه و همه ببینن این گلو درد با همه ی گلو دردا فرق میکنه ....اگرچه که هنوز محمد جان از قطعیت این اسم حرفی نزده ولی اگه قرار به بودن این اسم باشه من کاملا موافقم چون کار فوق العاده متفاوت و خاصیه.......
فقط خدای احساس محمد علیزاده ‌......

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 18:42
Fatemeh_16

به نظرمن ترک گلو درد با بغض گلو ها غوغا میکنه!!!!
خواهید دید!

2.178.93.190
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:10

ایشالا آلبوم جدید آقای محمد علیزاده بهترین و پر مخاطب ترین آلبوم سال94 میشه.
واسه حرفم دلیل دارما...
اول اینکه "دادامحمدمون"رو آلبومشون خیلی زیاد وقت گذاشتنو و زحمت کشیدن و ازون دسته خواننده هایی نیستن که هر2ماه یه بار آلبوم بدن بیرون،صرفا بخاطر اینکه دیده بشن.
دوم اینکه وقتی خودشون میگن منتظر 3،4تا آس باشین یعنـــــــــــــی ترکوندن...چون ایشون هیچوقت از خودشون تعریف نمیکنن و همیشه میگن "هرچی که دارم و هستم مدیون خدای بزرگ و دعای پدرومادرمم".
دادامحمدما هواداراتون بیصبرانه منتظریم تا با آلبوم جدیدتون مثل همیشه آرامش بگیریم!
آخه صدای تو از جنس آرامشه...

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 17:40
foroogh

خوشم میاد نکته بین تر از خودم بهاره.......واقعا درسته وقتی محمد میگه من خودم از البومم خوشم میاد یعنی پناه بگیرین میخواد طوفان موسیقی سال بلند شه ...... منتظر آس های قشنگ و احساسیت هستیم خدای احساس...... تا اخرش باهاتیم......

89.36.55.159
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 18:33

(نگاه) یعنی به به یعنی بهااااااااااااااااا

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 19:14

سلام،وقت بخیر
تا جایی که بنده در جریان هستم و در صفحه ی اینستاگرام جناب مهدی یغمایی مشاهده کردم،آلبوم ایشون هم با نام چمدون در اواخر خردادماه منتشر خواهد شد.

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 19:58

بی صبرانه منتظر البوم محمد علیزاده عزیز هستیم از الان خیلی حس خوبی نسبت به این البوم دارم مطمئنم خیلی عالی میشه محمد همیشه فوق العادس

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 20:13

سلام به همه دوستان من به نظرم که البوم جدید محمد علیزاده میترکونه و هواداران را سوپرایز می کند هرکی اعتراضی داره همین جا اعلام کن

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 20:14

سلام به همه دوستان من به نظرم که البوم جدید محمد علیزاده میترکونه و هواداران را سوپرایز می کند هرکی اعتراضی داره همین جا اعلام کن

دوشنبه 17 فروردین 1394 - 22:15

البوم های خوبی تو راه محسن یگانه و بنیامین ولی خداوکیلی مرتضی پاشایی واقعا معرکس اسمش عشقه اسمش مرتضاس خدا رحمتت کنه نابغه ی پاپ نیستی ببینی البومت چ میکنه ب زودی میفهمیم طرفدارای پر پا قرص خواننده های دیگه با اابوم امپراطور خاطره سازی میکنن فقط منتظر باشید

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 11:15
hassan

تا اونجایی که ما یادمونه نابغه موسیقی پاپ یه نفر دیگس

151.233.47.60
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 20:00
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران محسن یگانه)

نابغه یه نفره اونم کسی نیست جز محسن یگانه...

46.143.181.71
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 14:34
علی-طرفدار آقای خاص

میبینم که بعد از چاوشی،نوبت یگانه است که لقبش رو بدین به مرحوم پاشایی.ماشاءالله
خیلی فعالین.خسته نباشین

5.235.111.13
جمعه 21 فروردین 1394 - 06:17
sami(uk)in iran

یکی توضیح بده دقیقا نابغه چین خیلی تشکر دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نگید ملودی و صدا که دمبال شادمهره نگید تکنیک که تو زنده چیزی دیده نمیشه نگید ترانه که خیلی آبکیه اونم تو کشور ترانه...!

