برنامه یاد بعضی نفرات
 
راش‌های مستند سیب در اختیار عموی مرتضی پاشایی قرار گرفت
رشیدپور از پخش رایگان مستند پاشایی منصرف شد
موسیقی ما - ه‌مان طور که انتظار می‌رفت و در گزارش و گفت‌و‌گوی قبلی هم برآورد کرده بودیم، داستان مستندهای مرتضی پاشایی دارد سرنوشت خوبی پیدا می‌کند و این امید ایجاد شده که هر دو مستند، پخش خوبی داشته باشند.

منصور پاشایی عموی مرتضی که دو روز پیش گفت‌و‌گویی انجام داد و از در دوستی وارد شد و به نظر می‌رسید که به زودی دیدار‌ها تازه می‌شود. سیدجواد هاشمی هم تلفنی و هم حضوری سعی کرده به رشیدپور ثابت کند دنبال منفعت مالی از این پروژه نیست.

رضا رشیدپور در اینستاگرامش این متن را به عنوان شرح دیدار با منصور پاشایی و سیدجواد هاشمی نوشته است: «دیشب سید جواد هاشمی عزیز و جناب منصور پاشایی محبت فرموده و به دفتر من تشریف آوردند. شب قبل از آن، سید جواد نزدیک دو ساعت با من تلفنی درد و دل کرد و ناراحت بود از اینکه چرا بدون تماس با خودش، نامش را برده‌ام. من هم شگفت زده از مصاحبه منصورخان و تهمت‌های پی در پی مصطفی پاشایی از ایشان خواستم که حوصله کند و وجدانش را به قضاوت بگیرد که آیا من شایسته این تهمت‌ها و بی‌ادبی‌ها بودم؟! خلاصه ایشان تمام ماجرا را یک سوءتفاهم بزرگ قلمداد فرمود و پیشنهاد دیدار امشب را داد. در دفترم منصورخان مجددا سوگند خوردند که هرگز قصد توهین نداشته و ماجرا صرفا سوءتفاهم بوده است و نیز از برخوردشان با مصطفی برای پاک کردن پست‌های کذایی فرمودند.

همچنین از مصائب البته شیرین سید جواد عزیز از زیارت عاشورا خواندن بر بستر مرتضی تا کاتالیزور مذهبی مراسم شدن و نیز از چک‌های شخصی برای داربست‌های بهشت زهرا تا صدور مجوز ارشاد با وساطت سیدجواد سخن به میان آمد و اعتماد قلبی خانواده به ایشان و عدم مطالبه حتی یک ریال توسط جناب هاشمی عزیز.

خلاصه همگی مطمئن بودیم که ادامه این روند درشان طرفداران نازنین مرتضی نبوده و وضعیت پیش آمده خواسته قلبی هیچ کس نیست. بنابراین همانطور که قبلا هم گفته بودم، تمام راش‌ها را تقدیم عموی محترم کردم و از سید جواد بابت نام بردن از ایشان در متن نامه بدون تماس با خودش حلالیت طلبیدم.

منصورخان هم مجدداد تاکید کردند که تمام عواید فروش دی وی دی خانواده خاص صرف امور خیریه خواهد شد و جناب هاشمی ریالی از این ماجرا سهم نمی‌برد. راستش را بخواهید تمام مدت به این فکر می‌کردم که چگونه تهمت به آن بزرگی را ببخشم و لبخند بزنم؟

چگونه هجوم دور از مروت عده‌ای البته کم که در اثر جوگرفتگی با هوای تهمت و افترا کمر به تاراج آبروی من بسته بودند را فراموش کنم و لبخند بزنم؟ اما مرتضی برایم عزیز‌تر از این حرف هاست و طرفدارانش یک دنیا ارزش دارند. بهای آن‌ها خیلی بیشتر از غرور من است.

