برنامه یاد بعضی نفرات
 
در همراهی با گروه موسیقی مِهبانگ؛
اثنی عشری در شیراز می‌خواند
موسیقی ما - گروه موسیقی مِهبانگ به خوانندگی امیر اثنی‌عشری در شیراز روی صحنه می‌رود. گروه مِهبانگ، در تاریخ پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۳ ساعت ۲۱ در بخش ویژه جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس، به اجرای برنامه می‌پردازد. امیر اثنی عشری خواننده موسیقی ایرانی در این باره به موسیقی ما گفت: «این اجرا در بخش ویژهٔ هشتمین جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس خواهد بود.»

وی افزود: «این برنامه در دو بخش سه‌گاه و ماهور اجرا می‌شود که سرپرستی و آهنگسازی قطعات گروه مهبانگ بر عهده محمد علی نجف‌پور و ستار سلطانفر خواهد بود.»

اثنی عشری در خصوص این جشنواره گفت: «جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس در بخش‌های مختلفی از قبیل موسیقی کلاسیک ایرانی (سنتی)، موسیقی کلاسیک غربی، موسیقی محلی، موسیقی پاپ و با حضور ده‌ها گروه از سراسر استان فارس برگزار می‌شود، که این گروه‌ها در بخش‌های رقابتی و جنبی به اجرای موسیقی می‌پردازند. در بخش ویژهٔ این جشنواره نیز با تشخیص کار‌شناسان از گروههای فاخر برای اجرای موسیقی دعوت به عمل می‌آید، تا کنسرتی مستقل را برای مخاطبین این جشنواره به روی صحنه ببرند.»

اعضای گروه مِهبانگ عبارتند از: پاکان هیرسایی (سنتور)، سوگل خجسته (نی)، متین آهنگری (کمانچه)، ساینا زمانیان تهماسبی (تار باس)، یاسمین شاه حسینی (عود)، امیرمحمود صفرپور (تنبک و سازهای کوبه‌ای)، محمد علی نجف‌پور (تار)، ستار سلطانفر (تار) و امیر اثنی عشری (آواز).

گروه موسیقی مهبانگ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمود و ضمن برگزاری کنسرتهای متعدد در تهران و سایر شهرستان‌ها آلبوم فصل سرد به آهنگسازی محمدعلی نجف‌پور و با صدای حمید خزاعی (۱۳۹۲) را منتشر نمود و هم اکنون نیز آلبوم «یزله» به آهنگسازی محمدعلی نجف‌پور و آلبوم «در انتظار سپیده» به آهنگسازی ستار سلطانفر با اجرای این گروه مراحل پایانی ضبط خود را می‌گذراند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 - 00:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اثنی عشری در شیراز می‌خواند | موسیقی ما