برنامه یاد بعضی نفرات
 
میلاد درخشانی و جعی از بهترین نوازندگان موسیقی بار دیگر در اریکه ایرانیان روی صحنه می‌روند
کنسرت اشارات نظر تمدید شد
موسیقی ما - به دلیل استقبال گسترده از اولین کنسرت «اشارات نظر»، میلاد درخشانی و گروهش بار دیگر در تاریخ ۹ بهمن ماه در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌روند.

میلاد درخشانی و جمعی از نوازندگان مطرح موسیقی ایران در روز پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه اولین کسنرت آلبوم «اشارات نظر» را در سالن اریکه ایرانیان برگزار کردند. این اجرا در دو سانس برگزار شد و مورد استقبال گسترده علاقمندان موسیقی قرار گرفت تا آنجا که این رپرتوار بار دیگر روز پنج‌شنبه ۹ دی ماه اجرا می‌شود.

در این کنسرت که قطعات جدیدی هم در کنار تمام قطعات آلبوم «اشارات نظر» اجرا می‌شود، نوازندگانی همچون پدرام درخشانی (سنتور)، آرش مقدم (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن)، نیما رمضان (گیتار)، آرش سعیدی (گیتاربیس)، اشکان آبرون (کیبورد)، سهیل پیغمبری (کلارینت) و مهرداد عالمی (ویلن‌سل) در کنار میلاد درخشانی روی صحنه می‌روند. میلاد درخشانی در این اجرا علاوه بر خوانندگی، نوازندگی گیتار و عود را عهده دار است.

در این برنامه، میلاد درخشانی ۱۳ قطعه اجرا می‌کند. در واقع در کنار ۹ قطعه‌ای که متعلق به آلبوم «اشارت نظر» بود، ۴ قطعه دیگر هم اضافه شده. از این چهار قطعه یک قطعه با نام «سبوی سنتور» متعلق به پدارام درخشانی است و ۳ قطعه جدید هم از دیگر ساخته‌های جدید میلاد درخشانی اجرا می‌شود. از این ۴ اثر جدید، دو قطعه بدون کلام هستند؛ «پرواز» و «زنان سرزمین». قطعه دوم را میلاد درخشانی برای بانوان سرزمینش ساخته است. و تنها قطعه با کلام جدید این کنسرت هم «چرا نگرید چشم» نام دارد که بر اساس شعری از مسعودسعدسلمان ساخته شده است.

آلبوم «اشارت نظر» به خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی میلاد درخشانی روز ۲۳ شهریور ماه گذشته منتشر شد و در کمتر از ۴ روز به چاپ دوم رسید و چه به شکل مجازی و چه بر اساس امار فروش در فروشگاه‌های موسیقی، یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های غیر سوپرمارکتی امسال است.

این آالبوم باحضور جمعی از بهترین نوازندگان ایران و براساس اشعاری از مهدی اخوان ثالث‌، شفیعی کدکنی‌، فروغ فرخزاد‌، هوشنگ ابتهاج‌، فصیح الزمان شیرازی‌، کیان پورتراب‌ و علیرضاداوری‌ آهنگسازی و تولیدشده است.

کنسرت «اشارات نظر» به تهیه کنندگی امیرحسین طباطبایی، طراحی گرافیکی علیرضا نبئی و مدیریت اجرایی رضا کریمی‌تبار برای دومین بار در تاریخ ۹ بهمن ماه در سالن اریکه ایرانیان برگزار می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1393 - 12:14

دیدگاه‌ها

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 12:39

ب امید خدا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت اشارات نظر تمدید شد | موسیقی ما