برنامه یاد بعضی نفرات
 
از روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه و به همت شرکت «هنر پارسه»؛
آلبوم «مستور و مست» با صدای «همایون شجریان» و آهنگسازی «ژانو باغومیان» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «مستور و مست» با صدای «همایون شجریان» و آهنگسازی «ژانو باغومیان» روانه پیشخوان فروشگاه های فرهنگی شد. این اثر با همت شرکت «هنر پارسه» به مدیریت «امیرعلی بشارتی» تهیه و توسط شرکت «گلچین آوای شرق» در بازار توزیع شده است. همایون شجریان در مستور و مست باز هم به سراغ تجربه متفاوتی رفته و ساخته های ارکسترال این موزیسین دو رگه ایرانی – آمریکایی را اجرا کرده است. به گفته ژانو باغومیان قریب چهارصد نوازنده از ملیت های مختلف در این اثر هنرنمایی کرده اند و پروسه انتشار اثر پس از آشنایی او با شجریان حدود یک سال به طول انجامیده است. در این آلبوم اشعاری از بزرگان ادب پارسی نظیر مولانا، حافظ و عطار با موسیقی که فضای حماسی دارد شنیده می شود.
«امیرعلی بشارتی»، مدیرعامل شرکت هنر پارسه، درباره پخش این آلبوم به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«آلبوم مستور و مست از عصر روز چهارشنبه در بازار توزیع شده و در مراکز معتبر فرهنگی و هنری کشور قابل تهیه است.» او در ادامه جزئیات مربوط به مراسم امضای آلبوم مستور و مست را اینگونه عنوان کرد:«این برنامه روز یکشنبه بیست و چهارم اسفندماه در برج میلاد تهران با حضور همایون شجریان و ژانو باغومیان سایر عوامل تولید آلبوم برگزار می شود. گالری زیرگذر برج میلاد از ساعت 16 الی 19 میزبان این برنامه خواهد بود. ورود برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای تهیه و امضای آلبوم مستور و مست در این مراسم حضور بهم رسانند. نهایتا از مخاطبان موسیقی درخواست دارم با توجه به هزینه های بالای تولید این آلبوم نسخه اصلی اثر را تهیه نمایند.»
سایت «موسیقی ما» ضمن تبریک به تمامی عوامل تولید و انتشار این آلبوم از کاربران فهیم خود درخواست دارد تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان اثر، نسخه اصلی آلبوم را خریداری کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 18:29

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 21:42

با آرزوی موفقیت روز افزون برای همایون عزیز

جمعه 22 اسفند 1393 - 19:39
Danial roghanian

ب امید موفقیت تمام افراد نامی موسیقی ایران

2.176.186.171
جمعه 22 اسفند 1393 - 13:24

این البومو به صورت دیجیتال پیش خرید کرده بودم اما یکدفعه اعلام شد که ناشر منصرف شده! قطعا این البومو نخواهم خرید تا ناشر متوجه بشه که نمیتونه یکدفعه از فروش دیجیتال صرف نظر کنه اونم در حالیکه خیلیها این البومو پیش خرید کرده بودن. امیدوارم تهیه کننده ورشکسته بشه تا درس عبرتی بگیره.

جمعه 22 اسفند 1393 - 20:20

انصافا آلبوم فوق العاده قویه... من که خیلی لذت بردم

جمعه 22 اسفند 1393 - 21:45

آلبوم واقعا عالی و سبک حرفه ای بود من خیلی حال کردم

شنبه 23 اسفند 1393 - 19:25

این اثر در بیشتر جاها در دسترس نیست نمی شد یک پخش کننده قوی برای این کار انتخاب میکردند
مثل هنر شهر یا باربد

npo
یکشنبه 24 اسفند 1393 - 00:29

البوم فوقالعاده ضعیفیه
همایون در سراشیبی سقوط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 24 اسفند 1393 - 09:23

هيچ توضيحي در مورد گروه نوازندگان اين اثر در كاور آلبوم ارائه نشده است... كاري كه به گفته آهنگساز بيش از 400 نوازنده از مليت‌هاي مختلف در اون هنرنمايي كردن... نمي‌بايد يه مختصر توضيحي در اين خصوص ارائه كرد.... در مورد آهنگساز هم چيز خاصي ارائه نشده...
چند بار بيشتر اين كار رو گوش ندادم... به نظر ميرسه براي ارتباط با اين اثر زمان بيشتري نياز هست... اگرچه انتخاب بعضي اشعار شايد ميتونست بهتر انجام شود...
به هر ترتيب براي هنرمندان اين اثر آرزوي موفقيت دارم