188.159.93.50
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 22:26

حاشیه ای وجود نداره این شما رسانه ها و مطبوعات هستید که برای پربیننده تر شدن و بیشتر خوانده شدن حاشیه سازی می کنید و به آن دامن هم می زنید.
آلبوم جدید مرتضی که خودش وعده اش رو بهمون داده بود به خوبی منتشر خواهد شد و به بهترین آلبوم سال تبدیل خواهد شد شکی تو این مسئله نداشته باشید. فقط حیف و صد حیف که خودش نیست واقعا جاش تا ابد تو موسیقی خالیست

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 00:08

اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه
اسمش عشقه

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 00:11

من همه نظرهارو خوندم خداییش یه بارم ک شده بیاین واقعبین باشین چرا همش میخاین خواننده مورد علاقتونو بالا ببرین بقیرو تضعیف کنین کلا همه این خواننده ها جز درجه یکها هستن اما واقعیت اینه البومهای قبلیشون انتظارات رو بر اورده نکرده منظورم البومهای اخرشونه حالا هی بگین این خواننده خوبه اون خواننده خوبه من خودم به شخصه طرفداره فرزاد فرزین هستم اما البوم قبلش انتطار منو براورده نکرد شماها هم طرفدار هرکی هستین بیخودی تعریف نکنین خوانندههای دیگرم تضعیف نکنین موفق باشین .یا علی

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 01:34

علی عبدل مالکی یه هو اومد دنیا رو تر کوند ....هیچ وقت علی از قلم نندازید.خواننده ای که امراه خواننده ی ترکی ویه خواننده تاجیکستانی به تحسین اون وتقلید ازاهنگش کردند.بیاد معنی البومو میفهمید

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 01:55

ای ادما گوش بکنید وصیت من .ای شمایید که میگیرید رودوشتون جناز یه من دستای من از توی تابوت بیرون بزارید تا که بدونند هیچی از این دنیا نبردم خالی ی.. دستای من.تورو خدا موهای منو شونه نکشید تا که که بدونن دست نوازش نکشیدند رو سر من....تک پر علی عبدل مالکی البوم خدا نشناس و نامسلمون بهترین خوانند ه ی سال 87 بغض صدای ایران

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 03:11

چ مثل چاوشی و چنگیز

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 09:02

فقط البوم مرتضی پاشایی

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 09:44

به نظر من همه خوبن و دوست داشتنی اما شدیدا بی صبرانه منتظر بهترین ... آخرین و غم انگیزترین آلبومم که مربوط به مرحوم مرتضی پاشایی عزیز هست امیدوارم هرچه زودتر منتشر بشه حتمامیخرمش و با عشق میشنومش روحش شاد

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 11:28

از همه بیشتر منتظر البوم یراحی و پاشایی هستم.البوم یگانه هم که فکر نکنم حتی در سطح حباب هم باشه.

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 12:29

just MOHSEN YEGANEH ...

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 12:55

دوستان شک نکنید بهترین البوم نگاه هست
اینو به خاطر اینکه طرفدار 1000اتیشه ی محسن یگانه هستم نمیگم ولی کاملا مشخصه دیگ
بی شک عین 12ترک خاطره ساز میشه
محسن یگانه عاااااااااااااااشقتم
just mohsen yeganeh

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 12:58

و دوستان عزیز این رو هم بگم که البوم دادن هنر یک خواننده نیست
فکر نکنید کسی ک هر سال البوم میده مثل اقای چاووشی واسه خودش شاخیه
هنر البوم خوب دادن و تسخیر کردن فضای کامل موسیقی هستش ک این کارو فقط یک نفر میتونه انجام بده اونم فقط و فقط اقای مممممممممحححححححححسسسسسسسسسسننننننننننننننننننننننن یییییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگاااااااااااااااااااانننننننننننننننهههههههههههههههههه هستش
پرچممون همیشه بالاست جاستیا

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 02:27
وبلاگ سعدابادمذهب

اولا نیازی نبود تو کامنتت اسم محسن چاوشی بیاری
دوما آقای یگانه دیگ تمام شد
سوما ممممممححححححسسسسنننن
چچچچااااااووووشییییییییییییییییی

5.120.5.103
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 19:32
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران محسن یگانه)

چاووشی هم دیگه اون چاووشی نیست که مردم انتظارشو دارن...