از طرف دیگر مردی که روبرویم نشسته بود حداقل بیست سال از من بزرگ‌تر بود و قسم می‌خورد که سوءتفاهم شده است. اصلا از همه چیز که بگذریم، با گریه‌های دختر سیدجواد چه کنم؟ یک دنیا به قطره اشک دختری معصوم نمی‌ارزد... بهترین راه آن بود که چشم‌ها را ببندیم و قلب‌ها را باز... بهار بخشش سرسبز‌تر از زمستان کینه است. هر چند که قضای یکشنبه در عصر پنج شنبه به جا آمد اما امیدوارم طرفداران حقیقی مرتضی این هدیه را برای آرامش فضا و اعصاب از ما بپذیرند و مثل همیشه آرزو می‌کنم روح مرتضای عزیز قرین مهر الهی باشد.»
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 22:41

دیدگاه‌ها

شنبه 4 بهمن 1393 - 23:40

سيد جواد هاشمي!
برزيل گيت (بخوانيد شلوارك گيت) + مستند مرتضي پاشايي + ؟؟؟
خدا سومي رو به خير كنه

شنبه 4 بهمن 1393 - 23:51

اخه سيد جواد هاشمي به موسيقي چه ؟؟؟
برادر هر كسي را بهر كاري ساختند

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 01:19
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران محسن یگانه)

کلا معلوم نیست این اقا چه کاره این مملکته...با پول بیت المال میره برزیل بعد میاد میگه خونه ام رو فروختم...اینم از مستند و خیلی کارای دیگه که نمیشه گفت...نمیدونم واقعا این چه دوستی با مرتضی داشته؟؟؟

93.110.109.118
یکشنبه 5 بهمن 1393 - 20:22
فرحناز

من نمی دونم این سایت چه طور می تونه نظراتی چنین بیادبانه و پر از تهمت رو تایید کنه تا بقیه هم نظر این افایون رو ببینن
سید جواد هاشمی مرد بسیار شریف و محترمی هستن
لطفا تا کسی رو از نزدیک نمیشناسید این حرفا رو پشت سرش نزنید
عقل و انصاف خوب چیزیه....

5.238.78.124
یکشنبه 5 بهمن 1393 - 07:39

اقا من دیگه دارم بالا میارم از بس در باره ی این موضوع مطلب دیدم.زده شدیم دیگه.خدا بیامرزه..ول کنید...

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 07:40

اقا من دیگه دارم بالا میارم از بس در باره ی این موضوع مطلب دیدم.زده شدیم دیگه.خدا بیامرزه..ول کنید...

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 09:26

اقا جان مرتضی ب رحمت خدا رفت بس کنید دیگه دنبال چی هستید مستند چی فیلم چی ول کنید تو رو خدا بیخیال شید دیگه میخام بدونم اگر خدایی نکرده این اتفاق برای دیگر هنرمندان ما میفتاد هم بازم همین جوری سفت و سخت پیگیری میکردین بسه دیگه

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 11:33

مستند رشید پور باید خیلی بهتر باشه
حیف

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 12:30

سید جواد هاشمی این جا آنجا همه جا

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 18:41

سلام.
امیدوارم این کامنت تایید بشه و حرفامو اقای مصطفی پاشایی بخونن
من خیلی ساله مرحوم پاشایی رو میشناختم و از زمانی که با شرکت ترانه سمان کار میکرد.تو این یه سال اخیر شاید فقط یکبار دیدم مرتضی عکس دو نفره با مصطفی بزاره تو اینستا یا فیسبوک والبته عکس گروهی بود.ولی از زمان مریضی که اینستا توسط مصطفی مدیریت میشد تا الان روزانه شاهد هستیم که مصطفی داره استفاده شخصی میکنه و فقط عکسای خودشو میزاره.چند روز قبل وقتی دیدم مصطفی عکس دو نفره خودش و شاهین دلیوند رو توی پیج مرتضی گذاشته یه کامنت گذاشتم که خوب نیس در غیاب مرحوم مرتضی این پیج جای تبلیغ شما و دوستان بشه؟نوشتم این پیج 400 هزار لایک داشت ولی الان شده 250 هزار.دلیلش رو میخواین بدونین؟چون مصطفی هر روز داره به همه توهین میکنه.از پست معروفش بر علیه خانم هانیه توسلی که گفت چرا تسلیت نگفته تا تبلیغات شخصی.اما ایشون علاوه بر بی احترامی و فحاشی به من به دوستاشون گفتن منو ریپورت کنند.ه سوال دارم؟من اگر پسر عموی بابا بزرگم فوت بشه تا 2 ماه دست به ساز نمیزنم اما ایشون چطوری تونستن بعد 9 روز برن رو اهنگ خودش کار کنه و بخونش؟اون اهنگ یک ماه طول کشید وکال و ضبط و مسترش.صحبت من اینه چرا قبلا نمیخوند؟چرا داره واسه اون مرحوم دشمن تراشی میکنند؟بخدا مرحوم پاشایی واسه بدست اوردن این طرفدارا شب و روز زحمت کشیده.
الانم که با اقای رشید پور در افتادن.
با تشکر حامد روزبه

