برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح روز بیستم بهمن ماه؛
آلبوم «بی ربط» با صدای «احمدرضا عزیزی» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «بی ربط» با صدای «احمدرضا عزیزی» که بنا بود بیستم بهمن 93 منتشر شود، با تأخیری که از سوی تهیه‌کننده اثر به وجود آمده اواخر بهمن ماه منتشر خواهد شد. عضو سابق گروه موسیقی «کارو» و خواننده آلبوم «شروع حکایت» در اثر جدید خود با چهره های مطرح موسیقی پاپ همکاری داشته است. «امیرعلی بهادری»، «شهاب رمضان»، «امیر یگانه»، «سیاوش صدری»، «حسین غیاثی»، «محمد کاظمی»، «شاهین یارعلی» و «مازیار یارعلی» در تولید این اثر حضور داشته‌اند.

اما اکنون و در ادامه می توانید تیزر آلبوم بی ربط با صدای احمدرضا عزیزی را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
بی‌ربط (Teaser)
دانلود
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1393 - 00:03

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 21 بهمن 1393 - 19:37

ب امید موفقیت شما ولی کارای اقای امیر یگانه و امیرعلی بهادری دیگه بی کیفیت شده

سه شنبه 19 اسفند 1393 - 01:30

من واقعا نمیدونم چرا کشور ایران تسبت به موسیقی وخوانندگی اینقدر بی تفاوته وامثال احمدرضاعزیزی میان البوم میدن بیرون وخیلی راحت به همچین ادمی مجوز میدن کاش وزارت ارشاد تجدید نظر میکرد کاش عکسای...

سه شنبه 19 اسفند 1393 - 01:37

من موندم وزارت ارشاد ومسولین برای چی به احمدرضاعزیزی مجوز این االبومو دادن خبر دارن این اقا تو ...

چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 01:26

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، مازیار یارعلی در نشستی که برای آلبوم «بی ربط» تشکیل شده است، اظهار کرد: پیرو شایعه هایی که قبلا منتشر شده بود نشستی را تدارک دیدیم تا در خصوص جزئیات پخش نشدن این آلبوم و اتفاقاتی که درباره این کار رخ داده است صحبت کنیم.
وی دلیل تاخیر در پخش این آلبوم را ضعیف بودن شرکت پخش موسیقی، سینما رسانه آسیا دانست و گفت: چند روز قبل بعد از تاخیرهای شرکت پخش، پیامی برای من از سوی حسن داها ارسال شد مبنی بر پخش شدن آلبوم بی ربط . ولی اگر شما دیدید من هم دیدم . در ضمن پخش آلبوم موسیقی ضوابط و مقرراتی دارد .
یارعلی افزود: من سوالی از شما می کنم آیا قبل از پخش تولید از سوی تهیه کننده و یا نماینده او نباید تایید شود.آیا زمان پخش نماینده ای از سوی تهیه کننده نباید نظارتی بر پخش داشته باشد.در حال حاضر چند روز از پیامک آقای حسن داها می گذرد.
آیا در خیابان انقلاب، دولت ، و حتی توپخانه و یا هر جای دیگرآلبوم و یا پوستر آلبوم بی ربط را دیده اید؟! من پخش آلبوم بی ربط را تکذیب میکنم.
وی ادامه داد: من سوالی از شما دارم، اگر سینما رسانه آسیا شرکت پخش قوی ای است چه واژه ای می توان برای شرکت های قوی و پر قدرتی چون هنر اول و تصویر دنیای هنر که متعهد بر قراردادهایشان هستند اضافه کرد. این شرکت هیچ تعهدی نسبت به قراردادی که می بندد و حرفی که می زند ندارد. ما قول ها و وعده های زیادی ازمدیران این شرکت شنیده ایم اما هیچ وقت عملی نشد.
این تهیه کننده اثر بیان کرد: آقای حسن داها مدیر مجموعه سینما رسانه آسیا هست ولی بازی گردان اصلی این مجموعه مهدی شمس مدیر پخش شرکت آسیا هست که خیلی از تهیه کننده ها و خوتنندگان کشور با ایشان و سابقه او آشنایی دارند. این اولین باری نیست که این شرکت با زحمت های دوساله ای که برای تولید یک آلبوم کشیده می شود بازی می کند.
در پایان احمدرضا عزیزی عنوان کرد: متاسفم که قربانی این بازی شدم، جوابی جز سکوت ندارم.
احمدرضا عزیزی خواننده آلبوم «شروع حکایت» و ترک معروف «دل دله دیوونه» که از اعضای گروه موسیقی «کارو» بود، پس از جدا شدن از این گروه با گذشت چند سال در صدد کار بر روی آلبوم مستقلی به نام «بی ربط» به تهیه کنندگی مازیار یارعلی برآمده است، اما این آلبوم با توجه به اینکه قرار بود در تاریخ 20 بهمن ماه منتشر شود هنوز اثری از آن در مراکز فروش آلبوم نیست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «بی ربط» با صدای «احمدرضا عزیزی» منتشر شد | موسیقی ما