46.143.145.173
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 14:23

آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی عزیز
بهترین آلبوم سال میشه
ما منتظر انتشار این آلبوم از امپراطور پاپ هستیم

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 16:04

منتظر البوم محمد علیزاده هستیم همچنان دیگه واقعا صبرم تموم شده دوسال و نیم شده البوم جدیدمیخوایممممممممم کی میشه البوم بیاد وای ترک گلودرد حتما شنیدنیه اصلا علیزاده مگه اهنگ بدم میخونه پارسال 3 تا اهنگ منتشر کرد یکی از یکی قشنگتر گل سرسبدش هم انگ زخم بود

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 16:42

فقط آلبوم علی عبدالمالکــــــــــــــی.
بهترین آلبوم چند سال اخیر میشه. شـــــــک نکنیـــــــــد!!!

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 16:50

بی صبرانه منتظر دومین آلبوم رسمی سلطان احساس مجید خراطها هستیم...
زنده باد سلطان احساس

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 17:13

اسمش عشقههههههههه بهترینهههههههههههههههه

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 18:20

دوستان هرکسی طرفداریه خواننده است ازنظرش اون خواننده بته من خودم خواننده برام مهم نیست اهنگ خوب برام مهمه که متاسفانه چندسالی میشه اهنگ خوب ایرانی نشنیدم خواننده های ما متاسفانه دچارتکرارشدند بدجورواصلا کارقابل قبول هیتی بیرون نمیدن یه زمانی قبول دارم یگانه وچاووشی خیلی خوب می خوندند ولی الان جفتشون افت کردندبیخود هواداراشون زورنزنندالبوم جدیدشون هم بازم تکراری میشه تنها امیدم به شادمهره فعلا ببینم اون باالبومش چیکارمی کنه یه تکونی میده موسیقی رویانه .

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 20:17

با سپاس از فرزاد فرزین به خاطر زحمات شون وهم چنین کنسرت های زیباشون منتظر شاهکار زیبای 6 هستیم

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 20:27

ششششششششش.محبوب تربن البوم سال.
لطفا کسایی که نظر میدن سعی در تخریب کردن فرزاد فرزین نداشته باشند .منظورم اونایی که یکی در میون نظر میذارن.چون از هر لحاظ معلومه موفق ترین خواننده در این چند سال اخیر کی بوده. مثلا خبرای سایت موسیقی ما که بیشتریش از فعالیت های اقای فرزینه .پس متعصبانه برخورد نکنید چون حقیقت تلخه
ودوباره لطفا بی احترامی به خواننده ی محبوب ما نکنید
موسیقی ما تایید کن

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 20:42

لطفا همه تعظیم کنید.................اآلبوم امپراطور وارد می شود.............هووووی خواننده های دیگه منظورم شماهم بودید ....شماها که جلوی امپراطور پاپ تا ابدم جون بکنید بازم سربازش هم نمی شید...........بهترین آلبوم.........برترین خواننده تنها مرتضی پاشایی..........

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 00:42
foroogh

الهام خانوم یه بار کامنتتو دوره کن.....بقول دوستمون همه خواننده ها جای خودشون درجه یکن وو واسه هوادارای خودشون امپراطورن ولی منکر لقب امپراطور پاپ برا مرتضی پاشایی هم نیستم و همه ی خواننده ها هم هوادارایی دارن که تعصبین یکی بیشتر یکی کمتر....... من الان شاید نسبت به دیگر هوادارای خواننده محبوبم و دیگر هوادارای خواننده های دیگه تعصبی ترم ..... اولا تعظیم کنید یعنی چی؟؟؟؟ مرتضی لقب امپراطور بهش دادن برا تعظیمش بود....؟؟؟؟؟ دوما هووووی یعنی چی؟؟؟؟ ادبم خوب چیزیه کلمه هووووی رو چند سالگی فراگرفتی که الان جرات میکنی به یه خواننده که نمیدونی الان چقدر داره سعیشو میکنه هواداراش راضی باشه تلاش میکنه......سوما سربازش نمیشید یعنی چی؟؟؟؟؟؟ اتفاقا راستشو بخواید و بد نیس بدونی که همینایی که میگین سرباز امپراطورتون نبودن و نیستن ، دوست و راز دار امپراطورتون بودن......به عنوان یه هموطن میگم یه حرفی نزن که بعدا مدیون مرتضی بشی و حق الناس دیگر خواننده ها بیاد گردنت..... تصور کن اینا رو جلو یه خواننده بگی واکنشش چیه ؟؟؟ خوشش میاد؟؟؟؟ مسلما نه این همون حق الناسه دوست عزیز .....

زنده باد محمد علیزاده و هواداران.........