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 22:44
ایمان از لاهیجان

حرفاتون درسته تو کامنت پایین توضیحاتم رو دادم

151.245.108.152
یکشنبه 5 بهمن 1393 - 20:29

به جای عمو بگین مدیر بازرگانی و توسعه بازار بهتره!

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 22:34

سلام واقعا چقدر شخصیت دو تا برادر با همدیگه فرق داره ..
مرتضی و مصطفی ..
مرتضی در عین شهرت و محبوبتش بدون حاشیه و البته مودب ..
اما این اقا !!
اون از توهینش به خانم توسلی که گفت داری شعورتو نشون میدی و..
تا این صحبتهایی که علیه اقای رشید پور زد و بعد جوابیه ایشون مبنی بر شکایت از ترس مجبور به عذر خواهی شد ..
اگه موقعیت برادر مرحومش رو داشت چی کار میکرد ؟؟
واقعا راست میگن هر چی درخت پربارتر باشه سر به زیرتره..

دوشنبه 6 بهمن 1393 - 17:12

من به عنوان یک بی طرف میگم .. من اکثر کنسرتای مرتضی پاشایی عزیز رو رفته بودم و شنونده خوبی برای کارهاش بودم .. با آقای مصطفی پاشایی بارها بعد از کنسرت برخورد داشتم و در کمال تعجب دیدم که علیرغم اینکه برادرشون انقدر محبوب و مشهور بودن ایشون رفتار بسیار دوستانه و مودبانه ای با مردم داشتن .. ایشون بینهایت مهربون .. انقدر مهریون که می موندن و به درخواست همه طرفداران پاسخ می دادند .. کاش که خواننده ها و هنرمندای دیگه از ایشون و برادر مرحومشون یاد بگیریند .. اینکه در اوج شهرت انقد متواضع باشی کار هر کسی نیست که من این اخلاق رو از ایشون و برادرشون دیدم ...

سه شنبه 7 بهمن 1393 - 02:53

سلام به سايت موسيقي ما . من با آقاي مصطفي پاشايي تو مراسم ختم و چهلم مرتضاي عزيز و يكي از كنسرت هاي مرتضي برخورد داشتم .. ايشون رو يك انسان واقعي و با شخصيت ديدم و مطمئنم مثل برادرشون بزرگ هستن .. بينهايت ازشون ممنونم با اينكه ميدونن آقاي رشيد پور ميخواستن كار غير قانوني كنند ، باز هم گذشت كردن و عذر خواهي ايشون به نظرم درسي بود براي آقاي رشيد پور و امثالهم كه ميخوان ازموقعيت به نفع خودشون بهره برداري كنند.. اميدوارم آقاي رشيد پور پي به اشتباهشون ببرن و از خانواده خاص ، عمو و برادر مرتضاي عزيز عذر خواهي كنند .. با آرزوي موفقيت براي خانواده پاشايي و با آرزوي اينكه آقاي رشيد پور هر چه زودتر به راه راست هدايت بشن

شنبه 2 اسفند 1393 - 12:49

سید جواد اینجا ، سید جواد اونجا ، سید جواد هرجا
دقیقا چه دوستی با مرتضی داشته؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رشیدپور از پخش رایگان مستند پاشایی منصرف شد | موسیقی ما