برنامه یاد بعضی نفرات
 
«فراموشی ایرنه» در گالری محسن
نمایشگاه عکس و پرفرمنس سیاوش امامی
موسیقی ما - نمایشگاه عکس و پرفورمنس سیاوش امامی با نام «فراموشی ایرنه» روز جمعه ۱۰ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در گالری محسن (داربست) برگزار می‌شود.

سیاوش امامی، موسیقیدان و نوازنده گیتار تجربه‌های خود در زمینه عکاسی را گرد هم آورده و به مدت یک روز در گالری محسن نمایش می‌دهد.

در کنار این نماشگاه عکس، او ژرفرمنسی هم اجرا می‌کند که از دادن اطلاعات درباره این پرفرمنس خود داری کرده و دوست دارد مخاطب در لحظه و بدون هیچ پیش فرضی با این اجرا مواجه شود.

سیاوش امامی در چند سال اخیر همکاری دامنه داری هم با کالین بیس نوازنده گیتار بیس گروه «کمل» داشته است و ماحصل این همکاری در دست تولید است.

سیاوش امامی بنیانگذار گروه «می‌وت ایجنسی» از اواخر دهه ۱۳۷۰ شمسی شروع به کار در عرصه موسیقی کرد. سیاوش امامی البته تنها محدود به این گروه نبود در ۱۰ سال گذشته به عنوان نوازنده و تنظیم کننده حضوری فعال داشته است؛ همکاری دامنه دار او با امیر توسلی در زمینه موسیقی فیلم، نوازندگی برای گروه‌های مختلف از جمله کنسرت موفق فرشاد فزونی که سال گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد، تنظیم آلبوم «مرد خواب آلود» به خوانندگی علیرضا تهرانی و میکس و مس‌تر آلبوم‌های «دگردیسی ۱ و ۲» از فرشاد رمضانی که این آلبوم‌ها اخیرا منتشر شده‌اند و فروش موفقی هم داشتند، همکاری در تولید آلبوم «کوچ نشین»، همکاری با هومن جاوید و... را در کارنامه کاری خود دارد.

نمایشگاه عکس و پرفورمنس سیاوش امامی با نام «فراموشی ایرنه» روز جمعه ۱۰ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در گالری محسن (داربست) برگزار می‌شود. و ساعت دقیق اجرای پرفرمنس امامی هم ۱۹:۳۰ است.

علاقمندان به دیدن این نمایشگاه عکس و پرفرمنس می‌توانند روز جمعه به گالری محسن واقع در خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار می‌نای شرقی، پلاک۴۲ مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 17:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نمایشگاه عکس و پرفرمنس سیاوش امامی | موسیقی ما