89.36.55.159
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 01:05
Faezeh

الهام جان خواننده ها که با هم دشمنی ندارن دارن؟؟؟؟
هر خواننده ای هوادارای خودشو داره و واسه هواداراش اوله
مرتضی جان هم در حد خودش عالیه عالی ،همین الان دارم آهنگشو گوش میدم
ولی ادبیاتت اصلا درست نیست،تعظیم کنید یعنی چی؟؟؟هووووووووی؟؟؟الان از ارزش خواننده مورد علاقه من که چیزی کم نشد چون برای من محمد علیزاده همیشه اولویته

89.144.187.241
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 12:57
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 09:55
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اگه مرحوم پاشايي ميدونست بعد مرگش قراره همچين طرفدارايي پرورش داده بشه هيچ وقت فوت نميشد :)
براتون متاسفم.
نتايج سالي كه آلبوم احسان خواجه اميري و يگانه و چاووشي و جهانبخش و پاشايي اومد رو دوره كن ببين تا معني تعظيم رو بفهمي :)

2.176.24.250
شنبه 23 خرداد 1394 - 08:50
ریحانه

هه...خندیدیم الهام خانوم...
کسی که بنیامین بهادری مشهورش کرده حالا بقیه باید جلوش زانو بزنن؟؟؟؟؟؟...واقعا واس طرز فکرتون متاسفام
کسی که فقط به خاطر مریضیش جلب توجه کرد
خواننده های محبوب ما خیلی از امثال پاشایی سر ترن...کسی که زندگیش فقط شده بود پول و حرفاش همه شعار

137.55.66.102
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 20:44

البوم شیش میتـــــــــــــــــرررررررکــــــــــــونه!!!!!!!!!!!!منتظر انفجار مارکت موزیک ایران باشین!!!
فقط فرزاد فرزین

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 09:56
najmeh68(پاشایی'یگانه'یراحی'لهراسبی)

خیلی با حالین با یه Ipدوتاکامنت متفاوت

64.233.173.161
سه شنبه 18 فروردین 1394 - 22:16

b nazare man albome mohsen yegane betoone bade modatha ahange hit dashte bashe.....

سه شنبه 18 فروردین 1394 - 23:40

البوم جدید محسن یگانه هم "نگاه" نام داره و امید وارم بترکوووووووونه که مطمئنن همینطوره.........

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 00:30

چنگـــــــــــــــــیز و دیگر هیــــــــــــــــــچ .

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 12:38
وبلاگ سعدابادمذهب

چاوشی و دیگر هیچ

2.183.134.219
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 13:35

مرتضی فقط اسم تو عشقه!!

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 15:18

فقط علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی

سلطان اجرای زنده و رکوردار بیشترین کنسرت قبل از اولین البومش میتونه عالی باشه .

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 15:26

فقط و فقط امپراطور مرتضی پاشایی

تا ابد یادش تو قلبمون هست

بهترین صدای دنیا رو داره

بهترینهههههههههههههههههههههههههه

حرف نداره

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 17:00
مائده

موافقم بانظرت.
فقط سلطان پاپ مرتضی پاشایی.
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه.

151.246.218.76
چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 17:25

پس علی عبدالمالکی چی؟

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 22:22

فقط آلبوم مرتضی.فدای اون صدای مخملیش

چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 22:32

مرتضی پاشایی تکرار نخواهد شد ...

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 01:19

منتظر آلبوم های خوب هستیم مخصوصن آلبوم های علی اصحابی و محمد علیزاده و بنیامین و مرتضی پاشایی ...

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 20:42
Faezeh

منم بی صبرانه منتظر آلبوم محمد علیزاده هستم مطمئنم میترکونه

93.110.253.3
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 09:40

قطعا نــــگــــــــــــــاه بازار موسیقی رو زیرورو خواهد کرد ...........محســـــــن یگانه بعد سه سال آلبوم میده تا اونایی که محسنو دست کم گرفتن و به خیال خودشون جای ایشونو پر کردن ...به خودشوون بیان.. دیگه وقتشه ...