یکشنبه 24 اسفند 1393 - 11:44
فرازمند

دوست عزیز، من در رونمایی حضور داشتم، به دلیل آشنا نبودن خبرنگاران با اصطلاحات موسیقی بسیاری از خبرها اشتباه مخابره شده. آقای ژانو گفتند چهارصد ترک، نگفتند چهارصد نوازنده مختلف، حتا یک نوازنده هم میتواند چند خط مختلف را بنوازد. شما زیاد خبرهای منتشره را جدی نگیرید. از سایت موزیک ما که به نوعی مرجع خبری است، خواهش میکنم به آرشیو صوتی خود از رونمایی رجوع کنند و نیز با یک مهندس صدا مشورت کنند، بعد خبر را درج کنند.
درجای دیگری از آقای ژانو درباره نحوه ضبط اثر پرسیده شد و ایشان دقیق پاسخ دادند اما فکر نکنم کسی متوجه سخنان مهندسی وار ایشان شده باشد. اما خب ایشان نوید دادند که ورکشاپی ازنحوه آهنگسازیشان برگزار کنند و فکر کنم اهل فن موسیقی، بخصوص مهندسان صدا بتوانند از آن بهره مند شوند.

2.177.46.238
دوشنبه 25 اسفند 1393 - 08:42

این سنتی ها چرا اینقدر زود به زود آلبوم میدن؟؟؟

دوشنبه 25 اسفند 1393 - 14:16

واقعا البوم بسیار ضعیفی بود ترک موسیقی سنتی وقتی بشه چهار دقیقه باید فاتحشو خوند متاسفانه پسر ندارد نشان از پدر ... والا ما قبلا سنتی گوش میدادیم ارامش بگیریم ولی وقتی ترک اولشو گذاشتم از ترس از خونه متواری شدم این البوم گوش میدی موهای بدن ادم سیخ میشه ..من موندم موسیقی سنتی ایران این همه ظرفیت داره چرا داره به سمت موسیقی غربی و راک میره واقعا الان معنای حرف ارسلان کامکار مشخص میشه ... واقعا موسیقی ایران روبه انحطاطه ..یه زمانی هر دهه ما ده تا سنتی خوان تاپ داشتیم الان چی ؟؟
درود بر خسرو اواز ایران که فرمودند کسی همانند من نخواهد امد

دوشنبه 25 اسفند 1393 - 19:24

آلبوم واقعا مست کننده بود و عالی ... درود بر همایون شجریان
فضای کار بسیار جذاب و تازه بود که با اشعار قدیمی و عرفان پارسی و صدای ناز همایون شجریان غیرقابل وصف بود

سه شنبه 26 اسفند 1393 - 09:57

همایون کلا از موسیقی سنتی داره فاصله میگیره
همه مردم موسیقی سنتی با صدای سه تار و تار و کمانچه و سنتور میشناسن
من که ترجیح میدم آلبوم های قبلیشو گوش بدم تا این

سه شنبه 26 اسفند 1393 - 21:55

به نظرم این همکاریها خیلی به نفع موسیقی ایرانی واقعا موسیقی بی نظیری کارشده ممنون از اینهمه تلاش همایون شجریان بخاطر ایجاد همچین آلبوم فوق العاده ای

جمعه 7 فروردین 1394 - 14:44

اثر خیلی ضعیفیه، شنیدنش برام اتلاف وقت بود!

چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 21:32

یکم از بعضی از ادما گله دارم ، چیزی که کسی خوشش نمیاد روش اسم میزاره مثلا ضعیفه اقا یا خانم محترم ضعیف از چه نظر به نظرم شخصی بنده این بهترین آلبومه همایون شجریانه و من واقعا لذت می برم و به نظر شخصی بنده که سواد موسیقی آنچنانی ندارم و خستم از موسیقی یکنواخت شده سنتی عالیه مخصوصا همای سعادت واقعا بی نظیره کاش میشد همکاری بیشتری با آقای باغومیان داشتن به جای مثلا ناظری ها

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «مستور و مست» با صدای «همایون شجریان» و آهنگسازی «ژانو باغومیان» منتشر شد | موسیقی ما