برنامه یاد بعضی نفرات
 
ششم اسفندماه و به همت شرکت «سل فا»؛
«وحید حاجی تبار» برای اولین بار پس از یازده سال روی صحنه می رود
موسیقی ما - اولین کنسرت رسمی «وحید حاجی تبار» در تهران، روز ششم اسفندماه به میزبانی سالن «اریکه ایرانیان» برگزار خواهد شد. این کنسرت با همت شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» روی صحنه می رود و بلیت فروشی آن آغاز شده است. علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به مراکز فرهنگی و هنری معتبر نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند. وحید حاجی تبار یکی از خواننده های دهه هشتاد موسیقی پاپ است که طی سال های 82 و 83 آلبوم های «عشق های دروغین» و «هیشکی منو دوست نداره» را منتشر کرد.

او پس از مدتی اقامت در خارج از کشور به ایران بازگشت و در سال 1391 آلبوم «خیانت» را از طریق اینترنت به گوش مخاطبان رساند. چهارمین آلبوم او به نام «دبل کلیک» یا کلیک دوباره قرار بود که در فصل زمستان روانه بازار شود اما این اتفاق رخ نخواهد داد. حاجی تبار چندی پیش در یک گفتگوی جنجالی اعلام کرد به دلیل عدم تضمین پخش صحیح و خواسته های نامعقول شرکت های پخش از توزیع آلبوم جدیدش فعلا منصرف شده است. اشاره او به یکی از معضلات اصلی بازار موسیقی کشور بود که خواننده های زیادی، قبل و بعد از انتشار اثر خود با آن درگیر هستند.

او در طول این سال ها اجراهای متعددی در اقصی نقاط ایران داشت اما موفق به برگزاری کنسرت بزرگ در تهران نشده بود. این خواننده روز شش اسفند ارکستری به رهبری «فیروز ویسانلو»، نوازنده و موزیسین مطرح پاپ، را در کنار خود دارد. آنها در برنامه پیش رو با گلچینی از قطعات خاطره انگیز و تک قطعات جدید وحید حاجی تبار به دیدار مخاطبان می روند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 23:24

دیدگاه‌ها

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 12:38

خب یازده سال پیش کجا بودن ایشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 6 بهمن 1393 - 19:33
رضا(طرفدار دوآتیشه وحید حاجی تبار)

ایشون 11 سال پیش پرفروشترین آلبوم ایران به اسم "عشق های دروغین" رو خوندن که هنوز تو خاطره و اذهان شنوندگان موسیقی پاپ مونده و به نیکی ازش یاد میکنن ، حالا آلبوم "هیشکی منو دوست نداره" بماند که ایرانو ترکوند رسما . حالا هم که اومده ایران بازم ترکونده آلبوم "خیانت" : خیانت دیگه بسه ، "قصه خیانتت" با تکست "یاس" ، حق با توئه ، لیلا ، محاله ، منحصر بفرد ، دلواپسی و شاهکار آخرش : "دیوونگی" . کافیه یا بازم بگم ؟

5.78.163.106
یکشنبه 5 بهمن 1393 - 12:38

بینظیره وحید . من حتمن کنسرتشو میرم . فقط امیدوارم آهنگ دیوونگی رو تو کنسرتش بخونه

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 18:34

پیش بسوی کنسرتی که با صدا و آهنگهای خوانندش بهترین خاطره های نوجونیمو جوونیمو گذروندم .

دوشنبه 6 بهمن 1393 - 17:25

عالیه خبر بهتر از این نمیشد که بشنوم . فقط تا 6 اسفند چه جوری صبر کنم من ؟

سه شنبه 7 بهمن 1393 - 13:14

اون دوستانی که نظرات غیر منصفانه کامنت می کنند لطفا اطلاعات خودتون رو یک مقدار بالا ببرید. وحید حاجی تبار در اون زمان خاطرات زیادی رو برای خیلی از ایرانی ها رقم زد و احساس می کنم حقش هست که در این وضعیت ضعیف مارکت های داخل ایران و اجراهای ضعیفی که هست بیاد و خودی نشون بده . باعث افتخاره که در کنسرت 6 اسفند ماه ایشون به همراه خانواده ام حضور خواهم داشت .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «وحید حاجی تبار» برای اولین بار پس از یازده سال روی صحنه می رود | موسیقی ما