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 13:19

فقط فقط یک امپراطور پاپ داریم....اونم اسمش هس :مرتضی"
اره مرتضی پاشایی میگم...
هیچ کس نمیتونه مرتضی بشه..اینو از ته ته دل میگم/

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 13:22

من عاشق شادمهروچاووشی ام یکی ازفانتزیام اینه که یه اهنگ مشترک ودوصدایی ازاین دوهنرمندبشنوم ولی حیف که نمیشه حیف

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 17:10

اسمش عشقه==>عشق=مرتضی
بی صبرانه منتظرشم
حیف که این آخرین آلبومشه
مرتضی دوستت داریم تااااااااااااا ابد

دوشنبه 24 فروردین 1394 - 14:13
زهرا

لایک به حرفت

94.183.47.93
جمعه 21 فروردین 1394 - 19:32

موسیقی ما دو حالت هست یا یک نظرو تایید نمیکنن یا تایید میکنن.شما نظر منو کامل ویرایش کردید یعنی چی!!!!؟

شنبه 22 فروردین 1394 - 00:29

سلام آلبوم اسمش عشقه از امپراطور مرتضی پاشایی عزیز طوفانی به وجود خواهد آورد و همگانباید منتظر احساس امپراطور باشیم
اسمش عشقه وتا ابد خواهد ماند درود

شنبه 22 فروردین 1394 - 17:23

به اميد خدا آلبوم اسمش عشقه بهترينه ما بي صبرانه منتظر شنيدن اهنگهاي جديد مرتضي پاشايي هستيم

دوشنبه 24 فروردین 1394 - 14:11

آلبوم مرتضی پاشایی خیلی احتمال داره که رکورد بزنه

من چون فقط طرفدار مرتضی پاشایی نیستم همه ی آلبوم های جدید و گوش میدم ولی احتمال زیادی هست که آلبوم مرتضی پاشایی رکورد بالایی و برای خودش کسب کنه

چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 20:28

سون آلبومش کی میاد بیرون

پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 19:02

سلام

به نظر من آلبوم مخاب خاص علی عبدالمالکی عالیه.
البته شک نکنید بقیه خواننده ها مثل محسن یگانه، محمد علیزاده و ... هم معمولا آلبوماشون تکه اما خیلی سخته بخوای میون این همه چهره کسی رو به عنوان رتر انتخاب کرد.

پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 - 00:09

خبری هم از آلبوم وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی هم میدادین

آلبوم مخاطب خاص ، یگانگی خودش رو با این آلبوم ثابت تر خواهد کرد

فقط علی عبدالمالکی

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 18:41

بی صبرانه منتظر آلبوم جدید مرتضی هستم .... وای چی میشه !!!!

دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 14:56

فقط و فقط امپراطور مرتضی پاشایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 23:51

اسمش عشقه
خودش عشقه
کاراش عشقه
صداش عشقه
کلا عشقه
بی صبرانه منتظر البوم جدیدت هستم

پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 13:18

چااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوشي زودتر بيا خب
من طاقت ندارررررررررررررررررم

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 18:22

بیخود شلوغش نکنید حدس میزدم یگانه خراب کنه دورش تموم شده دیگه فرزاد فرزین ک بنپرم نمیتونه سطح ترانه هاش خیلی پایینه مرتضی پاشایی ک بدونه شک بدونه شک بدونه شک بی اغراق میگم واقعا بهترین البوم این دهه میشه از اونورم علی عبدالمالکی هم هست دیگه حرفی نمیمونه بقیه هم حرفی نمیمونه کاش مرتضی خودش بود حیف

یکشنبه 17 خرداد 1394 - 12:03

فققققط سلطان احساس مجییییید خراطهااااآااااا

شنبه 23 خرداد 1394 - 20:25

فقط چاوشی.ای بابا.زمانی که یگانه و فرزاد فرزین هنوز خواننده نبودن داشتن تو آهنگایه چاوشی ته صداشو میخوندن یا خدا خدا میکردن که آخرایه آهنگاشو بتونن بخونن(آهنگاش هست).یا برین خاطرات یگانه رو بخونین که خوانندگیو مدیونه چاوشیه.ولی حالا که یکم اومدن بالا چاوشی کیه یا صدایه چاوشی دستکاریه یا از اینجور حرفا.... نمیدونم این حرفارو از کجا در میارین.یکم فک کنین خواهش میکنم.کاریتون نمیشه باور کنین.اگه صدایه چاوشی الکیه پس چطوری مجوز گرفته.چطوری واسه تیتراژ و فیلم و صدا وسیما خونده.چطوری با این همه آدمایه بزرگ همکاری میکنه.چطوری افراده هنرمند و مشهور باهاش همکاری میکنن و دوستن........ عیبه . زشته فکر و نتونستین تحقیق که هست

دوشنبه 22 تیر 1394 - 00:29

البوم رامین بیباک کی میاد؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهاری پر آلبوم و داغ برای موسیقی | موسیقی ما